wanneer is ze niet moe, ze heeft de hele dag bijna gelegenquote:Op woensdag 10 april 2024 20:07 schreef mazaru het volgende:
Alice is moe. Ze zal vroeg naar bed gaan denk ik
Minst leuke is toch ook een persoonlijke vraag.quote:Op woensdag 10 april 2024 20:17 schreef Gerrie_55 het volgende:
Het moesten dus duidelijk geen persoonlijke vragen zijn zoals Alice gedaan heb
En op die leeftijd.quote:Op woensdag 10 april 2024 20:18 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
wanneer is ze niet moe, ze heeft de hele dag bijna gelegen
ja wat was de rest van de vraagquote:Op woensdag 10 april 2024 20:18 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Minst leuke is toch ook een persoonlijke vraag.
bezigheidstherapiequote:Op woensdag 10 april 2024 20:18 schreef Jockari het volgende:
Eigenlijk is dit gesprek gewoon gezeik. Leg ze op de bank bij een psychiater. Zelfde effect? Nix.
Wel over spel maar laat maarquote:Op woensdag 10 april 2024 20:18 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Minst leuke is toch ook een persoonlijke vraag.
ik was nooit zo moe op die leeftijdquote:
Ik wel na een weekendje stappen hoor.quote:Op woensdag 10 april 2024 20:20 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik was nooit zo moe op die leeftijd
Nou, wel als ik een nacht overgeslagen had. Maar anders niet nee.quote:Op woensdag 10 april 2024 20:20 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik was nooit zo moe op die leeftijd
Maar er klaagt er maar 1 dat ze moe is en er zit er maar 1 constant te geeuwenquote:Op woensdag 10 april 2024 20:21 schreef chufi het volgende:
Iedereen heeft gelegen , want het is een hang omgeving... en weinig te doen ... te kleine ruimte, geen fitnessruimte die continue gebruikt kan worden ... zwembad mist ook ,,,
Zou inderdaad heel anders kunnen zijn, kijkend naar de eerste BB's die er waren met drank, a volonte spellen en opstanding.quote:Op woensdag 10 april 2024 20:21 schreef chufi het volgende:
Iedereen heeft gelegen , want het is een hang omgeving... en weinig te doen ... te kleine ruimte, geen fitnessruimte die continue gebruikt kan worden ... zwembad mist ook ,,,
ik vind dit zo vreemd he je hoort toch duidelijk dat Randy's vragen over het spel gaan hij heeft woord spel er zelfs nog in gehad, waarom moet er altijd zo tegen elkaar in gegaan worden?quote:Op woensdag 10 april 2024 20:20 schreef Koos1958 het volgende:
Randy ook persoonlijke vraag wat was moeilijk moment en anders doen
ja dat is logischquote:Op woensdag 10 april 2024 20:21 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik wel na een weekendje stappen hoor.
Tja, er zijn nog maar drie personen. Dan valt het op he?quote:Op woensdag 10 april 2024 20:28 schreef Iceage het volgende:
Persoonlijk heb ik ook helemaal niks met Al(Ice),![]()
Maar om nou constant op haar te bashen vinnik ook niet echt gepast.
Die zag weer een ingang om over Ashley te beginnenquote:Op woensdag 10 april 2024 20:29 schreef mazaru het volgende:
BB stelt betere vragen dan hen drieën bij elkaar
Kun je nagaan hoe belangrijk ze voor dit programma is geweest. Ook hier blijft ze naar boven komen.quote:Op woensdag 10 april 2024 20:30 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Die zag weer een ingang om over Ashley te beginnen
Ik kan me hier ook niet op focussen. Ze laten toch het achterste van hen tong niet zien.quote:Op woensdag 10 april 2024 20:32 schreef Jockari het volgende:
Jockari heeft het er even mee gehad. Tot de volgende.
Eh dat was Glennquote:Op woensdag 10 april 2024 20:35 schreef engine het volgende:
Alice toch nog met een pittige vraag
"Waarom heb jij mij eigenlijk genomineerd?"
Als ze eerlijk zouden zijn dan zouden ze zeggen dat dat iemand is die sympathiek overkomt op de kijkers.quote:Op woensdag 10 april 2024 20:36 schreef Was-beer het volgende:
BB met een vraag voor alle 3: wat is een sterke speler?
Alle drie doen ze dat.quote:Op woensdag 10 april 2024 20:41 schreef marky het volgende:
Glenn geeft sociaal wenselijke antwoorden.
Oh lekker. Die ga ik binnenkort weer makenquote:
Tuurlijk! Ze weet alles hoorquote:Op woensdag 10 april 2024 20:43 schreef Schakeltopia het volgende:
alice weet het antwoord wel voor randy
Irritant kindquote:Op woensdag 10 april 2024 20:43 schreef Schakeltopia het volgende:
alice weet het antwoord wel voor randy
Ja, dan mag je niet meer rijdenquote:Op woensdag 10 april 2024 20:47 schreef Willewa het volgende:
[..]
Zo das een aardig percentage voor zo’n blikkie
Ik ken het verder ook niet. Ik drink ook maar zelden alcohol.quote:Op woensdag 10 april 2024 20:48 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ziet eruit als iets wat ik nooit zal drinken
vind de blikjes wel mooi, zou het wel eens willen proeven hahaquote:Op woensdag 10 april 2024 20:48 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ziet eruit als iets wat ik nooit zal drinken
Eerst Jilliequote:Op woensdag 10 april 2024 21:03 schreef Schakeltopia het volgende:
gruwelijk man, salar gaat vraag stelle
‘Hallo Lil Baby Brother hier’quote:Op woensdag 10 april 2024 21:03 schreef Schakeltopia het volgende:
gruwelijk man, salar gaat vraag stelle
Naar iemand*quote:Op woensdag 10 april 2024 21:07 schreef Kissingbird het volgende:
Jill hebt ook vraagje voor Alice
heb jij een beetje spijt van hoe jij je hebt gedragen in bb
en zo ja wie en hoezo
Mooie voor op een tegeltjequote:Op woensdag 10 april 2024 21:12 schreef Kissingbird het volgende:
randy: de kant die ik ben zo ben ik in het huis
dat is een diepe
Maar geen eerlijk antwoord. Allemaal politiek correctquote:
Is toch logisch. Ze heeft wel antwoord gegeven maar is ook blij met hun. Zo zou bijna iedereen antwoorden.quote:Op woensdag 10 april 2024 21:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar geen eerlijk antwoord. Allemaal politiek correct
Jammer dat ze niet eerlijk zijnquote:Op woensdag 10 april 2024 21:16 schreef Willewa het volgende:
[..]
Is toch logisch. Ze heeft wel antwoord gegeven maar is ook blij met hun. Zo zou bijna iedereen antwoorden.
Ze zei toch tom en tyron voor allebei ruilen. Dat is toch eerlijkquote:Op woensdag 10 april 2024 21:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar geen eerlijk antwoord. Allemaal politiek correct
Ook,politiek correct dus want dat was de vraag nietquote:Op woensdag 10 april 2024 21:16 schreef mazaru het volgende:
Dat was het wel want er zijn veel mooie dingen aan Ashley
Nee, dat trok ze weer inquote:Op woensdag 10 april 2024 21:17 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze zei toch tom en tyron voor allebei ruilen. Dat is toch eerlijk
Ik zeg toch ook dat ze alle drie politiek correct bezig zijn.quote:Op woensdag 10 april 2024 21:18 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ook,politiek correct dus want dat was de vraag niet
Sorry dat had ik verkeerd begrepenquote:Op woensdag 10 april 2024 21:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook dat ze alle drie politiek correct bezig zijn.
het leven is een feestjequote:Op woensdag 10 april 2024 21:24 schreef Schakeltopia het volgende:
krijgen we nog een feestje vanavond?
poahquote:Op woensdag 10 april 2024 21:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
het leven is een feestje![]()
![]()
![]()
![]()
geniet van ieder moment![]()
superrrr leukquote:Op woensdag 10 april 2024 21:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Het klinkt alleen zo overdreven uit die mond van Alice
Gewoon over de poort gooien, de vraag is van welke kant komt die BigMquote:Op woensdag 10 april 2024 21:27 schreef Schakeltopia het volgende:
gooie bigmac pakket met cola extra large door dat luik heen dan
quote:Op woensdag 10 april 2024 21:27 schreef Schakeltopia het volgende:
gooie bigmac pakket met cola extra large door dat luik heen dan
2 sl'squote:Op woensdag 10 april 2024 21:33 schreef engine het volgende:
Glenn --> dagboekkamer
Dan hapert er wat. Streamlock.
genieten en vooral bij jezelf blijvenquote:Op woensdag 10 april 2024 21:33 schreef Schakeltopia het volgende:
nog 3 nachtjes slapen en dan is het voorbij
nog even volhouden
quote:Op woensdag 10 april 2024 21:34 schreef Willewa het volgende:
[..]
Je snapt het niet. Laat maar mazaru, ik ben het ook zat. Die negativiteit ook. Ga je gang, daaaag.
Die traint alleen die batterijquote:Op woensdag 10 april 2024 21:37 schreef Schakeltopia het volgende:
stream 1 waar wij mogen genieten van een sport sessie van alice
Kap beide maar. Zet een tr en ga niet op elkaar hakkenquote:Op woensdag 10 april 2024 21:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Kap er dan gewoon mee. Dit is niet de eerste keer en ik ben er klaar mee.
en als ze 60 is hangt alles op haar kuiten......sexyquote:Op woensdag 10 april 2024 21:39 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
lekker strak in de broek zullen we maar zeggen
quote:Op woensdag 10 april 2024 21:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
en als ze 60 is hangt alles op haar kuiten......sexy
Tot in de vroege morgenquote:Op woensdag 10 april 2024 21:42 schreef Schakeltopia het volgende:
hak hak in mijn trainings pak pak kijk is hoe ik hak hak lekker uit mijn dak
Salar is leukquote:
quote:Op woensdag 10 april 2024 22:44 schreef tassie127 het volgende:
Wat dacht Randy trouwens? Hee ik liep Ashley haar sloffen te veel uit zodat ze zelf niet meer kon gebruiken, en toen mocht ik ze houden. Laat ik mijn dikke reet ook in haar pyjama heissen , dan mag ik die ook houden??? Denk datz zijn vriendin het ritueel verbrand
over de jaren heb jequote:Op woensdag 10 april 2024 20:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tja, er zijn nog maar drie personen. Dan valt het op he?
Op Alice? Nooit. Die is veel te doods voor een programma als dit. Op Randy en Glenn? Ja daar op wel. Ze zitten in hun wereldje maar zijn zich nog wel bewust. Hebben nog een beetje lol en doen nog wat voor de kijkers. Alice ligt al weer plat. Erg saaiquote:
Dan hoop ik van de styliste van Geraldine en Tatyana.quote:Op woensdag 10 april 2024 23:27 schreef Luna68 het volgende:
Glenn denkt dat ze morgen kleding krijgen en moeten passen en dat de kleding dan op maat gemaakt wordt
quote:Op woensdag 10 april 2024 23:30 schreef Luna68 het volgende:
De mannen gaan slapen…
Edit: en wensen Ash en al haar vrienden nog even welterusten
quote:Op woensdag 10 april 2024 23:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan hoop ik van de styliste van Geraldine en Tatyana.
hihiquote:Op woensdag 10 april 2024 23:34 schreef Luna68 het volgende:
Beide mannen omarmen hun roze kussentjes stevig en doen hun ogen toe
Ja ik dacht dat het beeld hing hierquote:Op donderdag 11 april 2024 07:04 schreef danaqui het volgende:
We zijn zo terug....... een vroege SL deze ochtend
Mogge![]()
Ze zullen vandaag wel coins kunnen verdienen denk ik. Glenn heeft nog maar 2 coins en Randy nog 4quote:Op donderdag 11 april 2024 08:10 schreef Joyce-43 het volgende:
ze kunnen dingen kopen in de wall alles 1 coin ook de hond die Randy steeds een tik gaf met langslopen
[ afbeelding ]
ik hoor GLenn 4 stuksquote:Op donderdag 11 april 2024 08:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze zullen vandaag wel coins kunnen verdienen denk ik. Glenn heeft nog maar 2 coins en Randy nog 4
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |