Leclerc was race pace gezien sterker blijkbaarquote:Op donderdag 11 april 2024 15:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Reed sterk ja. Sainz reed sterker.
Als hij sterker was, was hij voor Sainz geëindigd en in zijn plaats op het podium geweest.quote:Op donderdag 11 april 2024 15:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Leclerc was race pace gezien sterker blijkbaar
Nee want Sainz startte 4 posities voor hem. Dus die verloor vele minder tijd.quote:Op donderdag 11 april 2024 15:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als hij sterker was, was hij voor Sainz geëindigd en in zijn plaats op het podium geweest.
Nee, anders was ie wel voor Sainz geëindigdquote:Op donderdag 11 april 2024 15:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Leclerc was race pace gezien sterker blijkbaar
Dan had Leclerc beter moeten kwalificerenquote:Op donderdag 11 april 2024 15:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee want Sainz startte 4 posities voor hem. Dus die verloor vele minder tijd.
We hebben het over de race. Niet het weekend. En hij liet maar 4s liggen op Sainz in totaal. Dus geef gewoon toe dat Leclerc de betere race reed.quote:Op donderdag 11 april 2024 15:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan had Leclerc beter moeten kwalificeren
Nee, Leclerc had geen betere race dan Sainz. Jij begint over startposities en nu verwijt je mij dat ik over begin. Kijk zelf even in de spiegel.quote:Op donderdag 11 april 2024 15:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
We hebben het over de race. Niet het weekend. En hij liet maar 4s liggen op Sainz in totaal. Dus geef gewoon toe dat Leclerc de betere race reed.
Kun je wat popcorn aan mij geven.quote:
De liefde voor Leclerc begint vanwege de Lewis transfer naar Ferrari.quote:Op donderdag 11 april 2024 15:45 schreef Nattekat het volgende:
Volgens mij is de liefde met Russell over
Plan F?quote:Op donderdag 11 april 2024 15:47 schreef bedachtzaam het volgende:
De vraag is vooral waar Ferrari mee bezig is, Charles met een 1 stop strategie en gewoon minstens een seconde verliezen per ronde tegenover de anderen die twee keer pitstop doen.
Ik vind van wel. Vanwege zijn pace en maar 4 s laten liggen.quote:Op donderdag 11 april 2024 15:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nee, Leclerc had geen betere race dan Sainz. Jij begint over startposities en nu verwijt je mij dat ik over begin. Kijk zelf even in de spiegel.
Dat zal het zijn, we kunnen dan niet verwachten dat Charles aanvallend gaat rijden, de banden moeten immers 27 ronden overeind blijven.quote:
Ja hoorquote:Op donderdag 11 april 2024 15:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kun je wat popcorn aan mij geven.
Bedankt. Ik heb toch bijna weekend.quote:
ik begreep ergens dat dat op verzoek van Charles zelf was om een 1stop te proberen omdat zijn banden nog goed genoeg waren om het te proberen.quote:Op donderdag 11 april 2024 15:47 schreef bedachtzaam het volgende:
De vraag is vooral waar Ferrari mee bezig is, Charles met een 1 stop strategie en gewoon minstens een seconde verliezen per ronde tegenover de anderen die twee keer pitstop doen.
en dat is dus het hele punt.quote:Op donderdag 11 april 2024 15:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik vind van wel. Vanwege zijn pace en maar 4 s laten liggen.
Ik vond het juist wel een goeie strategie en voor de verandering ook door hemzelf afgedwongen, maar het kwam uiteindelijk door de temperatuurdaling, hierdoor kon hij op oude mediums nog een goeie pace rijden en dus besluiten buiten te blijven.quote:Op donderdag 11 april 2024 15:47 schreef bedachtzaam het volgende:
Olie... Vuur!!!quote:Op donderdag 11 april 2024 15:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De liefde voor Leclerc begint vanwege de Lewis transfer naar Ferrari.
We are checking.quote:
Maar het bracht Leclerc dus eigenlijk vrij weinig.quote:Op donderdag 11 april 2024 16:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vond het juist wel een goeie strategie en voor de verandering ook door hemzelf afgedwongen, maar het kwam uiteindelijk door de temperatuurdaling, hierdoor kon hij op oude mediums nog een goeie pace rijden en dus besluiten buiten te blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |