spoel even terug danquote:
Ja, maar ik weet niet meer hoeveelquote:Op woensdag 10 april 2024 14:12 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja vind ik ook zeker mooie vrouw
kregen ze nou geld voor die freeze, nee geloof ik he?
1000 euroquote:Op woensdag 10 april 2024 14:12 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja vind ik ook zeker mooie vrouw
kregen ze nou geld voor die freeze, nee geloof ik he?
Maar ok. Niet genoemd ook?! Of wel ik schakelde net in op t moment van freeze maar niets over gehoord ook. ! Of heb ik t gemist?quote:
Geen idee hoe dat moet, al een paar keer gekekenquote:
kan helaas alleen screenshots maken, geen filmpjes. Dus dat maar gedaanquote:Op woensdag 10 april 2024 14:12 schreef Dotteke het volgende:
@:Spapaars heb je dit toevallig opgenomen?
net zo oud als die jongen vermoed ik maar zal wel school hebben of misschien iets andersquote:
nee ze heeft gewoon zoon meegepakt alleen. kan toch?quote:Op woensdag 10 april 2024 14:13 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
Maar ok. Niet genoemd ook?! Of wel ik schakelde net in op t moment van freeze maar niets over gehoord ook. ! Of heb ik t gemist?
ja ik heb het geleerd door KInkijan klopt die naamquote:Op woensdag 10 april 2024 14:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat moet, al een paar keer gekeken
SPOILER: klik hier voor het filmpjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KinkiJanquote:Op woensdag 10 april 2024 14:15 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ik heb het geleerd door KInkijan klopt die naam![]()
en dat is wel makkelijk zo nu en dan
https://streamable.com/96c1jfquote:Op woensdag 10 april 2024 14:19 schreef Dotteke het volgende:
Zit ik het filmpje te kijken hoppa is het in een keer weg hoedan
en ze hoorde ook geen auto's of getoeterquote:Op woensdag 10 april 2024 14:20 schreef mangalie het volgende:
Denk dat er voor Randy en Alice ook nog wel een freeze komt.
Zoontje Glenn had pa van Randy gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |