Great, moet over een uur weg voor een afspraakquote:
Buitje tegen het stofquote:
Gelukkig maar. Zag die knmi regenradar net en vreesde al dat we het broodnodige water zouden mislopen. Een IBC was toch al voor een kwart leeg nu..quote:
Lekker!quote:Op maandag 15 april 2024 14:31 schreef Geschiedkundige het volgende:
Nou straks nog een klein strookje regen. Net een paar druppies, tegels zijn niet eens nat.
Flets zonnetje weer nu.
Uitstekende dag itt wat voorspeld was.
Ja vanmorgen hele tijd volle bak zon gehad. Nu begint het weer wat dicht te trekken en iets te waaien. Niks schokkends. Ze hadden erger voorspeld, toch weer een uur of 7 buiten geweest al vandaagquote:
Klopt ja, hier ook. Alleen die hoerenwind. Maar verder nog maar drie druppels regen gehad en wat er aan komt valt ook wel mee zo te zien.quote:Op maandag 15 april 2024 14:31 schreef Geschiedkundige het volgende:
Nou straks nog een klein strookje regen. Net een paar druppies, tegels zijn niet eens nat.
Flets zonnetje weer nu.
Uitstekende dag itt wat voorspeld was.
Wind valt hier wel mee vind ik.. ja okevhet waait. Maar mijn vrouw zit 20km verderop en beklaagt zich er ook over. Zit net aan de goede kant lijkt het.quote:Op maandag 15 april 2024 15:03 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Klopt ja, hier ook. Alleen die hoerenwind. Maar verder nog maar drie druppels regen gehad en wat er aan komt valt ook wel mee zo te zien.
Het is april, weg met dat herfst weerquote:Op maandag 15 april 2024 15:31 schreef SunZomer het volgende:
Heerlijk rauw ouderwets herfstweer, hagel, onweer, regen en harde wind
Mei gaat een prachtige maand worden, warmste en droogste mei sinds de metingen gestart zijn. Kun je alvast noteren.quote:
Met een dekentje en een kop warme chocomel?quote:Op maandag 15 april 2024 14:59 schreef MissHobje het volgende:
Al 2x moeten fietsen en steeds voor de bui binnenhet ging me net tekeer met onweer hagel heftige regen en woei
![]()
Lekker warm en droog binnen
FTFY.quote:Op maandag 15 april 2024 14:31 schreef Geschiedkundige het volgende:
Flets zonnetje weer nu.
Uitstekende dag itt wat voorspeld verwacht was.
Hier ook, kon nog net een overstekende trampoline ontwijken.quote:Op maandag 15 april 2024 15:44 schreef Mark-Hgl het volgende:
Net met de auto een aardig stuk precies in dat koufront terechtgekomen. Het was beide handjes aan het stuur en een onstuimig ritje
Temperatuur zakte ook gewoon naar 4 graden in dat front, best bizar
Nee dat nietquote:Op maandag 15 april 2024 15:47 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Met een dekentje en een kop warme chocomel?
Lekker man, beetje petrichor enzulks.quote:
Schijnt de zon dan?quote:Op maandag 15 april 2024 16:49 schreef ACT-F het volgende:
Regen![]()
Wat mooi om die daken (en zonnepanelen) weer te zien glimmen
Oei, barre tijden in Zeeland.quote:Op maandag 15 april 2024 17:09 schreef Rabieluh het volgende:
Damn, het sneeuwde net en er is een boom over de weg gewaaid tegenover m'n huis.
Eens.quote:Op maandag 15 april 2024 17:06 schreef Mortaxx het volgende:
Hier in het Haagsche is het prachtig weer
Net een verfrissend buitje gehad. Op twee uur na de hele dag zon. Topdagje dus.quote:Op maandag 15 april 2024 17:28 schreef dick_laurent het volgende:
Ik hoor dat het weer eens grafkoud tyfusweer is in Holanda?
Behalve in tropisch microklimaat Limburg uiteraard.
@:bloodymary1
@:Geschiedkundige
[ afbeelding ]
Het kleine Picnic wagentje.quote:
Tijd voor La Ninaquote:Op maandag 15 april 2024 19:17 schreef INViCTuS het volgende:
Komende 12 dagen komt de lente ook niet terug, zo te zien. Sneu klimaat hebben we eigenlijk ook
Om deze treurnis te compenseren eet je heel zo'n potje in een dag leegquote:Op maandag 15 april 2024 19:32 schreef Evangelion het volgende:
Gelukkig de vitamine D happy pills nog niet opgeborgen
Graag meer van deze dagen!quote:Op maandag 15 april 2024 19:34 schreef RiKe het volgende:
[..]
Om deze treurnis te compenseren eet je heel zo'n potje in een dag leeg
Zoals ik had mogen er inderdaad wel veel van volgen.quote:
quote:Op maandag 15 april 2024 20:06 schreef DemonRage het volgende:
Er komt een donkere lucht aan vanuit het westen en aan de horizon zag ik al wat flitsen.
-edit-
Toevallig eentje toen ik die kant op keek.
quote:Op maandag 15 april 2024 23:00 schreef MissHobje het volgende:
3e keer onweer![]()
zaaaalig lekker in bed.
Hallo buurman.quote:Op maandag 15 april 2024 23:16 schreef DutchBlend het volgende:
Het knalt hier loeihard in Amersfoort. Het huis stond te trillen zojuist
Richting mei lijken we wat omhoog te kruipen, maar dat is nog zo ver weg dat het eigenlijk zinloos is om dat met deze post te vermelden jaquote:Op dinsdag 16 april 2024 07:36 schreef INViCTuS het volgende:
Wel benieuwd wanneer de lente echt gaat beginnen in Nederland. Af en toe een dagje aangenaam is leuk, maar daarna weer dagenlange herfst temperaturen schiet natuurlijk niet op.
T/m Koningsdag 9-13 graden. Misschien een verdwaalde 14. Toch sneuquote:Op dinsdag 16 april 2024 07:46 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Richting mei lijken we wat omhoog te kruipen, maar dat is nog zo ver weg dat het eigenlijk zinloos is om dat met deze post te vermelden ja
Haha ja, GOD pist er weer aardig op los!quote:Op dinsdag 16 april 2024 08:12 schreef ACT-F het volgende:
Prijs de weergoden voor deze prachtige regenbuien
Er zullen er vast meer volgen met die kouquote:Op dinsdag 16 april 2024 08:07 schreef josja het volgende:
Ben ik de enige idioot die de verwarming maar weer aan heeft gezet? Wat een ellende. Hopelijk nog tussen de buien door fietsen vandaag.
Omdat we er niet genoeg van kunnen krijgenquote:Op dinsdag 16 april 2024 08:18 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Haha ja, GOD pist er weer aardig op los!
Ja dat was echt een KOUfront inderdaad.quote:Op dinsdag 16 april 2024 08:42 schreef Resistor het volgende:
Het was gisteren wel erg extreem. Uit Geleen vertrokken mer 13C, en in de bui bij Eindhoven zag ik even 2C op de thermometer.
Boh je zei drie keer kut hihi.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |