Klopt.klopt. bedacht ik me ook net.quote:Op woensdag 10 april 2024 14:33 schreef kiki2024 het volgende:
de vriendin van Glenn was ook al een keer geweest dus dat zegt niks
Volgens mij kunnen ze niets verdienen, alleen geld uit de pot als de freeze niet luktquote:
ja dat dacht ik ook maar net toen ik het vroeg werd gezegt dat ze geld kregen maar ja dan krijg je het geld wel te zienquote:Op woensdag 10 april 2024 14:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen ze niets verdienen, alleen geld uit de pot als de freeze niet lukt
Ik vind 'de stem' grappig dit jaarquote:Op woensdag 10 april 2024 14:34 schreef Kissingbird het volgende:
Mijn huis jouw baard zit erin
freeze is geslaagd![]()
![]()
Glenn verteld ook net dat hij net zo groot is als zijn dochter en die is pas 8 gewordenquote:Op woensdag 10 april 2024 14:36 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is niet groot dan om tezien. Wel heel leuk koppie
Ja ik ook. Er is meer interactie met de bewoners en hij heeft leuke humorquote:
ze krijgen niets hoor volgens mijn er gaat 1000 uit als ze mislukkenquote:
Mensen die met 10 of meer account gaan stemmenquote:Op woensdag 10 april 2024 14:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wat vind je er niet eerlijk aan?
wel stom hoor eigenlijkquote:Op woensdag 10 april 2024 14:37 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ze krijgen geen geld alleen als freeze mislukt gaat er geld uit
SPOILER: klik hier voor het filmpjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kunnen ze ook weer wat aansturen als je weet dat iemand ergens heel goed in is.quote:Op woensdag 10 april 2024 14:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mensen die met 10 of meer account gaan stemmen
Zelf zou ik het mooier vinden als ze via een spel zouden winnen
ik heb er maar 3 hoor hahaquote:Op woensdag 10 april 2024 14:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Net als expeditie Robinson bedoel je? Is wel beter. Dan heb je geen reet aan je insta volgersquote:Op woensdag 10 april 2024 14:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat moet wel, je kan niet in de poll bovenaan staan en dan eruit moeten. Dan zou niemand dat meer geloven.quote:Op woensdag 10 april 2024 14:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Kunnen ze ook weer wat aansturen als je weet dat iemand ergens heel goed in is.
Maar wel al eerlijker dan het stemmen (vooropgesteld dat ze echt kijken naar het aantal stemmen).
meende dat Tom ook niet onderaan stond.. die stond bij Salar bovenaan.. en toch eruit.quote:Op woensdag 10 april 2024 14:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat moet wel, je kan niet in de poll bovenaan staan en dan eruit moeten. Dan zou niemand dat meer geloven.
Met Tom en Randy hebben ze mssn kunnen spelen, maar je kan nu niet Glenn er uit doen, terwijl hij in alle polls dik bovenaan staat
Zit wat in, maar met de spellen weten ze ook wel wie waar goed in is of niet, daar kan je ook mee sjoemelen. Blijft lastig, maar begrijp je punt welquote:Op woensdag 10 april 2024 14:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |