Ik wilde ook typen wat hij aan het zeggen was, maar begreep de helft niet dus meer gedeletequote:Op vrijdag 12 april 2024 18:06 schreef Kissingbird het volgende:
Versta Glenn nog steeds maar half.
Maar hij denkt dat het programma het heel goed heeft gedaan omdat er publiek bij hun binnen is geweest.. logica
Hij had het ook over de vliegtuigjes toch? Als er 14 (?) vliegtuigjes komen snap ik ook dat je dat idee hebt ;pquote:Op vrijdag 12 april 2024 18:06 schreef Kissingbird het volgende:
Versta Glenn nog steeds maar half.
Maar hij denkt dat het programma het heel goed heeft gedaan omdat er publiek bij hun binnen is geweest.. logica
quote:Op vrijdag 12 april 2024 18:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wilde ook typen wat hij aan het zeggen was, maar begreep de helft niet dus meer gedelete
ook glenn gestemdquote:Op vrijdag 12 april 2024 18:11 schreef Willewa het volgende:
[ link | afbeelding ]
Salar’s poll net gestart.
klein stukje terug geluisterd net, vliegtuigjes heeft hij denk ik daarvoor wat over gezegdquote:Op vrijdag 12 april 2024 18:14 schreef Willewa het volgende:
[..]
Hij had het ook over de vliegtuigjes toch? Als er 14 (?) vliegtuigjes komen snap ik ook dat je dat idee hebt ;p
Het heeft het verder ongeveer net als afgelopen jaren gedaan toch? Zoiets? Of iets beter.
Hoop wel dat er nog een seizoen komt!
Hij verwacht wel dat er nieuw seizoen komt ook om die 14 vliegtuigjes en hoe het ging ook kwa spel ( vermoed Ashley) dat het daarom wel beter was overgekomen dit jaar alles bij elkaar.quote:Op vrijdag 12 april 2024 18:14 schreef Willewa het volgende:
[..]
Hij had het ook over de vliegtuigjes toch? Als er 14 (?) vliegtuigjes komen snap ik ook dat je dat idee hebt ;p
Het heeft het verder ongeveer net als afgelopen jaren gedaan toch? Zoiets? Of iets beter.
Hoop wel dat er nog een seizoen komt!
Ik ben wel verbaasd in die overvloed van Glenn telkens in pollsquote:
nog niet bij Salar wel bij Rtl op Glennquote:
Denk dat het niks met Ashley te maken heeftquote:Op vrijdag 12 april 2024 18:17 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Hij verwacht wel dat er nieuw seizoen komt ook om die 14 vliegtuigjes en hoe het ging ook kwa spel ( vermoed Ashley) dat het daarom wel beter was overgekomen dit jaar alles bij elkaar.
quote:Op vrijdag 12 april 2024 18:17 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik ben wel verbaasd in die overvloed van Glenn telkens in pollsBlijf het zeggen; hele aardige gast, zou prima een vriend kunnen zijn irl, maar behoorlijk saai voor zo’n programma. Vond hem echt de saaiste, zonder daarmee te willen sneren.
ja is toch wel een leuke twist aan dit seizoen geweest.quote:Op vrijdag 12 april 2024 18:18 schreef Willewa het volgende:
[..]
Denk dat het niks met Ashley te maken heeftmaar gewoon het spel.
Moet met terugwerkende kracht ook wel zeggen dat ik de duo’s toch ook wel leuk vond en ook wel mis.
Haha ja je ziet m’n mimiek niet en hoort m’n intonatie niet en dan is het nogal makkelijk anders op te vatten. Bedoel er niks slechts mee iig. Vind het een prima vent verder.quote:Op vrijdag 12 april 2024 18:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]< zonder daarmee te willen sneren.
snap dat je het erbij zet.![]()
Vind ze eigenlijk alle 3 super saai![]()
Wel heel aardig en heel lief maar ook saai
![]()
Toch wel apart dat juist zij daar nu zitten![]()
Ja dat denk ik ook. Glenn dacht dat ie maar 1 a 2 dagen nodig hadquote:Op vrijdag 12 april 2024 18:21 schreef Joyce-43 het volgende:
ik vermoed toch echt dat of ze baas zegt doe nog maar weekje of zijn vrouw heeft wat geregeld maar denk niet dat hij gelijk hoeft te beginnen Glenn en Randy net zo
Was vorig jaar ook zoquote:Op vrijdag 12 april 2024 18:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]< zonder daarmee te willen sneren.
snap dat je het erbij zet.![]()
Vind ze eigenlijk alle 3 super saai![]()
Wel heel aardig en heel lief maar ook saai
![]()
Toch wel apart dat juist zij daar nu zitten![]()
Is onoverkomelijk denk ik. Mensen vinden elkaar/trekken naar elkaar toe/raken bevriend en zullen elkaar willen beschermen. Anderzijds vinden mensen ook anderen minder aardig en het is uiteindelijk toch dat de mensen die meer op elkaar lijken naar elkaar toe trekken. Geldt voor beide kanten. Is eigenlijk met alles wel in het leven. Met de roulerende duo’s kom je toch het dichtst bij om dat wat dwars te zitten denk ik.quote:Op vrijdag 12 april 2024 18:20 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja is toch wel een leuke twist aan dit seizoen geweest.
je wordt toch zo 'gedwongen' om met iemand een paar dagen op te trekken wat je wellicht als singel speler. niet zou doen.
Ondanks de duo's ergens toch verbaasd over de 2 groepen die er ontstaan zijn in het huis.
(wat je ook ziet zonder duo's )
Alice als eerste exit.quote:Op vrijdag 12 april 2024 18:11 schreef Willewa het volgende:
[ link | afbeelding ]
Salar’s poll net gestart.
> Bedoel er niks slechts mee iigquote:Op vrijdag 12 april 2024 18:22 schreef Willewa het volgende:
[..]
Haha ja je ziet m’n mimiek niet en hoort m’n intonatie niet en dan is het nogal makkelijk anders op te vatten. Bedoel er niks slechts mee iig. Vind het een prima vent verder.
Alice nog het meest levendig van de 3 imo en een lieve meid met goede kijk op het leven. Randy ook leuk en wel humoristisch, tegelijk als BB-speler ook traag en wat saai.
Mijn winnaars zijn er al uit. Denk dat Alice het dichtst bij komt voor mij, daarna Randy, daarna Glenn. Maar ik vind het alle 3 fijne mensen, dat zeer zeker.
Bedoelde meer dat er echt 2 kampjes leken te zijn. Had dat toch minder snel verwacht eigenlijk door de duo's.quote:Op vrijdag 12 april 2024 18:25 schreef Willewa het volgende:
[..]
Is onoverkomelijk denk ik. Mensen vinden elkaar/trekken naar elkaar toe/raken bevriend en zullen elkaar willen beschermen. Anderzijds vinden mensen ook anderen minder aardig en het is uiteindelijk toch dat de mensen die meer op elkaar lijken naar elkaar toe trekken. Geldt voor beide kanten. Is eigenlijk met alles wel in het leven. Met de roulerende duo’s kom je toch het dichtst bij om dat wat dwars te zitten denk ik.
En zeker leuke twist. Zo zag je soms mensen naar elkaar groeien die eerder weinig of niks met elkaar hadden, of kon het juist bondjes iets neutraliseren![]()
Hebben er hier ook een staan. Heel soms in de winter een paar keer eronder verder nooit.quote:Op vrijdag 12 april 2024 18:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Bedoelde meer dat er echt 2 kampjes leken te zijn. Had dat toch minder snel verwacht eigenlijk door de duo's.
Waaat Glenn en Alice gaan onder de zonnebank?
Ben verbaasd dat mensen zoiets nog gebruiken.
Zeker zeker, die waren er ook weer overduidelijk ;p onoverkomelijk dus, bedoelde ik, ondanks duo’s. Maar het dwarsboomde het af en toe wel een beetje en qua samen nomineren, en soms ook duo’s nomineren, was dat ook een mooi dilemma regelmatig.quote:Op vrijdag 12 april 2024 18:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Bedoelde meer dat er echt 2 kampjes leken te zijn. Had dat toch minder snel verwacht eigenlijk door de duo's.
Waaat Glenn en Alice gaan onder de zonnebank?
Ben verbaasd dat mensen zoiets nog gebruiken.
Ik jou ook hoor. Als je in BB zat was je mijn favoquote:
quote:Op vrijdag 12 april 2024 18:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik jou ook hoor. Als je in BB zat was je mijn favo
Hoop dat ze dit de volgende editie weer doen.quote:Op vrijdag 12 april 2024 18:34 schreef Willewa het volgende:
[..]
Zeker zeker, die waren er ook weer overduidelijk ;p onoverkomelijk dus, bedoelde ik, ondanks duo’s. Maar het dwarsboomde het af en toe wel een beetje en qua samen nomineren, en soms ook duo’s nomineren, was dat ook een mooi dilemma regelmatig.
Randy is ook wel leuk vind ik. Ik kan wel lachen om zijn droge opmerkingen. Maar ik zou hem niet in huis willen hebben. Die man is niet vooruit te brandenquote:Op vrijdag 12 april 2024 18:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik vind de 3 die er nu nog zitten alle 3 lieve en aardige mensen. Maar als winnaar van BB, springt voor mij alleen Glenn er uit. Speelde zijn eigen spel, kan met iedereen goed overweg, vredesstichter en een zorgzame en lieve man.
Zou peper in de reet doen pffff hij is soms niet vooruit te brandenquote:Op vrijdag 12 april 2024 18:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Randy is ook wel leuk vind ik. Ik kan wel lachen om zijn droge opmerkingen. Maar ik zou hem niet in huis willen hebben. Die man is niet vooruit te branden
Ik twijfel nog om te stemmen. Alice of Randy. Randy is er door geschoven zonder iets te doen (ook een prestatie vind ik), Alice blijft Zwitserland natuurlijk, gun het eigenlijk alle drie.quote:
Zijn humor is idd wel leuk, maar ook hij kon erg vals over anderen praten, toen met Tom met die pannenkoek, dat vergeet ik dan niet. Hij is mij ook te traag en dat JA MAN, kan ik niet meer horen.quote:Op vrijdag 12 april 2024 18:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Randy is ook wel leuk vind ik. Ik kan wel lachen om zijn droge opmerkingen. Maar ik zou hem niet in huis willen hebben. Die man is niet vooruit te branden
oeh dat was ik vergeten! goed geheugen van jou.quote:Op vrijdag 12 april 2024 18:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zijn humor is idd wel leuk, maar ook hij kon erg vals over anderen praten, toen met Tom met die pannenkoek, dat vergeet ik dan niet. Hij is mij ook te traag en dat JA MAN, kan ik niet meer horen.
Ik heb Glenn zelden of mssn wel nooit vals over anderen gehoord en dat siert hem i.m.o.
dat ! Dat maakt het voor even moeilijk om te stemmen.quote:Op vrijdag 12 april 2024 18:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik vind de 3 die er nu nog zitten alle 3 lieve en aardige mensen. Maar als winnaar van BB, springt voor mij alleen Glenn er uit. Speelde zijn eigen spel, kan met iedereen goed overweg, vredesstichter en een zorgzame en lieve man.
Dat kun je al zien aan de manier hoe hij groentes snijdt, echt in slowmotionquote:Op vrijdag 12 april 2024 18:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zou peper in de reet doen pffff hij is soms niet vooruit te branden![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
Dat is waar. En confronteren deed hij ook niet. Dat is wel jammer aan hem. Glenn zei nog wel zijn mening en hij zei het ook als hij het ergens niet mee eens was. Maar hij tilde er verder niet zwaar aan, dat vind ik een mooie eigenschap.quote:Op vrijdag 12 april 2024 18:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zijn humor is idd wel leuk, maar ook hij kon erg vals over anderen praten, toen met Tom met die pannenkoek, dat vergeet ik dan niet. Hij is mij ook te traag en dat JA MAN, kan ik niet meer horen.
Ik heb Glenn zelden of mssn wel nooit vals over anderen gehoord en dat siert hem i.m.o.
Ook waar natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 april 2024 18:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is waar. En confronteren deed hij ook niet. Dat is wel jammer aan hem. Glenn zei nog wel zijn mening en hij zei het ook als hij het ergens niet mee eens was. Maar hij tilde er verder niet zwaar aan, dat vind ik een mooie eigenschap.
EEns en de enige die Ash tegensprak, dat vond ik ook goed. Anderen lulden over haar, maar er waren er niet veel die haar rechtstreeks zeiden dit of datquote:Op vrijdag 12 april 2024 18:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is waar. En confronteren deed hij ook niet. Dat is wel jammer aan hem. Glenn zei nog wel zijn mening en hij zei het ook als hij het ergens niet mee eens was. Maar hij tilde er verder niet zwaar aan, dat vind ik een mooie eigenschap.
quote:Op vrijdag 12 april 2024 18:43 schreef chufi het volgende:
Zitten ze alle drie nu 2 pizza's weg te stouwen ?
Kweet nie. Bleef een schoothondje van Ash, al is hij toch neutraal geblevenquote:Op vrijdag 12 april 2024 18:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
EEns en de enige die Ash tegensprak, dat vond ik ook goed. Anderen lulden over haar, maar er waren er niet veel die haar rechtstreeks zeiden dit of dat
quote:Op vrijdag 12 april 2024 18:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat kun je al zien aan de manier hoe hij groentes snijdt, echt in slowmotionjaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]![]()
Ben zelf denk ik wat het tegenovergestelde![]()
![]()
Vind het ook wel weer mooi dat hij zo is. En alles zo op zijn gemak doet, zich niet haast. Misschien ook door de Surinaamse afkomst (bedoel dit niet negatief). Maar zijn vaak wel een stuk rustiger dan de gemiddelde toch wel soms jachtige Nederlander
Smile, it's free therapy.
Met tegenzin.... bewaar gewoon de rest voor of later vanavond of voor morgen een stukje tussendoorquote:
quote:Op vrijdag 12 april 2024 18:43 schreef chufi het volgende:
Zitten ze alle drie nu 2 pizza's weg te stouwen ?
Dat vind ik dus niet, hij deed dingen voor haar, daarvoor heeft zij al die maanden zijn was gedaan en gestreken. Denk dat het zijn zorgzame karakter is en toch niets te doen. Hij trok zijn eigen plan.quote:Op vrijdag 12 april 2024 18:43 schreef Jockari het volgende:
[..]
Kweet nie. Bleef een schoothondje van Ash, al is hij toch neutraal gebleven
neuh ze hadden net nog zin in de tweedequote:Op vrijdag 12 april 2024 18:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Met tegenzin.... bewaar gewoon de rest voor of later vanavond of voor morgen een stukje tussendoor
Tom en Jimmy zijn ook bij de live straks 👍🏼quote:Op vrijdag 12 april 2024 18:36 schreef Willewa het volgende:
[ link | afbeelding ]
Vanavond 20:30 voorbeschouwen
Ik hoopte dat ze vandaag een deftig laatste avondmaal kregen van BB. Maar de centen zijn op waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 12 april 2024 18:47 schreef Kissingbird het volgende:
Alice heeft rustiger gegeten nu.
2de pizza voor een meisje van 20 vindt ze zelf ook veel
Ze bewaart het voor morgen
ze vinden dit blijkbaar wel errug lekker had ook gedacht dat ze een net diner zouden krijgen nogquote:Op vrijdag 12 april 2024 18:48 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik hoopte dat ze vandaag een deftig laatste avondmaal kregen van BB. Maar de centen zijn op waarschijnlijk.
Het is gewoon een man die voor anderen klaarstaat. Hij doet het nu ook voor Alicequote:Op vrijdag 12 april 2024 18:43 schreef Jockari het volgende:
[..]
Kweet nie. Bleef een schoothondje van Ash, al is hij toch neutraal gebleven
En Ash nam het ook van hem aan.quote:Op vrijdag 12 april 2024 18:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
EEns en de enige die Ash tegensprak, dat vond ik ook goed. Anderen lulden over haar, maar er waren er niet veel die haar rechtstreeks zeiden dit of dat
Morgen misschienquote:Op vrijdag 12 april 2024 18:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ze vinden dit blijkbaar wel errug lekker had ook gedacht dat ze een net diner zouden krijgen nog
dat dusquote:Op vrijdag 12 april 2024 18:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat vind ik dus niet, hij deed dingen voor haar, daarvoor heeft zij al die maanden zijn was gedaan en gestreken. Denk dat het zijn zorgzame karakter is en toch niets te doen. Hij trok zijn eigen plan.
al die armbandjes zien er goor uit ze kan de beter even vervangen voor nieuwe ofzo dit is geen reclame voor der eigenquote:
goor? hmm vond hem niet vies uitzienquote:Op vrijdag 12 april 2024 18:59 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
al die armbandjes zien er goor uit ze kan de beter even vervangen voor nieuwe ofzo dit is geen reclame voor der eigen
Ben je er al uit?quote:Op vrijdag 12 april 2024 19:01 schreef Jockari het volgende:
Ach, Alice is best een mooie meid, maar heeft zich verhangen aan de plamuur. Zo genezen haar puisten natuurlijk nooit.
klopt dit is echt waar hoor ze zijn allemaal zo ''langzaam'' maar ze zeggen het ook over hun zelfquote:Op vrijdag 12 april 2024 18:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja![]()
Ben zelf denk ik wat het tegenovergestelde![]()
![]()
Vind het ook wel weer mooi dat hij zo is. En alles zo op zijn gemak doet, zich niet haast. Misschien ook door de Surinaamse afkomst (bedoel dit niet negatief). Maar zijn vaak wel een stuk rustiger dan de gemiddelde toch wel soms jachtige Nederlander
Ze knijpt ze ook steeds uit en zit onder de putten in haar gezichtquote:Op vrijdag 12 april 2024 19:01 schreef Jockari het volgende:
Ach, Alice is best een mooie meid, maar heeft zich verhangen aan de plamuur. Zo genezen haar puisten natuurlijk nooit.
half 9 is dagelijks programma slecht uitgekiendquote:Op vrijdag 12 april 2024 18:47 schreef Willewa het volgende:
[..]
Tom en Jimmy zijn ook bij de live straks 👍🏼
Kan ook gewoon een huidaandoening zijn he. Ik had een ex, knappe meid, maar last van rosacea. Dus daar ging ook altijd wat make up overheen. Begrijpelijk. Mensen kunnen ook vet kut doen. Ze had het niet eens zo heel erg, maar als ze een keer geen make up daar ophad, altijd weer mensen die zich ermee bemoeien. De opmerkingen an sich vielen vaak mee, maar kan me voorstellen dat dat opgestapeld heel erg vervelend wordt en onzeker maakt.quote:Op vrijdag 12 april 2024 19:01 schreef Jockari het volgende:
nou ze zien er niet mooi uit meer, je ziet echt dat het nepgoud isquote:Op vrijdag 12 april 2024 19:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
goor? hmm vond hem niet vies uitzien
was wel al wat eerder vanaf gevallen zei ze en nu echt stuk
Oh jaquote:Op vrijdag 12 april 2024 19:03 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
half 9 is dagelijks programma slecht uitgekiend
Doet hij wel vaker en je hoort hem er niet over.quote:Op vrijdag 12 april 2024 19:13 schreef Joyce-43 het volgende:
ondertussen staat Glenn alleen op te ruimen
moet even gravenquote:Op vrijdag 12 april 2024 19:19 schreef Jockari het volgende:
Wat doet Alice eigenlijk voor de kost ? En Randy, iets van opvoeder, waar ? Glenn blijkbaar wagenbouwer bij Volvo (Volvo is natuurlijk ook niet in goede papieren)
Zou niet zo raar zijn. Ze kennen elkaar net een maand. En met die onderbroek in haar snee zal ze wel meer ranzige mannetjes achter haar aan krijgenquote:
* Jockari is geen vies ranzig mannetje, gewoon virielquote:Op vrijdag 12 april 2024 19:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zou niet zo raar zijn. Ze kennen elkaar net een maand. En met die onderbroek in haar snee zal ze wel meer ranzige mannetjes achter haar aan krijgen
quote:Op vrijdag 12 april 2024 19:24 schreef Jockari het volgende:
[..]
* Jockari is geen vies ranzig mannetje, gewoon viriel
Idd, de liefste madam sinds mijn echtscheiding 25 jaar geleden. Oeps 25 jaar samen en hebben samen een dochter van de leeftijd van Alice, dat moeten we vieren !quote:
quote:Op vrijdag 12 april 2024 19:26 schreef Jockari het volgende:
[..]
Idd, de liefste madam sinds mijn echtscheiding 25 jaar geleden. Oeps 25 jaar samen en hebben samen een dochter van de leeftijd van Alice, dat moeten we vieren !
het filmpje op X heeft ook vieze mannen twitter / X bereikt idd. En dat zal op TikTok ook nog wel gebeuren.quote:Op vrijdag 12 april 2024 19:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zou niet zo raar zijn. Ze kennen elkaar net een maand. En met die onderbroek in haar snee zal ze wel meer ranzige mannetjes achter haar aan krijgen
Haar moeder gaf ook al een stille hint over haar 'sportbroekje'. Maar hij is niet aangekomenquote:Op vrijdag 12 april 2024 19:30 schreef ledn81 het volgende:
[..]
het filmpje op X heeft ook vieze mannen twitter / X bereikt idd. En dat zal op TikTok ook nog wel gebeuren.
Tja ik vind dat al die meiden in dat ondergoed en online het ook wel gewoon uitlokken. Niet dat ik vies gedrag goedkeur, zeker niet, maar je weet gewoon dat her gaat gebeuren. Beetje logisch nadenken en niet zo naïef zijn denk ik dan, bescherm jezelf een beetje. Maar het is normaal gemaakt en de dopamine die veel bevestiging geeft is een zeer sterk stofje om aan verslaafd te zijn.quote:Op vrijdag 12 april 2024 19:30 schreef ledn81 het volgende:
[..]
het filmpje op X heeft ook vieze mannen twitter / X bereikt idd. En dat zal op TikTok ook nog wel gebeuren.
ze is voor der zelf begonnen sieraden verkopenquote:Op vrijdag 12 april 2024 19:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
moet even graven
dacht dat ze de laatste maand niks had gedaan? daarvoor heeft ze dacht ik iets gedaan in de zorg, begeleidster meen ik. Maand voor BB gestart met haar webshop voor sieraden die ze via dropshipping verkoopt![]()
Randy is stagebegeleider.
zei ze ook alweer?quote:Op vrijdag 12 april 2024 19:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Haar moeder gaf ook al een stille hint over haar 'sportbroekje'. Maar hij is niet aangekomen
welk filmpje?quote:Op vrijdag 12 april 2024 19:30 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Oei ! Jij kan niet live volgen @Mario ?quote:Op vrijdag 12 april 2024 19:34 schreef mario390 het volgende:
niet en beeld hier in
deze topic, maar weinig
Late reactie, maar als dit echt klopt (en de verschillen tussen 1 en 2 zijn wel extreem groot) dan is er weinig spannends aan de finale morgen. Jammer! Hij heeft het dan eerlijk verdiend uiteraard, maar ik had het liever wat dichter bij elkaar gezien.quote:
Ik weet het niet meer precies. Iets van 'je doet het goed, we zijn trots op je... tja... je sportbroekje.. maar ja... dat is jouw ding'quote:
Wie er ook naast hem had gestaan die had verloren. Glenn is gewoon heel geliefd.quote:Op vrijdag 12 april 2024 20:18 schreef B00STER het volgende:
[..]
Late reactie, maar als dit echt klopt (en de verschillen tussen 1 en 2 zijn wel extreem groot) dan is er weinig spannends aan de finale morgen. Jammer! Hij heeft het dan eerlijk verdiend uiteraard, maar ik had het liever wat dichter bij elkaar gezien.
Het doet er verder vrij weinig toe. Ga je twintig minuten eerder naar buiten ofzo.quote:Op vrijdag 12 april 2024 20:22 schreef Cupfighter het volgende:
Randy nu 2e in de polls, het moet niet gekker worden
Dat staat er toch?quote:Op vrijdag 12 april 2024 19:47 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze is voor der zelf begonnen sieraden verkopen
Dat kun je echt niet zo stellen. Dat is de samenloop van het spel die Glenn nu als winnaar maakt.quote:Op vrijdag 12 april 2024 20:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wie er ook naast hem had gestaan die had verloren. Glenn is gewoon heel geliefd.
Wie denk jij dan wie had kunnen winnen als die naast Glenn in de finale had gestaan?quote:Op vrijdag 12 april 2024 20:27 schreef engine het volgende:
[..]
Dat kun je echt niet zo stellen. Dat is de samenloop van het spel die Glenn nu als winnaar maakt.
Dat is wel duidelijk! Ik vind het een sympathieke man en hij doet niets verkeerds (dat zal het ook wel zijn) maar ik blijf niet goed begrijpen waarom hij er zo bovenuit steekt.quote:Op vrijdag 12 april 2024 20:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wie er ook naast hem had gestaan die had verloren. Glenn is gewoon heel geliefd.
Zo bedoel ik het niet. Als de finale bijvoorbeeld Ashley, Glenn, Alice was geweest ben ik er niet zo zeker van dat Glenn had gewonnen. Daarom denk ik niet dat Glenn in elk geval van iedereen had gewonnen.quote:Op vrijdag 12 april 2024 20:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wie denk jij dan wie had kunnen winnen als die naast Glenn in de finale had gestaan?
Sonja?quote:Op vrijdag 12 april 2024 20:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wie denk jij dan wie had kunnen winnen als die naast Glenn in de finale had gestaan?
Sowieso, moet je je voorstellen dat Sonja nooit was weggegaan, dan had het hele programma anders verlopen!quote:Op vrijdag 12 april 2024 20:41 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Sonja?
Maar dat zullen we nooit weten
Voor mij stak hij er vanaf het begin al met kop en schouders bovenuit en in het verloop van het spel vond ik hem alleen maar sympathieker worden.quote:Op vrijdag 12 april 2024 20:29 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dat is wel duidelijk! Ik vind het een sympathieke man en hij doet niets verkeerds (dat zal het ook wel zijn) maar ik blijf niet goed begrijpen waarom hij er zo bovenuit steekt.
Ik denk ook als er niet zo’n strijd was geweest tussen twee groepen (die imo al begonnen is bij Lenie), dan waren iig Alice en Randy er niet doorheen geglipt, van Glenn durf ik dat niet helemaal te zeggen. Maar hadden er vast 3 anderen nu in het huis gezeten. Maar dat zijn allemaal speculaasjes, want het is nou eenmaal gegaan zoals het is gegaanquote:Op vrijdag 12 april 2024 20:40 schreef engine het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet. Als de finale bijvoorbeeld Ashley, Glenn, Alice was geweest ben ik er niet zo zeker van dat Glenn had gewonnen. Daarom denk ik niet dat Glenn in elk geval van iedereen had gewonnen.
Denk je dat Ashley dan had gewonnen? Die had echt geen schijn van kans tegen Glenn. Die verloor al van Randy en kijk hoe Randy in de poll staat vergeleken met Glenn.quote:Op vrijdag 12 april 2024 20:40 schreef engine het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet. Als de finale bijvoorbeeld Ashley, Glenn, Alice was geweest ben ik er niet zo zeker van dat Glenn had gewonnen. Daarom denk ik niet dat Glenn in elk geval van iedereen had gewonnen.
Ook nooit gedacht. Eigenlijk altijd geweten dat Ashley niet zou winnen.quote:Op vrijdag 12 april 2024 20:45 schreef Verida het volgende:
ik vind het wel leuk om te lezen dat alle complottheorieen , Ashley als de gedoodverfde winnaar, want ze werd voorgetrokken enz. (zelf nooit zo gezien) nu helemaal ineens nergens meer genoemd worden .
Nee dan had Alice gewonnen denk ikquote:Op vrijdag 12 april 2024 20:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Denk je dat Ashley dan had gewonnen? Die had echt geen schijn van kans tegen Glenn. Die verloor al van Randy en kijk hoe Randy in de poll staat vergeleken met Glenn.
Dat heb je mooi uitgelegd. Als je het zo bekijkt dan heb je inderdaad wel een punt. Iedereen heeft natuurlijk een favoriet (mijne was heel lang Karen). Dat Randy niet zo hoog staat tegenover Glenn snap ik wel, niets tegen Randy, maar dat vind ik hier een beetje de vreemde eend in de bijt, pas sinds Tom weg is is hij een beetje losgekomen.quote:Op vrijdag 12 april 2024 20:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Voor mij stak hij er vanaf het begin al met kop en schouders bovenuit en in het verloop van het spel vond ik hem alleen maar sympathieker worden.
Een man die zag als iemand het moeilijk had en daar dan ook gelijk voor klaar stond met een knuffel en een luisterend oor. Niet alleen mensen uit zijn 'team', maar gewoon iedereen in het huis behandelde hij als zijn vriend/in.
Hij speelde het spel maar kon met iedereen overweg. Niet als een soort Zwitserland zoals Alice in het begin, maar heel natuurlijk. Spel en vriendschap haalde hij niet door elkaar.
Nooit jaloers, als anderen wat kregen dan was hij net zo blij als degene die het kreeg. Hij klaagde nooit en zette zichzelf nooit op de eerste plek.
Ik vind het een kanjer
oh ok hahaquote:Op vrijdag 12 april 2024 20:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer precies. Iets van 'je doet het goed, we zijn trots op je... tja... je sportbroekje.. maar ja... dat is jouw ding'
Iets in die trant
sorry overheen gelezenquote:
Eerst stomen toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |