Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
Jammer wel idd.quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:28 schreef kree het volgende:
[..]
ja ook nog idd, tja hmmmmms tja, niet dat er veel aan te doen is want het gaat zoals het gaat. maarja![]()
Top TT.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Opvallend hoeveel vrouwelijke fans van de leeftijd libelle beurs hem nog verdedigen. Bij vergelijkbare zaken r.kelly, garry glitter Dan Schneider etc was de fanbase gelijk klaar maar zie marco online nog opvallend vaak verdedigd worden.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Huh?quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Opvallend hoeveel vrouwelijke fans van de leeftijd libelle beurs hem nog verdedigen. Bij vergelijkbare zaken r.kelly, garry glitter Dan Schneider etc was de fanbase gelijk klaar maar zie marco online nog opvallend vaak verdedigd worden.♡♡♡♡![]()
weet je wil eigenlijk niet nostalgisch gaan doen, maar denk dat het vroeger veel leuker was voor kinderen ook als nu. Ik herken het echt niet meer hoor met mezelf zeg maar 35 jaar terug en hoe het nu gaat.quote:
Wil niet zeggen dat het slecht is en ik heb makkelijk praten zonder kinderen, maar denk wel is,,,,, hmmms is dat nog wel zo leuk als het vroeger was... ik zie niks meer bijna ervan wat wij deden toen.Do what you love, love what you do!![]()
Op tiktok instagram facebook etc nog veel positieve reacties over Marco.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hey Char!quote:Op zaterdag 13 april 2024 10:49 schreef HappyCharly het volgende:
Hoe is het met @:koningwouter deze ochtend?
Gaat wel goed eigenlijk vandaag. Net even een kop koffie bij mijn vader gedaan.
Hoe is het met jou vandaag? Lekker geslapen?![]()
Ik ga stuk hier.![]()
![]()
nee want dat ding staat er nog steeds? LOLquote:
je wil toch niet zeggen dat je hem nu niet weg kunt krijgen he?
Do what you love, love what you do!![]()
Oh..quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Op tiktok instagram facebook etc nog veel positieve reacties over Marco.♡♡♡♡![]()
Tuurlijk KAN hij datquote:Op zaterdag 13 april 2024 11:33 schreef kree het volgende:
[..]
nee want dat ding staat er nog steeds? LOL
je wil toch niet zeggen dat je hem nu niet weg kunt krijgen he?
![]()
![]()
nou het staat er nog steeds, weg ermee, tis scroll stuk die het kost. en tijd is geldquote:
quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:33 schreef KoningWouter het volgende:
Gaat wel goed eigenlijk vandaag. Net even een kop koffie bij mijn vader gedaan.![]()
![]()
![]()
Gelukkig is posten gratis.quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:34 schreef kree het volgende:
[..]
nou het staat er nog steeds, weg ermee, tis scroll stuk die het kost. en tijd is geld![]()
hahahaha echt dit is wel echt DTS in hart en nieren al, de hele nacht en dag
Touchëquote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vroeger kon een kind over het algemeen nog kind zijn en verstond nee.quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:32 schreef kree het volgende:
[..]
weet je wil eigenlijk niet nostalgisch gaan doen, maar denk dat het vroeger veel leuker was voor kinderen ook als nu. Ik herken het echt niet meer hoor met mezelf zeg maar 35 jaar terug en hoe het nu gaat.
Wil niet zeggen dat het slecht is en ik heb makkelijk praten zonder kinderen, maar denk wel is,,,,, hmmms is dat nog wel zo leuk als het vroeger was... ik zie niks meer bijna ervan wat wij deden toen.![]()
Ja al wil men er bij Elvis en Hazes sr er ook niet aan dat het viezeriken waren.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ohquote:Op zaterdag 13 april 2024 11:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja al wil men er bij Elvis en Hazes sr er ook niet aan dat het viezeriken waren.♡♡♡♡![]()
Ik hoest al 4 weken langOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Goed zo! Merk je al verschil?quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hey Char!
Gaat wel goed eigenlijk vandaag. Net even een kop koffie bij mijn vader gedaan.
Hoe is het met jou vandaag? Lekker geslapen?
Top hier. Met positief denken komt alles goed
♡♡♡♡![]()
Kuch.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:36 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Vroeger kon een kind over het algemeen nog kind zijn en verstond nee.![]()
nu denk nog wel hoor, maar het is toch wel anders lijkt me. met alles trouwens. maarja.Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: