Maar geen eerlijk antwoord. Allemaal politiek correctquote:
Is toch logisch. Ze heeft wel antwoord gegeven maar is ook blij met hun. Zo zou bijna iedereen antwoorden.quote:Op woensdag 10 april 2024 21:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar geen eerlijk antwoord. Allemaal politiek correct
Jammer dat ze niet eerlijk zijnquote:Op woensdag 10 april 2024 21:16 schreef Willewa het volgende:
[..]
Is toch logisch. Ze heeft wel antwoord gegeven maar is ook blij met hun. Zo zou bijna iedereen antwoorden.
Ze zei toch tom en tyron voor allebei ruilen. Dat is toch eerlijkquote:Op woensdag 10 april 2024 21:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar geen eerlijk antwoord. Allemaal politiek correct
Ook,politiek correct dus want dat was de vraag nietquote:Op woensdag 10 april 2024 21:16 schreef mazaru het volgende:
Dat was het wel want er zijn veel mooie dingen aan Ashley
Nee, dat trok ze weer inquote:Op woensdag 10 april 2024 21:17 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze zei toch tom en tyron voor allebei ruilen. Dat is toch eerlijk
Ik zeg toch ook dat ze alle drie politiek correct bezig zijn.quote:Op woensdag 10 april 2024 21:18 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ook,politiek correct dus want dat was de vraag niet
Sorry dat had ik verkeerd begrepenquote:Op woensdag 10 april 2024 21:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook dat ze alle drie politiek correct bezig zijn.
het leven is een feestjequote:Op woensdag 10 april 2024 21:24 schreef Schakeltopia het volgende:
krijgen we nog een feestje vanavond?
poahquote:Op woensdag 10 april 2024 21:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
het leven is een feestje![]()
![]()
![]()
![]()
geniet van ieder moment![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |