abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213177181
Skyboy van Duncan op de radio. Dit blijft toch wel zijn allermooiste nummer O+
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 12 april 2024 @ 09:55:43 #102
39237 crew  H_T
2733
pi_213177277
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2024 09:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Bijna raceweek. :P
Het is tegenwoordig eigenlijk altijd raceweek of bijna raceweek. Weinig bijzonders meer aan zo

* H_T moppert knorrig verder
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_213177445
quote:
1s.gif Op donderdag 11 april 2024 22:48 schreef Arizona het volgende:

[..]
Ik heb in een f1 simulator gezeten vandaag en ik ramde maar 1x de muur en ik ben ook niet eens laatste geworden *O*
De nieuwe Max Verstappen is ontdekt.
  vrijdag 12 april 2024 @ 11:29:33 #104
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_213178351
quote:
8s.gif Op vrijdag 12 april 2024 09:55 schreef H_T het volgende:

[..]
Het is tegenwoordig eigenlijk altijd raceweek of bijna raceweek. Weinig bijzonders meer aan zo

* H_T moppert knorrig verder
Bijna ESF
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 12 april 2024 @ 11:30:55 #105
39237 crew  H_T
2733
pi_213178360
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 april 2024 11:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Bijna ESF
Per jaar zijn er meer Grands Prix in de Verenigde Staten dan ESF's :{w
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  vrijdag 12 april 2024 @ 11:31:53 #106
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_213178373
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2024 11:30 schreef H_T het volgende:

[..]
Wat ik ook stom vind. :{w
Fuck the EBU.
pi_213178484
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2024 11:30 schreef H_T het volgende:

[..]
De eerste amerikaanse ESF was dan ook een groot succes.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 12 april 2024 @ 11:52:52 #108
39237 crew  H_T
2733
pi_213178543
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2024 11:46 schreef NailQueen het volgende:

[..]
De eerste amerikaanse ESF was dan ook een groot succes.
Wie heeft er eigenlijk gewonnen?
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_213179029
Wij zijn vanochtend weer thuisgekomen na een pittige reis. Van deur tot deur was het uiteindelijk zonder noemenswaardige vertraging toch meer dan 20 uur, en de vlucht van Beijing naar Brussel vertrok op het charmante tijdstip van 2.40 uur vannacht lokale tijd.

Nu proberen zo lang mogelijk wakker te blijven en morgen proberen zo lang mogelijk door te slapen :)
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 12 april 2024 @ 12:49:52 #110
39237 crew  H_T
2733
pi_213179121
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2024 12:39 schreef Fred_B het volgende:
Wij zijn vanochtend weer thuisgekomen na een pittige reis. Van deur tot deur was het uiteindelijk zonder noemenswaardige vertraging toch meer dan 20 uur, en de vlucht van Beijing naar Brussel vertrok op het charmante tijdstip van 2.40 uur vannacht lokale tijd.

Nu proberen zo lang mogelijk wakker te blijven en morgen proberen zo lang mogelijk door te slapen :)
Welkom terug in deze tijdzone O+ Ik probeer jetlag meestal tegen te gaan door bij thuiskomst even 1,5 uur te slapen en daarna wakker te blijven, want dan is de kans groter dat ik ook mijn normale bedtijd haal zonder op de bank in slaap te vallen. Dat is wel steeds de andere kant op geweest qua vliegen, dus wellicht heb je helemaal niks aan die methode.

Hoe is het met je schoonvader?
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_213179333
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2024 12:49 schreef H_T het volgende:

[..]
Welkom terug in deze tijdzone O+ Ik probeer jetlag meestal tegen te gaan door bij thuiskomst even 1,5 uur te slapen en daarna wakker te blijven, want dan is de kans groter dat ik ook mijn normale bedtijd haal zonder op de bank in slaap te vallen. Dat is wel steeds de andere kant op geweest qua vliegen, dus wellicht heb je helemaal niks aan die methode.

Hoe is het met je schoonvader?
Ja, volgens mij wordt naar het westen gaan meestal als de ‘makkelijke’ richting beschouwd voor een jetlag, maar ik vind het andersom eigenlijk prettiger. Even een dutje na aankomst en dan erg laat en enorm vermoeid naar bed, omdat je eigenlijk een dag verliest en daardoor automatisch de volgende ochtend wel doorslaapt, kost mij minder moeite dan zoals nu zes uur ‘terugkrijgen’, maar wat eigenlijk betekent dat je nog dagenlang rond dinertijd slaap krijgt en midden in de nacht wakker wordt.

Mijn schoonvader maakt het prima. Afgezien van wat chemo-bijwerkingen is aan niets te merken dat hij lichamelijke klachten heeft. Hopelijk slaan de behandelingen dan ook aan.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 12 april 2024 @ 13:12:38 #112
39237 crew  H_T
2733
pi_213179448
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2024 13:06 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Ja, volgens mij wordt naar het westen gaan meestal als de ‘makkelijke’ richting beschouwd voor een jetlag, maar ik vind het andersom eigenlijk prettiger. Even een dutje na aankomst en dan erg laat en enorm vermoeid naar bed, omdat je eigenlijk een dag verliest en daardoor automatisch de volgende ochtend wel doorslaapt, kost mij minder moeite dan zoals nu zes uur ‘terugkrijgen’, maar wat eigenlijk betekent dat je nog dagenlang rond dinertijd slaap krijgt en midden in de nacht wakker wordt.

Mijn schoonvader maakt het prima. Afgezien van wat chemo-bijwerkingen is aan niets te merken dat hij lichamelijke klachten heeft. Hopelijk slaan de behandelingen dan ook aan.
Ik werd de eerste dagen Florida ook steeds voor zeven uur wakker, soms zelfs voor zes. Dat had wel wat minder gemogen van mij, maar soms kwam het ook wel handig uit voor het halen van een pendelbus. En dat was vakantie, dus dan maken de exacte tijden wat minder uit dan wanneer je op werk wordt verwacht.

Fijn dat het goed gaat met je schoonvader! Fingers crossed dat de behandeling aanslaat
Ik ben de kleur MAGENTA
  vrijdag 12 april 2024 @ 13:13:43 #113
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_213179462
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2024 13:06 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Duimen voor je schoonvader
  vrijdag 12 april 2024 @ 13:23:05 #114
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_213179618
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2024 11:52 schreef H_T het volgende:

[..]
Oklahoma.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Moderator vrijdag 12 april 2024 @ 14:59:15 #115
446930 crew  ESF1Gamer
pi_213180640
Duimen voor je schoonvader
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  vrijdag 12 april 2024 @ 16:03:42 #116
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_213181178
Mooi geweest. tijd voor weekend *O*
Fuck the EBU.
  Moderator vrijdag 12 april 2024 @ 16:28:27 #117
375570 crew  Cyan9
pi_213181401
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2024 11:52 schreef H_T het volgende:

[..]
AleXa, en ja, dat heb ik niet hoeven opzoeken.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 12 april 2024 @ 16:33:14 #118
39237 crew  H_T
2733
pi_213181436
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 april 2024 16:28 schreef Cyan9 het volgende:

[..]
AleXa, en ja, dat heb ik niet hoeven opzoeken.
Knap hoor _O_
Ik ben de kleur MAGENTA
  Moderator vrijdag 12 april 2024 @ 16:37:53 #119
375570 crew  Cyan9
pi_213181485
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2024 16:33 schreef H_T het volgende:

[..]
Knap hoor _O_
Is een k-pop artiest, vandaar.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 12 april 2024 @ 16:38:38 #120
39237 crew  H_T
2733
pi_213181493
quote:
84s.gif Op vrijdag 12 april 2024 16:37 schreef Cyan9 het volgende:

[..]
Is een k-pop artiest, vandaar.
Nou dat had mij niet geholpen!
Ik ben de kleur MAGENTA
  Moderator vrijdag 12 april 2024 @ 16:40:56 #121
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_213181530
Hallo spuit elf wil toch ook nog graag even haar mening over Israël delen. Ik vind het best lastig om te lezen dat het best een splijtzwam is op het forum, maar m'n mond houden voelt ook niet goed. Omdat het er in meerdere topics over ging doe ik het maar even hier, ook omdat we hier meestal redelijk genuanceerd communiceren ;)

Eerlijk: ik vind het heel gek dat Israël niet geweerd is van het Songfestival, wat mij betreft hadden ze daar echt hun standpunt in mogen nemen - dat hebben ze met Rusland ook gedaan. Nu komen er zwakke statements die eigenlijk meer olie op het vuur zijn.

Het is absoluut niet eerlijk om de artiesten persoonlijk verantwoordelijk te houden voor de politieke situatie, dat snap ik helemaal. Maar laten we eerlijk zijn, we kunnen toch niet negeren wat er gaande is? Het aantal onschuldige slachtoffers in dit conflict is schrikbarend hoog en daar moeten we iets van vinden. Is het niet een tikkeltje absurd dat een land dat verantwoordelijk is voor zulke ernstige misdaden gewoon kan meedoen aan ons geliefde Songfestival?

Ik denk dat de EBU hier echt een statement had moeten maken en Israël had moeten weren. Ja, ik weet dat dat waarschijnlijk voor de nodige opschudding had gezorgd, maar dat doet het nu ook. Het gaat om zoveel (burger!!)slachtoffers -O-

Ik ben ook echt benieuwd hoe we over een paar jaar hierop terugkijken. Er lijkt nu minder een slechte/goede kant te zijn dan tijdens bijv de Tweede Wereldoorlog, maar ik vraag me ook af of mensen dat toen zo duidelijk door hadden.
Laatst ging op Insta zo'n quote rond: "Heb je je wel eens afgevraagd wat je tijdens de Tweede Wereldoorlog zou doen? Je doet het nu". En er zijn natuurlijk een heleboel redenen te bedenken waarom die vergelijking niet op gaat, maar ik denk dat er zeker een kern van waarheid in zit.

Ik betrap mezelf ook regelmatig op gedachtes met dat ik het heel erg stom vind dat er zoveel gezeik rondom het Songfestival zit. Maar dat is toch NIETS vergeleken met wat er in Palestina gebeurt op dit moment? Aan de andere kant vraag ik me ook af of het iets op zou lossen om Israël de toegang te ontzeggen hoor, het is niet dat ze dan ineens de oorlog stoppen - maar gewoon vrolijk meedoen aan een liedjesfestival voelt nu ook zo krom.

Nou, dat wilde ik toch allemaal even kwijt en gezegd hebben, want zwijgen voelde ook niet goed.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
  Moderator vrijdag 12 april 2024 @ 16:52:56 #122
375570 crew  Cyan9
pi_213181649
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 april 2024 16:38 schreef H_T het volgende:

[..]
Nou dat had mij niet geholpen!
Begrijpelijk, het is een wonderlijke wereld die in NL amper populair is.
  Redactie Sport vrijdag 12 april 2024 @ 16:56:45 #123
109131 crew  sportfreak
pi_213181686
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 april 2024 16:40 schreef Meke het volgende:
Eerlijk: ik vind het heel gek dat Israël niet geweerd is van het Songfestival, wat mij betreft hadden ze daar echt hun standpunt in mogen nemen - dat hebben ze met Rusland ook gedaan. Nu komen er zwakke statements die eigenlijk meer olie op het vuur zijn.
Het grote verschil is natuurlijk dat Rusland duidelijk de agressor was die een ander land binnen viel, terwijl het in deze situatie Hamas was dat met de aanval en gijzeling op 7 oktober voor de casus belli zorgde. Dat Israël vervolgens onevenredig hard terugslaat vind ik ook maar het zorgt er wel voor dat de twee situaties niet te vergelijken zijn.

Oh, en verder hoop ik gewoon op een leuk Songfestival zonder al teveel drukte en protest om wie wel en niet meedoen. :)
  Moderator vrijdag 12 april 2024 @ 16:58:32 #124
375570 crew  Cyan9
pi_213181698
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 april 2024 16:40 schreef Meke het volgende:
Hallo spuit elf wil toch ook nog graag even haar mening over Israël delen. Ik vind het best lastig om te lezen dat het best een splijtzwam is op het forum, maar m'n mond houden voelt ook niet goed. Omdat het er in meerdere topics over ging doe ik het maar even hier, ook omdat we hier meestal redelijk genuanceerd communiceren ;)

Het is absoluut niet eerlijk om de artiesten persoonlijk verantwoordelijk te houden voor de politieke situatie, dat snap ik helemaal. Maar laten we eerlijk zijn, we kunnen toch niet negeren wat er gaande is? Het aantal onschuldige slachtoffers in dit conflict is schrikbarend hoog en daar moeten we iets van vinden. Is het niet een tikkeltje absurd dat een land dat verantwoordelijk is voor zulke ernstige misdaden gewoon kan meedoen aan ons geliefde Songfestival?

Ik denk dat de EBU hier echt een statement had moeten maken en Israël had moeten weren. Ja, ik weet dat dat waarschijnlijk voor de nodige opschudding had gezorgd, maar dat doet het nu ook. Het gaat om zoveel (burger!!)slachtoffers -O-

Ik ben ook echt benieuwd hoe we over een paar jaar hierop terugkijken. Er lijkt nu minder een slechte/goede kant te zijn dan tijdens bijv de Tweede Wereldoorlog, maar ik vraag me ook af of mensen dat toen zo duidelijk door hadden.
Laatst ging op Insta zo'n quote rond: "Heb je je wel eens afgevraagd wat je tijdens de Tweede Wereldoorlog zou doen? Je doet het nu". En er zijn natuurlijk een heleboel redenen te bedenken waarom die vergelijking niet op gaat, maar ik denk dat er zeker een kern van waarheid in zit.

Ik betrap mezelf ook regelmatig op gedachtes met dat ik het heel erg stom vind dat er zoveel gezeik rondom het Songfestival zit. Maar dat is toch NIETS vergeleken met wat er in Palestina gebeurt op dit moment? Aan de andere kant vraag ik me ook af of het iets op zou lossen om Israël de toegang te ontzeggen hoor, het is niet dat ze dan ineens de oorlog stoppen - maar gewoon vrolijk meedoen aan een liedjesfestival voelt nu ook zo krom.

Nou, dat wilde ik toch allemaal even kwijt en gezegd hebben, want zwijgen voelde ook niet goed.
Ik denk dat het grootste verschil is dat er vanuit de aangesloten omroepen heel veel druk bij de EBU werd gelegd om Rusland (en Belarus) uit te sluiten, terwijl er in de kwestie Israël veel meer verdeeldheid is. Wat mij betreft had Israël ook uitgesloten mogen worden, ik vind het wel te beargumenteren, maar aan de andere kant snap ik ook heel goed dat het een lastige kwestie is.

Persoonlijk kies ik er maar gewoon voor om me er verder niet al te druk over te maken. Israël doet gewoon mee dit jaar, het is wat het is. Ik vermaak me ondanks dat weer prima met alles rondom het songfestival en ik steek m'n energie verder in de leuke dingen in het leven, hoe cliché dat ook klinkt. |:)
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 12 april 2024 @ 17:12:24 #125
39237 crew  H_T
2733
pi_213181809
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2024 16:56 schreef sportfreak het volgende:

[..]
Het grote verschil is natuurlijk dat Rusland duidelijk de agressor was die een ander land binnen viel, terwijl het in deze situatie Hamas was dat met de aanval en gijzeling op 7 oktober voor de casus belli zorgde. Dat Israël vervolgens onevenredig hard terugslaat vind ik ook maar het zorgt er wel voor dat de twee situaties niet te vergelijken zijn.

Oh, en verder hoop ik gewoon op een leuk Songfestival zonder al teveel drukte en protest om wie wel en niet meedoen. :)
Hier ben ik het mee eens :)
Ik ben de kleur MAGENTA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')