oh ok hmm sporadisch misschienquote:Op woensdag 10 april 2024 12:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik hier ooit gelezen dat ze het thuis niet iedere dag zo doet
ja dat inderdaad dus lijkt me stug dat ze het overdag niet op heeft, die loopt elke wel met z'n laag makeup anders ben je er ook niet zo bekend meequote:Op woensdag 10 april 2024 12:29 schreef Verida het volgende:
[..]
ze heeft ook wel eens gezegd dat ze vrouwen zonder make-up onverzorgd vindt ( of woorden van die strekking)
Denk dat ik niet meer hoef of er moet apart een BB/nl komen maar niet meer samen.quote:Op woensdag 10 april 2024 13:38 schreef freaky40 het volgende:
Misschien moeten ze volgend jaar na de bekendmaking van de 3 finalisten de streams op zwart gooien. Er gebeurd toch niets meer in de laatste dagen.
dat is van dat laatste spel geld zetten op persoon wie er uit gaatquote:Op woensdag 10 april 2024 12:36 schreef Dotteke het volgende:
Wat is dit dan? Bewoners Jimmy heeft het huis verlaten en stond 400 euro op
ALs jullie nu naar beginnen gaan kunnen jullie het zien verdwijnen// (jackpot)
Wat is dit dan weer?
Dat is niet omdat ze dit niet willen maar omdat het financieel dan niet haalbaar is, dus dan de Belgen er maar bij. Ik vind dat niet zo erg. Ik ben er wel aan gewend.quote:Op woensdag 10 april 2024 13:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk dat ik niet meer hoef of er moet apart een BB/nl komen maar niet meer samen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |