Dit vind ik wel goed van je.quote:Op woensdag 10 april 2024 13:26 schreef Jane het volgende:
[..]
O absoluut. Ik begrijp best dat ze doen alsof het spannender is dan het is om kijkers/lezers te blijven trekken. Alleen merk je wel dat sommige goedgelovige fans dan telkens weer extra teleurgesteld zijn als de het toch minder close blijkt te zijn dan men had 'beloofd'.
Ik erger me persoonlijk wel aan bepaalde narratives die dan ineens 'overal' opduiken en dan min of meer tot feit worden gemaakt. Momenteel merk je bijvoorbeeld dat ineens Leclerc enorm bekritiseerd wordt door alles en iedereen die in de Britse en/of Sky invloedssfeer opereert. En nu ben ik zelf ook niet de grootste Leclerc-fan en heb vaak genoeg kritiek op hem gehad, maar het is m.i. opvallend dat Charles eerst altijd een soort lieveling was bij de Britten en dat dat ineens omgeslagen is sinds Hamiltons move naar Ferrari is aangekondigd. Van vriend tot vijand, vanuit het niets.
En dan kun je zeggen dat dat overal zou gebeuren, maar niemand heeft de invloed die de Britse pundits hebben. Ik zou er zelf bijna Leclerc-supporter van worden, zeker omdat ik bang ben dat hij dit mentaal totaal niet trekt.
Hoe lang heeft Max dan wel niet in de oven gelegen?quote:Op donderdag 11 april 2024 22:37 schreef Perox het volgende:
[..]
Dit vind ik wel goed van je.![]()
Ik denk echt dat LEC de hel gaat ondergaan volgend seizoen. En dit seizoen wordt hij zachtjesaan die oven ingeschoven dus een leuke tijd gaat hij niet tegemoet.
Then again, sommige dingen die je in de oven bakt komen er keihard uit.
Die lag al bij Jos in de oven dus da's niet eerlijkquote:Op donderdag 11 april 2024 22:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hoe lang heeft Max dan wel niet in de oven gelegen?
Dit ligt nog steeds te koken in die oven. En onder de jeugd heeft 'cooking' een positieve betekenis wat dat betreftquote:Op donderdag 11 april 2024 22:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hoe lang heeft Max dan wel niet in de oven gelegen?
Jos wist dus precies wat hij deedquote:Op donderdag 11 april 2024 22:39 schreef Perox het volgende:
[..]
Die lag al bij Jos in de oven dus da's niet eerlijk
En dat ookquote:Op donderdag 11 april 2024 22:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit ligt nog steeds te koken in die oven. En onder de jeugd heeft 'cooking' een positieve betekenis wat dat betreft
Ja dat is het maar het is niet te zeggen of Leclerc niet ook zo'n proces kan ondergaan volgend seizoen. Ik herinner me zijn debuut vs. Vettel, ik bedoel dat was ook niet makkelijk, dat leek hem te doen groeien, dus wie weet is LH precies wat hij nodig heeft om hem wat te verharden?quote:Op donderdag 11 april 2024 22:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jos wist dus precies wat hij deed
[..]
En dat ook
Leclerc faalt onder druk. Bij zijn Ferraridebuut was er geen druk.quote:Op donderdag 11 april 2024 22:43 schreef Perox het volgende:
[..]
Ja dat is het maar het is niet te zeggen of Leclerc niet ook zo'n proces kan ondergaan volgend seizoen. Ik herinner me zijn debuut vs. Vettel, ik bedoel dat was ook niet makkelijk, dat leek hem te doen groeien, dus wie weet is LH precies wat hij nodig heeft om hem wat te verharden?
Dit. Leclerc kan best een potje sturen maar laat zich heel makkelijk in een fout dwingen. En dat is best jammer, want ergens zit er best wel meer in hem dan hij laat zien.quote:Op donderdag 11 april 2024 22:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Leclerc faalt onder druk. Bij zijn Ferraridebuut was er geen druk.
Ja dat zie ik ook. Maar wat als HAM volgend seizoen komt? Dan zijn we soort van weer bij seizoen 1 bij Ferrari, is het dit keer vergane glorie Hamilton in plaats van vergane glorie Vettel. Same difference? Ik voorzie een herhaling van zetten.quote:Op donderdag 11 april 2024 22:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dit. Leclerc kan best een potje sturen maar laat zich heel makkelijk in een fout dwingen. En dat is best jammer, want ergens zit er best wel meer in hem dan hij laat zien.
Ricciardo zijn tijd in de F1 zit er gewoon op denk ik. Yuki is veel sterker geworden, en rijdt bijna lachend rondjes om Ric heen. Lawson zou een veel betere teammaat zijn.quote:Op donderdag 11 april 2024 22:51 schreef Perox het volgende:
Iemand zei hier dat LEC een gouden lepel in de mond had blah blah maar men moet zich realiseren dat bijna alle coureurs dat hebben m.u.v. misschien Ocon en Perez. De rest is gewoon fokking privileged. Max ook. Verder geen probleem wat mij betreft.
De vraag is van de verwende kids, wie is mentaal het hardst? Want sturen kunnen ze allemaal. Maar kan je ook een heel seizoen rijden zonder 1 enkele fout? Kan je een heel seizoen rijden zonder 1 kans, maar die ene kleine uitzondering waar je punten kan halen of een race zelfs kunt winnen grijpen? Dat maakt een coureur bijzonder. Max in de regen in Brazili. Dat soort dingen. Max vorig seizoen. Gewoon fucking awesome. Altijd er zijn.
Dat is waarom ik een "Verstappen shagger" ben. Maar ook respect voor andere coureurs die hun moment weten te pakken hoor. Zoals Yuki vorige race. Druk van thuisrace. 1 punt te verdelen. (weer) sneller dan RIC in kwali. In de race foutloos en gewoon dat punt binnenharken. Voor mij is dat DotD.
Hamilton heeft ook wel een bak ervaring en 7 WK's die hij meeneemt. Wat je ook van hem vindt, rijden kan ie best wel. En Leclerc moet nu laten zien dat hij met hem mee kan of voor hem kan blijven. Want er is geen ruimte voor 2 1e rijders daar.quote:Op donderdag 11 april 2024 22:54 schreef Perox het volgende:
[..]
Ja dat zie ik ook. Maar wat als HAM volgend seizoen komt? Dan zijn we soort van weer bij seizoen 1 bij Ferrari, is het dit keer vergane glorie Hamilton in plaats van vergane glorie Vettel. Same difference? Ik voorzie een herhaling van zetten.
Vergeet niet Lewis. Die komt uit de sloppenwijken van Stevenage.quote:Op donderdag 11 april 2024 22:51 schreef Perox het volgende:
Iemand zei hier dat LEC een gouden lepel in de mond had blah blah maar men moet zich realiseren dat bijna alle coureurs dat hebben m.u.v. misschien Ocon en Perez. De rest is gewoon fokking privileged. Max ook. Verder geen probleem wat mij betreft.
De vraag is van de verwende kids, wie is mentaal het hardst? Want sturen kunnen ze allemaal. Maar kan je ook een heel seizoen rijden zonder 1 enkele fout? Kan je een heel seizoen rijden zonder 1 kans, maar die ene kleine uitzondering waar je punten kan halen of een race zelfs kunt winnen grijpen? Dat maakt een coureur bijzonder. Max in de regen in Brazili. Dat soort dingen. Max vorig seizoen. Gewoon fucking awesome. Altijd er zijn.
Dat is waarom ik een "Verstappen shagger" ben. Maar ook respect voor andere coureurs die hun moment weten te pakken hoor. Zoals Yuki vorige race. Druk van thuisrace. 1 punt te verdelen. (weer) sneller dan RIC in kwali. In de race foutloos en gewoon dat punt binnenharken. Voor mij is dat DotD.
Dit en volgend jaar nog wel ja, qua kampioenschappen dan, maar vanaf 26 kan het er weer anders uitzien.quote:Op donderdag 11 april 2024 22:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zolang Max in de F1 zit, rijdt de rest voor spek en bonen.
Ik ookquote:Op donderdag 11 april 2024 22:37 schreef Peterselieman het volgende:
De FIA gelooft nog steeds in Andretti
Geloven doen we in de kerkquote:
Absoluut kan HAM een potje sturen, staat buiten kijf. Het is echter geen ALO die een 2e jeudg doormaakt. De vraag dient zich ook aan of hij nog wel voldoende drive (to survivequote:Op donderdag 11 april 2024 22:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hamilton heeft ook wel een bak ervaring en 7 WK's die hij meeneemt. Wat je ook van hem vindt, rijden kan ie best wel. En Leclerc moet nu laten zien dat hij met hem mee kan of voor hem kan blijven. Want er is geen ruimte voor 2 1e rijders daar.
Ik ben en blijf erbij dat een coureur die altijd vooraan start (zie de stats van Hamilton), met een ijzersterke auto ook bijna altijd wint. En dus... WK wordt.quote:Op donderdag 11 april 2024 22:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hamilton heeft ook wel een bak ervaring en 7 WK's die hij meeneemt. Wat je ook van hem vindt, rijden kan ie best wel.
Dat was er wel, vorig seizoen.quote:En Leclerc moet nu laten zien dat hij met hem mee kan of voor hem kan blijven. Want er is geen ruimte voor 2 1e rijders daar.
Daar kom ik toch nooit. Op die houten bankjes kan je niet rustig een dutje doen.quote:Op donderdag 11 april 2024 23:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Geloven doen we in de kerk
Alonso heeft de druk van het moeten behalen wk's losgelaten en die geniet gewoon van het racen.quote:Op donderdag 11 april 2024 23:10 schreef Perox het volgende:
[..]
Absoluut kan HAM een potje sturen, staat buiten kijf. Het is echter geen ALO die een 2e jeudg doormaakt. De vraag dient zich ook aan of hij nog wel voldoende drive (to survive) kan vinden om er vol voor te gaan. Iets waar Vettel duidelijk mee worstelde, en wat ik bij hem ook meen te zien. Het is allemaal niet meer zo vreselijk belangrijk, is gewoon een factor bij ouder worden.
Ja zeker waar wat je hier zegt. Het zegt wat mij betreft ook weinig over de vaardigheden van Max met Perez als 2e coureur. Alleen de consistentie waar Max mee rijdt is een indicatie van zijn talent. Maar eigenlijk verdient de geschiedenis een betere 2e rijder bij RBR.quote:Op donderdag 11 april 2024 23:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik ben en blijf erbij dat een coureur die altijd vooraan start (zie de stats van Hamilton), met een ijzersterke auto ook bijna altijd wint. En dus... WK wordt.
Dus. Tja. In hoeverre laat je dan - net als Max nu een beetje - zien dat je 'best wel' kan rijden.
[..]
Dat denk ik ook, die zit er meer in voor de reis i.p.v. voor de bestemming. Ik merk trouwens wel een soort "mood swing" Hamilton in die richting, maar kan ook zijn dat hij gewooon Mercedes heeft opgegevenquote:Op donderdag 11 april 2024 23:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Alonso heeft de druk van het moeten behalen wk's losgelaten en die geniet gewoon van het racen.
En dan gaat ie naar Ferrari of all placesquote:Op donderdag 11 april 2024 23:21 schreef Perox het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, die zit er meer in voor de reis i.p.v. voor de bestemming. Ik merk trouwens wel een soort "mood swing" Hamilton in die richting, maar kan ook zijn dat hij gewooon Mercedes heeft opgegeven
Alonso wil straks samen met Max lekker de 24h van Le Mans gaan doenquote:Op donderdag 11 april 2024 23:21 schreef Perox het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, die zit er meer in voor de reis i.p.v. voor de bestemming. Ik merk trouwens wel een soort "mood swing" Hamilton in die richting, maar kan ook zijn dat hij gewooon Mercedes heeft opgegeven
Je zou denken dat er een stoeltje bij RBR vrij was maar blijkbaar niet?! Geen idee of er niet in ieder geval is verkend.quote:Op donderdag 11 april 2024 23:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En dan gaat ie naar Ferrari of all places
Max heeft zelf gezegd dat hij een eventueel aanbod van Ferrari niet zou afslaan. Dus wie weet.quote:Op donderdag 11 april 2024 23:31 schreef Perox het volgende:
Zou Max ook op termijn naar Ferrari gaan, gewoon omdat dit iets is wat je doet als je vindt dat je tot de absolute top behoort?
Kan ook gewoon zijn dat hij schijt heeft. Ik begreep dat Ferrari in zijn vroege carrire niet echt behulpzaam was.
Waarom zou hij onder druk worden gezet door investeerders? Denk jij nu echt dat die een ruk geven om wie er in de auto zit? Investeerders gaat het om het geld en als we even terug kijken, Stroll Sr heeft het team gekocht voor $143 miljoen, het team in nu naar verluid 1.24 miljard waard. En dat is met Stroll jr. in de stoel.quote:Op donderdag 11 april 2024 20:08 schreef opgebaarde het volgende:
Stroll heeft de meerderheid maar is niet de enige investeerder. Hij wordt gegarandeerd onder druk gezet door de andere investeerders. Het verschil met Alonso is enorm, dat kost het team veel geld en aanzien, dat vind elke investeerder vervelend
Ik bestaquote:Op donderdag 11 april 2024 22:36 schreef Nattekat het volgende:
Zou DjVero nog steeds denken dat Andretti Haas gaat kopen dit jaar?
Renault moet gewoon als motorleverancier met Andretti in zee gaan. Al zullen die vast een Amerikaanse motor willen.quote:
Na het hele debacle in de hybrid era, het complete gebrek aan ambitie zal helemaal niemand willen samenwerken met Renault.quote:Op vrijdag 12 april 2024 10:35 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Renault moet gewoon als motorleverancier met Andretti in zee gaan. Al zullen die vast een Amerikaanse motor willen.
Denk dat ze liever wachten tot die nieuwe Concorde Agreement, dat scheelt toch wel weer veel in je onderhandelingspositie, of Andretti moet eerder met een monsterbod komen.quote:
Er schijnen meer gegadigden te zijn, waaronder een grote autofabrikant. Maar Alpine zegt zelf dat het team niet te koop is.quote:Op vrijdag 12 april 2024 11:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk dat ze liever wachten tot die nieuwe Concorde Agreement, dat scheelt toch wel weer veel in je onderhandelingspositie, of Andretti moet eerder met een monsterbod komen.
Waar die graag aan herinnerd wordt, als het hem uitkomt of course.quote:Op donderdag 11 april 2024 22:58 schreef Adames het volgende:
[..]
Vergeet niet Lewis. Die komt uit de sloppenwijken van Stevenage.
Prima kalender met Australi als seizoenopenerquote:
Dus Andretti kan dan RB overnemen?quote:Op vrijdag 12 april 2024 13:13 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Er schijnen meer gegadigden te zijn, waaronder een grote autofabrikant. Maar Alpine zegt zelf dat het team niet te koop is.
Geruchten zijn trouwens dat het nieuwe Concorde Agreement beperkt gaat worden tot 10 teams, waarbij ieder team nog meer onafhankelijk moet zijn en een eigenaar maar 1 team mag hebben. Dus zou RB verkocht moeten worden. RB is het hier vooralsnog niet mee eens.
https://joesaward.wordpre(...)book-from-kankujima/
Maar de wintertests blijven in Bahrein?quote:Op vrijdag 12 april 2024 13:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Prima kalender met Australi als seizoenopener
Nee, 24 racesquote:
Pure aids al die zandbakrommel.quote:Op vrijdag 12 april 2024 13:43 schreef franklop het volgende:
[..]
Nee, 24 races(waardoor tripleheaders nodig zijn)
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 12 april 2024 13:43 schreef franklop het volgende:
[..]
Nee, 24 races(waardoor tripleheaders nodig zijn)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |