ASquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Best heel uitgebreid.quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:16 schreef kree het volgende:
[..]
dat kan, wat kijk je wel voor andere films?
Jaren geleden gezien. Indrukwekkend.quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:14 schreef kree het volgende:
kijken..... film tip van kree en doe echt alleen goeie
Slaat dat filmpje op jou?quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:17 schreef kree het volgende:
[..]
ik dacht ook al, maar antwoord is " let it go "
quote:
owh haha dat is wel beetje oude stijl vooral, LOL we moesten dat faulty Towers kijken op MBO toen trouwens, en is echt 25 jaar terug ongeveer, lol waren welk leuke engels lessen iigquote:Op zaterdag 13 april 2024 11:21 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Best heel uitgebreid.
Het meeste wat we hebben is horror en thriller, maar ook heel veel humor en series zoals king of queens, Laurel en Hardy, are you being served Fowlty towers, Xena Jag etc.
Ben nu Law and order SVU weer aan het zien.
moet zeggen muzikaal ook gezien is ie goed gemaakt, verbazingwekkend trouwens dat nu aantal muzikanten waar ik mee speel die nog niet eens gezien hebben.quote:
Lol wij zagen mr. Bean met engels. Onze leraar leek op mr. Bean.quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:23 schreef kree het volgende:
[..]
owh haha dat is wel beetje oude stijl vooral, LOL we moesten dat faulty Towers kijken op MBO toen trouwens, en is echt 25 jaar terug ongeveer, lol waren welk leuke engels lessen iig
weet ik veel dat is de thema song van het topic onderhand, maar ok hij hoeft niet in die topic pointer lijkt me. hahahahaquote:
Kom je?quote:
Ik kan niet in jouw postvak.quote:Op zaterdag 13 april 2024 10:51 schreef kree het volgende:
vind trouwens dat die YouTube uit het postvak moet @:swj ?
fucking irritant
gehehe dat is toch humor, weet niet zouden ze dat soort dingen nu nog doen? denk niet meer he? wss kent iedereen al goed engels als ze naar mbo gaanquote:Op zaterdag 13 april 2024 11:24 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Lol wij zagen mr. Bean met engels. Onze leraar leek op mr. Bean.
Ik denk dat heel veel humor van toen niet eens meer kan in deze dagen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:26 schreef kree het volgende:
[..]
gehehe dat is toch humor, weet niet zouden ze dat soort dingen nu nog doen? denk niet meer he? wss kent iedereen al goed engels als ze naar mbo gaan
Maar kree is de baas...quote:
Nee hoor. Bedoel je een fysiek postvak bij jouw in de instelling? Of is het je Hotmail uit 1985?quote:
ja ook nog idd, tja hmmmmms tja, niet dat er veel aan te doen is want het gaat zoals het gaat. maarjaquote:Op zaterdag 13 april 2024 11:27 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik denk dat heel veel humor van toen niet eens meer kan in deze dagen.
Helloquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |