Het lijkt of ze je verleden kennen Mikey.quote:Op zaterdag 13 april 2024 03:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
@:freshfruit ik reageer op een woning hè eerste google link van die straat gelijk weer wietplantage opgerold in 2015.
Die vorige twee woningen waar ik toen uit kon kiezen precies hetzelfde verhaal.
ja over ongeveer 100 jaar mss als het lukt zijn we zover om die naar aarde te halen, als al ooit mogelijk, Niet te veel in film script denken hequote:Op zaterdag 13 april 2024 03:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat dacht je van grondstoffen? Die hier op aarde bijna uitgeput zijn?
Het zijn huizen wss met een doorloop.quote:Op zaterdag 13 april 2024 03:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is toch apart vorige huis met die hond was vgm letterlijk van een drugsdealer geweest woning heeft notabene halfjaar leeg gestaan in die straat.
Die wat te klein was in hetzelfde gebouw en nu weer.
Ja allemaal sociale huur natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 april 2024 03:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het zijn huizen wss met een doorloop.
Komt vast en zeker iets goeds waar je wel wil wonen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 03:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja allemaal sociale huur natuurlijk.
En dan is dit nog een betere stad van overijssel qua criminaliteit etc Deventer Almelo Enschede zijn helemaal erg wat dat betreft.
Ja dit is met twee balkons en sta gelijk tweede.quote:Op zaterdag 13 april 2024 03:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Komt vast en zeker iets goeds waar je wel wil wonen.
ik zeg niet verkeerd onderzoeken, zeg wel, gaat te snel en te ver.quote:Op zaterdag 13 april 2024 03:22 schreef FreshFruit het volgende:
Wel goed dat je even research doet.Ik zeg te snel ja is goed.
Rob.quote:
Die ligt te snurkrn. En ik ga ook weer pittenquote:
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 13 april 2024 03:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
Die ligt te snurkrn. En ik ga ook weer pitten![]()
Altijd onderweg en kom nooit op de bestemming. Droom ook vaak over mijn ouders.quote:Op zaterdag 13 april 2024 03:31 schreef kree het volgende:
naja genoeg erover, vraag me wel af als jullie dan dromen?
neem maar aan dat doet iedereen? waar droom je dan over?
is dat toekomst of vage dingen die niet kunnen, of verleden wat leuk was?
ik ook wel eigenlijk, over mijn pa ook vaak. en weet ik die is er allang niet meer. dat is een dingetje. \quote:Op zaterdag 13 april 2024 03:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Altijd onderweg en kom nooit op de bestemming. Droom ook vaak over mijn ouders.
Ik ervaar het niet als bizar.quote:Op zaterdag 13 april 2024 03:38 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook wel eigenlijk, over mijn pa ook vaak. en weet ik die is er allang niet meer. dat is een dingetje. \
Maar heb echt vaak vage dromen erover ook, en geen idee hoe ze komen want het slaat nergens op meestal.\\\Best bizar eigenlijk?
Klopt,nooit de afloop.Maar je droom herinneren is wel te leren.quote:Op zaterdag 13 april 2024 03:41 schreef kree het volgende:
of tenminste mijn dromen komen naar bestemming, maar of wordt ik wakker door de wekker. Of door iets anders en dan is het weg.
Gelijk kut alweer want krijg je nooit de afloop ofzo... LOL. naja mss is het herkenbaar of niet, kweet niet.
nou ik wel in de zin dat ik die hele dromen dus nergens mee kan verklaren wat ik ooit meegemaakt had? en echt soms zitten er rare dingen in die ik eigenlijk niet snap, zo bedoel ik het.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |