Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Kapers op de kust!I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Ik had: Drakin Godin.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hey Sodequote:Op zaterdag 13 april 2024 09:56 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Een keer in gereden. Vond het wel lekker rijden.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een kapper gay auto.quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:56 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Een keer in gereden. Vond het wel lekker rijden.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En terechtquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Ik heb Fresh theeDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Je maakt me verlegen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Fresh Fruit thee?quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Nee dat fruit mag hij houdenquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
En weg kaboem droom.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Maar da’s gezond.quote:I'm surrounded by morons!
quote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik had wat ingetypt maar ergens ging er iets niet goedquote:Op zaterdag 13 april 2024 10:07 schreef AardappelSchotel het volgende:
Tss Dot, snel een topic maken zonder TT om hem daarna snel aan te passenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb je lekker geslapen?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Meer koffie gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
![]()
quote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Kan @SwJ niet gewoon standaard let it go in de OP zetten ?Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Kan je even doorquote:
Ik had hem al met tekst gepost
Maar mocht niet batenEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
thnx, heb mijn best gedaan
Ik kan zeggen dat ik wel zeker een 500 tr heb behandeld![]()
Het aantal verwijderde en aangepaste berichten ben ik de tel bij kwijt geraakt![]()
zooo dat zijn er veeeeel hahaha pff
En dan werk je ze soms ook nog weg met de gsm![]()
Fok! + gsm vind ik zelf niet zo'n fijne combi
Smile, it's free therapy.![]()
Zijn de crisislijke liedjes op?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Je bent zellufffquote:Op zaterdag 13 april 2024 10:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
zooo dat zijn er veeeeel hahaha pff
En dan werk je ze soms ook nog weg met de gsm![]()
Fok! + gsm vind ik zelf niet zo'n fijne combi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Zo maar eens gereed makenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
De crisislijke?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nog geen broodje gehadDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Koolmeesje kijkt naar binnen hier
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op zaterdag 13 april 2024 10:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je bent zellufff
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
Dan zegt de hond hapquote:Op zaterdag 13 april 2024 10:14 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Koolmeesje tikt op t raam.. tiktiktik
Dat moeten we niet hebben
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Vorige week zat ik in een B en B en zat de tuin vol putters
Wij zijn er klaar voor.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Voor?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Kijk eens onder de laatste postquote:
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik zie niks daaronderquote:
Misschien ligt dat aan mobielDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Nein!quote:I'm surrounded by morons!
Ik post op mobielquote:Op zaterdag 13 april 2024 10:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zie niks daaronder
Misschien ligt dat aan mobiel
Let iT goooo
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Niet alleen datquote:Op zaterdag 13 april 2024 10:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
haha SWJ lurkt!
heeft de TT aangepast
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ik wil een Junior.![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik kom eraanquote:Op zaterdag 13 april 2024 10:19 schreef Kissingbird het volgende:
lekkere latte in de zon buiten![]()
genieten van 1 dagen zonnetje![]()
Wat nog meer?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Hij heeft iets onder aan dit topic geplaatstquote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:
quote:mag jij meteen 98 plantjes in de tuin planten en nog een paar zakken bloembollen erbij stoppen
![]()
Krijg jij een lekkere latte van mij![]()
![]()
Mag je zelfs in m'n hangstoel zitten![]()
Kan toch ook gewoon kopen?quote:Op zaterdag 13 april 2024 10:19 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat moet je met Soul regelen, niet met ons“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja ik ookquote:Op zaterdag 13 april 2024 10:20 schreef greysbones het volgende:
Ik heb nu wel @:SwJ als Elsa in mijn hoofd![]()
Dat je dit topic los moet latenquote:Op zaterdag 13 april 2024 10:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij heeft iets onder aan dit topic geplaatst
let it go is wel beetje de theme song van dit topic aan het worden of niet.
Do what you love, love what you do!![]()
Prima, 75 euro/uur exquote:Op zaterdag 13 april 2024 10:20 schreef Kissingbird het volgende:
[..]mag jij meteen 98 plantjes in de tuin planten en nog een paar zakken bloembollen erbij stoppen
![]()
Krijg jij een lekkere latte van mij![]()
![]()
Mag je zelfs in m'n hangstoel zitten![]()
![]()
![]()
Godnondenju wat een dure tuinman!quote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Neem je dan wel een blikje coca cola light mee
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ik zag laatst de film Sound of Freedom.
Zo wil je geen kinderen kopen
Maar je mag ook kijken,is het dubbele waard.quote:Op zaterdag 13 april 2024 10:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Godnondenju wat een dure tuinman!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik ken die niet, trailer linkje?quote:Op zaterdag 13 april 2024 10:22 schreef drakin het volgende:
Ik zag laatst de film Sound of Freedom.
Zo wil je geen kinderen kopenDo what you love, love what you do!![]()
denk speciale tuinmanquote:Op zaterdag 13 april 2024 10:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Godnondenju wat een dure tuinman!
Ik heb een BVquote:Op zaterdag 13 april 2024 10:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar je mag ook kijken,is het dubbele waard.
Die is goud waard
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ik hou niet van BDSMquote:Op zaterdag 13 april 2024 10:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
75 xzul je bedoelen
![]()
Koffie met hangstoel is duurder!![]()
![]()
Ohneequote:Op zaterdag 13 april 2024 10:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan zegt de hond hap
Dat moeten we niet hebben
♡♡♡♡![]()
quote:quote:Op zaterdag 13 april 2024 10:22 schreef greysbones het volgende:
Neem je dan wel een blikje coca cola light meeEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Staat op primequote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ywquote:Op zaterdag 13 april 2024 10:20 schreef greysbones het volgende:
Ik heb nu wel @:SwJ als Elsa in mijn hoofd
♡♡♡♡![]()
Dat is zeker waar.Ik kan je nu wel....quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Maar hoeveel of weinig?quote:I'm surrounded by morons!
thmm had ik dat dus net maand geleden opgezegd, maar maakt niet uit. ben benieuwd nu. google hem wel ffquote:
Kussen?quote:Op zaterdag 13 april 2024 10:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is zeker waar.Ik kan je nu wel....
Wurgen?Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
* greysbones zoekt de trouwringen opquote:
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:Op zaterdag 13 april 2024 10:26 schreef kree het volgende:
t
[..]
hmm had ik dat dus net maand geleden opgezegd, maar maakt niet uit. ben benieuwd nu. google hem wel ff
jup snel wegdoenquote:Op zaterdag 13 april 2024 10:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones zoekt de trouwringen op
nu is het de goede tijd daarvoor![]()
Uhuquote:Op zaterdag 13 april 2024 10:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dirty mind!![]()
![]()
![]()
ik heb het over een gewone hangstoel in de tuin!Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Zakdoeken klaarzettenquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Verkleden als heks met hertengewei??quote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Doe maarquote:Op zaterdag 13 april 2024 10:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
zou bijna stoel in dts posten
maar doe het niet![]()
Ditquote:I'm surrounded by morons!
Tranentrekker, als je ergens anders aan denkt ga in je op de foe list zettrnDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Kan ik je niet mee helpen helaasquote:Op zaterdag 13 april 2024 10:29 schreef HappyCharly het volgende:
Wel zin in n toffe film straks
Iemand suggesties?Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
owh dit lijkt me btw wel wat, heb de trailer ff gekekenquote:
ik hou ervan dat soort films...
De remake van Roadhouse is wel aardig.quote:Op zaterdag 13 april 2024 10:29 schreef HappyCharly het volgende:
Wel zin in n toffe film straks
Iemand suggesties?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Beltane vieren zoals een echte heiden dat doet natuurlijkquote:Op zaterdag 13 april 2024 10:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Verkleden als heks met hertengewei??![]()
zo erg ja? ik moet eerlijk zeggen dat ik makkelijk een traantje wegpink als iets me onwijs aanspreekt nlquote:Do what you love, love what you do!![]()
Is het niet te laat voor Beltane?quote:Op zaterdag 13 april 2024 10:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Beltane vieren zoals een echte heiden dat doet natuurlijk![]()
Neem aan dat dit voor de lente wordt gevierd ??Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Wil je wel even je wasbeer teruggeven.quote:Op zaterdag 13 april 2024 10:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Beltane vieren zoals een echte heiden dat doet natuurlijk
30 april 1 mei is hetquote:Op zaterdag 13 april 2024 10:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is het niet te laat voor Beltane?
Neem aan dat dit voor de lente wordt gevierd ??Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Maar hij heeft al een naamquote:Op zaterdag 13 april 2024 10:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wil je wel even je wasbeer teruggeven.
Een echte heiden weet datquote:
ik heb hem ff toegevoegd in lijstje, ga hem kijken lijkt me een mooie film, thanks voor de tipquote:
Ik ben een nepperdquote:
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Jij hebt ook een wasbeer?quote:Op zaterdag 13 april 2024 10:36 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb hem ff toegevoegd in lijstje, ga hem kijken lijkt me een mooie film, thanks voor de tip“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je bent nog niet bekeerdquote:
Ik heb een wasbeer op mijn hoofd gehad. Leuke dieren.I'm surrounded by morons!
Vooral als ze hondsdol zijnquote:Op zaterdag 13 april 2024 10:37 schreef Fogel het volgende:
Ik heb een wasbeer op mijn hoofd gehad. Leuke dieren.
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Als je her maar niemand doorverteld, veel te leuk diertjeDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op zaterdag 13 april 2024 10:37 schreef Fogel het volgende:
Ik heb een wasbeer op mijn hoofd gehad. Leuke dieren.![]()
als muts?
Hier zijn er nog 6 los.quote:Op zaterdag 13 april 2024 10:37 schreef Fogel het volgende:
Ik heb een wasbeer op mijn hoofd gehad. Leuke dieren.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heb je nog iets meegekregen van de schietpartij gister?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Levende muts.quote:I'm surrounded by morons!
ik hoorde btw op de radio gistermiddag, was er nog een soort van Nederlandse oorlogsfilm ofzo die binnenkort uitkomt? het het eigenlijk nl niet gevolgd, maar viel me zo ff op
hoe heet ie, iemand idee?Do what you love, love what you do!![]()
Schietpartij en wasbeertjes
Gekke combiEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Blokkeer jd jezelf dan ook?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ja,pief paf poef.quote:Op zaterdag 13 april 2024 10:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Heb je nog iets meegekregen van de schietpartij gister?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
AS is veelquote:
Maar geen narcistEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ik herken narcisten niet goedquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
verveel je je of vind je het wel prachtig om ff aan te kijkenquote:
quote:
OkDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Eigenlijk vind ik narcissen best lelijk
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Daar had Leeuwarden nog een prijs voor, meeste narcistenquote:
Echt hequote:Op zaterdag 13 april 2024 10:43 schreef greysbones het volgende:
Eigenlijk vind ik narcissen best lelijk![]()
quote:![]()
Zoveel mooiere bloemen te vinden
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Phalaenopsis!quote:Op zaterdag 13 april 2024 10:44 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Zoveel mooiere bloemen te vinden![]()
vraag aardappelquote:Op zaterdag 13 april 2024 10:44 schreef HappyCharly het volgende:
Zou weleens een echte narcist willen spreken
Die zijn er genoeg op FOK!quote:Op zaterdag 13 april 2024 10:44 schreef HappyCharly het volgende:
Zou weleens een echte narcist willen spreken![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Die heeft echt geen zin in jou.quote:Op zaterdag 13 april 2024 10:44 schreef HappyCharly het volgende:
Zou weleens een echte narcist willen spreken“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb paarse bloemetjes nu in de tuinquote:Op zaterdag 13 april 2024 10:44 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Zoveel mooiere bloemen te vindenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Moet echt klaarmaken nuDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Doe een date met een FOK!-erquote:
I'm surrounded by morons!
Daar heb je er veel vanquote:Op zaterdag 13 april 2024 10:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb paarse bloemetjes nu in de tuin
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ik lees gewoon even mee met interessequote:Op zaterdag 13 april 2024 10:43 schreef kree het volgende:
[..]
verveel je je of vind je het wel prachtig om ff aan te kijkenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
![]()
En paardebloemenquote:
Is goed voor de bijtjesquote:Op zaterdag 13 april 2024 10:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb paarse bloemetjes nu in de tuin![]()
gehehe ja iig in dit topic weet je nooit wat er komt, ik lees ook wel eens mee stukjes meestal hoor want heb geen tijd om de hele week alles te volgen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 10:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik lees gewoon even mee met interesse
Maar idd. hahahahaDo what you love, love what you do!![]()
Het was een garpjequote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:As is myn freon.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Met of zonder kleurtje ?quote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
In een wasbeercafe in Seoul.quote:I'm surrounded by morons!
Hoe weet je dat het weekend is ..
Omdat puber luid zingend door het huis loopt
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Gizzy.quote:![]()
![]()
![]()
dat is toch leuk?quote:Op zaterdag 13 april 2024 10:52 schreef greysbones het volgende:
Omdat puber luid zingend door het huis looptDo what you love, love what you do!![]()
* greysbones gaat even op haar handen zittenquote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
5 doden en dader nu ook doodquote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Genoeg fokkers gedate om te weten dat het best hele normale mensen zijnTrotste mama van Ambar
Lekker warm op die dikke billen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 10:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones gaat even op haar handen zitten“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
denk ook wel..quote:Op zaterdag 13 april 2024 10:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Genoeg fokkers gedate om te weten dat het best hele normale mensen zijnDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 13 april 2024 10:52 schreef greysbones het volgende:
Omdat puber luid zingend door het huis loopt
niet chagie
quote:Op zaterdag 13 april 2024 10:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lekker warm op die dikke billen.
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:
Die auto zie ik regelmatig rijden.![]()
![]()
Hey Gizquote:
oh die zijn ook schattigquote:Op zaterdag 13 april 2024 11:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
al blijftde favo
Lang niet hier gezien, alles goed met jou en Punk?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
![]()
Ja gaat goed.quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lang niet hier gezien, alles goed met jou en Punk?
En met jullie?![]()
Groetjes aanquote:Op zaterdag 13 april 2024 11:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
oh die zijn ook schattig
al blijft [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] de favo
Ach we hobbelen door.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Groeten terug van Punk.quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Groetjes aan[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
![]()
Let it goooquote:Op zaterdag 13 april 2024 10:51 schreef kree het volgende:
vind trouwens dat die YouTube uit het postvak moet @:swj ?
fucking irritant![]()
Doe hem ook maar de groetjes van mij als je wiltquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach we hobbelen door.Fijn dat het wat beter gaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik begin zelf na alles weer een beetje bij te komen. Spieren doen niet meer zo zeer en alles voelt weer wat helderder.![]()
![]()
Jij ook de groeten terug.quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doe hem ook maar de groetjes van mij als je wilt![]()
![]()
jaja die was wel heel makkelijk hequote:
Nee maargoed of laat hem staan, boeit mij het ook.
Wat was er dan? Heb ik iets gemist?quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Fijn dat het wat beter gaat.
Ik begin zelf na alles weer een beetje bij te komen. Spieren doen niet meer zo zeer en alles voelt weer wat helderder.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Top dat je er weer bent.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik zal in jou taal sprekenquote:Op zaterdag 13 april 2024 11:05 schreef kree het volgende:
[..]
jaja die was wel heel makkelijk he
Nee maargoed of laat hem staan, boeit mij het ook.
quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
gehehe goeie, ja die snap ik iddquote:Op zaterdag 13 april 2024 11:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zal in jou taal spreken
[ afbeelding ]
Wel creatief om dat zo te bedenken, moet ik je nageven, schatje ben je toch ook
Alles van de afgelopen jaren met mijn zus en mijn Pa. Heb ik hier wel verteld. Pa is gelukkig opgeknapt die kan ook weer goed lopen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat was er dan? Heb ik iets gemist?![]()
Ik kom er niet aanquote:Op zaterdag 13 april 2024 11:05 schreef kree het volgende:
[..]
jaja die was wel heel makkelijk he
Nee maargoed of laat hem staan, boeit mij het ook.![]()
quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:11 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Alles van de afgelopen jaren met mijn zus en mijn Pa. Heb ik hier wel verteld. Pa is gelukkig opgeknapt die kan ook weer goed lopen.![]()
![]()
![]()
trouwens als we het toch even over muziek hadden?
Jullie hebben die film "whiplash" wel gezien?
want dat Ius echt een master film nl. en denk eigenlijk voor iedereen.Do what you love, love what you do!![]()
Knuffel.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
O dat weet ik wel, het is allemaal op je lijf gelsagen dus. Fijn ookquote:Op zaterdag 13 april 2024 11:11 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Alles van de afgelopen jaren met mijn zus en mijn Pa. Heb ik hier wel verteld. Pa is gelukkig opgeknapt die kan ook weer goed lopen.dat je vader weer opknapt
Ik ga andere hobby uitvoeren dan mijn act hier
Trotste mama van Ambar
Sorry niks voor mij.quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:14 schreef kree het volgende:
kijken..... film tip van kree en doe echt alleen goeie![]()
quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat weet ik wel, het is allemaal op je lijf gelsagen dus. Fijn ookdat je vader weer opknapt
![]()
![]()
Tot strakkies Muissiequote:Op zaterdag 13 april 2024 11:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga andere hobby uitvoeren dan mijn act hier
waarom act? hmmmmmsquote:Op zaterdag 13 april 2024 11:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga andere hobby uitvoeren dan mijn act hierDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:16 schreef hemarookworst het volgende:
Godver wat kut een filmpje in topic pointer![]()
ik dacht ook al, maar antwoord is " let it go "quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:16 schreef hemarookworst het volgende:
Godver wat kut een filmpje in topic pointer
jemig zeg eindelijk iemand die me bijstand geeft, hahahaha. ik zeg niks meer LOLDo what you love, love what you do!![]()
![]()
![]()
Hobby ze !quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga andere hobby uitvoeren dan mijn act hier♡♡♡♡![]()
ASquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Best heel uitgebreid.quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:16 schreef kree het volgende:
[..]
dat kan, wat kijk je wel voor andere films?
Het meeste wat we hebben is horror en thriller, maar ook heel veel humor en series zoals king of queens, Laurel en Hardy, are you being served Fowlty towers, Xena Jag etc.
Ben nu Law and order SVU weer aan het zien.![]()
![]()
Jaren geleden gezien. Indrukwekkend.quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:14 schreef kree het volgende:
kijken..... film tip van kree en doe echt alleen goeie![]()
Slaat dat filmpje op jou?quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:17 schreef kree het volgende:
[..]
ik dacht ook al, maar antwoord is " let it go "Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:
owh haha dat is wel beetje oude stijl vooral, LOL we moesten dat faulty Towers kijken op MBO toen trouwens, en is echt 25 jaar terug ongeveer, lol waren welk leuke engels lessen iigquote:Op zaterdag 13 april 2024 11:21 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Best heel uitgebreid.
Het meeste wat we hebben is horror en thriller, maar ook heel veel humor en series zoals king of queens, Laurel en Hardy, are you being served Fowlty towers, Xena Jag etc.
Ben nu Law and order SVU weer aan het zien.
moet zeggen muzikaal ook gezien is ie goed gemaakt, verbazingwekkend trouwens dat nu aantal muzikanten waar ik mee speel die nog niet eens gezien hebben.quote:
Ik vond hem echt wel goed nl....Do what you love, love what you do!![]()
Lol wij zagen mr. Bean met engels. Onze leraar leek op mr. Bean.quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:23 schreef kree het volgende:
[..]
owh haha dat is wel beetje oude stijl vooral, LOL we moesten dat faulty Towers kijken op MBO toen trouwens, en is echt 25 jaar terug ongeveer, lol waren welk leuke engels lessen iig![]()
![]()
weet ik veel dat is de thema song van het topic onderhand, maar ok hij hoeft niet in die topic pointer lijkt me. hahahahaquote:Do what you love, love what you do!![]()
Kom je?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik kan niet in jouw postvak.quote:Op zaterdag 13 april 2024 10:51 schreef kree het volgende:
vind trouwens dat die YouTube uit het postvak moet @:swj ?
fucking irritantF.K.A. SuperwormJim![]()
gehehe dat is toch humor, weet niet zouden ze dat soort dingen nu nog doen? denk niet meer he? wss kent iedereen al goed engels als ze naar mbo gaanquote:Op zaterdag 13 april 2024 11:24 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Lol wij zagen mr. Bean met engels. Onze leraar leek op mr. Bean.
Ik denk dat heel veel humor van toen niet eens meer kan in deze dagen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:26 schreef kree het volgende:
[..]
gehehe dat is toch humor, weet niet zouden ze dat soort dingen nu nog doen? denk niet meer he? wss kent iedereen al goed engels als ze naar mbo gaan![]()
Maar kree is de baas...quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee hoor. Bedoel je een fysiek postvak bij jouw in de instelling? Of is het je Hotmail uit 1985?quote:F.K.A. SuperwormJim![]()
ja ook nog idd, tja hmmmmms tja, niet dat er veel aan te doen is want het gaat zoals het gaat. maarjaquote:Op zaterdag 13 april 2024 11:27 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik denk dat heel veel humor van toen niet eens meer kan in deze dagen.Do what you love, love what you do!![]()
Helloquote:
damn zeg, wie kunnen topic pointer dingen aanpassen> ok als jij het niet was vraag het maar aan je collega's danquote:Op zaterdag 13 april 2024 11:28 schreef SwJ het volgende:
[..]
Nee hoor. Bedoel je een fysiek postvak bij jouw in de instelling? Of is het je Hotmail uit 1985?
Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: