Ik wilde ook typen wat hij aan het zeggen was, maar begreep de helft niet dus meer gedeletequote:Op vrijdag 12 april 2024 18:06 schreef Kissingbird het volgende:
Versta Glenn nog steeds maar half.
Maar hij denkt dat het programma het heel goed heeft gedaan omdat er publiek bij hun binnen is geweest.. logica
Hij had het ook over de vliegtuigjes toch? Als er 14 (?) vliegtuigjes komen snap ik ook dat je dat idee hebt ;pquote:Op vrijdag 12 april 2024 18:06 schreef Kissingbird het volgende:
Versta Glenn nog steeds maar half.
Maar hij denkt dat het programma het heel goed heeft gedaan omdat er publiek bij hun binnen is geweest.. logica
quote:Op vrijdag 12 april 2024 18:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wilde ook typen wat hij aan het zeggen was, maar begreep de helft niet dus meer gedelete
ook glenn gestemdquote:Op vrijdag 12 april 2024 18:11 schreef Willewa het volgende:
[ link | afbeelding ]
Salar’s poll net gestart.
klein stukje terug geluisterd net, vliegtuigjes heeft hij denk ik daarvoor wat over gezegdquote:Op vrijdag 12 april 2024 18:14 schreef Willewa het volgende:
[..]
Hij had het ook over de vliegtuigjes toch? Als er 14 (?) vliegtuigjes komen snap ik ook dat je dat idee hebt ;p
Het heeft het verder ongeveer net als afgelopen jaren gedaan toch? Zoiets? Of iets beter.
Hoop wel dat er nog een seizoen komt!
Hij verwacht wel dat er nieuw seizoen komt ook om die 14 vliegtuigjes en hoe het ging ook kwa spel ( vermoed Ashley) dat het daarom wel beter was overgekomen dit jaar alles bij elkaar.quote:Op vrijdag 12 april 2024 18:14 schreef Willewa het volgende:
[..]
Hij had het ook over de vliegtuigjes toch? Als er 14 (?) vliegtuigjes komen snap ik ook dat je dat idee hebt ;p
Het heeft het verder ongeveer net als afgelopen jaren gedaan toch? Zoiets? Of iets beter.
Hoop wel dat er nog een seizoen komt!
Ik ben wel verbaasd in die overvloed van Glenn telkens in pollsquote:
nog niet bij Salar wel bij Rtl op Glennquote:
Denk dat het niks met Ashley te maken heeftquote:Op vrijdag 12 april 2024 18:17 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Hij verwacht wel dat er nieuw seizoen komt ook om die 14 vliegtuigjes en hoe het ging ook kwa spel ( vermoed Ashley) dat het daarom wel beter was overgekomen dit jaar alles bij elkaar.
quote:Op vrijdag 12 april 2024 18:17 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik ben wel verbaasd in die overvloed van Glenn telkens in pollsBlijf het zeggen; hele aardige gast, zou prima een vriend kunnen zijn irl, maar behoorlijk saai voor zo’n programma. Vond hem echt de saaiste, zonder daarmee te willen sneren.
ja is toch wel een leuke twist aan dit seizoen geweest.quote:Op vrijdag 12 april 2024 18:18 schreef Willewa het volgende:
[..]
Denk dat het niks met Ashley te maken heeftmaar gewoon het spel.
Moet met terugwerkende kracht ook wel zeggen dat ik de duo’s toch ook wel leuk vond en ook wel mis.
Haha ja je ziet m’n mimiek niet en hoort m’n intonatie niet en dan is het nogal makkelijk anders op te vatten. Bedoel er niks slechts mee iig. Vind het een prima vent verder.quote:Op vrijdag 12 april 2024 18:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]< zonder daarmee te willen sneren.
snap dat je het erbij zet.![]()
Vind ze eigenlijk alle 3 super saai![]()
Wel heel aardig en heel lief maar ook saai
![]()
Toch wel apart dat juist zij daar nu zitten![]()
Ja dat denk ik ook. Glenn dacht dat ie maar 1 a 2 dagen nodig hadquote:Op vrijdag 12 april 2024 18:21 schreef Joyce-43 het volgende:
ik vermoed toch echt dat of ze baas zegt doe nog maar weekje of zijn vrouw heeft wat geregeld maar denk niet dat hij gelijk hoeft te beginnen Glenn en Randy net zo
Was vorig jaar ook zoquote:Op vrijdag 12 april 2024 18:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]< zonder daarmee te willen sneren.
snap dat je het erbij zet.![]()
Vind ze eigenlijk alle 3 super saai![]()
Wel heel aardig en heel lief maar ook saai
![]()
Toch wel apart dat juist zij daar nu zitten![]()
Is onoverkomelijk denk ik. Mensen vinden elkaar/trekken naar elkaar toe/raken bevriend en zullen elkaar willen beschermen. Anderzijds vinden mensen ook anderen minder aardig en het is uiteindelijk toch dat de mensen die meer op elkaar lijken naar elkaar toe trekken. Geldt voor beide kanten. Is eigenlijk met alles wel in het leven. Met de roulerende duo’s kom je toch het dichtst bij om dat wat dwars te zitten denk ik.quote:Op vrijdag 12 april 2024 18:20 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja is toch wel een leuke twist aan dit seizoen geweest.
je wordt toch zo 'gedwongen' om met iemand een paar dagen op te trekken wat je wellicht als singel speler. niet zou doen.
Ondanks de duo's ergens toch verbaasd over de 2 groepen die er ontstaan zijn in het huis.
(wat je ook ziet zonder duo's )
Alice als eerste exit.quote:Op vrijdag 12 april 2024 18:11 schreef Willewa het volgende:
[ link | afbeelding ]
Salar’s poll net gestart.
> Bedoel er niks slechts mee iigquote:Op vrijdag 12 april 2024 18:22 schreef Willewa het volgende:
[..]
Haha ja je ziet m’n mimiek niet en hoort m’n intonatie niet en dan is het nogal makkelijk anders op te vatten. Bedoel er niks slechts mee iig. Vind het een prima vent verder.
Alice nog het meest levendig van de 3 imo en een lieve meid met goede kijk op het leven. Randy ook leuk en wel humoristisch, tegelijk als BB-speler ook traag en wat saai.
Mijn winnaars zijn er al uit. Denk dat Alice het dichtst bij komt voor mij, daarna Randy, daarna Glenn. Maar ik vind het alle 3 fijne mensen, dat zeer zeker.
Bedoelde meer dat er echt 2 kampjes leken te zijn. Had dat toch minder snel verwacht eigenlijk door de duo's.quote:Op vrijdag 12 april 2024 18:25 schreef Willewa het volgende:
[..]
Is onoverkomelijk denk ik. Mensen vinden elkaar/trekken naar elkaar toe/raken bevriend en zullen elkaar willen beschermen. Anderzijds vinden mensen ook anderen minder aardig en het is uiteindelijk toch dat de mensen die meer op elkaar lijken naar elkaar toe trekken. Geldt voor beide kanten. Is eigenlijk met alles wel in het leven. Met de roulerende duo’s kom je toch het dichtst bij om dat wat dwars te zitten denk ik.
En zeker leuke twist. Zo zag je soms mensen naar elkaar groeien die eerder weinig of niks met elkaar hadden, of kon het juist bondjes iets neutraliseren![]()
Hebben er hier ook een staan. Heel soms in de winter een paar keer eronder verder nooit.quote:Op vrijdag 12 april 2024 18:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Bedoelde meer dat er echt 2 kampjes leken te zijn. Had dat toch minder snel verwacht eigenlijk door de duo's.
Waaat Glenn en Alice gaan onder de zonnebank?
Ben verbaasd dat mensen zoiets nog gebruiken.
Zeker zeker, die waren er ook weer overduidelijk ;p onoverkomelijk dus, bedoelde ik, ondanks duo’s. Maar het dwarsboomde het af en toe wel een beetje en qua samen nomineren, en soms ook duo’s nomineren, was dat ook een mooi dilemma regelmatig.quote:Op vrijdag 12 april 2024 18:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Bedoelde meer dat er echt 2 kampjes leken te zijn. Had dat toch minder snel verwacht eigenlijk door de duo's.
Waaat Glenn en Alice gaan onder de zonnebank?
Ben verbaasd dat mensen zoiets nog gebruiken.
Ik jou ook hoor. Als je in BB zat was je mijn favoquote:
quote:Op vrijdag 12 april 2024 18:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik jou ook hoor. Als je in BB zat was je mijn favo
Hoop dat ze dit de volgende editie weer doen.quote:Op vrijdag 12 april 2024 18:34 schreef Willewa het volgende:
[..]
Zeker zeker, die waren er ook weer overduidelijk ;p onoverkomelijk dus, bedoelde ik, ondanks duo’s. Maar het dwarsboomde het af en toe wel een beetje en qua samen nomineren, en soms ook duo’s nomineren, was dat ook een mooi dilemma regelmatig.
Randy is ook wel leuk vind ik. Ik kan wel lachen om zijn droge opmerkingen. Maar ik zou hem niet in huis willen hebben. Die man is niet vooruit te brandenquote:Op vrijdag 12 april 2024 18:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik vind de 3 die er nu nog zitten alle 3 lieve en aardige mensen. Maar als winnaar van BB, springt voor mij alleen Glenn er uit. Speelde zijn eigen spel, kan met iedereen goed overweg, vredesstichter en een zorgzame en lieve man.
Zou peper in de reet doen pffff hij is soms niet vooruit te brandenquote:Op vrijdag 12 april 2024 18:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Randy is ook wel leuk vind ik. Ik kan wel lachen om zijn droge opmerkingen. Maar ik zou hem niet in huis willen hebben. Die man is niet vooruit te branden
Ik twijfel nog om te stemmen. Alice of Randy. Randy is er door geschoven zonder iets te doen (ook een prestatie vind ik), Alice blijft Zwitserland natuurlijk, gun het eigenlijk alle drie.quote:
Zijn humor is idd wel leuk, maar ook hij kon erg vals over anderen praten, toen met Tom met die pannenkoek, dat vergeet ik dan niet. Hij is mij ook te traag en dat JA MAN, kan ik niet meer horen.quote:Op vrijdag 12 april 2024 18:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Randy is ook wel leuk vind ik. Ik kan wel lachen om zijn droge opmerkingen. Maar ik zou hem niet in huis willen hebben. Die man is niet vooruit te branden
oeh dat was ik vergeten! goed geheugen van jou.quote:Op vrijdag 12 april 2024 18:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zijn humor is idd wel leuk, maar ook hij kon erg vals over anderen praten, toen met Tom met die pannenkoek, dat vergeet ik dan niet. Hij is mij ook te traag en dat JA MAN, kan ik niet meer horen.
Ik heb Glenn zelden of mssn wel nooit vals over anderen gehoord en dat siert hem i.m.o.
dat ! Dat maakt het voor even moeilijk om te stemmen.quote:Op vrijdag 12 april 2024 18:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik vind de 3 die er nu nog zitten alle 3 lieve en aardige mensen. Maar als winnaar van BB, springt voor mij alleen Glenn er uit. Speelde zijn eigen spel, kan met iedereen goed overweg, vredesstichter en een zorgzame en lieve man.
Dat kun je al zien aan de manier hoe hij groentes snijdt, echt in slowmotionquote:Op vrijdag 12 april 2024 18:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zou peper in de reet doen pffff hij is soms niet vooruit te branden![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
Dat is waar. En confronteren deed hij ook niet. Dat is wel jammer aan hem. Glenn zei nog wel zijn mening en hij zei het ook als hij het ergens niet mee eens was. Maar hij tilde er verder niet zwaar aan, dat vind ik een mooie eigenschap.quote:Op vrijdag 12 april 2024 18:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zijn humor is idd wel leuk, maar ook hij kon erg vals over anderen praten, toen met Tom met die pannenkoek, dat vergeet ik dan niet. Hij is mij ook te traag en dat JA MAN, kan ik niet meer horen.
Ik heb Glenn zelden of mssn wel nooit vals over anderen gehoord en dat siert hem i.m.o.
Ook waar natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 april 2024 18:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is waar. En confronteren deed hij ook niet. Dat is wel jammer aan hem. Glenn zei nog wel zijn mening en hij zei het ook als hij het ergens niet mee eens was. Maar hij tilde er verder niet zwaar aan, dat vind ik een mooie eigenschap.
EEns en de enige die Ash tegensprak, dat vond ik ook goed. Anderen lulden over haar, maar er waren er niet veel die haar rechtstreeks zeiden dit of datquote:Op vrijdag 12 april 2024 18:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is waar. En confronteren deed hij ook niet. Dat is wel jammer aan hem. Glenn zei nog wel zijn mening en hij zei het ook als hij het ergens niet mee eens was. Maar hij tilde er verder niet zwaar aan, dat vind ik een mooie eigenschap.
quote:Op vrijdag 12 april 2024 18:43 schreef chufi het volgende:
Zitten ze alle drie nu 2 pizza's weg te stouwen ?
Kweet nie. Bleef een schoothondje van Ash, al is hij toch neutraal geblevenquote:Op vrijdag 12 april 2024 18:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
EEns en de enige die Ash tegensprak, dat vond ik ook goed. Anderen lulden over haar, maar er waren er niet veel die haar rechtstreeks zeiden dit of dat
quote:Op vrijdag 12 april 2024 18:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat kun je al zien aan de manier hoe hij groentes snijdt, echt in slowmotionjaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]![]()
Ben zelf denk ik wat het tegenovergestelde![]()
![]()
Vind het ook wel weer mooi dat hij zo is. En alles zo op zijn gemak doet, zich niet haast. Misschien ook door de Surinaamse afkomst (bedoel dit niet negatief). Maar zijn vaak wel een stuk rustiger dan de gemiddelde toch wel soms jachtige Nederlander
Smile, it's free therapy.
Met tegenzin.... bewaar gewoon de rest voor of later vanavond of voor morgen een stukje tussendoorquote:
quote:Op vrijdag 12 april 2024 18:43 schreef chufi het volgende:
Zitten ze alle drie nu 2 pizza's weg te stouwen ?
Dat vind ik dus niet, hij deed dingen voor haar, daarvoor heeft zij al die maanden zijn was gedaan en gestreken. Denk dat het zijn zorgzame karakter is en toch niets te doen. Hij trok zijn eigen plan.quote:Op vrijdag 12 april 2024 18:43 schreef Jockari het volgende:
[..]
Kweet nie. Bleef een schoothondje van Ash, al is hij toch neutraal gebleven
neuh ze hadden net nog zin in de tweedequote:Op vrijdag 12 april 2024 18:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Met tegenzin.... bewaar gewoon de rest voor of later vanavond of voor morgen een stukje tussendoor
Tom en Jimmy zijn ook bij de live straks 👍🏼quote:Op vrijdag 12 april 2024 18:36 schreef Willewa het volgende:
[ link | afbeelding ]
Vanavond 20:30 voorbeschouwen
Ik hoopte dat ze vandaag een deftig laatste avondmaal kregen van BB. Maar de centen zijn op waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 12 april 2024 18:47 schreef Kissingbird het volgende:
Alice heeft rustiger gegeten nu.
2de pizza voor een meisje van 20 vindt ze zelf ook veel
Ze bewaart het voor morgen
ze vinden dit blijkbaar wel errug lekker had ook gedacht dat ze een net diner zouden krijgen nogquote:Op vrijdag 12 april 2024 18:48 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik hoopte dat ze vandaag een deftig laatste avondmaal kregen van BB. Maar de centen zijn op waarschijnlijk.
Het is gewoon een man die voor anderen klaarstaat. Hij doet het nu ook voor Alicequote:Op vrijdag 12 april 2024 18:43 schreef Jockari het volgende:
[..]
Kweet nie. Bleef een schoothondje van Ash, al is hij toch neutraal gebleven
En Ash nam het ook van hem aan.quote:Op vrijdag 12 april 2024 18:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
EEns en de enige die Ash tegensprak, dat vond ik ook goed. Anderen lulden over haar, maar er waren er niet veel die haar rechtstreeks zeiden dit of dat
Morgen misschienquote:Op vrijdag 12 april 2024 18:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ze vinden dit blijkbaar wel errug lekker had ook gedacht dat ze een net diner zouden krijgen nog
dat dusquote:Op vrijdag 12 april 2024 18:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat vind ik dus niet, hij deed dingen voor haar, daarvoor heeft zij al die maanden zijn was gedaan en gestreken. Denk dat het zijn zorgzame karakter is en toch niets te doen. Hij trok zijn eigen plan.
al die armbandjes zien er goor uit ze kan de beter even vervangen voor nieuwe ofzo dit is geen reclame voor der eigenquote:
goor? hmm vond hem niet vies uitzienquote:Op vrijdag 12 april 2024 18:59 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
al die armbandjes zien er goor uit ze kan de beter even vervangen voor nieuwe ofzo dit is geen reclame voor der eigen
Ben je er al uit?quote:Op vrijdag 12 april 2024 19:01 schreef Jockari het volgende:
Ach, Alice is best een mooie meid, maar heeft zich verhangen aan de plamuur. Zo genezen haar puisten natuurlijk nooit.
klopt dit is echt waar hoor ze zijn allemaal zo ''langzaam'' maar ze zeggen het ook over hun zelfquote:Op vrijdag 12 april 2024 18:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja![]()
Ben zelf denk ik wat het tegenovergestelde![]()
![]()
Vind het ook wel weer mooi dat hij zo is. En alles zo op zijn gemak doet, zich niet haast. Misschien ook door de Surinaamse afkomst (bedoel dit niet negatief). Maar zijn vaak wel een stuk rustiger dan de gemiddelde toch wel soms jachtige Nederlander
Ze knijpt ze ook steeds uit en zit onder de putten in haar gezichtquote:Op vrijdag 12 april 2024 19:01 schreef Jockari het volgende:
Ach, Alice is best een mooie meid, maar heeft zich verhangen aan de plamuur. Zo genezen haar puisten natuurlijk nooit.
half 9 is dagelijks programma slecht uitgekiendquote:Op vrijdag 12 april 2024 18:47 schreef Willewa het volgende:
[..]
Tom en Jimmy zijn ook bij de live straks 👍🏼
Kan ook gewoon een huidaandoening zijn he. Ik had een ex, knappe meid, maar last van rosacea. Dus daar ging ook altijd wat make up overheen. Begrijpelijk. Mensen kunnen ook vet kut doen. Ze had het niet eens zo heel erg, maar als ze een keer geen make up daar ophad, altijd weer mensen die zich ermee bemoeien. De opmerkingen an sich vielen vaak mee, maar kan me voorstellen dat dat opgestapeld heel erg vervelend wordt en onzeker maakt.quote:Op vrijdag 12 april 2024 19:01 schreef Jockari het volgende:
nou ze zien er niet mooi uit meer, je ziet echt dat het nepgoud isquote:Op vrijdag 12 april 2024 19:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
goor? hmm vond hem niet vies uitzien
was wel al wat eerder vanaf gevallen zei ze en nu echt stuk
Oh jaquote:Op vrijdag 12 april 2024 19:03 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
half 9 is dagelijks programma slecht uitgekiend
Doet hij wel vaker en je hoort hem er niet over.quote:Op vrijdag 12 april 2024 19:13 schreef Joyce-43 het volgende:
ondertussen staat Glenn alleen op te ruimen
moet even gravenquote:Op vrijdag 12 april 2024 19:19 schreef Jockari het volgende:
Wat doet Alice eigenlijk voor de kost ? En Randy, iets van opvoeder, waar ? Glenn blijkbaar wagenbouwer bij Volvo (Volvo is natuurlijk ook niet in goede papieren)
Zou niet zo raar zijn. Ze kennen elkaar net een maand. En met die onderbroek in haar snee zal ze wel meer ranzige mannetjes achter haar aan krijgenquote:
* Jockari is geen vies ranzig mannetje, gewoon virielquote:Op vrijdag 12 april 2024 19:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zou niet zo raar zijn. Ze kennen elkaar net een maand. En met die onderbroek in haar snee zal ze wel meer ranzige mannetjes achter haar aan krijgen
quote:Op vrijdag 12 april 2024 19:24 schreef Jockari het volgende:
[..]
* Jockari is geen vies ranzig mannetje, gewoon viriel
Idd, de liefste madam sinds mijn echtscheiding 25 jaar geleden. Oeps 25 jaar samen en hebben samen een dochter van de leeftijd van Alice, dat moeten we vieren !quote:
quote:Op vrijdag 12 april 2024 19:26 schreef Jockari het volgende:
[..]
Idd, de liefste madam sinds mijn echtscheiding 25 jaar geleden. Oeps 25 jaar samen en hebben samen een dochter van de leeftijd van Alice, dat moeten we vieren !
het filmpje op X heeft ook vieze mannen twitter / X bereikt idd. En dat zal op TikTok ook nog wel gebeuren.quote:Op vrijdag 12 april 2024 19:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zou niet zo raar zijn. Ze kennen elkaar net een maand. En met die onderbroek in haar snee zal ze wel meer ranzige mannetjes achter haar aan krijgen
Haar moeder gaf ook al een stille hint over haar 'sportbroekje'. Maar hij is niet aangekomenquote:Op vrijdag 12 april 2024 19:30 schreef ledn81 het volgende:
[..]
het filmpje op X heeft ook vieze mannen twitter / X bereikt idd. En dat zal op TikTok ook nog wel gebeuren.
Tja ik vind dat al die meiden in dat ondergoed en online het ook wel gewoon uitlokken. Niet dat ik vies gedrag goedkeur, zeker niet, maar je weet gewoon dat her gaat gebeuren. Beetje logisch nadenken en niet zo naïef zijn denk ik dan, bescherm jezelf een beetje. Maar het is normaal gemaakt en de dopamine die veel bevestiging geeft is een zeer sterk stofje om aan verslaafd te zijn.quote:Op vrijdag 12 april 2024 19:30 schreef ledn81 het volgende:
[..]
het filmpje op X heeft ook vieze mannen twitter / X bereikt idd. En dat zal op TikTok ook nog wel gebeuren.
ze is voor der zelf begonnen sieraden verkopenquote:Op vrijdag 12 april 2024 19:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
moet even graven
dacht dat ze de laatste maand niks had gedaan? daarvoor heeft ze dacht ik iets gedaan in de zorg, begeleidster meen ik. Maand voor BB gestart met haar webshop voor sieraden die ze via dropshipping verkoopt![]()
Randy is stagebegeleider.
zei ze ook alweer?quote:Op vrijdag 12 april 2024 19:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Haar moeder gaf ook al een stille hint over haar 'sportbroekje'. Maar hij is niet aangekomen
welk filmpje?quote:Op vrijdag 12 april 2024 19:30 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Oei ! Jij kan niet live volgen @Mario ?quote:Op vrijdag 12 april 2024 19:34 schreef mario390 het volgende:
niet en beeld hier in
deze topic, maar weinig
Late reactie, maar als dit echt klopt (en de verschillen tussen 1 en 2 zijn wel extreem groot) dan is er weinig spannends aan de finale morgen. Jammer! Hij heeft het dan eerlijk verdiend uiteraard, maar ik had het liever wat dichter bij elkaar gezien.quote:
Ik weet het niet meer precies. Iets van 'je doet het goed, we zijn trots op je... tja... je sportbroekje.. maar ja... dat is jouw ding'quote:
Wie er ook naast hem had gestaan die had verloren. Glenn is gewoon heel geliefd.quote:Op vrijdag 12 april 2024 20:18 schreef B00STER het volgende:
[..]
Late reactie, maar als dit echt klopt (en de verschillen tussen 1 en 2 zijn wel extreem groot) dan is er weinig spannends aan de finale morgen. Jammer! Hij heeft het dan eerlijk verdiend uiteraard, maar ik had het liever wat dichter bij elkaar gezien.
Het doet er verder vrij weinig toe. Ga je twintig minuten eerder naar buiten ofzo.quote:Op vrijdag 12 april 2024 20:22 schreef Cupfighter het volgende:
Randy nu 2e in de polls, het moet niet gekker worden
Dat staat er toch?quote:Op vrijdag 12 april 2024 19:47 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze is voor der zelf begonnen sieraden verkopen
Dat kun je echt niet zo stellen. Dat is de samenloop van het spel die Glenn nu als winnaar maakt.quote:Op vrijdag 12 april 2024 20:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wie er ook naast hem had gestaan die had verloren. Glenn is gewoon heel geliefd.
Wie denk jij dan wie had kunnen winnen als die naast Glenn in de finale had gestaan?quote:Op vrijdag 12 april 2024 20:27 schreef engine het volgende:
[..]
Dat kun je echt niet zo stellen. Dat is de samenloop van het spel die Glenn nu als winnaar maakt.
Dat is wel duidelijk! Ik vind het een sympathieke man en hij doet niets verkeerds (dat zal het ook wel zijn) maar ik blijf niet goed begrijpen waarom hij er zo bovenuit steekt.quote:Op vrijdag 12 april 2024 20:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wie er ook naast hem had gestaan die had verloren. Glenn is gewoon heel geliefd.
Zo bedoel ik het niet. Als de finale bijvoorbeeld Ashley, Glenn, Alice was geweest ben ik er niet zo zeker van dat Glenn had gewonnen. Daarom denk ik niet dat Glenn in elk geval van iedereen had gewonnen.quote:Op vrijdag 12 april 2024 20:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wie denk jij dan wie had kunnen winnen als die naast Glenn in de finale had gestaan?
Sonja?quote:Op vrijdag 12 april 2024 20:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wie denk jij dan wie had kunnen winnen als die naast Glenn in de finale had gestaan?
Sowieso, moet je je voorstellen dat Sonja nooit was weggegaan, dan had het hele programma anders verlopen!quote:Op vrijdag 12 april 2024 20:41 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Sonja?
Maar dat zullen we nooit weten
Voor mij stak hij er vanaf het begin al met kop en schouders bovenuit en in het verloop van het spel vond ik hem alleen maar sympathieker worden.quote:Op vrijdag 12 april 2024 20:29 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dat is wel duidelijk! Ik vind het een sympathieke man en hij doet niets verkeerds (dat zal het ook wel zijn) maar ik blijf niet goed begrijpen waarom hij er zo bovenuit steekt.
Ik denk ook als er niet zo’n strijd was geweest tussen twee groepen (die imo al begonnen is bij Lenie), dan waren iig Alice en Randy er niet doorheen geglipt, van Glenn durf ik dat niet helemaal te zeggen. Maar hadden er vast 3 anderen nu in het huis gezeten. Maar dat zijn allemaal speculaasjes, want het is nou eenmaal gegaan zoals het is gegaanquote:Op vrijdag 12 april 2024 20:40 schreef engine het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet. Als de finale bijvoorbeeld Ashley, Glenn, Alice was geweest ben ik er niet zo zeker van dat Glenn had gewonnen. Daarom denk ik niet dat Glenn in elk geval van iedereen had gewonnen.
Denk je dat Ashley dan had gewonnen? Die had echt geen schijn van kans tegen Glenn. Die verloor al van Randy en kijk hoe Randy in de poll staat vergeleken met Glenn.quote:Op vrijdag 12 april 2024 20:40 schreef engine het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet. Als de finale bijvoorbeeld Ashley, Glenn, Alice was geweest ben ik er niet zo zeker van dat Glenn had gewonnen. Daarom denk ik niet dat Glenn in elk geval van iedereen had gewonnen.
Ook nooit gedacht. Eigenlijk altijd geweten dat Ashley niet zou winnen.quote:Op vrijdag 12 april 2024 20:45 schreef Verida het volgende:
ik vind het wel leuk om te lezen dat alle complottheorieen , Ashley als de gedoodverfde winnaar, want ze werd voorgetrokken enz. (zelf nooit zo gezien) nu helemaal ineens nergens meer genoemd worden .
Nee dan had Alice gewonnen denk ikquote:Op vrijdag 12 april 2024 20:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Denk je dat Ashley dan had gewonnen? Die had echt geen schijn van kans tegen Glenn. Die verloor al van Randy en kijk hoe Randy in de poll staat vergeleken met Glenn.
Dat heb je mooi uitgelegd. Als je het zo bekijkt dan heb je inderdaad wel een punt. Iedereen heeft natuurlijk een favoriet (mijne was heel lang Karen). Dat Randy niet zo hoog staat tegenover Glenn snap ik wel, niets tegen Randy, maar dat vind ik hier een beetje de vreemde eend in de bijt, pas sinds Tom weg is is hij een beetje losgekomen.quote:Op vrijdag 12 april 2024 20:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Voor mij stak hij er vanaf het begin al met kop en schouders bovenuit en in het verloop van het spel vond ik hem alleen maar sympathieker worden.
Een man die zag als iemand het moeilijk had en daar dan ook gelijk voor klaar stond met een knuffel en een luisterend oor. Niet alleen mensen uit zijn 'team', maar gewoon iedereen in het huis behandelde hij als zijn vriend/in.
Hij speelde het spel maar kon met iedereen overweg. Niet als een soort Zwitserland zoals Alice in het begin, maar heel natuurlijk. Spel en vriendschap haalde hij niet door elkaar.
Nooit jaloers, als anderen wat kregen dan was hij net zo blij als degene die het kreeg. Hij klaagde nooit en zette zichzelf nooit op de eerste plek.
Ik vind het een kanjer
oh ok hahaquote:Op vrijdag 12 april 2024 20:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer precies. Iets van 'je doet het goed, we zijn trots op je... tja... je sportbroekje.. maar ja... dat is jouw ding'
Iets in die trant
sorry overheen gelezenquote:
Eerst stomen toch?quote:
Overall wel mee eens, alleen in de week van de rekensommen gunde hij het Danny geen enkele keer om naar bijv het café te gaan. Dat vond ik wel een minpuntje. En dat hij het moeilijker had met het afscheid van Sabeau en Karen dan dat van Danny zijn grote maat. Maar verder is ie zeker lief en behulpzaam, of dat een echte BB winnaar is…quote:Op vrijdag 12 april 2024 20:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Voor mij stak hij er vanaf het begin al met kop en schouders bovenuit en in het verloop van het spel vond ik hem alleen maar sympathieker worden.
Een man die zag als iemand het moeilijk had en daar dan ook gelijk voor klaar stond met een knuffel en een luisterend oor. Niet alleen mensen uit zijn 'team', maar gewoon iedereen in het huis behandelde hij als zijn vriend/in.
Hij speelde het spel maar kon met iedereen overweg. Niet als een soort Zwitserland zoals Alice in het begin, maar heel natuurlijk. Spel en vriendschap haalde hij niet door elkaar.
Nooit jaloers, als anderen wat kregen dan was hij net zo blij als degene die het kreeg. Hij klaagde nooit en zette zichzelf nooit op de eerste plek.
Ik vind het een kanjer
Ja ik zie het nuquote:Op vrijdag 12 april 2024 20:51 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
die slaan we even over vandaag!
[ afbeelding ]
Dat geloof ik helemaal niet. En niet omdat ik het niks vind... of misschien ook wel. Ik ben wel bevooroordeeld want ik vind het helemaal niets.quote:
Ze heeft het tot de laatste drie gehaald, dat is toch helemaal niet slecht? Daar hadden er heel wat voor getekend denk ik.quote:Op vrijdag 12 april 2024 20:50 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dat heb je mooi uitgelegd. Als je het zo bekijkt dan heb je inderdaad wel een punt. Iedereen heeft natuurlijk een favoriet (mijne was heel lang Karen). Dat Randy niet zo hoog staat tegenover Glenn snap ik wel, niets tegen Randy, maar dat vind ik hier een beetje de vreemde eend in de bijt, pas sinds Tom weg is is hij een beetje losgekomen.
Wat je zegt over Alice begrijp ik, maar het is ook nog maar een meisje van 20 die ik heel verstandig vind. Ik ben zelf eerder voorstander van 'Zwitserlanden' dan altijd maar de confrontatie opzoeken (Ashley). Ik had het haar gegund om in ieder geval een stuk hoger te eindigen dan nu het geval lijkt te zijn.
Dat is jou mening. Ik bedoel alleen dat Glenn waarschijnlijker minder stemmen zou krijgen als Ashley naast hem in de finale stond. Of Danny. Of Karen. Hij heeft nu het geluk dat het voor hem samenkomt. Hij stond ook nooit ergens bovenaan in de polls dus het is niet vanaf dag 1 het populairst geweest.quote:Op vrijdag 12 april 2024 20:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat geloof ik helemaal niet. En niet omdat ik het niks vind... of misschien ook wel. Ik ben wel bevooroordeeld want ik vind het helemaal niets.
Maar ook omdat zij heeft meegedaan aan die pestperiode. Daar was zij 1 van de leiders in, samen met Ty. Daar heeft ze echt heel veel sympathie mee verloren bij de kijkers.
Plus het nietsdoen, altijd liggen of ze zat uren voor de spiegel en die parades met die bilspleetbroekjes maakte echt geen goede indruk bij het grootste gedeelte van de kijkers.
Ze was ook niet sociaal. Denk aan de dingen die ze voor zichzelf kocht in het winkeltje en dat ze zei dat ze niets ging delen maar mensen er wel even aan mochten ruiken. En ze hield zich alleen bezig met haar eigen clubje.
vroeg naar bed als iedereen nog gezellig ergens mee bezig was. Het absoluut niet samen willen ontbijten, omdat zij niet van vroeg ontbijten hield en dus liever in haar eentje in de badkamer aan het plamuren was. Het obligate boekenwijsheden spuien als er iemand genomineerd was.quote:Op vrijdag 12 april 2024 20:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat geloof ik helemaal niet. En niet omdat ik het niks vind... of misschien ook wel. Ik ben wel bevooroordeeld want ik vind het helemaal niets.
Maar ook omdat zij heeft meegedaan aan die pestperiode. Daar was zij 1 van de leiders in, samen met Ty. Daar heeft ze echt heel veel sympathie mee verloren bij de kijkers.
Plus het nietsdoen, altijd liggen of ze zat uren voor de spiegel en die parades met die bilspleetbroekjes maakte echt geen goede indruk bij het grootste gedeelte van de kijkers.
Ze was ook niet sociaal. Denk aan de dingen die ze voor zichzelf kocht in het winkeltje en dat ze zei dat ze niets ging delen maar mensen er wel even aan mochten ruiken. En ze hield zich alleen bezig met haar eigen clubje.
We gaan het nooit weten. Maar deze strijd is wel gestreden denk ik. Glenn gaat dik winnen. En het mooie is dat ik denk dat ze het hem allemaal gunnenquote:Op vrijdag 12 april 2024 20:59 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is jou mening. Ik bedoel alleen dat Glenn waarschijnlijker minder stemmen zou krijgen als Ashley naast hem in de finale stond. Of Danny. Of Karen. Hij heeft nu het geluk dat het voor hem samenkomt. Hij stond ook nooit ergens bovenaan in de polls dus het is niet vanaf dag 1 het populairst geweest.
Overigens denk ik dat Tyron ook had kunnen winnen als hij dat bedrag niet aangenomen had.
Ja ook dat. Ik kan er ook nog wel wat opnoemen. Maar dat is echt omdat ik haar niet leuk vind. Dan ga je ook steeds meer dingen zien die je irriterenquote:Op vrijdag 12 april 2024 21:00 schreef Verida het volgende:
[..]
vroeg naar bed als iedereen nog gezellig ergens mee bezig was. Het absoluut niet samen willen ontbijten, omdat zij niet van vroeg ontbijten hield en dus liever in haar eentje in de badkamer aan het plamuren was. Het obligate boekenwijsheden spuien als er iemand genomineerd was.
en niet te vergeten haar snerpstem
Dat is ook waar. Ik kan er weinig tegenin brengen haha.quote:Op vrijdag 12 april 2024 20:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze heeft het tot de laatste drie gehaald, dat is toch helemaal niet slecht? Daar hadden er heel wat voor getekend denk ik.
Eens.quote:Op vrijdag 12 april 2024 20:59 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is jou mening. Ik bedoel alleen dat Glenn waarschijnlijker minder stemmen zou krijgen als Ashley naast hem in de finale stond. Of Danny. Of Karen. Hij heeft nu het geluk dat het voor hem samenkomt. Hij stond ook nooit ergens bovenaan in de polls dus het is niet vanaf dag 1 het populairst geweest.
Overigens denk ik dat Tyron ook had kunnen winnen als hij dat bedrag niet aangenomen had.
Al met al krijgt ze ook best nog wel een lekker bedrag op haar rekening gestort. Ik hoorde iets van 100 euro per dag?quote:Op vrijdag 12 april 2024 21:04 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dat is ook waar. Ik kan er weinig tegenin brengen haha.
LOLquote:Op vrijdag 12 april 2024 21:09 schreef Joyce-43 het volgende:
oh alice gaat misschien weer aan goed doel geven als ze wint
zieltjes winnen....quote:Op vrijdag 12 april 2024 21:09 schreef Joyce-43 het volgende:
Ik denk vooral dat laatste, want aan de andere kant als je bij de laatst drie zit dan lijkt het me ook wel een beetje wrang dat je dan tweede wordt. In principe hou je er op dat moment weinig aan over. Misschien ligt het aan mij persoonlijk, maar ik ben de meeste bewoners van vorig seizoen alweer vergeten (tot iemand ze noemt). Maar goed zoals je zegt, je kan het zien als 'slechts' tweede worden of 'juist' tweede worden, je hebt wel een hele horde verslagen.quote:Op vrijdag 12 april 2024 21:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Al met al krijgt ze ook best nog wel een lekker bedrag op haar rekening gestort. Ik hoorde iets van 100 euro per dag?
Dat is toch lekker verdiend. Plus drie maanden kost en inwoning gratis en naamsbekendheid waar ze wat mee zou kunnen gaan doen.
En ze zegt er misschien bij? Mooi ingedekt voor als ze het toch niet doet… En ondertussen denken mensen ‘goh dat is lief van dat meisje, mijn stem heeft ze’quote:Op vrijdag 12 april 2024 21:09 schreef Joyce-43 het volgende:
en ze zegt ook niet hoeveelquote:Op vrijdag 12 april 2024 21:13 schreef Luna68 het volgende:
[..]
En ze zegt er misschien bij? Mooi ingedekt voor als ze het toch niet doet… En ondertussen denken mensen ‘goh dat is lief van dat meisje, mijn stem heeft ze’
Kot van BB mag nu wel affikken natuurlijkquote:Op vrijdag 12 april 2024 21:15 schreef Luna68 het volgende:
Valt weer een blok brandend haardvuur uit. Ze stoppen dat ding ook veel te vol
Vooral over Ashley gingen de wildste verhalen rond. Het was een mol en ze was erin gezet om te winnen. Mensen liepen zelfs kwaad weg omdat het allemaal doorgestoken kaart zou zijn. Ze zou tussendoor naar buiten mogen, het winkeltje werd voor haar aangepast, ze zou haar vriend tussendoor mogen zien, ze zou mogen roken en weet ik veel wat voor onzin nog meerquote:Op vrijdag 12 april 2024 21:12 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik denk vooral dat laatste, want aan de andere kant als je bij de laatst drie zit dan lijkt het me ook wel een beetje wrang dat je dan tweede wordt. In principe hou je er op dat moment weinig aan over. Misschien ligt het aan mij persoonlijk, maar ik ben de meeste bewoners van vorig seizoen alweer vergeten (tot iemand ze noemt). Maar goed zoals je zegt, je kan het zien als 'slechts' tweede worden of 'juist' tweede worden, je hebt wel een hele horde verslagen.
Ik vind het gewoon erg jammer dat de spanning eraf is, dat is het vooral. Alhoewel we 3 weken geleden nog 'zeker' waren dat Tom zou winnen, twee weken geleden was het duidelijk dat Ashley naar de winst werd gedirigeerd. Net als dat vorig jaar Jason fluitend richting de winst ging ... niet dus. Dus wie weet
*ZENDERCHECK*quote:Op vrijdag 12 april 2024 21:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Vooral over Ashley gingen de wildste verhalen rond. Het was een mol en ze was erin gezet om te winnen. Mensen liepen zelfs kwaad weg omdat het allemaal doorgestoken kaart zou zijn. Ze zou tussendoor naar buiten mogen, het winkeltje werd voor haar aangepast, ze zou haar vriend tussendoor mogen zien, ze zou mogen roken en weet ik veel wat voor onzin nog meer
The punisher🤣🤣🤣quote:Op vrijdag 12 april 2024 20:51 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
die slaan we even over vandaag!
[ afbeelding ]
Noem het maar saai... bijna de hele tent afgebrand!quote:Op vrijdag 12 april 2024 21:29 schreef GayGuy het volgende:
Ik schakel net in, maar zo te zien is het een saaie avond
Alweer? Was gister ook al zoquote:Op vrijdag 12 april 2024 21:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Noem het maar saai... bijna de hele tent afgebrand!![]()
[ afbeelding ]
Wie bedenkt het ook zo'n ding op hout te zetten (ook al is het geïmpregneerd hardhout) terwijl de rest van de tuin 90% steen is?quote:Op vrijdag 12 april 2024 21:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het springt eruit omdat het te vol zit.quote:
En ook vlakbij die ligzakkenquote:Op vrijdag 12 april 2024 21:35 schreef B00STER het volgende:
[..]
Wie bedenkt het ook zo'n ding op hout te zetten (ook al is het geïmpregneerd hardhout) terwijl de rest van de tuin 90% steen is?
quote:Op vrijdag 12 april 2024 21:35 schreef PinkLow het volgende:
Even een vraagje waar ik even niet het antwoord op weet.
Is de vrouw van Danny toen in het geweest tijdens een freeze?
100 euro per dag is echt wel peanuts hoor. Voor heel de dag camera's op u en opgesloten zitten enzo is dit onderbetaald. Ik kom voor 100 euro zelfs niet naar buitenquote:Op vrijdag 12 april 2024 21:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Al met al krijgt ze ook best nog wel een lekker bedrag op haar rekening gestort. Ik hoorde iets van 100 euro per dag?
Dat is toch lekker verdiend. Plus drie maanden kost en inwoning gratis en naamsbekendheid waar ze wat mee zou kunnen gaan doen.
Was toch iets van in de 60 euro?quote:Op vrijdag 12 april 2024 21:37 schreef jooba het volgende:
[..]
100 euro per dag is echt wel peanuts hoor. Voor heel de dag camera's op u en opgesloten zitten enzo is dit onderbetaald. Ik kom voor 100 euro zelfs niet naar buiten
Had mij niet beseft dat dit destijds zijn vrouw was. Want die was het toch oneens met zijn deelname.quote:
quote:Op vrijdag 12 april 2024 21:29 schreef GayGuy het volgende:
Ik schakel net in, maar zo te zien is het een saaie avond
Ik dacht die vrouw in die lichtblauwe truiquote:Op vrijdag 12 april 2024 21:35 schreef PinkLow het volgende:
quote:Op vrijdag 12 april 2024 21:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Liefde overwint allesquote:Op vrijdag 12 april 2024 21:38 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Had mij niet beseft dat dit destijds zijn vrouw was. Want die was het toch oneens met zijn deelname.
Was toen iets met friet stoofvlees op zoiets.quote:Op vrijdag 12 april 2024 21:35 schreef PinkLow het volgende:
het blijft een Belg he?quote:Op vrijdag 12 april 2024 21:40 schreef Luna68 het volgende:
[..]
En gaat zo ws weer gebeuren want Glenn heeft de haard net weer volgepropt
En dit toch ook?quote:Op vrijdag 12 april 2024 21:41 schreef Jockari het volgende:
[..]
Was toen iets met friet stoofvlees op zoiets.
Hele avond onverwachts niet kunnen kijken, was wel de bedoeling, maar niks gemist dus begrijp ikquote:Op vrijdag 12 april 2024 21:43 schreef B00STER het volgende:
Ik had toch gehoopt dat de laatste avond IETS spectaculairder zou verlopen. Ik weet dat ze vanmiddag al muziek hebben gehad, maar een feestje had hier toch wel op zijn plaats geweest?
Ik kijk net 2 uurtjes ongeveer, daarvoor een uur of 3 gemist, maar volgens mij niet. Vanmiddag was er muziek, verder heb ik weinig gezien.quote:Op vrijdag 12 april 2024 21:48 schreef Willewa het volgende:
[..]
Hele avond onverwachts niet kunnen kijken, was wel de bedoeling, maar niks gemist dus begrijp ik
Ja dat heb ik nog gezien, laatste 3 uur ofzo gemist. Maar mooi zo, al was dat jammer voor jullie ;p Laat het feest nu maar beginnen dan.quote:Op vrijdag 12 april 2024 21:49 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik kijk net 2 uurtjes ongeveer, daarvoor een uur of 3 gemist, maar volgens mij niet. Vanmiddag was er muziek, verder heb ik weinig gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ze doen zelf ook geen enkele moeite om er nog iets van te maken en eigenlijk krijgen ze daar wel voor betaald.quote:Op vrijdag 12 april 2024 21:43 schreef B00STER het volgende:
Ik had toch gehoopt dat de laatste avond IETS spectaculairder zou verlopen. Ik weet dat ze vanmiddag al muziek hebben gehad, maar een feestje had hier toch wel op zijn plaats geweest?
Mee eens, maar ik moet zeggen het hele seizoen lang worden ze daar ook niet echt toe getriggerd door BB. Ik heb zelden zo weinig opdrachten meegemaakt. Alleen die water schep opdracht kwam in de buurt, maar niets vergeleken met die hangende ballenbak waar ze dagen lang in wind en regen, dag en nacht moesten staan. Ze worden nou ook niet echt dat je zegt van uitgedaagd.quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:08 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Maar ze doen zelf ook geen enkele moeite om er nog iets van te maken en eigenlijk krijgen ze daar wel voor betaald.
Edit: slapend ‘rijk’ worden noemen ze dit
Ook mee eens al deden ze de afgelopen dagen wel hun best met opdrachten, exits, muziek, freezes etc. maar ze kakken weer net zo hard in als de opdrachten zijn afgelopen.quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:11 schreef B00STER het volgende:
[..]
Mee eens, maar ik moet zeggen het hele seizoen lang worden ze daar ook niet echt toe getriggerd door BB. Ik heb zelden zo weinig opdrachten meegemaakt. Alleen die water schep opdracht kwam in de buurt, maar niets vergeleken met die hangende ballenbak waar ze dagen lang in wind en regen, dag en nacht moesten staan. Ze worden nou ook niet echt dat je zegt van uitgedaagd.
quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:15 schreef GayGuy het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Meen je niet Ohmeikot
[ Bericht 1% gewijzigd door Luna68 op 12-04-2024 22:23:22 ]
Het versterkt elkaar ook nog een beetje denk ik. Als je al de gangmaker niet echt bent en het komt ook niet echt vanuit anderen, of een ander reageert wat tam als je het wel probeert, komt het ook niet echt op gangquote:Op vrijdag 12 april 2024 22:17 schreef Luna68 het volgende:
En Alice gaat lekker slapen, het is tenslotte al 22.17 uur
Edit: by far de saaiste finalisten ooit
Combinatie Alice/Glenn/Randy zou ik zelf zeggen, Alice is ook geen gangmaker of party animal, ook niet bij andere bewoners, hele BB nietquote:Op vrijdag 12 april 2024 22:29 schreef Willewa het volgende:
[..]
Het versterkt elkaar ook nog een beetje denk ik. Als je al de gangmaker niet echt bent en het komt ook niet echt vanuit anderen, of een ander reageert wat tam als je het wel probeert, komt het ook niet echt op gangEcht, de combinatie Randy/Glenn in een groep van 3 was de slechtst mogelijke qua energie/vermaak in de laatste dagen 😅
Precies, of de finale week ingaan met 7 ofzo en tot de finale elke dag een bewoner eruitquote:Op vrijdag 12 april 2024 22:34 schreef freaky40 het volgende:
Dan hadden ze al veel eerder willen stoppen want voorgaande jaren was het ook saai in de laatste dagen. Ze moeten dat nog steeds een keer ondervangen door de groep b.v. groter te laten zodat er meer content is. Met 3 in de laatste dagen is gewoon te klein. Hou er gewoon minimaal 4/5 in. In de live finale gooi je er gewoon 2 of 1 uit als eerste.
Maar wat geven ze daar nu.quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:33 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Combinatie Alice/Glenn/Randy zou ik zelf zeggen, Alice is ook geen gangmaker of party animal, ook niet bij andere bewoners, hele BB niet
Heerlijk alle drie slapen en hee.quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:17 schreef Luna68 het volgende:
En Alice gaat lekker slapen, het is tenslotte al 22.17 uur
Edit: by far de saaiste finalisten ooit
quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:15 schreef GayGuy het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maarGod ga bijna weer 🤮SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar morgen staat, ze er weer lekker door gespoeld bij.
Daar lees ik andere berichten over.quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:54 schreef Witborst het volgende:
[..]
God ga bijna weer 🤮
Maar morgen staat, ze er weer lekker door gespoeld bij.
Gewoon na dit seizoen gewoon stoppen. Nooit meer BB het gaar nergens meer over..DE COS ook niet dusquote:Op vrijdag 12 april 2024 22:31 schreef B00STER het volgende:
Wat ik oprecht niet begrijp is waarom er niet naar ons geluisterd wordt. Ik weet heel zeker dat hier meegelezen wordt door de productie. En is het niet hier, dan wel op X, Insta of whateverGram. Het lijkt met het seizoen bewust saaier te worden gemaakt. Je gaat bijna denken dat ze hopen dat het programma zo slecht bekeken wordt dat ze 'mogen' stoppen.
Er zijn zoveel dingen die je kunt doen om het programma interessanter te maken. Heel veel van die dingen zijn hier al geroepen (er is zelfs een speciaal topic voor). Maar het minste wat je kunt doen is de structuur eruit halen. Maak het onverwacht. Ik vond die secret room een leuke wending, maar veel te weinig gebruik van gemaakt. Er gebeurt serieus meer per dag in een gemiddeld huishouden dan in BB.
'Zet een groep mensen bij elkaar en zie wat er gebeurt...' (was ooit het motto van de allereerste BB). Nou dit dus ... niets. Tenzij je ze aanspoort.
Maar ... inderdaad, je blijft toch kijken.
Jij hoeft niet te kijken natuurlijk, maar elk seizoen gewoon weer kijken en klagen...quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:56 schreef mangalie het volgende:
[..]
Gewoon na dit seizoen gewoon stoppen. Nooit meer BB het gaar nergens meer over..DE COS ook niet dus
Wat dan?quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar lees ik andere berichten over.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]Wat lees je hier anders in dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ze kijken hoe het vuur brand.quote:Op vrijdag 12 april 2024 23:01 schreef kater1 het volgende:
Jeej Glenn en Randy staren al minutenlang depressief voor zich uit......
Dat ze morgen niet bij de eindshow aanwezig zal zijn.quote:
Ik denk dat het niet niets is om je te realiseren dat je morgen op dit tijdstip uit het huis bent na zo lang. De tijd daar is toch anders. En voorheen was je genomineerd en was er een kans, nu weet je het zeker. Dit is gewoon bezinning.quote:Op vrijdag 12 april 2024 23:01 schreef kater1 het volgende:
Ik geloof haar nietquote:Op vrijdag 12 april 2024 23:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat ze morgen niet bij de eindshow aanwezig zal zijn.
We gaan het zien.Ik las het alleen.quote:
Ik hoop wel dat je gelijk hebt hoor...Dat zou tevens weer genoeg zeggen over haar.quote:Op vrijdag 12 april 2024 23:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
We gaan het zien.Ik las het alleen.
Kan me eigenlijk niemand van dit seizoen voorstellen die dit laatste stukje een feest om naar te kijken zou hebben gemaakt. Nog 3 man over en geen alternatief om naar te skippen zoals met een grote groep nog wel kon.quote:Op vrijdag 12 april 2024 23:05 schreef kater1 het volgende:
Het is natuurlijk leuk speculeren als kleurrijke mensen in de finale hadden gestaan. Een Ashly, Tom en Jimmy bijvoorbeeld. Wat een reuring zou er dan nu nog geweest zijn. Of misschien een Karen ipv een Jimmy. Dan nog wat drama erbij, Tom keek weer eens verkeerd of zo. Nu ja, het is wat het is.
Nou duidelijk primaquote:Op vrijdag 12 april 2024 23:24 schreef kater1 het volgende:
[..]
Ok het is nu 20 minuten later. Ze kijken nog steeds hoe het vuur brand.
Keek net de uitzending terug (meeste doorgespoeld) en zag daar Glenn en Randy na het stomen buiten lopen in die hartjes pyjama’s met dat blauwgrijze masker op hun gezicht, daar moet ik dan wel weer om lachenquote:Op vrijdag 12 april 2024 23:01 schreef kater1 het volgende:
Ik zag foto's voorbijkomen dat ze een deegmasker? ophadden. Dat was ook wel bijzonder.quote:Op vrijdag 12 april 2024 23:25 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Keek net de uitzending terug (meeste doorgespoeld) en zag daar Glenn en Randy na het stomen buiten lopen in die hartjes pyjama’s met dat blauwgrijze masker op hun gezicht, daar moet ik dan wel weer om lachen
Nee eens, alleen denk ik dat als je 1 van Randy/Glenn weghaalt en vervangt met een gangmaker, het al een heeeel stuk beter is.quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:33 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Combinatie Alice/Glenn/Randy zou ik zelf zeggen, Alice is ook geen gangmaker of party animal, ook niet bij andere bewoners, hele BB niet
Ik stikte in mijn drinken van het lachen, zag er niet uit!quote:Op vrijdag 12 april 2024 23:32 schreef Luna68 het volgende:
Ja grappig om te zien, maar dacht dat het zo’n stoffen crème masker was. Glenn had ook de sokken aan
Je weet het niet. Misschien hadden we het allemaal mis, wachten ze tot ze allemaal slapen en laten ze dan alle oud-bewoners in alle andere bedden kruipen!quote:
Haha we’d wish ;pquote:Op vrijdag 12 april 2024 23:54 schreef B00STER het volgende:
[..]
Je weet het niet. Misschien hadden we het allemaal mis, wachten ze tot ze allemaal slapen en laten ze dan alle oud-bewoners in alle andere bedden kruipen!
(Leuk idee voor een volgend seizoen trouwens).
Knuffel ook van Soul.Moest even een traantje laten.quote:
Nogsteeds onwerkelijk dat ze er niet meer isquote:Op zaterdag 13 april 2024 06:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Knuffel ook van Soul.Moest even een traantje laten.
Grappig dat je zo anders kijkt naar Alice dan ik dat doe, ik herken bijvoorbeeld helemaal geen pestperiode en zeker niet dat ze daar een van de leiders in zou zijn, tijdens de Halloween opdracht gaf ze bijna iedereen een masker waardoor ze bijna geen tijd meer had voor een eigen masker.quote:Op vrijdag 12 april 2024 20:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
je hoeft me niet te missen schat, in DTS kunnen we verder klessebessen vanaf morgenquote:Op zaterdag 13 april 2024 08:28 schreef Cupfighter het volgende:
Goedemorgen allemaal , laatste dag alweer
Morgen kunnen ze nog gewoon hier napraten hoorquote:Op zaterdag 13 april 2024 08:36 schreef Paul het volgende:
[..]
je hoeft me niet te missen schat, in DTS kunnen we verder klessebessen vanaf morgen
ohja BB forum blijft vast paar daagjes open nog hihiquote:Op zaterdag 13 april 2024 08:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morgen kunnen ze nog gewoon hier napraten hoor
Ja een paar dagen, mits het leuk blijftquote:Op zaterdag 13 april 2024 08:41 schreef Paul het volgende:
[..]
ohja BB forum blijft vast paar daagjes open nog hihi
ja echt he was echt z'n miss verkiezing speech jaja en dan ook nog een huisje willenquote:Op vrijdag 12 april 2024 21:13 schreef Luna68 het volgende:
[..]
En ze zegt er misschien bij? Mooi ingedekt voor als ze het toch niet doet… En ondertussen denken mensen ‘goh dat is lief van dat meisje, mijn stem heeft ze’
Edit: gekeken en misschien ook aan de kindjes in AfrikaOhmeikot
Echt zieltjes/stemmen aan het winnen
Doe lief over Alice, ze is echt een schat en gaat het echt misschien aan arme kinderen gevenquote:Op zaterdag 13 april 2024 08:46 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja echt he was echt z'n miss verkiezing speech jaja en dan ook nog een huisje willen
neuh vond het niet saai hoor zekers nietquote:
jaaaaa heel misschien wel heeeeel misschien hequote:Op zaterdag 13 april 2024 08:48 schreef Paul het volgende:
[..]
Doe lief over Alice, ze is echt een schat en gaat het echt misschien aan arme kinderen geven
hahah dus wel hij haalt nu alles naar binnenquote:Op zaterdag 13 april 2024 09:14 schreef Dotteke het volgende:
Zelfs geene ontbijtje kan er af deze laatste ochtend in BB
Glenn is brood aan het maken.
hagelslag misschien?quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:19 schreef Dotteke het volgende:
o muizenstrontjes , zegt Glenngeen idee wat dat is
Hagelslag misshien?quote:Op zaterdag 13 april 2024 09:19 schreef Dotteke het volgende:
o muizenstrontjes , zegt Glenngeen idee wat dat is
ze heeft een half uur gestaanquote:Op zaterdag 13 april 2024 09:22 schreef Rhosyn het volgende:
Toen ik zelf in de douche stond 20 minuten geleden hoorde ik Randy zeggen dat Alice al 10 minuten onder de douche stond.
En nu staat ze nog zie ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |