nou Alice smeert thuis net zo hoor volgens mijn z'n type is het welquote:Op woensdag 10 april 2024 11:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk niet dat ze het in haar prive leven ook zo doet, als je je voor je huid schaamt en heel erg vindt kan ik me voorstellen dat ze nu voor tv wel doet.....Valt me op dat ze al ze gaat slapen ook haar gezicht bedekt. Heeft natuurlijk gezien hoe lelijk het nachtlicht is en zelfs alle aderen kan tellen en oneffenheden kan zien van vorige BBs.
Lifeliner hangt ook in de buurtquote:Op woensdag 10 april 2024 12:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
De politie is flink rondjes aan het vliegen in de buurt va BB. Ik denk dat Jimmy is ontsnapt
Ben ook wel veel dingetjes vergeten kan me Sonja niet eens meer voor me halen dat ze mee deed.....quote:Op woensdag 10 april 2024 12:18 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou Alice smeert thuis net zo hoor volgens mijn z'n type is het wel
Ben trouwens opnieuw begonnen met kijken van de week al ben bij Alf 9 haha, komt omdat in begin ik nog niet echt erg aanwezig was met kijken
Volgens mij heb ik hier ooit gelezen dat ze het thuis niet iedere dag zo doetquote:Op woensdag 10 april 2024 12:18 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou Alice smeert thuis net zo hoor volgens mijn z'n type is het wel
Ben trouwens opnieuw begonnen met kijken van de week al ben bij Alf 9 haha, komt omdat in begin ik nog niet echt erg aanwezig was met kijken
De routine waarmee ze te werk gaat en de hoeveelheid spullen die ze bij zich had, zeggen mij dat ze thuis ook redelijk van het smeren isquote:Op woensdag 10 april 2024 12:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik hier ooit gelezen dat ze het thuis niet iedere dag zo doet
Klopt, alleen als ze uit gaat heeft ze eens gezegd.quote:Op woensdag 10 april 2024 12:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik hier ooit gelezen dat ze het thuis niet iedere dag zo doet
ze heeft ook wel eens gezegd dat ze vrouwen zonder make-up onverzorgd vindt ( of woorden van die strekking)quote:Op woensdag 10 april 2024 12:27 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Klopt, alleen als ze uit gaat heeft ze eens gezegd.
Dat zegt helemaal niks, juist iemand die het dagelijks doet zou het bijvoorbeeld sneller doenquote:Op woensdag 10 april 2024 12:26 schreef Verida het volgende:
[..]
De routine waarmee ze te werk gaat en de hoeveelheid spullen die ze bij zich had, zeggen mij dat ze thuis ook redelijk van het smeren is
Ja dacht zoiets ook gelezen te hebben.quote:Op woensdag 10 april 2024 12:27 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Klopt, alleen als ze uit gaat heeft ze eens gezegd.
Weet nog dat ik dat ook zei......althans dat ook al was ik ouder altijd make up zou dragen al ik de deur uit moest......is dus niks van gekomen.....ga meestal puur natuur de supermarkt in.quote:Op woensdag 10 april 2024 12:29 schreef Verida het volgende:
[..]
ze heeft ook wel eens gezegd dat ze vrouwen zonder make-up onverzorgd vindt ( of woorden van die strekking)
Raar.quote:Op woensdag 10 april 2024 12:36 schreef Dotteke het volgende:
Wat is dit dan? Bewoners Jimmy heeft het huis verlaten en stond 400 euro op
ALs jullie nu naar beginnen gaan kunnen jullie het zien verdwijnen// (jackpot)
Wat is dit dan weer?
Ging mis.quote:Op woensdag 10 april 2024 12:36 schreef Dotteke het volgende:
Wat is dit dan? Bewoners Jimmy heeft het huis verlaten en stond 400 euro op
ALs jullie nu naar beginnen gaan kunnen jullie het zien verdwijnen// (jackpot)
Wat is dit dan weer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |