abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 9 april 2024 @ 21:03:00 #1
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213152483
In dit topic kunnen allerlei meningen worden gedeeld, maar onthoud dat er in dit topic geen 'onderling oorlogvoeren' wordt toegestaan. Respecteer een andere mening.

Let's go!

Theorieën over het ontstaan van de oorlog.

Westerse invloed: Ukraine on fire.
https://www.blckbx.tv/bui(...)ng-over-het-conflict

Russische invloed:

Een paar redenen waarom Rusland de oorlog is begonnen en zich niet gaat terug trekken.
Hier wordt duidelijk uitgelegd waarom Oekraïne belangrijk is voor Rusland en dus ook andere grootmachten die invloed in de regio willen.

En wat gaat het gevolg zijn, welke allianties gaan we krijgen?
https://www.bnr.nl/nieuws(...)wereldorde-verandert

Kom maar op met jullie ideeën maar houdt het beschaafd, inhoudelijk en volgens de richtlijnen 😉
Lach met een schone bips
  woensdag 10 april 2024 @ 06:06:26 #2
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_213155049
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2024 19:27 schreef sp3c het volgende:

[..]
Klinkt als ethnic cleansing, ben ik niet direct voor maar als ze het Russische leger eruit weten te trappen prima

Lijkt me alleen niet heel realistisch atm
Hoe noem je het als je tienduizenden kinderen en ouderen op splitst en naar Rusland leid voor heropvoeding?

De oorspronkelijke Oekraïeners in donbass krim en andere regionen die er woonden, werden weg gejaagd naar het buitenland of gedeporteerd naar Rusland.
https://nos.nl/artikel/24(...)or-kinderdeportaties

Plus Rusland voerde veel mensen weer in naar de Krim en andere regionen om daar te gaan wonen.

Dus leuk dat je het aanhaalt maar dit gebeurde al de afgelopen 10 jaar.

Plus ik geef ze dan nog een keuze.

En ik zeg niet dat het haalbaar is maar voor de Oekraïense kant is dit een goeie oplossing.


Of Oekraïne dit kan winnen, geen idee maar wat me wel lijkt is dat als dit maar door gaat en door gaat dan zal de gemiddelde rus uiteindelijk toch een keer gaan nadenken of deze oorlog überhaupt nog nut heeft.

We hebben dit al eerder gezien toen wagner begon tegen te stribbelen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator woensdag 10 april 2024 @ 06:51:02 #3
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_213155138
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2024 06:06 schreef theguyver het volgende:
Hoe noem je het als je tienduizenden kinderen en ouderen op splitst en naar Rusland leid voor heropvoeding?
whatabout?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_213173813
27 vrouwen uit Oekraïne hebben illegaal gewerkt voor een bloemenbinder uit Noord-Holland via een uitzendbureau, meldt de Nederlandse Arbeidsinspectie donderdag. Zowel het bloemenbedrijf als het uitzendbureau krijgt van de inspectie een boeterapport.

Momenteel onderzoekt de inspectie vermoedens over wanbetaling en slechte arbeidsomstandigheden. Zo zouden de vrouwen contant betaald zijn of soms helemaal niet, en zouden sommigen te veel uur per dag werken met te weinig pauze. Een vrouw verklaarde meer dan 17 uur per dag te werken.

De inspectie kwam het uitzendbureau op het spoor door een melding en kwam er toen achter dat er van alles mis was. Mensen werden volgens de inspectie vanuit Oekraïne geworven om in Nederland te komen werken. Vervolgens stapten ze nadat ze 400 euro aan bemiddelingskosten hadden betaald in een busje richting Nederland, om de volgende dag al te beginnen met bloembinden.

'Bijzonder' noemt de inspectie het dat de vrouwen illegaal werkten, omdat vluchtelingen uit Oekraïne met tijdelijke bescherming mogen werken zonder vergunning als de werkgever een melding doet bij het UWV.

een copy paste uit het AD live blog: https://www.ad.nl/buitenl(...)erwoest-br~a0a8a63b/

Dan heb je als mens toch ook gewoon geen geweten misbruik van deze situatie te maken?
Lach met een schone bips
pi_213175099
quote:
Het kabinet trekt dit jaar 400 miljoen euro uit voor steun aan Oekraïne. Dat melden bronnen aan de politieke redactie van RTL Nieuws. Dat komt bovenop de ruim twee miljard euro die al was gereserveerd voor 2024.

Ook volgend jaar kan Oekraïne rekenen op financiële steun uit Nederland. In de Voorjaarsnota zet het demissionaire kabinet hiervoor alvast 1,5 miljard euro apart. Het geld is vooral bedoeld voor militaire steun, maar ook voor waarheidsvinding, herstel en wederopbouw.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_213175128
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2024 22:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Vraag me wel af, kan een demissionair kabinet dit doen? En kan een nieuw kabinet er een streep door trekken?
Lach met een schone bips
pi_213175234
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2024 22:47 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Vraag me wel af, kan een demissionair kabinet dit doen? En kan een nieuw kabinet er een streep door trekken?
Volgens mij konden ze een enkel onderwerp zo belangrijk achten dat er toch beslissingen genomen mochten worden. Oekraïne is voor zover ik weet het enige dat zo'n uitzondering heeft.

Wat betreft het nieuwe kabinet......zo goed als iedereen wil alleen maar meer geld naar Oekraïne. Dat gaat hoe dan ook door. Alleen de ene partij wil nog meer geld sturen dan de andere.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  donderdag 11 april 2024 @ 23:00:28 #8
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_213175249
Sorry boys. Niet gezien!!
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_213175367
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2024 22:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Volgens mij konden ze een enkel onderwerp zo belangrijk achten dat er toch beslissingen genomen mochten worden. Oekraïne is voor zover ik weet het enige dat zo'n uitzondering heeft.

Wat betreft het nieuwe kabinet......zo goed als iedereen wil alleen maar meer geld naar Oekraïne. Dat gaat hoe dan ook door. Alleen de ene partij wil nog meer geld sturen dan de andere.
Maakt me ook niet veel uit of het wel of niet gebeurt hoor, vraag me alleen af hoever een demissionair kabinet kan gaan in besluitvorming.
Lach met een schone bips
pi_213175368
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2024 23:00 schreef LXIV het volgende:
Sorry boys. Niet gezien!!
No worries :D
Lach met een schone bips
pi_213176304
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2024 23:16 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Maakt me ook niet veel uit of het wel of niet gebeurt hoor, vraag me alleen af hoever een demissionair kabinet kan gaan in besluitvorming.
De kamer verklaart bepaalde onderwerpen controversieel.
Over de kan het kabinet gewoon besluiten nemen..
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_213176701
https://www.msn.com/en-us(...)he-world/ar-BB1loHJR

quote:
Russian oil flows are sidestepping sanctions and trading above the G-7 price cap all over the world
Dat heeft ook niet gewerkt dus.
Rusland heeft wel wat hogere kosten maar ja wij ook.
  maandag 15 april 2024 @ 22:34:56 #13
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213223207
Zijn er hier trouwens nog ontwikkelingen?
Lach met een schone bips
pi_213224192
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2024 22:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
Zijn er hier trouwens nog ontwikkelingen?
Alles staat op pauze vanwege de raketaanval op Israël.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_213224269
Wanneer komt dat Amerikaanse steunpakket voor Oekraïne nou eens?
pi_213224287
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2024 08:36 schreef Candymannetje het volgende:
https://www.msn.com/en-us(...)he-world/ar-BB1loHJR
[..]
Dat heeft ook niet gewerkt dus.
Rusland heeft wel wat hogere kosten maar ja wij ook.
Werkt prima
https://uk.style.yahoo.com/eu-ban-russian-oil-60-184847227.html
pi_213225113
quote:
Oud bericht, is dus inmiddels achterhaald.
pi_213225125
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2024 06:55 schreef Wantie het volgende:

[..]
Alles staat op pauze vanwege de raketaanval op Israël.
Ze vechten gewoon door hoor.
Maar weinig nieuwe ontwikkelingen.
pi_213225300
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2024 22:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
Zijn er hier trouwens nog ontwikkelingen?
Niet echt, Rusland wint steeds meer grond maar Oekraïne blijft ook terug vechten.
Rusland heeft wel de overhand.
  FOK!fotograaf dinsdag 16 april 2024 @ 10:17:59 #20
364681 over_hedge
pi_213225389
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2024 10:06 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Niet echt, Rusland wint steeds meer grond maar Oekraïne blijft ook terug vechten.
Rusland heeft wel de overhand.
Lees: 0.01% van het Oekraïense grondgebied vorige maand. Maand er voor was het nog 0.04%

Dus ja ze "winnen" wat grond. Maar erg benoem waardig is het allemaal niet
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_213225460
Ja, de snelle opmars die een maand geleden nog werd genoemd is uitgebleven.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_213225505
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2024 10:17 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Lees: 0.01% van het Oekraïense grondgebied vorige maand. Maand er voor was het nog 0.04%

Dus ja ze "winnen" wat grond. Maar erg benoem waardig is het allemaal niet
Klopt ja, het gaat niet hard maar ze pakken steeds meer.
De opmars wordt geremd door de mijnenvelden maar je kan toch moeilijk ontkennen dat Oekraïne aan het verliezen is?
Rusland heeft in alles meer, mensen en munitie.
  FOK!fotograaf dinsdag 16 april 2024 @ 10:33:59 #23
364681 over_hedge
pi_213225527
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2024 10:31 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Klopt ja, het gaat niet hard maar ze pakken steeds meer.
De opmars wordt geremd door de mijnenvelden maar je kan toch moeilijk ontkennen dat Oekraïne aan het verliezen is?
Rusland heeft in alles meer, mensen en munitie.
Ja ze hebben van alles meer. En toch duurt het al meer dan 2 jaar. En lijkt er voorlopig ook geen einde aan te komen.

Als er verwacht wordt dat je het nog geen week vol zou houden. En je het al meer dan 2 jaar volhoud. Kan je het toch ook niet verliezen noemen :P

Oekraïne doet het boven verwachting goed. Rusland boven verwachting slecht.

Winnen doet niemand op het moment.

edit: als je naar vorige maand kijkt. Pakken ze juist minder op het moment

[ Bericht 2% gewijzigd door over_hedge op 16-04-2024 10:39:21 ]
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_213226247
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2024 09:40 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Oud bericht, is dus inmiddels achterhaald.
Als je je eigen gelinkte artikel had gelezen, had je ook kunnen lezen dat de sancties nog steeds effectief zijn.
pi_213226275
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2024 12:00 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Als je je eigen gelinkte artikel had gelezen, had je ook kunnen lezen dat de sancties nog steeds effectief zijn.
Die heb ik gelezen maar blijkt dus weinig effectief te zijn.
pi_213226386
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2024 12:02 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Die heb ik gelezen maar blijkt dus weinig effectief te zijn.
Jouw leesvaardigheid is weinig effectief, uit het artikel blijkt dat de sancties wel degelijk effectief zijn
pi_213226655
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2024 12:20 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Jouw leesvaardigheid is weinig effectief, uit het artikel blijkt dat de sancties wel degelijk effectief zijn
Kan je mij dan laten zien dat mijn meest recente artikel niet klopt?
Jou oude artikel is niet echt meer van toepassing.
pi_213226761
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2024 12:57 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Kan je mij dan laten zien dat mijn meest recente artikel niet klopt?
Jou oude artikel is niet echt meer van toepassing.
Jouw artikel geeft aan dat de sancties wel degelijk effect hebben, maar ook deels worden omzeild.

Niet echt nieuws eigenlijk, zo gaat het al vanaf het begin..
Sancties zijn sowieso iets voor de lange adem en een kat en muis spel.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  Moderator dinsdag 16 april 2024 @ 13:10:37 #29
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_213226774
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2024 08:36 schreef Candymannetje het volgende:
https://www.msn.com/en-us(...)he-world/ar-BB1loHJR
[..]
Dat heeft ook niet gewerkt dus.
Rusland heeft wel wat hogere kosten maar ja wij ook.
Naast de hogere kosten aan manschappen en materieel die bij die oorlog zelf komen kijken, daar hebben wij dan weer niet zo heel veel last van

Het telt allemaal op dus als je zegt dit heeft niet geholpen en Rusland heeft wat hogere kosten dan is dat minimaal wat tegenstrijdig

Hoogstens helpt het niet genoeg
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_213227066
Hoge olieprijs heeft wel degelijk invloed op ons.
  Moderator dinsdag 16 april 2024 @ 13:39:17 #31
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_213227080
Ik zeg ook niet dat het geen invloed heeft op ons

Ik zeg dat hogere kosten wel degelijk invloed hebben op de Russen en dat die sanctie dus wel werkt
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_213227112
Dus eigenlijk hetzelfde als wat ik zeg.
  Moderator dinsdag 16 april 2024 @ 13:44:37 #33
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_213227126
Ja maar dan het tegenovergestelde
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_213227140
Ja duidelijk 🤪
pi_213229307
Ik mis het punt wellicht, maar sancties werken vaak 2 kanten op.

Iemand die zaken doet met bijvoorbeeld Iran en dat door de sancties niet meer mag wordt daardoor financieel benadeeld.

Dat geldt ook voor sancties tegen Rusland, dat merken we hoedanook economisch.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_213237622
Dat ondanks alle sancties de economie in Rusland bijna 4% is gestegen in 2023 zegt wel genoeg lijkt me.
In de Eurozone was het maar een schamele 0,5%.
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
pi_213238113
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2024 14:36 schreef CryptoPunk het volgende:
Dat ondanks alle sancties de economie in Rusland bijna 4% is gestegen in 2023 zegt wel genoeg lijkt me.
In de Eurozone was het maar een schamele 0,5%.
Oorlogseconomie he.
Afwachten of je daar blij mee moet zijn.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_213238637
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2024 15:09 schreef Wantie het volgende:

[..]
Oorlogseconomie he.
Afwachten of je daar blij mee moet zijn.
Als je bijvoorbeeld naar olie voor en na sancties kijkt zie je dat per saldo het Russische exportvolume van olie gemiddeld genomen vrijwel ongewijzigd is gebleven en dat zie je bij meer grondstoffen.
Zulke sancties pakken negatiever uit voor de Eurozone dan voor Rusland zelf. Consumenten zitten opgezadeld met een verdubbeling van de energiekosten, bedrijven die failliet gaan door de gestegen kosten van energie, overheden die veel duurder moeten inkopen etc.

The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
pi_213250269
https://www.bignewsnetwor(...)cow-found-in-germany


quote:
Allegations by Kiev that Moscow has mass kidnapped Ukrainian children have been exposed as a lie after some of the purported victims were found in the EU, according to Russian children's rights commissioner Maria Lvova-Belova. She is among the officials to have been accused of abducting youngsters from Ukraine amid the conflict between Moscow and Kiev.

The head of Ukrainian national police, Ivan Vygovsky, on Wednesday hailed the discovery of 161 "children kidnapped by Russia" after they were discovered in Germany. He told the national media that he had discussed the issue with Holger Munch, president of the German Federal Criminal Police (BKA), during a meeting earlier in this week.
pi_213250541
quote:
Ja, vreselijk dat Rusland dit soort dingen doet, het is gewoon genocide
pi_213252868
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2024 18:09 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Ja, vreselijk dat Rusland dit soort dingen doet, het is gewoon genocide
Oke, misschien heb ik het hele bericht verkeerd gelezen. Maar staat daar niet dat het grootste deel van die kinderen die als "ontvoerd" te boek stonden in Duitsland zijn teruggevonden en daar ook met hun ouders of voogd terecht zijn gekomen?

Dat is wat ik lees als ik het hele artikel lees. Wat ervan waar is, I dunno. Maar dat is wat er in het artikel staat.
Lach met een schone bips
pi_213273587
Zelensky krijgt 61 miljard dollar extra voor wapens. *O* Die zullen 'duizenden en duizenden levens redden' aldus Zelensky. Wat een ontwikkeling vandaag _O_

quote:
De Amerikaanse hulp van bijna 61 miljard dollar voor Oekraïne, die zaterdag door het Amerikaanse Huis van Afgevaardigden is aangenomen, ,,zal duizenden en duizenden levens redden", zei de Oekraïense president Volodymyr Zelensky na de stemming.

,,De levensreddende hulpwet die vandaag door het Huis van Afgevaardigden is aangenomen, zal voorkomen dat de oorlog zich verspreidt, duizenden levens redden en onze twee naties helpen sterker te worden”, schreef hij op X en zei dat hij ,,dankbaar” was voor de Amerikanen.
https://www.ad.nl/buitenl(...)ens-redden~a0a8a63b/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_213273838
twitter
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_213275008
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2024 20:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Zelensky krijgt 61 miljard dollar extra voor wapens. *O* Die zullen 'duizenden en duizenden levens redden' aldus Zelensky. Wat een ontwikkeling vandaag _O_
[..]

Toch knap hoe ze alles om weten te draaien.
Hoe zorgen meer wapens voor minder doden?
pi_213275153
twitter
  zaterdag 20 april 2024 @ 23:55:06 #46
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213275436
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2024 22:58 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Toch knap hoe ze alles om weten te draaien.
Hoe zorgen meer wapens voor minder doden?
Afgezien van het feit wie of wat, vraag ik me dat ook wel vaker af.
Lach met een schone bips
  Moderator zondag 21 april 2024 @ 01:40:45 #47
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_213275855
Meer interceptors voor de luchtverdediging zal wel wat levens redden lijkt me
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 21 april 2024 @ 01:50:55 #48
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213275900
quote:
88s.gif Op zondag 21 april 2024 01:40 schreef sp3c het volgende:
Meer interceptors voor de luchtverdediging zal wel wat levens redden lijkt me
Dat dan weer wel, maar het wapens gedoe om elkaar pang pang te doen levert niet heel veel meer geredde levens op aan beide kanten.
Lach met een schone bips
  FOK!fotograaf zondag 21 april 2024 @ 13:53:25 #49
364681 over_hedge
pi_213281603
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2024 01:50 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Dat dan weer wel, maar het wapens gedoe om elkaar pang pang te doen levert niet heel veel meer geredde levens op aan beide kanten.
Nouja kijk wat de russen doen met steden en dorpen die ze tegenkomen. Daar is helemaal niks meer van over.
Oekraïne gaat niet opgeven tot het echt niet meer kan. Dus dan zouden de russen nog aardig wat dorpen en steden tegenkomen voor ze bij kiev zijn. En dus heel veel extra doden.

Geef je Oekraïne genoeg wapens op zich te verdedigen en dan zal de verdedigingslijn (hopelijk) hier blijven. Of is het aller beste geval zelf verplaatsen richting het ingenomen land.

Dus ja ik denk dat meer wapens idd voor minder doden kan zorgen hoe gek dat ook klinkt. Nog los van dat een groot gedeelte naar luchtverdediging zou gaan.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_213283654
Er is niks meer van over omdat er zware gevechten waren.
Heb niet de indruk dat de Russen alles willen slopen wat ze tegen komen.


Ze zijn mariupol weer aan het opbouwen.

Schijnbaar met hulp van Duitse bedrijven wat weer niet gewaardeerd wordt.

https://www.europarl.euro(...)-2024-001050_EN.html
quote:
Since the beginning of the Russian invasion, Mariupol has been an important target for Russian forces and was a symbol of Ukrainian resistance. After over two months of siege, tens of thousands of fatalities and the city’s nearly complete destruction, Mariupol is now under Russian occupation. Currently, the rebuilding of the city is playing a significant role in the Kremlin’s propaganda war.

However, this has not prevented German businesses from working for the Putin regime. Investigative journalists have come across evidence that construction companies Knauf and WKB Systems GmbH are actively helping to rebuild Mariupol[1]. These companies’ logos can be seen on construction equipment and windows installed in new buildings in the photos and recordings obtained. Analysis of the companies’ activity reports also bears this out. WKB System’s main shareholder is Viktor Budarin, a Russian who has not been subjected to EU sanctions to this day[2]. Knauf claims that it is complying with sanctions and that Russian-made products are only reaching the Russian market. In addition, Knauf’s official representative said to the media that the company had built a residential building for the Russian Ministry of Defence.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')