Maar het blijft voor een groot deel ongeciviliseerd, geweldadig kutvolk. Er is dus absoluut niet 1 goede en 1 foute kant aan te wijzen.quote:
Gelukkig doet Iran niet mee met het Songfestival, anders zouden ze dit niet gedurfd hebbenquote:Op zondag 14 april 2024 00:33 schreef superniger het volgende:
Hebben Najib Amhali en Tofik Dibi al een reactie gegeven?
Alleen de een betalen jij en ik aan mee.quote:Op zondag 14 april 2024 00:33 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Maar het blijft voor een groot deel ongeciviliseerd, geweldadig kutvolk. Er is dus absoluut niet 1 goede en 1 foute kant aan te wijzen.
Bedreigingen voor de wereldvrede door wereldvreemden:quote:
Rond 18:30 gifje klaar staan.quote:Op zondag 14 april 2024 00:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit.
Ik ga pitten. Ze bekijken het allemaal maar.
Morgen lees ik dat er 150 drones zijn neergehaald die de grens met Israël nieteens hebben bereikt. En dat zal het wel zo'n beetje zijn.
Ballistic missils wel, kruisraketten duren wat langer vgm. Die eerste zijn dan ook niet gestuurd.quote:Op zondag 14 april 2024 00:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mwah, de berichten over raketten zijn toch ook alweer van anderhalf uur geleden ofzo? Die hadden er al zo'n beetje moeten zijn dan nu. Israël dat reageert geloof ik ook wel, maar dat zal ook wel zoiets zijn: over een paar dagen wat dingetjes afschieten en dan weer naar bed.
Voor kruisraketten werd ook een uur of iets dergelijks gegeven, dan hadden die er ook al moeten zijnquote:Op zondag 14 april 2024 00:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ballistic missils wel, kruisraketten duren wat langer vgm. Die eerste zijn dan ook niet gestuurd.
Maar niet één partij is goed en één fout.quote:Op zondag 14 april 2024 00:34 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Alleen de een betalen jij en ik aan mee.
De andere kan me (relatief) gestolen worden
Je vergeet WEF en Klaas Schwaubquote:Op zondag 14 april 2024 00:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Bedreigingen voor de wereldvrede door wereldvreemden:
-Rusland
-Israel
-de VS
-Moslims
-Joden
-VBL
-Jippie
-Duitsers
-Kosovo
-Chinezen
-Immigranten
-Mark Rutte
Blijft niemand meer over
Nee.quote:Op zondag 14 april 2024 00:35 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Maar niet één partij is goed en één fout.
0²quote:
Proxy's gebruikt iedereen. Zo vermijd je een oorlog. Dat is heel wat anders dan direct een land aanvallen. Je snapt er zoals gewoonlijk weer helemaal geen bal van.quote:Op zondag 14 april 2024 00:32 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je haalt allerlei dingen door elkaar. Dat Israel de ambassade van iran heeft aangevallen, komt omdat Iran via proxy's als Hezbollah Israel aanvalt.
Dat Israel met bepaalde zaken blijft wegkomen, komt dan weer omdat Israel een bondgenoot is van 'het westen'.
Iran is ook een kutlandquote:Op zondag 14 april 2024 00:36 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Nee.
De een is fout, de ander doet wat er van ze verwacht wordt.
Zomaar uit het niks aanvallen, bizar!quote:Op zondag 14 april 2024 00:35 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Iran is hier overduidelijk de aggresor en ze hebben nu zelf de oorlog verklaard.
dat sowiesoquote:Op zondag 14 april 2024 00:35 schreef Fok-it het volgende:
altijd al een goeie genuanceerde mod gevonden
Korte rokjes doet niemand iemand kwaad mee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |