wanneer is ze niet moe, ze heeft de hele dag bijna gelegenquote:Op woensdag 10 april 2024 20:07 schreef mazaru het volgende:
Alice is moe. Ze zal vroeg naar bed gaan denk ik
Minst leuke is toch ook een persoonlijke vraag.quote:Op woensdag 10 april 2024 20:17 schreef Gerrie_55 het volgende:
Het moesten dus duidelijk geen persoonlijke vragen zijn zoals Alice gedaan heb
En op die leeftijd.quote:Op woensdag 10 april 2024 20:18 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
wanneer is ze niet moe, ze heeft de hele dag bijna gelegen
ja wat was de rest van de vraagquote:Op woensdag 10 april 2024 20:18 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Minst leuke is toch ook een persoonlijke vraag.
bezigheidstherapiequote:Op woensdag 10 april 2024 20:18 schreef Jockari het volgende:
Eigenlijk is dit gesprek gewoon gezeik. Leg ze op de bank bij een psychiater. Zelfde effect? Nix.
Wel over spel maar laat maarquote:Op woensdag 10 april 2024 20:18 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Minst leuke is toch ook een persoonlijke vraag.
ik was nooit zo moe op die leeftijdquote:
Ik wel na een weekendje stappen hoor.quote:Op woensdag 10 april 2024 20:20 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik was nooit zo moe op die leeftijd
Nou, wel als ik een nacht overgeslagen had. Maar anders niet nee.quote:Op woensdag 10 april 2024 20:20 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik was nooit zo moe op die leeftijd
Maar er klaagt er maar 1 dat ze moe is en er zit er maar 1 constant te geeuwenquote:Op woensdag 10 april 2024 20:21 schreef chufi het volgende:
Iedereen heeft gelegen , want het is een hang omgeving... en weinig te doen ... te kleine ruimte, geen fitnessruimte die continue gebruikt kan worden ... zwembad mist ook ,,,
Zou inderdaad heel anders kunnen zijn, kijkend naar de eerste BB's die er waren met drank, a volonte spellen en opstanding.quote:Op woensdag 10 april 2024 20:21 schreef chufi het volgende:
Iedereen heeft gelegen , want het is een hang omgeving... en weinig te doen ... te kleine ruimte, geen fitnessruimte die continue gebruikt kan worden ... zwembad mist ook ,,,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |