nou Alice smeert thuis net zo hoor volgens mijn z'n type is het welquote:Op woensdag 10 april 2024 11:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk niet dat ze het in haar prive leven ook zo doet, als je je voor je huid schaamt en heel erg vindt kan ik me voorstellen dat ze nu voor tv wel doet.....Valt me op dat ze al ze gaat slapen ook haar gezicht bedekt. Heeft natuurlijk gezien hoe lelijk het nachtlicht is en zelfs alle aderen kan tellen en oneffenheden kan zien van vorige BBs.
Lifeliner hangt ook in de buurtquote:Op woensdag 10 april 2024 12:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
De politie is flink rondjes aan het vliegen in de buurt va BB. Ik denk dat Jimmy is ontsnapt
Ben ook wel veel dingetjes vergeten kan me Sonja niet eens meer voor me halen dat ze mee deed.....quote:Op woensdag 10 april 2024 12:18 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou Alice smeert thuis net zo hoor volgens mijn z'n type is het wel
Ben trouwens opnieuw begonnen met kijken van de week al ben bij Alf 9 haha, komt omdat in begin ik nog niet echt erg aanwezig was met kijken
Volgens mij heb ik hier ooit gelezen dat ze het thuis niet iedere dag zo doetquote:Op woensdag 10 april 2024 12:18 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou Alice smeert thuis net zo hoor volgens mijn z'n type is het wel
Ben trouwens opnieuw begonnen met kijken van de week al ben bij Alf 9 haha, komt omdat in begin ik nog niet echt erg aanwezig was met kijken
De routine waarmee ze te werk gaat en de hoeveelheid spullen die ze bij zich had, zeggen mij dat ze thuis ook redelijk van het smeren isquote:Op woensdag 10 april 2024 12:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik hier ooit gelezen dat ze het thuis niet iedere dag zo doet
Klopt, alleen als ze uit gaat heeft ze eens gezegd.quote:Op woensdag 10 april 2024 12:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ze heeft ook wel eens gezegd dat ze vrouwen zonder make-up onverzorgd vindt ( of woorden van die strekking)quote:Op woensdag 10 april 2024 12:27 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Klopt, alleen als ze uit gaat heeft ze eens gezegd.
Dat zegt helemaal niks, juist iemand die het dagelijks doet zou het bijvoorbeeld sneller doenquote:Op woensdag 10 april 2024 12:26 schreef Verida het volgende:
[..]
De routine waarmee ze te werk gaat en de hoeveelheid spullen die ze bij zich had, zeggen mij dat ze thuis ook redelijk van het smeren is
Ja dacht zoiets ook gelezen te hebben.quote:Op woensdag 10 april 2024 12:27 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Klopt, alleen als ze uit gaat heeft ze eens gezegd.
Weet nog dat ik dat ook zei......althans dat ook al was ik ouder altijd make up zou dragen al ik de deur uit moest......is dus niks van gekomen.....ga meestal puur natuur de supermarkt in.quote:Op woensdag 10 april 2024 12:29 schreef Verida het volgende:
[..]
ze heeft ook wel eens gezegd dat ze vrouwen zonder make-up onverzorgd vindt ( of woorden van die strekking)
Raar.quote:Op woensdag 10 april 2024 12:36 schreef Dotteke het volgende:
Wat is dit dan? Bewoners Jimmy heeft het huis verlaten en stond 400 euro op
ALs jullie nu naar beginnen gaan kunnen jullie het zien verdwijnen// (jackpot)
Wat is dit dan weer?
Ging mis.quote:Op woensdag 10 april 2024 12:36 schreef Dotteke het volgende:
Wat is dit dan weer?
Ja, Jimmy was ook een beetje beledigd geloof ik dat er zo weinig geld op hem gezet was.......snap alleen niet hoe....quote:Op woensdag 10 april 2024 12:37 schreef mangalie het volgende:
[..]
Gisteren moesten ze in een spel ranken met geld en de finalisten. Was beetje vaag ...
Zou uit de koffer gaan leven de laatste dagen. Of nog voor twee dagen kleding in de kast doen. En de rest naar achter.quote:
Daar win je de oorlog niet mee.quote:Op woensdag 10 april 2024 13:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
Wachten tot het zaterdag is, dat worden lange dagen
deed in ieder geval langer mee dan dat ik in me hoofd had hahaquote:Op woensdag 10 april 2024 12:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ben ook wel veel dingetjes vergeten kan me Sonja niet eens meer voor me halen dat ze mee deed.....
oh ok hmm sporadisch misschienquote:Op woensdag 10 april 2024 12:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ja dat inderdaad dus lijkt me stug dat ze het overdag niet op heeft, die loopt elke wel met z'n laag makeup anders ben je er ook niet zo bekend meequote:Op woensdag 10 april 2024 12:29 schreef Verida het volgende:
[..]
ze heeft ook wel eens gezegd dat ze vrouwen zonder make-up onverzorgd vindt ( of woorden van die strekking)
Denk dat ik niet meer hoef of er moet apart een BB/nl komen maar niet meer samen.quote:Op woensdag 10 april 2024 13:38 schreef freaky40 het volgende:
Misschien moeten ze volgend jaar na de bekendmaking van de 3 finalisten de streams op zwart gooien. Er gebeurd toch niets meer in de laatste dagen.
dat is van dat laatste spel geld zetten op persoon wie er uit gaatquote:Op woensdag 10 april 2024 12:36 schreef Dotteke het volgende:
Wat is dit dan weer?
Dat is niet omdat ze dit niet willen maar omdat het financieel dan niet haalbaar is, dus dan de Belgen er maar bij. Ik vind dat niet zo erg. Ik ben er wel aan gewend.quote:Op woensdag 10 april 2024 13:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk dat ik niet meer hoef of er moet apart een BB/nl komen maar niet meer samen.
dus dat!quote:Op woensdag 10 april 2024 14:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Neem je zoon en vriendin in je armen, at de fuck die paar cent
Bonus zoonquote:Op woensdag 10 april 2024 14:03 schreef Joyce-43 het volgende:
is dat zijn zoontje ? jammer dat zijn dochtertje er niet is
Randy heeft er al een gehad tijdje terugquote:Op woensdag 10 april 2024 14:08 schreef kiki2024 het volgende:
benieuwd of alice en randy ook een freeze krijgen
Zo jammer dat ik dat gemist heb,quote:
Leuke meid idd..quote:Op woensdag 10 april 2024 14:09 schreef happyme28 het volgende:
Wat leeft Alice toch altijd mooi mee.
oh ja klopt. dan Alice nogquote:Op woensdag 10 april 2024 14:09 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Randy heeft er al een gehad tijdje terug
je negatieve bui vandaag?quote:Op woensdag 10 april 2024 14:08 schreef freaky40 het volgende:
Alice gelijk weer in haar politiek correcte rol.
Te jong denk ikquote:Op woensdag 10 april 2024 14:10 schreef Tascha071 het volgende:
Zijn dochter?
Heeft t er niet over maar dat moet toch een gemis zijn nu!
dat wist ze dus al van der zelf van te voren met der briefjequote:Op woensdag 10 april 2024 14:09 schreef Gerrie_55 het volgende:
Leukkkk ze was echt bloednerveus en liefff zeg dat jochie
ja vind ik ook zeker mooie vrouwquote:Op woensdag 10 april 2024 14:09 schreef Dotteke het volgende:
Wat een knappe vrouw, zegt Alice, niet normaal
spoel even terug danquote:
Ja, maar ik weet niet meer hoeveelquote:Op woensdag 10 april 2024 14:12 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja vind ik ook zeker mooie vrouw
kregen ze nou geld voor die freeze, nee geloof ik he?
1000 euroquote:Op woensdag 10 april 2024 14:12 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja vind ik ook zeker mooie vrouw
kregen ze nou geld voor die freeze, nee geloof ik he?
Maar ok. Niet genoemd ook?! Of wel ik schakelde net in op t moment van freeze maar niets over gehoord ook. ! Of heb ik t gemist?quote:
Geen idee hoe dat moet, al een paar keer gekekenquote:
kan helaas alleen screenshots maken, geen filmpjes. Dus dat maar gedaanquote:Op woensdag 10 april 2024 14:12 schreef Dotteke het volgende:
@:Spapaars heb je dit toevallig opgenomen?
net zo oud als die jongen vermoed ik maar zal wel school hebben of misschien iets andersquote:
nee ze heeft gewoon zoon meegepakt alleen. kan toch?quote:Op woensdag 10 april 2024 14:13 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
Maar ok. Niet genoemd ook?! Of wel ik schakelde net in op t moment van freeze maar niets over gehoord ook. ! Of heb ik t gemist?
ja ik heb het geleerd door KInkijan klopt die naamquote:Op woensdag 10 april 2024 14:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat moet, al een paar keer gekeken
SPOILER: klik hier voor het filmpjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KinkiJanquote:Op woensdag 10 april 2024 14:15 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ik heb het geleerd door KInkijan klopt die naam![]()
en dat is wel makkelijk zo nu en dan
https://streamable.com/96c1jfquote:Op woensdag 10 april 2024 14:19 schreef Dotteke het volgende:
Zit ik het filmpje te kijken hoppa is het in een keer weg hoedan
en ze hoorde ook geen auto's of getoeterquote:Op woensdag 10 april 2024 14:20 schreef mangalie het volgende:
Denk dat er voor Randy en Alice ook nog wel een freeze komt.
Zoontje Glenn had pa van Randy gezien
Anders liggen ze te zonnenquote:Op woensdag 10 april 2024 14:23 schreef BigBreg83 het volgende:
Worden ze nu ineens voorbereid op een freeze?
Natuurlijk, het neemt per dag af de creativiteit.quote:Op woensdag 10 april 2024 14:23 schreef BigBreg83 het volgende:
Worden ze nu ineens voorbereid op een freeze?
quote:Op woensdag 10 april 2024 14:17 schreef Hoempah het volgende:
[ afbeelding ]
DAG 90 | stream 1 | Freeze - Glenn [9 min 58 sec]
-SPOILER: klik hier voor het filmpjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Oh mooi om te zien.Smile, it's free therapy.
Is het ook niet haar dochter dan? Misschien dat het meisje daarom er niet bij is?quote:Op woensdag 10 april 2024 14:12 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Nee. Zoon is van zijn vriendin. Dochter van hem.
En voor Alice.quote:Op woensdag 10 april 2024 14:25 schreef Tascha071 het volgende:
Nou nee toch nog 1 voor Randy denk ik
Nou dan gaat Alice huilen... benieuwd wie/wat ze voor haar hebben...quote:Op woensdag 10 april 2024 14:25 schreef Tascha071 het volgende:
Nou nee toch nog 1 voor Randy denk ik
Had niet verwacht dat Randy ook nog een keer mochtquote:Op woensdag 10 april 2024 14:30 schreef Joyce-43 het volgende:
nah die moest korter word even afgekapt beetje jammer ja dan komt Alice ook nog , zijn er toch die ouders
Ik ook nietquote:Op woensdag 10 april 2024 14:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had niet verwacht dat Randy ook nog een keer mocht
Die is al met die game geweest. Misschien de oma van Alice?quote:Op woensdag 10 april 2024 14:29 schreef Kissingbird het volgende:
BB bedankt haar![]()
want Haydar moet nog
Leuk hoor, zijn ze in ieder geval niet voor niets gekomenquote:
Ja verrassend. Randy gaat de finale rocken/winnenquote:Op woensdag 10 april 2024 14:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is finale......quote:Op woensdag 10 april 2024 14:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oh ja die stond daar toen.quote:Op woensdag 10 april 2024 14:31 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Die is al met die game geweest. Misschien de oma van Alice?
Dat was met dat spel, toen kwam er voor iedereen familiequote:Op woensdag 10 april 2024 14:33 schreef kiki2024 het volgende:
de vriendin van Glenn was ook al een keer geweest dus dat zegt niks
Het maakt mij niet mee zo uit wie gaat winnen eerlijk gezegdquote:Op woensdag 10 april 2024 14:31 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ja verrassend. Randy gaat de finale rocken/winnen
Wat vind je er niet eerlijk aan?quote:Op woensdag 10 april 2024 14:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het maakt mij niet mee zo uit wie gaat winnen eerlijk gezegd
Ik vind de manier hoe ze de eindfinale bepalen niet eerlijk.
Ik weet dat het zo gaat, maar blijf er bij dat het niet eerlijk is.
Klopt.klopt. bedacht ik me ook net.quote:Op woensdag 10 april 2024 14:33 schreef kiki2024 het volgende:
de vriendin van Glenn was ook al een keer geweest dus dat zegt niks
Volgens mij kunnen ze niets verdienen, alleen geld uit de pot als de freeze niet luktquote:
ja dat dacht ik ook maar net toen ik het vroeg werd gezegt dat ze geld kregen maar ja dan krijg je het geld wel te zienquote:Op woensdag 10 april 2024 14:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen ze niets verdienen, alleen geld uit de pot als de freeze niet lukt
Ik vind 'de stem' grappig dit jaarquote:Op woensdag 10 april 2024 14:34 schreef Kissingbird het volgende:
Mijn huis jouw baard zit erin
freeze is geslaagd![]()
![]()
Glenn verteld ook net dat hij net zo groot is als zijn dochter en die is pas 8 gewordenquote:Op woensdag 10 april 2024 14:36 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is niet groot dan om tezien. Wel heel leuk koppie
Ja ik ook. Er is meer interactie met de bewoners en hij heeft leuke humorquote:
ze krijgen niets hoor volgens mijn er gaat 1000 uit als ze mislukkenquote:
Mensen die met 10 of meer account gaan stemmenquote:Op woensdag 10 april 2024 14:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wat vind je er niet eerlijk aan?
wel stom hoor eigenlijkquote:Op woensdag 10 april 2024 14:37 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ze krijgen geen geld alleen als freeze mislukt gaat er geld uit
SPOILER: klik hier voor het filmpjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kunnen ze ook weer wat aansturen als je weet dat iemand ergens heel goed in is.quote:Op woensdag 10 april 2024 14:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mensen die met 10 of meer account gaan stemmen
Zelf zou ik het mooier vinden als ze via een spel zouden winnen
ik heb er maar 3 hoor hahaquote:Op woensdag 10 april 2024 14:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Net als expeditie Robinson bedoel je? Is wel beter. Dan heb je geen reet aan je insta volgersquote:Op woensdag 10 april 2024 14:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat moet wel, je kan niet in de poll bovenaan staan en dan eruit moeten. Dan zou niemand dat meer geloven.quote:Op woensdag 10 april 2024 14:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Kunnen ze ook weer wat aansturen als je weet dat iemand ergens heel goed in is.
Maar wel al eerlijker dan het stemmen (vooropgesteld dat ze echt kijken naar het aantal stemmen).
meende dat Tom ook niet onderaan stond.. die stond bij Salar bovenaan.. en toch eruit.quote:Op woensdag 10 april 2024 14:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat moet wel, je kan niet in de poll bovenaan staan en dan eruit moeten. Dan zou niemand dat meer geloven.
Met Tom en Randy hebben ze mssn kunnen spelen, maar je kan nu niet Glenn er uit doen, terwijl hij in alle polls dik bovenaan staat
Zit wat in, maar met de spellen weten ze ook wel wie waar goed in is of niet, daar kan je ook mee sjoemelen. Blijft lastig, maar begrijp je punt welquote:Op woensdag 10 april 2024 14:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan krijg je een heel ander programma, meer zoals ERquote:Op woensdag 10 april 2024 14:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
-SPOILER: klik hier voor het filmpjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jankuh...pffff
No mercy for animal abusers
wie weet krijgt ze iets apartsquote:Op woensdag 10 april 2024 14:45 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze vinden het wat te voorspelbaar worden denk ik.
quote:Op woensdag 10 april 2024 14:38 schreef Hoempah het volgende:
[ afbeelding ]
DAG 90 | stream 1 | Freeze - Randy [7 min 34 sec]
-SPOILER: klik hier voor het filmpjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ge-wel-dig
No mercy for animal abusers
[ afbeelding ]
-Amai, dat ventje is vlot ter taal. Echtgenote bloednerveur.SPOILER: klik hier voor het filmpjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als dochter van beide is en zoontje van haar klopt er iets niet.....als docher ouder is.....quote:Op woensdag 10 april 2024 14:24 schreef Kruimeltje77 het volgende:
[..]
Is het ook niet haar dochter dan? Misschien dat het meisje daarom er niet bij is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die jongen is 13 meisje is 8quote:Op woensdag 10 april 2024 14:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als dochter van beide is en zoontje van haar klopt er iets niet.....als docher ouder is.....
Is moeder helemaal niet meer in beeld??quote:Op woensdag 10 april 2024 14:31 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Die is al met die game geweest. Misschien de oma van Alice?
Dacht ook dat dochter veel groter was aan die tafel.....quote:Op woensdag 10 april 2024 14:36 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is niet groot dan om tezien. Wel heel leuk koppie
Jongetje is van haar en dochter is van hem. Hij heeft een keer gezegd dat het zijn bones zoon is.quote:
Volgens mij was die moeder wel in dat filmpje te zien in de bioscoop toen.quote:Op woensdag 10 april 2024 15:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Is moeder helemaal niet meer in beeld??
Stream 2quote:Op woensdag 10 april 2024 15:13 schreef kiki2024 het volgende:
waarom de camera op glenn? ik zie niks
quote:Op woensdag 10 april 2024 15:14 schreef mazaru het volgende:
Je kunt wel horen van wie ze die stem heeft
Niet te hachelen.quote:Op woensdag 10 april 2024 15:14 schreef mazaru het volgende:
Je kunt wel horen van wie ze die stem heeft
Echt he?quote:Op woensdag 10 april 2024 15:14 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Het ratelen heeft ze ook niet van een vreemde
andere stream pakkenquote:Op woensdag 10 april 2024 15:13 schreef kiki2024 het volgende:
waarom de camera op glenn? ik zie niks
quote:Op woensdag 10 april 2024 15:13 schreef Was-beer het volgende:
Stagiaire bij stream 1 denkt dat de freeze voor Glenn is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |