Beetje moeilijk om enthousiast over Leclerc te zijn terwijl hij het niet voor elkaar krijgt om voor Sainz te kwalificeren, he.quote:Op donderdag 11 april 2024 15:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee want Sainz startte 4 posities voor hem. Dus die verloor vele minder tijd.
Kom danquote:
Zit nog in een meeting van werkquote:
Beetje hetzelfde als zeggen dat Perez 2e werd en hij als 4e kwalificeerde, terwijl Max van pole naar de winst reedquote:Op donderdag 11 april 2024 16:14 schreef Tijn het volgende:
[..]
Beetje moeilijk om enthousiast over Leclerc te zijn terwijl hij het niet voor elkaar voor Sainz te kwalificeren, he.
Dus?quote:
Die moet ik effe uitzitten voordat ik bij je kan zijnquote:
Had ook gekund, maar gezien het vuur wat in dit topic nogal oplaait maar dan om een ander onderwerp, kon imo het vuurtje opstoken ook nog welquote:
Oh okquote:Op donderdag 11 april 2024 16:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die moet ik effe uitzitten voordat ik bij je kan zijn
Ik denk dat we beter marshmallows kunnen pakken danquote:Op donderdag 11 april 2024 16:16 schreef Sally het volgende:
[..]
Had ook gekund, maar gezien het vuur wat in dit topic nogal oplaait maar dan om een ander onderwerp, kon imo het vuurtje opstoken ook nog wel
Oh wacht, er kwam wèl een Lewis in jouw post voor![]()
Luisteren en Fokken gaat heel goed samenquote:Op donderdag 11 april 2024 16:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh ok
Maar wel Fokken he!
quote:Op donderdag 11 april 2024 16:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Luisteren en Fokken gaat heel goed samen
Bij dat vuurtje wel ja.quote:Op donderdag 11 april 2024 16:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik denk dat we beter marshmallows kunnen pakken dan
Krijg ik naast de popcorn ook nog marshmallows 😮quote:Op donderdag 11 april 2024 16:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik denk dat we beter marshmallows kunnen pakken dan
Ik zorg goed voor mijn gastenquote:Op donderdag 11 april 2024 16:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Krijg ik naast de popcorn ook nog marshmallows 😮
Wat een luxe
Hij werd 4e vanaf P8, hij was niet tegen Sainz aan het racen maar de anderen die ertussen zaten, meer zat er niet in na een slechte zaterdag, al was dat ook maar 0,1 seconde verschil met Sainz maar wel meteen 4 posities.quote:Op donderdag 11 april 2024 16:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar het bracht Leclerc dus eigenlijk vrij weinig.
Hij werd vrij makkelijk ingehaald.
Lieverdquote:Op donderdag 11 april 2024 16:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zorg goed voor mijn gasten
* TheStigsDutchCousin vuurtje aansteekt
En wat als... Hij dan wel 2 stops had gemaakt. Had hij dan ook tijd per ronde verloren? Waarbij dan niet ingehaald? Had hij mss zelfs zélf mensen in weten te halen? Want verse banden...?quote:Op donderdag 11 april 2024 16:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij werd 4e vanaf P8, hij was niet tegen Sainz aan het racen maar de anderen die ertussen zaten, meer zat er niet in na een slechte zaterdag, al was dat ook maar 0,1 seconde verschil met Sainz maar wel meteen 4 posities.
Zo ben ikquote:
Allicht, ik ben erquote:
Dat weet ik niet, hij had ook geen softs meer omdat hij z'n Q1 verneukt had dus het kwam best goed uit allemaal.quote:Op donderdag 11 april 2024 16:25 schreef Sally het volgende:
[..]
En wat als... Hij dan wel 2 stops had gemaakt. Had hij dan ook tijd per ronde verloren? Waarbij dan niet ingehaald? Had hij mss zelfs zélf mensen in weten te halen? Want verse banden...?
Het is vaak dat Max dan uitvaltquote:Op donderdag 11 april 2024 14:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
So far so good, maar hij begint ieder seizoen best wel goed toch, laten we even wachten tot Spa om te zien hoe hij ervoor staat.
Elke f1 kenner weet ook wel dat als Max niet uitgevallen was hij gewoon weer weg gereden was. Perez leverde (weer) niet en probeerde gewoon geen gezichtsverlies te lijden.quote:Op donderdag 11 april 2024 16:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is vaak dat Max dan uitvalt
En hij gaat denken het wel even te kunnen doen
Daar gaat het mis
Ook Australië beweerde hij dat RBR nooit had gewonnen ook al was Max nooit uitgevallen
Dit soort uitspraken van hem heeft hij iets te vaak
Omdat hij schade had aan de auto kon hij niet pushen. Marko heeft dat zelf bevestigd.quote:Op donderdag 11 april 2024 17:46 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Elke f1 kenner weet ook wel dat als Max niet uitgevallen was hij gewoon weer weg gereden was. Perez leverde (weer) niet en probeerde gewoon geen gezichtsverlies te lijden.
Dat klopt, maar daar was hij ook zelf debet aan door slecht te kwalificeren. Die schade liep hij op bij een inhaalmanouvre. Ik heb het er meer over dat hij beweerde dat Max ook niet gewonnen zou hebben als hij niet uitgevallen was. Dikke onzin....dat zei die alleen om zijn eigen gezicht te redden.quote:Op donderdag 11 april 2024 17:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Omdat hij schade had aan de auto kon hij niet pushen. Marko heeft dat zelf bevestigd.
Verstappen liet ook zien dat hij meteen los was, denk ook niet dat Sainz er nog voorbij was gegaan op hooguit misschien een langere stint rijden na, al is dat tegen Verstappen ook bijna onmogelijk, zeker als hij vooraan rijdt.quote:Op donderdag 11 april 2024 17:55 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Dat klopt, maar daar was hij ook zelf debet aan door slecht te kwalificeren. Die schade liep hij op bij een inhaalmanouvre. Ik heb het er meer over dat hij beweerde dat Max ook niet gewonnen zou hebben als hij niet uitgevallen was. Dikke onzin....dat zei die alleen om zijn eigen gezicht te redden.
Ergens wel te verwachten. Stroll blijft ook nog wel, dus AM zit dicht.quote:
Mooi, normaal zou ik zeggen "plaats maken voor jong talent", maar Alonso is zeker nog één van de top coureurs in dit veld.quote:
Niet lang meer dusquote:Op donderdag 11 april 2024 18:59 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat gaat nooit gebeuren zolang zijn papa eigenaar is.
tenzij ze een exceptioneel talent kunnen halenquote:Op donderdag 11 april 2024 18:59 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat gaat nooit gebeuren zolang zijn papa eigenaar is.
Ook dan niet. Stroll Sr. gaat Stroll Jr. niet uit de F1 zetten voor wie dan ook, zelfs niet voor Max, hij heeft het team gekocht om zijn zoon WDC te maken (realisme doet er niet toe), niet iemand anders.quote:Op donderdag 11 april 2024 19:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
tenzij ze een exceptioneel talent kunnen halen
Minimaal tot en met 2026 als de nieuwe regels ingaan, denk ik. Dan weet hij pas of de Aston Martin snel genoeg is om kampioen te kunnen worden of dat ze weer achter de feiten aanlopen.quote:
Nee ik vind het vooral vervelend als coureurs tot vervelends toe de grond in worden geschopt. Zoals Leclerc "Lecuck" wordt genoemd.quote:Op donderdag 11 april 2024 16:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
en dat is dus het hele punt.
Jij vind iets en vind het vooral vervelend als een ander iets anders vindt.
Misschien een idee om vaker te typen 'ik vind' en minder vaak
"X was beter"
"geef toe dat X beter was"
accepteer een mening
Meid, 't is watquote:Op donderdag 11 april 2024 21:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee ik vind het vooral vervelend als coureurs tot vervelends toe de grond in worden geschopt. Zoals Leclerc "Lecuck" wordt genoemd.
of je hebt te lange tenenquote:Op donderdag 11 april 2024 21:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee ik vind het vooral vervelend als coureurs tot vervelends toe de grond in worden geschopt. Zoals Leclerc "Lecuck" wordt genoemd.
Kijk als je nou gewoon "Chuck Leclerc" zegt dan is het nog leukquote:
"Tot vervelends toe" ook echt. Dat valt best mee.quote:Op donderdag 11 april 2024 21:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
FTFYquote:Op donderdag 11 april 2024 22:23 schreef Nattekat het volgende:
Ok, we hebben hem wel weer genoeg teveel aandacht gegeven, nu weer focus naar F1 dingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |