Anti stemmen.quote:Op maandag 8 april 2024 11:20 schreef Rhosyn het volgende:
Bijna drie maanden lang heeft die hele show gedraaid om Tom en Ashley.
En Randy speelt ze er FF uit.
We hebben er wat voor over met al die smylies...niet eerder gezien..quote:Op maandag 8 april 2024 11:22 schreef Paul het volgende:
WHAAAAAAAAAAAAAA IS ASHLEY WEG??????????? JAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Verdiend het ook die jongen.quote:Op maandag 8 april 2024 11:20 schreef Rhosyn het volgende:
Bijna drie maanden lang heeft die hele show gedraaid om Tom en Ashley.
En Randy speelt ze er FF uit.
Wel waar ... En Ashley fans zullen wel Glenn stemmen, maar andersom was dat minder zeker denk ik. Die zien ook wel hoe Ashley Glenn behandeld.quote:Op maandag 8 april 2024 11:22 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Anti stemmen.
De Ashley fans hebben Tom eruit gewerkt.
Nu is het payback time.
quote:Op maandag 8 april 2024 11:22 schreef Paul het volgende:
WHAAAAAAAAAAAAAA IS ASHLEY WEG??????????? JAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
woop woop woop woop woop woop woop wopquote:Op maandag 8 april 2024 11:24 schreef Paul het volgende:
Ashley weg [ afbeelding ]![]()
Ashley weg [ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
sorry not sorry maar ik geniet enorm van deze streams en jouw COSquote:
quote:Op maandag 8 april 2024 11:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley neemt haar vertrek waardiger dan ...... nou ja... sommige COS'ers.
Dank dank.quote:Op maandag 8 april 2024 11:25 schreef danilel het volgende:
[..]
sorry not sorry maar ik geniet enorm van deze streams en jouw COS
Ja die Belgen hebben massaal randy gestemd.quote:Op maandag 8 april 2024 11:23 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Wel waar ... En Ashley fans zullen wel Glenn stemmen, maar andersom was dat minder zeker denk ik. Die zien ook wel hoe Ashley Glenn behandeld.
Nee, op de streams denk vanavond op tv of anders morgen.quote:
Heerlijk, ze is gewoon opgelucht en straalt.quote:
Je weet nooit iets zeker.quote:Op maandag 8 april 2024 11:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou ja, jij wist het zeker en nu noem je een ander trol????
Hierna zie je haar niet meer, dit is haar gegundquote:Op maandag 8 april 2024 11:26 schreef Cupfighter het volgende:
Nou genoeg Ashley, we gaan gewoon door
Wat een geweldige smileysquote:Op maandag 8 april 2024 11:23 schreef Kissingbird het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
OH MY KOTT
Het was sarcastisch bedoeldquote:Op maandag 8 april 2024 11:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hierna zie je haar niet meer, dit is haar gegund
O MAI KOTTquote:Op maandag 8 april 2024 11:27 schreef LonesomeFairy het volgende:
De teleurstelling na het vertrek van Tom versus de blijdschap nu...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Karma is a bitch, Ashley! Vaarwel Tot nooit meer ziens!
quote:Op maandag 8 april 2024 11:26 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Ja man, weer door man, gruwelijk man
Mijn hemel wat flauw ditquote:Op maandag 8 april 2024 11:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
O MAI KOTT
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
lekker wieberen 11 weken te lang erin gezeten
leuke streams wel maar hoop negativiteit door haar ook.
hahaha die smiley'squote:Op maandag 8 april 2024 11:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
O MAI KOTT
lekker wieberen 11 weken te lang erin gezeten
leuke streams wel maar hoop negativiteit door haar ook.
te leuk om haar vertrek te zien nogquote:Op maandag 8 april 2024 11:27 schreef KinKiJan het volgende:
Waarom zei niemand dat de rest gewoon op stream 2 te zien is
Zoals het hoort in BB of wat voor reality/spelshow dan ook. Het is geen vakantie of kumbaya oord.quote:
En de vrouw die een ander (de angel) ook een flink bedrag gunde......quote:
Ja en in de finale ook de halve uitzending.quote:Op maandag 8 april 2024 11:25 schreef Kodiak100 het volgende:
Vanavond vast halve uitzending met Ashley
quote:Op maandag 8 april 2024 11:31 schreef Paul het volgende:
Ashley weg [ afbeelding ] Ashley weg [ afbeelding ] Ashley weg [ afbeelding ] Ashley weg [ afbeelding ] Ashley weg [ afbeelding ]
Die wonen in Schagen he.... die zijn niet in het BB huis.quote:Op maandag 8 april 2024 11:31 schreef kiki2024 het volgende:
heeft ze geen vriendinnen ? ik zie altijd alleen ouders en Bart
Denk dat alle deelnemers een soort coaching en aanmoediging kregen hoor.quote:Op maandag 8 april 2024 11:29 schreef Harry het volgende:
Daar is de aap hoor: BB spoorde Ashley aan !!
Wel vriendin erbij en niet iedereen kan vrij krijgen he. Leuk hoe ze het doen voor haar. Mooi afscheid voor haar. En gun haar een gelukkig leven buiten.quote:Op maandag 8 april 2024 11:31 schreef kiki2024 het volgende:
heeft ze geen vriendinnen ? ik zie altijd alleen ouders en Bart
Dit kost geen zendtijd.quote:Op maandag 8 april 2024 11:31 schreef danilel het volgende:
jezus wat een afscheid, normaal gesproken is het ook hi and bye, hop van de stream af nu
Ik ben benieuwd of het nou klaar is hierquote:
en familie moet niet werken?quote:Op maandag 8 april 2024 11:32 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Wel vriendin erbij en niet iedereen kan vrij krijgen he. Leuk hoe ze het doen voor haar. Mooi afscheid voor haar. En gun haar een gelukkig leven buiten.
Ik vrees van niet aan al die kinderachtige smileys te zienquote:Op maandag 8 april 2024 11:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of het nou klaar is hier
Wie is die Moussa? die als laatste binnen kwam.quote:
Op naar De Bondgenoten...denk dat ze het daar ook goed zal doen.quote:Op maandag 8 april 2024 11:34 schreef Kruimeltje77 het volgende:
He he eindelijk geen Ashley meer op stream! Whoehoe🥳
Er zat een man bij die Ashley nog niet eerder had gezien.quote:
Ik wil de kleren van Geraldine wel hebben...precies mijn smaak alleen niet mijn budget helaas.quote:Op maandag 8 april 2024 11:33 schreef Joyce-43 het volgende:
Wat leuk zeg Geraldine, je was mijn favoriet![]()
![]()
als ze zo thuis is zal ze haar foon wei in de gaten blijven houden en denken dat ze zo weer terug magquote:
is toch vinted?quote:Op maandag 8 april 2024 11:36 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik wil de kleren van Geraldine wel hebben...precies mijn smaak alleen niet mijn budget helaas.
je kan al stemmen via de sitequote:Op maandag 8 april 2024 11:37 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hoezo? Waar dan?
Je kan nog helemaal niet stemmen
quote:Op maandag 8 april 2024 11:37 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hoezo? Waar dan?
11 dagen hequote:Op maandag 8 april 2024 11:37 schreef Kissingbird het volgende:
mooi nog 4 dagen? langer erin gezeten voor 20 K
Ja hoor...quote:Op maandag 8 april 2024 11:37 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hoezo? Waar dan?
Idd, buiten haar kleding vind ik haar ook een mooie, naturelle vrouw...quote:Op maandag 8 april 2024 11:36 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik wil de kleren van Geraldine wel hebben...precies mijn smaak alleen niet mijn budget helaas.
OKee..net gedaan.quote:
Ze koopt veel tweedehands.quote:Op maandag 8 april 2024 11:36 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik ook voor een vrouw bij de laatste 3. Wie er uiteindelijk wint zaterdag maakt me dan niet uitquote:
waar bij Ash?quote:
Tot woensdag ochtend 9 uur zijn alle bewoners genomineerd.quote:Op maandag 8 april 2024 11:37 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hoezo? Waar dan?
was al eerder gezegdquote:Op maandag 8 april 2024 11:27 schreef KinKiJan het volgende:
Waarom zei niemand dat de rest gewoon op stream 2 te zien is
Wacht nog even.....Glenn als meeloper weet het niet....Alice mag van mij ....Jimmy ook niet ....en Randy twijfel ik nog even over.quote:
ja ik snap je redenatiequote:Op maandag 8 april 2024 11:39 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
vorige week en deze zaterdag was ze vrijgesteld
Vind ik dus ook ja!quote:Op maandag 8 april 2024 11:39 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Idd, buiten haar kleding vind ik haar ook een mooie, naturelle vrouw...
dat is toch altijd met een vertrek , doet u alsof dit de eerste keer is zoquote:Op maandag 8 april 2024 11:28 schreef Rhosyn het volgende:
[..]![]()
De overgeblevn bewonesr zijn vol over het vertrek van Ashley.
Ze realiseren zich niet dat het voor Randy enorm moet zijn dit..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij tot afgelopen zaterdag wel , betwijfel of in iedergeval dat van zaterdag vinted isquote:
quote:Op maandag 8 april 2024 11:44 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ah, denk gemist dan tussen al die smile-comments
Helaas wel 11 weken te laat. Maar: fijn dat nu duidelijk is dat dit walgelijke mens niet gaat winnen. Want haar nógmaals terug het spel in sturen terwijl ze werd weggestemd, dat kan zelfs BB niet maken... toch?quote:Op maandag 8 april 2024 11:34 schreef Kruimeltje77 het volgende:
He he eindelijk geen Ashley meer op stream! Whoehoe🥳
Zijn huis... zijn regelsquote:Op maandag 8 april 2024 11:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Helaas wel 11 weken te laat. Maar: fijn dat nu duidelijk is dat dit walgelijke mens niet gaat winnen. Want haar nógmaals terug het spel in sturen terwijl ze werd weggestemd, dat kan zelfs BB niet maken... toch?![]()
Ja in Schagenquote:Op maandag 8 april 2024 11:49 schreef Li0nHeart het volgende:
En ik meen gelezen te hebben gisteravond in de CoS dat Ashley nu in een secret room gestopt wordt
Ojaaaa dat had ik ook gelezen..Spannonddddquote:Op maandag 8 april 2024 11:49 schreef Li0nHeart het volgende:
En ik meen gelezen te hebben gisteravond in de CoS dat Ashley nu in een secret room gestopt wordt
Ik hoop ook Jimmy.quote:Op maandag 8 april 2024 11:34 schreef kiki2024 het volgende:
wie zal donderdag exit gaan. spannend. ik hoop jimmy
quote:Op maandag 8 april 2024 11:51 schreef KinKiJan het volgende:
Typerend wel. De was van Ashley is blijven liggen
ik vond dat een hele vieze smaakquote:Op maandag 8 april 2024 11:51 schreef Donna1000 het volgende:
Jammer dat ashley weg is, of je ze nou mocht of niet, ze was wel de smaakmaker van BB dit jaar.
100%.quote:Op maandag 8 april 2024 11:51 schreef Donna1000 het volgende:
Jammer dat ashley weg is, of je ze nou mocht of niet, ze was wel de smaakmaker van BB dit jaar.
preciesquote:Op maandag 8 april 2024 11:58 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Als Alice het niet wordt dan is Jimmy mijn 2e keus
Ik zou goed nadenken over je volgende post ... dit in NL waar je post, waar Jimmy niet smerig is.quote:
Ik hoop dat Glenn en Jimmy samen overblijven.quote:
Daar kan ik mij prima in vindenquote:Op maandag 8 april 2024 11:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik hoop dat Glenn en Jimmy samen overblijven.
Randy is een schatje, maar geen smaakmaker van dit programma geweest
En Alice mag van mij per direct vertrekken in haar onderbroek. Die heeft niet meer gedaan dan wat mensen tegen elkaar opzetten als ze even niet voor de spiegel zat of buiten in een stoel lag of haar melik vol aan het stouwen was.
Kan ik mee akkoord zijn. Glenn zou een blamage zijn als dat de winnaar dit jaar gaat zijn, net zo'n soort rol als wat Bart had dus het zou leuk zijn als Jimmy het wordt. Past ook helemaal in de wokeness tijd van nu, lekker LBGTQ.quote:Op maandag 8 april 2024 11:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
En Alice mag van mij per direct vertrekken in haar onderbroek. Die heeft niet meer gedaan dan wat mensen tegen elkaar opzetten als ze even niet voor de spiegel zat of buiten in een stoel lag of haar melik vol aan het stouwen was.
We moeten kiezen wie we in de finale willen. En je kan maar op 1 stemmen.quote:
Glenn, Randy en Jimmy naar de finalequote:Op maandag 8 april 2024 11:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Over Alice worden we het nooit eens, Glenn heeft mij dan te weinig laten zien dus Jimmy winnaar dan?quote:Op maandag 8 april 2024 11:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik gok zo maar dat Glenn en Alice door de FEBO in de finale worden gezet.quote:Op maandag 8 april 2024 12:01 schreef Kissingbird het volgende:
Zou het wel kunnen.. 3 mannen in de finale of is Alice daarom al door eigenlijk.
Dat zou idd een heel goed programma voor haar zijn..quote:Op maandag 8 april 2024 11:34 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Op naar De Bondgenoten...denk dat ze het daar ook goed zal doen.
Kan ik wel mee leven hoor. Maar Glenn is vanaf het begin al mijn favorietquote:Op maandag 8 april 2024 12:02 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Over Alice worden we het nooit eens, Glenn heeft mij dan te weinig laten zien dus Jimmy winnaar dan?
zou zomaar kunnen.quote:Op maandag 8 april 2024 12:02 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik gok zo maar dat Glenn en Alice door de FEBO in de finale worden gezet.
zou een heel mooi einde zijn van dit seizoenquote:Op maandag 8 april 2024 11:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat weet ik, ik vind Glenn een goede kerel hoor, beetje te goed misschien, erg zachtaardig persoon die makkelijk te beïnvloeden is door een dominantere persoonlijkheidquote:Op maandag 8 april 2024 12:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Kan ik wel mee leven hoor. Maar Glenn is vanaf het begin al mijn favoriet
Randy nietquote:Op maandag 8 april 2024 12:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Als mensen tegen elkaar opzetten het criterium is, dan moet Randy of Glenn winnen. Die heb ik daar nooit op kunnen betrappen.
Dat is ook heel raar. Daar hadden ze beter iemand anders voor kunnen kiezen. Zag er ook echt overdressed uit.. leek wel een trouwpak wat hij aan hadquote:Op maandag 8 april 2024 11:35 schreef Harry het volgende:
[..]
Er zat een man bij die Ashley nog niet eerder had gezien.
Dat vond ze op die locatie dan ook heel raar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |