Bemoeit zich echt met alles!quote:Op vrijdag 12 april 2024 10:09 schreef Verida het volgende:
het is nu wel heel opvallend dat Alice denkt overal verstand van te hebben
Dat komt gewoon omdat ze al zoveel weet voor zo'n jonge vrouw......zoveel al meegemaakt in haar leven.quote:
quote:Op vrijdag 12 april 2024 10:12 schreef Snoozey het volgende:
ojee, er is teveel weggehaald volgens alice. nu is het helemaal kaal
glenn zegt dat is niet erg, dat waren kleine haartjes
randi is het er mee eens
Ik snap niet dat ze niet zeggen dat ze lekker moet gaan smeren en zich niet overal mee moet bemoeien. Dit doet ze ook als mensen aan het koken zijn. Ze kan nog geen macaroni maken zelf, maar staat wel constant mensen te vertellen wat ze moeten doenquote:Op vrijdag 12 april 2024 10:12 schreef Snoozey het volgende:
ojee, er is teveel weggehaald volgens alice. nu is het helemaal kaal
glenn zegt dat is niet erg, dat waren kleine haartjes
randi is het er mee eens
quote:Op vrijdag 12 april 2024 10:16 schreef Snoozey het volgende:
ik vind het erger dat ze nog gaat douchen vandaag onderhet warme water. kan ze niet eens dr gezicht onder die stralen houden
en dan moet ze dr hals ook weer bijwerken. want daar is de sproeier toch ook heerlijk op
en ook op zo'n belerend toontje alsof ze de wijsheid in pacht heeft.quote:Op vrijdag 12 april 2024 10:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze niet zeggen dat ze lekker moet gaan smeren en zich niet overal mee moet bemoeien. Dit doet ze ook als mensen aan het koken zijn. Ze kan nog geen macaroni maken zelf, maar staat wel constant mensen te vertellen wat ze moeten doen
Dat stond hem echt heel goed. Maar zij zei dat het niet stondquote:Op vrijdag 12 april 2024 10:18 schreef Snoozey het volgende:
heb hem dat lichte pak niet aan zien hebben. en las her ook over een groen pak. had ik graag gezien
quote:Op vrijdag 12 april 2024 10:21 schreef KinKiJan het volgende:
Vind dat lichte ook niks, dikke kop kreeg ie ervan
ze vond dat zijn huid te licht was voor een licht pak....quote:Op vrijdag 12 april 2024 10:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat stond hem echt heel goed. Maar zij zei dat het niet stond![]()
[ afbeelding ]
Nee toch?quote:Op vrijdag 12 april 2024 10:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Je zou haast zeggen dat smaken kunnen verschillen
Donker staat ook mooi hoor, maar het is niet zo dat dat lichte pak hem niet staat. Maar hij ziet er sowieso goed uit, ongeacht de kleur van zijn pakquote:
Dat is het ookquote:Op vrijdag 12 april 2024 10:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Je zou haast zeggen dat smaken kunnen verschillen
Vind ik heel raar. Het zou toch leuk zijn als ze de laatste volle dag nog even gepamperd zouden wordenquote:Op vrijdag 12 april 2024 10:24 schreef Kissingbird het volgende:
Toch geen egkte kapper in het huis voor de finale
wat goed bijgehouden zegquote:Op vrijdag 12 april 2024 09:34 schreef Snoozey het volgende:
beide lippen goed zalven
lotion goed insmeren
serum goed insmeren
witte creme goed insmeren
vergeet niet de hals en kaaklijn
trippel het nog even aan
bloederig smeerseltje.
tip her en der aan en smeer uit over hele gezicht
haarlijn, hals boven de lip
tip tip tip
check alles goed na
haal derrie uit wimpers
doe witte creme onder je oogen
smeer goed uit
beetje op bovenste ogleden tippelen
foundation tippen op de vlekjes die er wat uitspringen
smeer voorzichtig uit
gezicht krijgt nu een egalere tint
nog een beetje extra waar vergeten
ook boven de lip
met sponsje de foundation uittippelen over het hele gezicht
dep dep dep
nu mag je meer gaan wrijven bij de haargrens
ow vergeet oogleden niet
nog wat foundatonblijf nog even daarmee doorgaan.
span lipjes aan en foundeer daar ook nog wat meer
tap tap tap
binneste ooghoelen
zet spiegel neer
ga nu weer naar de halslijn
en doe nog wat extra her en der
pak primer sipper en smeer camouflage onder de ogen
en her en der stippels op de wangen
pak spons en blendeer de boel all tippend
mag iets wilder smeren
tot het geheel is gedept
het gezicht wordt nu weer wat lichter
dep door
extra bij de ogen
voorhoofd en wangen
chec iets beter in de spigel door meer voorover te hangen
en daarna snel nog wat in de hals
doe je haar wat verder naar achtr
en pak een dojnkerdere foundation
smeer dat op je jukbeenderen en wat aan de zijkant van je voorhoofd
blendeer de boel met een sponsje
ga hier even mee door
mag harder smeren en duwen
ritueel heeft pas 20 minuten geduurd
luisteren naar BB
liters water over
joepie warm douchen
primen gaat zo verder
Nee is nog nooit geweest weet niet hoe hun dat niet kunnen weten ze hebben vorige seizoenen gezienquote:Op vrijdag 12 april 2024 10:24 schreef Kissingbird het volgende:
Toch geen egkte kapper in het huis voor de finale
Snapte ook al niet hoe waarom ze dat dachten, wellicht hoopten ze het. maar helaas.quote:Op vrijdag 12 april 2024 10:27 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Nee is nog nooit geweest weet niet hoe hun dat niet kunnen weten ze hebben vorige seizoenen gezien
@Snoozey heeft een hele serie lessen gepost vanaf de 1e lange post . Ik vond het erg leuk geschreven (en zie het ook niet als bashen.)quote:Op vrijdag 12 april 2024 10:27 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
wat goed bijgehouden zeg![]()
![]()
![]()
enne was dit al dan? haha
ja ik was het nog druk aan het volgen super hoor ga het vanmiddag even proberen allemaalquote:Op vrijdag 12 april 2024 10:30 schreef Iceage het volgende:
[..]
@:Snoozey heeft een hele serie lessen gepost vanaf de 1e lange post . Ik vond het erg leuk geschreven (en zie het ook niet als bashen.)
Op zich best triest natuurlijk, dat gun ik haar echt niet zo met haar laatste dagen in bb.quote:Op vrijdag 12 april 2024 10:30 schreef Kissingbird het volgende:
Alice gaat er een pleister opdoen want ze mag niet in de zon met dat ding nu.
niet zoenen met Haydar voorlopig![]()
ja of ze begint opnieuwquote:Op vrijdag 12 april 2024 10:16 schreef Snoozey het volgende:
ik vind het erger dat ze nog gaat douchen vandaag onderhet warme water. kan ze niet eens dr gezicht onder die stralen houden
en dan moet ze dr hals ook weer bijwerken. want daar is de sproeier toch ook heerlijk op
het allereerst pak wat die aan had stond hem super! beter als wat hij nu heeft dankzij haarquote:Op vrijdag 12 april 2024 10:18 schreef Snoozey het volgende:
heb hem dat lichte pak niet aan zien hebben. en las her ook over een groen pak. had ik graag gezien
waren we al klaar?quote:Op vrijdag 12 april 2024 10:16 schreef Snoozey het volgende:
Lijkt wel of alles wat geld kost van de salarissen van de Febo wordt ingehouden.quote:Op vrijdag 12 april 2024 10:38 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ze hopen de hele familie morgen te zien ,ik had ergens gelezen dat ze maar 1 iemand mee mogen dus b.v zijn vrouw met nog 1 gast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |