Salar is leukquote:
quote:Op woensdag 10 april 2024 22:44 schreef tassie127 het volgende:
Wat dacht Randy trouwens? Hee ik liep Ashley haar sloffen te veel uit zodat ze zelf niet meer kon gebruiken, en toen mocht ik ze houden. Laat ik mijn dikke reet ook in haar pyjama heissen , dan mag ik die ook houden??? Denk datz zijn vriendin het ritueel verbrand
over de jaren heb jequote:Op woensdag 10 april 2024 20:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tja, er zijn nog maar drie personen. Dan valt het op he?
Op Alice? Nooit. Die is veel te doods voor een programma als dit. Op Randy en Glenn? Ja daar op wel. Ze zitten in hun wereldje maar zijn zich nog wel bewust. Hebben nog een beetje lol en doen nog wat voor de kijkers. Alice ligt al weer plat. Erg saaiquote:
Dan hoop ik van de styliste van Geraldine en Tatyana.quote:Op woensdag 10 april 2024 23:27 schreef Luna68 het volgende:
Glenn denkt dat ze morgen kleding krijgen en moeten passen en dat de kleding dan op maat gemaakt wordt
quote:Op woensdag 10 april 2024 23:30 schreef Luna68 het volgende:
De mannen gaan slapen…
Edit: en wensen Ash en al haar vrienden nog even welterusten
quote:Op woensdag 10 april 2024 23:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan hoop ik van de styliste van Geraldine en Tatyana.
hihiquote:Op woensdag 10 april 2024 23:34 schreef Luna68 het volgende:
Beide mannen omarmen hun roze kussentjes stevig en doen hun ogen toe
Ja ik dacht dat het beeld hing hierquote:Op donderdag 11 april 2024 07:04 schreef danaqui het volgende:
We zijn zo terug....... een vroege SL deze ochtend
Mogge![]()
Ze zullen vandaag wel coins kunnen verdienen denk ik. Glenn heeft nog maar 2 coins en Randy nog 4quote:Op donderdag 11 april 2024 08:10 schreef Joyce-43 het volgende:
ze kunnen dingen kopen in de wall alles 1 coin ook de hond die Randy steeds een tik gaf met langslopen
[ afbeelding ]
ik hoor GLenn 4 stuksquote:Op donderdag 11 april 2024 08:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze zullen vandaag wel coins kunnen verdienen denk ik. Glenn heeft nog maar 2 coins en Randy nog 4
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |