Bemoeit zich echt met alles!quote:Op vrijdag 12 april 2024 10:09 schreef Verida het volgende:
het is nu wel heel opvallend dat Alice denkt overal verstand van te hebben
Dat komt gewoon omdat ze al zoveel weet voor zo'n jonge vrouw......zoveel al meegemaakt in haar leven.quote:
quote:Op vrijdag 12 april 2024 10:12 schreef Snoozey het volgende:
ojee, er is teveel weggehaald volgens alice. nu is het helemaal kaal
glenn zegt dat is niet erg, dat waren kleine haartjes
randi is het er mee eens
Ik snap niet dat ze niet zeggen dat ze lekker moet gaan smeren en zich niet overal mee moet bemoeien. Dit doet ze ook als mensen aan het koken zijn. Ze kan nog geen macaroni maken zelf, maar staat wel constant mensen te vertellen wat ze moeten doenquote:Op vrijdag 12 april 2024 10:12 schreef Snoozey het volgende:
ojee, er is teveel weggehaald volgens alice. nu is het helemaal kaal
glenn zegt dat is niet erg, dat waren kleine haartjes
randi is het er mee eens
quote:Op vrijdag 12 april 2024 10:16 schreef Snoozey het volgende:
ik vind het erger dat ze nog gaat douchen vandaag onderhet warme water. kan ze niet eens dr gezicht onder die stralen houden
en dan moet ze dr hals ook weer bijwerken. want daar is de sproeier toch ook heerlijk op
en ook op zo'n belerend toontje alsof ze de wijsheid in pacht heeft.quote:Op vrijdag 12 april 2024 10:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze niet zeggen dat ze lekker moet gaan smeren en zich niet overal mee moet bemoeien. Dit doet ze ook als mensen aan het koken zijn. Ze kan nog geen macaroni maken zelf, maar staat wel constant mensen te vertellen wat ze moeten doen
Dat stond hem echt heel goed. Maar zij zei dat het niet stondquote:Op vrijdag 12 april 2024 10:18 schreef Snoozey het volgende:
heb hem dat lichte pak niet aan zien hebben. en las her ook over een groen pak. had ik graag gezien
quote:Op vrijdag 12 april 2024 10:21 schreef KinKiJan het volgende:
Vind dat lichte ook niks, dikke kop kreeg ie ervan
ze vond dat zijn huid te licht was voor een licht pak....quote:Op vrijdag 12 april 2024 10:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat stond hem echt heel goed. Maar zij zei dat het niet stond![]()
[ afbeelding ]
Nee toch?quote:Op vrijdag 12 april 2024 10:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Je zou haast zeggen dat smaken kunnen verschillen
Donker staat ook mooi hoor, maar het is niet zo dat dat lichte pak hem niet staat. Maar hij ziet er sowieso goed uit, ongeacht de kleur van zijn pakquote:
Dat is het ookquote:Op vrijdag 12 april 2024 10:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Je zou haast zeggen dat smaken kunnen verschillen
Vind ik heel raar. Het zou toch leuk zijn als ze de laatste volle dag nog even gepamperd zouden wordenquote:Op vrijdag 12 april 2024 10:24 schreef Kissingbird het volgende:
Toch geen egkte kapper in het huis voor de finale
wat goed bijgehouden zegquote:Op vrijdag 12 april 2024 09:34 schreef Snoozey het volgende:
beide lippen goed zalven
lotion goed insmeren
serum goed insmeren
witte creme goed insmeren
vergeet niet de hals en kaaklijn
trippel het nog even aan
bloederig smeerseltje.
tip her en der aan en smeer uit over hele gezicht
haarlijn, hals boven de lip
tip tip tip
check alles goed na
haal derrie uit wimpers
doe witte creme onder je oogen
smeer goed uit
beetje op bovenste ogleden tippelen
foundation tippen op de vlekjes die er wat uitspringen
smeer voorzichtig uit
gezicht krijgt nu een egalere tint
nog een beetje extra waar vergeten
ook boven de lip
met sponsje de foundation uittippelen over het hele gezicht
dep dep dep
nu mag je meer gaan wrijven bij de haargrens
ow vergeet oogleden niet
nog wat foundatonblijf nog even daarmee doorgaan.
span lipjes aan en foundeer daar ook nog wat meer
tap tap tap
binneste ooghoelen
zet spiegel neer
ga nu weer naar de halslijn
en doe nog wat extra her en der
pak primer sipper en smeer camouflage onder de ogen
en her en der stippels op de wangen
pak spons en blendeer de boel all tippend
mag iets wilder smeren
tot het geheel is gedept
het gezicht wordt nu weer wat lichter
dep door
extra bij de ogen
voorhoofd en wangen
chec iets beter in de spigel door meer voorover te hangen
en daarna snel nog wat in de hals
doe je haar wat verder naar achtr
en pak een dojnkerdere foundation
smeer dat op je jukbeenderen en wat aan de zijkant van je voorhoofd
blendeer de boel met een sponsje
ga hier even mee door
mag harder smeren en duwen
ritueel heeft pas 20 minuten geduurd
luisteren naar BB
liters water over
joepie warm douchen
primen gaat zo verder
Nee is nog nooit geweest weet niet hoe hun dat niet kunnen weten ze hebben vorige seizoenen gezienquote:Op vrijdag 12 april 2024 10:24 schreef Kissingbird het volgende:
Toch geen egkte kapper in het huis voor de finale
Snapte ook al niet hoe waarom ze dat dachten, wellicht hoopten ze het. maar helaas.quote:Op vrijdag 12 april 2024 10:27 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Nee is nog nooit geweest weet niet hoe hun dat niet kunnen weten ze hebben vorige seizoenen gezien
@Snoozey heeft een hele serie lessen gepost vanaf de 1e lange post . Ik vond het erg leuk geschreven (en zie het ook niet als bashen.)quote:Op vrijdag 12 april 2024 10:27 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
wat goed bijgehouden zeg![]()
![]()
![]()
enne was dit al dan? haha
ja ik was het nog druk aan het volgen super hoor ga het vanmiddag even proberen allemaalquote:Op vrijdag 12 april 2024 10:30 schreef Iceage het volgende:
[..]
@:Snoozey heeft een hele serie lessen gepost vanaf de 1e lange post . Ik vond het erg leuk geschreven (en zie het ook niet als bashen.)
Op zich best triest natuurlijk, dat gun ik haar echt niet zo met haar laatste dagen in bb.quote:Op vrijdag 12 april 2024 10:30 schreef Kissingbird het volgende:
Alice gaat er een pleister opdoen want ze mag niet in de zon met dat ding nu.
niet zoenen met Haydar voorlopig![]()
ja of ze begint opnieuwquote:Op vrijdag 12 april 2024 10:16 schreef Snoozey het volgende:
ik vind het erger dat ze nog gaat douchen vandaag onderhet warme water. kan ze niet eens dr gezicht onder die stralen houden
en dan moet ze dr hals ook weer bijwerken. want daar is de sproeier toch ook heerlijk op
het allereerst pak wat die aan had stond hem super! beter als wat hij nu heeft dankzij haarquote:Op vrijdag 12 april 2024 10:18 schreef Snoozey het volgende:
heb hem dat lichte pak niet aan zien hebben. en las her ook over een groen pak. had ik graag gezien
waren we al klaar?quote:Op vrijdag 12 april 2024 10:16 schreef Snoozey het volgende:
Lijkt wel of alles wat geld kost van de salarissen van de Febo wordt ingehouden.quote:Op vrijdag 12 april 2024 10:38 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ze hopen de hele familie morgen te zien ,ik had ergens gelezen dat ze maar 1 iemand mee mogen dus b.v zijn vrouw met nog 1 gast
Nee dat was voor de vorige BB bewoners dacht ikquote:Op vrijdag 12 april 2024 10:38 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ze hopen de hele familie morgen te zien ,ik had ergens gelezen dat ze maar 1 iemand mee mogen dus b.v zijn vrouw met nog 1 gast
Heb het hem even gevraagd en hij zei : 'Mwah'quote:Op vrijdag 12 april 2024 10:40 schreef KinKiJan het volgende:
Alice heeft haar voorkeur aangeven, de Glenn koos nog altijd zijn eigen pak.
Of ... Wil men nu toch beweren dat Glenn geen eigen mening heeft?
quote:Op vrijdag 12 april 2024 10:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Heb het hem even gevraagd en hij zei : 'Mwah'
O ok dan heb ik het verkeerd begrepenquote:Op vrijdag 12 april 2024 10:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee dat was voor de vorige BB bewoners dacht ik
ja en dan mogen de andere niet praten en lachen hahaquote:
moest even goed kijken waarom ze opeens zo'n dikke lip had.. was wat anders aan het doenquote:
kan ie meteen zijn schouders even mee scherenquote:Op vrijdag 12 april 2024 10:57 schreef Jockari het volgende:
2de douchbeeld dat ik zelf dit seizoen zie.
Is het weer Randy, en gaat ie zijn ballen zodadelijk weer scheren waarschijnlijk.
[ afbeelding ]
Dat lijkt idd zo. Begrijp nog altijd niet waarom dit hun ontzegd werd.quote:Op vrijdag 12 april 2024 11:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
Randy komt er niet meer onder uit tot aan de live
douched langer als met koud water ( zou dat de reden zijn geweest van koud waterquote:Op vrijdag 12 april 2024 11:00 schreef Snoozey het volgende:
kijk randi genieten van die warme douche
dat dus niet was ook aan het kijkenquote:Op vrijdag 12 april 2024 10:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
kan ie meteen zijn schouders even mee scheren
Slaat ook nergens op. Totaal onzinnig dat ze zich steeds met een bak heet water uit de keuken schoon moeten houdenquote:Op vrijdag 12 april 2024 11:07 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dat lijkt idd zo. Begrijp nog altijd niet waarom dit hun ontzegd werd.
Complete wasbeer in die goot, meteen de hele rataplan weer verstopt daarquote:Op vrijdag 12 april 2024 11:02 schreef Joyce-43 het volgende:
Randy scheert zijn borst maar ben benieuwd of hij dan ook wel zijn schouders meeneemt
quote:Op vrijdag 12 april 2024 11:11 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Complete wasbeer in die goot, meteen de hele rataplan weer verstopt daar
Ze is goed beschermd met zo'n pantser en wordt waarschijnlijk zo aangenomen bij de EOD. En ze is beeldschoon met en zonder alabastinequote:Op vrijdag 12 april 2024 11:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Bruin zal ze niet worden met die laag Alabastine op d'r toet
Brutoquote:Op vrijdag 12 april 2024 11:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
Die ¤56266 zou dat bruto of netto zijn
Ik denk dat Randy en Glenn elkaars kapsel beter doen dan Karen in al die maanden heeft gedaan.quote:
Was ik ook aan het denken.quote:Op vrijdag 12 april 2024 11:54 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk dat Randy en Glenn elkaars kapsel beter doen dan Karen in al die maanden heeft gedaan.
Veel rustiger gaan ze te werk.
Ze heeft een koortslipquote:Op vrijdag 12 april 2024 12:02 schreef mario390 het volgende:
heeft alice met en elch gezoend?![]()
wat is gebeurd?
Als Ashley een koortsblaas krijgt, spreekt men van een koortsballon.quote:Op vrijdag 12 april 2024 12:08 schreef LonesomeFairy het volgende:
Koorstblaas behandel je of met acclovir zalf of door l-lysine in te nemen. Persoonlijk zweer ik bij l-lysine. Neem een dubbele dosis 2x/dag als ik een koorstblaas voel opkomen en dan komt ie niet door. Als ie er al is is ie na een dag weg
quote:Op vrijdag 12 april 2024 12:10 schreef Jockari het volgende:
[..]
Als Ashley een koortsblaas krijgt, spreekt men van een koortsballon.
ZIch gereed maken voor zijn vriendinquote:Op vrijdag 12 april 2024 12:19 schreef Jockari het volgende:
[..]
En de volgende is "Glenn scheert zijn w****"
Dat rijmt niet.quote:Op vrijdag 12 april 2024 12:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIch gereed maken voor zijn vriendin
Ik formuleer het bewust zoquote:
Nee ALice scheerde de haren van Glennquote:Op vrijdag 12 april 2024 12:27 schreef mario390 het volgende:
ik hoop niet de mooie blonde scheeren
blonde haren
Sinnead O'Connor-lookquote:Op vrijdag 12 april 2024 12:27 schreef mario390 het volgende:
ik hoop niet de mooie blonde scheeren
blonde haren
Ik geniet ervan. Heerlijkquote:Op vrijdag 12 april 2024 13:08 schreef freaky40 het volgende:
Wat een stilte...iedereen wilde Ashley toch graag weg? Dit is jullie lot...
Staande bijquote:Op vrijdag 12 april 2024 13:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
Kappa.. Lang niet gehoord. Vroeger vaak op 27mc
heerlijk slow-tv .. zoals elk jaar als er nog maar 3 in het huis zitten. niks mis mee!quote:Op vrijdag 12 april 2024 13:08 schreef freaky40 het volgende:
Wat een stilte...iedereen wilde Ashley toch graag weg? Dit is jullie lot...Dus nou niet zeuren dat het saai is, kappa?!
Tja geen Ashleybashen meer dan sterft het uit na drie maanden schelden. Over Randy en Glenn valt niet veel te zeggen. Gewoon rustige, goeie kerels en over Alice kun je niks zeggen zonder dat er een stel gaan steigeren dat niet niet zo negatief mag zijn hierquote:Op vrijdag 12 april 2024 13:08 schreef freaky40 het volgende:
Wat een stilte...iedereen wilde Ashley toch graag weg? Dit is jullie lot...Dus nou niet zeuren dat het saai is, kappa?!
Geniet ervanquote:Op vrijdag 12 april 2024 13:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tja geen Ashleybashen meer dan sterft het uit na drie maanden schelden. Over Randy en Glenn valt niet veel te zeggen. Gewoon rustige, goeie kerels en over Alice kun je niks zeggen zonder dat er een stel gaan steigeren dat niet niet zo negatief mag zijn hier![]()
Ik ga het zonnetje maar in
quote:Op vrijdag 12 april 2024 13:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Geniet ervan, volgende week is het weer niks
Affirmatief.quote:Op vrijdag 12 april 2024 13:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
Kappa.. Lang niet gehoord. Vroeger vaak op 27mc
Ze moet kamferspiritus erop smeren en droogt ontzettend goed in en morgen ochtend is het een stuk minder....twee keer is bij mij al genoeg maar laat het ook niet zover komen als zij,....quote:Op vrijdag 12 april 2024 10:30 schreef Kissingbird het volgende:
Lip Alice is dikker geworden
Ze heeft er trekzalf op gedaan
Glenn ziet het niet goed
Het is niet alsof Ashley de enige is die kon praten.quote:Op vrijdag 12 april 2024 13:08 schreef freaky40 het volgende:
Tja ik vind het ook wel best. De een zet nu de stream uit, de ander had 'm uitgezet als zij er nog wel in gezeten had. Voor ieder wat wils gaat sowieso nooit op en al helemaal niet tegen het einde van zo'n programmaquote:
Fijn dat jij dat vind, maar niet mee eens.quote:Op vrijdag 12 april 2024 13:49 schreef Willewa het volgende:
[..]
Het is niet alsof Ashley de enige is die kon praten.
Gelukkig zijn er ook minder egocentrische en positievere praters. We hebben de pech nu met 2 zeer kalme en 1 semi kalme finalisten te zitten. Had Glenn of Randy vervangen door een Tyron/Tom/Karen/Ronahi/Jimmy/Basiri/Danny of zelfs een Lenie of whatever en je had al veel levendigere streams gehad. Ik heb niks tegen Glenn of Randy, maar 2 van hen op een gezelschap van 3 is teveel. Glenn is nog kalmer dan Randy.
Maar het moet weer Ashley zijn natuurlijkBlij dat die toxicness er eeeindelijk, veel te laat maar eindelijk, uit is.
Dan heb je het over mijn laatste zin denk ik. Klopt, dat wist ik dat we het daar niet over eens waren.quote:Op vrijdag 12 april 2024 13:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Fijn dat jij dat vind, maar niet mee eens.
Vorig jaar was dat ook het geval. Saaiheid heerst als het er op aan komt.quote:Op vrijdag 12 april 2024 14:01 schreef Willewa het volgende:
[..]
Dan heb je het over mijn laatste zin denk ik. Klopt, dat wist ik dat we het daar niet over eens waren. Maar ik doelde vooral op dat er veel meer anderen ook een levendigere situatie van hadden gemaakt. Jij stelt in feite dat Ashley de enige is die kan praten en wat levendiger is en dat klopt niet uiteraard. Het is wel een beetje balen dat er 2 zeer kalme personen in de finale zitten, dat ben ik zeker met je eens, daarom is het nu best saai om te kijken. Alle andere edities zat er meer leven in de laatste dagen door wat meer kleurrijke personen.
Ja tuurlijk. Alleen had je toen nog wel levendigere in personen met Jason, Jolien en zelfs Bart vond ik qua gesprekstof meer leveren dan Glenn.quote:Op vrijdag 12 april 2024 14:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vorig jaar was dat ook het geval. Saaiheid heerst als het er op aan komt.
Kosmische energie instraling door Ariana.quote:Op vrijdag 12 april 2024 14:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik heb Alice niet meer over haar rug gehoord. Spontane genezing?
Nee, nog niet helemaal over. Ik heb haar nog wel eens zien de rug zien strekken met haar hand er tegen zoals ik dat ook wel eens doe met pijn in de rug.quote:Op vrijdag 12 april 2024 14:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Week geleden dan geneest een spier meestal wel weerquote:Op vrijdag 12 april 2024 14:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
quote:Op vrijdag 12 april 2024 14:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee, nog niet helemaal over. Ik heb haar nog wel eens zien de rug zien strekken met haar hand er tegen zoals ik dat ook wel eens doe met pijn in de rug.
was met haar net zo saai geweestquote:Op vrijdag 12 april 2024 13:08 schreef freaky40 het volgende:
Nee maar ze herkende het wel door de krantquote:Op vrijdag 12 april 2024 15:29 schreef Giggio het volgende:
[..]
werd er gezegd dat dit songfestival is voor NL?
schakelde te laat in
Alsof ze het al wisten..oh dit is het Songfestival lied van Joost.quote:Op vrijdag 12 april 2024 15:29 schreef Giggio het volgende:
[..]
werd er gezegd dat dit songfestival is voor NL?
schakelde te laat in
En Jimmy! Die kon leuk dansen!quote:Op vrijdag 12 april 2024 15:30 schreef Tascha071 het volgende:
Dansen in de tuin nu. Ze moeten iets het is behoorlijk saai. Geen vermaak in te krijgen. Ik mis Tom Ashley Karin. Had leuker geweest om naar te kijken hoor
Dancemoves van Randyquote:Op vrijdag 12 april 2024 15:30 schreef Tascha071 het volgende:
Dansen in de tuin nu. Ze moeten iets het is behoorlijk saai. Geen vermaak in te krijgen. Ik mis Tom Ashley Karin. Had leuker geweest om naar te kijken hoor
Europapa europapaquote:
oh ja, was ik al weer vergetenquote:Op vrijdag 12 april 2024 15:31 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
Nee maar ze herkende het wel door de krant
ja niet echt creatief van BB..quote:Op vrijdag 12 april 2024 16:53 schreef Dotteke het volgende:
Ze mogen pizza maken, ik had echt verwacht dat ze dit keer wel een lekkere maaltijd zouden krijgen zonder dat ze het zelf hoefde te maken,
Ze krijg er zelfs drinken bij. ook rode wijn
Zal morgen dan vast wel zijn. Denk ik ;pquote:Op vrijdag 12 april 2024 16:53 schreef Dotteke het volgende:
Ze mogen pizza maken, ik had echt verwacht dat ze dit keer wel een lekkere maaltijd zouden krijgen zonder dat ze het zelf hoefde te maken,
Ze krijg er zelfs drinken bij. ook rode wijn
Lekker voor morgen ontbijt/lunch tochquote:Op vrijdag 12 april 2024 16:56 schreef Kissingbird het volgende:
2 pizza's pp
top dit zegt Alice
ik voorzie een buikpijn momentje straks
ik had ze een keer wat anders gegundquote:Op vrijdag 12 april 2024 16:57 schreef Willewa het volgende:
[..]
Lekker voor morgen ontbijt/lunch toch
Misschien morgen?quote:Op vrijdag 12 april 2024 16:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ik had ze een keer wat anders gegund![]()
Lekker ontbijt of zo
Ja eens, weeral pizza’s is ook weer zoiets maar ze zijn zelf blij dus all good.quote:Op vrijdag 12 april 2024 16:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ik had ze een keer wat anders gegund![]()
Lekker ontbijt of zo
Niet, niet echt. Ze hebben wel een lekkere maaltijd verdiend.quote:
BB zou het moeten verbiedenquote:Op vrijdag 12 april 2024 17:04 schreef Gerrie_55 het volgende:
Hoorde van de meeste bewoners toch dat het uit die steenoven lekkerder was maar madam wil het weer uit de gewone oven
Dan moeten die mannen hun mond open trekken en hun eigen pizza's in dat buiten ding klaar maken als ze dat willen. Dan kan Alice ze voor haar zelf binnen maken. Zo moeilijke keus is dat niet. Die mannen kiezen er dus zelf voor om het binnen te doenquote:Op vrijdag 12 april 2024 17:04 schreef Gerrie_55 het volgende:
Hoorde van de meeste bewoners toch dat het uit die steenoven lekkerder was maar madam wil het weer uit de gewone oven
Tja.... ze weet alles he?quote:Op vrijdag 12 april 2024 17:07 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja waarom nou weer dat doen laat randy lekker down die is er inmiddels goed in
Kan je nagaan hoe slaafs die mannen zijn die er nu nog zitten.quote:Op vrijdag 12 april 2024 17:04 schreef Gerrie_55 het volgende:
quote:Op vrijdag 12 april 2024 16:41 schreef Dotteke het volgende:
Heb de muziek gemist, hopelijk komt er nog een filmpje van. Wil die reacties wel eens zien
Ja hahahaquote:Op vrijdag 12 april 2024 17:09 schreef Kissingbird het volgende:
Als het niet lukt met rollen kun je er ook aan trekken![]()
![]()
Denk dat hun gewoon te makkelijk zijnquote:Op vrijdag 12 april 2024 17:07 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dan moeten die mannen hun mond open trekken en hun eigen pizza's in dat buiten ding klaar maken als ze dat willen. Dan kan Alice ze voor haar zelf binnen maken. Zo moeilijke keus is dat niet. Die mannen kiezen er dus zelf voor om het binnen te doen
ze zijn klein ookquote:
Juist is dus niet Alice haar schuld dat het in de oven gaat.quote:Op vrijdag 12 april 2024 17:29 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Denk dat hun gewoon te makkelijk zijn
ze kennen hem snel hahaquote:
Daar zit de doelgroep ook...quote:Op vrijdag 12 april 2024 17:30 schreef spapaars het volgende:
Geraldine nu op tv bij MAX pratend over BB.
biefstuk hebben ze kunnen kopen, lag in het winkeltjequote:Op vrijdag 12 april 2024 17:32 schreef Frummelie het volgende:
Waarom krijgen ze nou vanavond niet lekker een biefstuk of schnitzel met gebakken aardappels en boontjes en sla ofzo.. zo flauw, verras en verwen die gasten is een keertje...
Goedemiddag btw...![]()
Kan morgen nog, de finale dag een groots afscheidsmaalquote:Op vrijdag 12 april 2024 17:32 schreef Frummelie het volgende:
Waarom krijgen ze nou vanavond niet lekker een biefstuk of schnitzel met gebakken aardappels en boontjes en sla ofzo.. zo flauw, verras en verwen die gasten is een keertje...
Goedemiddag btw...![]()
Oooh sorry, dat heb ik gemist, ik kom net binnen vallen Thnxquote:Op vrijdag 12 april 2024 17:34 schreef Verida het volgende:
[..]
biefstuk hebben ze kunnen kopen, lag in het winkeltje
maar toen kozen ze zelf voor pizza ingredienten....dus dan zullen ze dit wel lekker vinden.
Is morgen toch een haastgebeuren van hier tot Tokio... dat is echt een zenuwgebeuren morgen... beter nu in nog wat relaxte toestand...quote:Op vrijdag 12 april 2024 17:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan morgen nog, de finale dag een groots afscheidsmaal
Ze hebben de hele dag te tijd om te pakken, te douchen opmaken en aankledenquote:Op vrijdag 12 april 2024 17:40 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Is morgen toch een haastgebeuren van hier tot Tokio... dat is echt een zenuwgebeuren morgen... beter nu in nog wat relaxte toestand...
Jajajaja drollewiets, ik zou ook geen hap door m'n keel krijgen...quote:Op vrijdag 12 april 2024 17:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben de hele dag te tijd om te pakken, te douchen opmaken en aankleden
Denk dat ze daar weinig last van hebbenquote:Op vrijdag 12 april 2024 17:43 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jajajaja drollewiets, ik zou ook geen hap door m'n keel krijgen...
Oké....quote:Op vrijdag 12 april 2024 17:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk dat ze daar weinig last van hebben
Ze doen het echt heel leuk met zijn drieen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |