Gelukkig is posten gratis.quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:34 schreef kree het volgende:
[..]
nou het staat er nog steeds, weg ermee, tis scroll stuk die het kost. en tijd is geld
Touchëquote:
Vroeger kon een kind over het algemeen nog kind zijn en verstond nee.quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:32 schreef kree het volgende:
[..]
weet je wil eigenlijk niet nostalgisch gaan doen, maar denk dat het vroeger veel leuker was voor kinderen ook als nu. Ik herken het echt niet meer hoor met mezelf zeg maar 35 jaar terug en hoe het nu gaat.
Wil niet zeggen dat het slecht is en ik heb makkelijk praten zonder kinderen, maar denk wel is,,,,, hmmms is dat nog wel zo leuk als het vroeger was... ik zie niks meer bijna ervan wat wij deden toen.
Ja al wil men er bij Elvis en Hazes sr er ook niet aan dat het viezeriken waren.quote:
Ohquote:Op zaterdag 13 april 2024 11:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja al wil men er bij Elvis en Hazes sr er ook niet aan dat het viezeriken waren.
Goed zo! Merk je al verschil?quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hey Char!
Gaat wel goed eigenlijk vandaag. Net even een kop koffie bij mijn vader gedaan.
Hoe is het met jou vandaag? Lekker geslapen?
Kuch.quote:
quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:36 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Vroeger kon een kind over het algemeen nog kind zijn en verstond nee.
hmmmms ik deed lang koren he..... mss moet ik mijn mening weer iets bijstellen over je.quote:
Alles veranderd.quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:39 schreef kree het volgende:
[..]![]()
nu denk nog wel hoor, maar het is toch wel anders lijkt me. met alles trouwens. maarja.
* FreshFruit geeft kopje theequote:
Weet niet. Heb nu geen last van dwanggedachten gelukkigquote:Op zaterdag 13 april 2024 11:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Goed zo! Merk je al verschil?
Top hier. Met positief denken komt alles goed
Nee hoor. Het filmpje is weg. Dat staat er toch echt niet meer hoor.quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:33 schreef kree het volgende:
[..]
nee want dat ding staat er nog steeds? LOL
je wil toch niet zeggen dat je hem nu niet weg kunt krijgen he?
* FreshFruit geeft stickerquote:
zucht ik zal screenshot voor je maken......quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:41 schreef SwJ het volgende:
[..]
Nee hoor. Het filmpje is weg. Dat staat er toch echt niet meer hoor.
Vreemd.quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:43 schreef kree het volgende:
[..]
zucht ik zal screenshot voor je maken......
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |