Daar kan ik mij prima in vindenquote:Op maandag 8 april 2024 11:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik hoop dat Glenn en Jimmy samen overblijven.
Randy is een schatje, maar geen smaakmaker van dit programma geweest
En Alice mag van mij per direct vertrekken in haar onderbroek. Die heeft niet meer gedaan dan wat mensen tegen elkaar opzetten als ze even niet voor de spiegel zat of buiten in een stoel lag of haar melik vol aan het stouwen was.
Kan ik mee akkoord zijn. Glenn zou een blamage zijn als dat de winnaar dit jaar gaat zijn, net zo'n soort rol als wat Bart had dus het zou leuk zijn als Jimmy het wordt. Past ook helemaal in de wokeness tijd van nu, lekker LBGTQ.quote:Op maandag 8 april 2024 11:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
En Alice mag van mij per direct vertrekken in haar onderbroek. Die heeft niet meer gedaan dan wat mensen tegen elkaar opzetten als ze even niet voor de spiegel zat of buiten in een stoel lag of haar melik vol aan het stouwen was.
We moeten kiezen wie we in de finale willen. En je kan maar op 1 stemmen.quote:
Glenn, Randy en Jimmy naar de finalequote:Op maandag 8 april 2024 11:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Over Alice worden we het nooit eens, Glenn heeft mij dan te weinig laten zien dus Jimmy winnaar dan?quote:Op maandag 8 april 2024 11:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik gok zo maar dat Glenn en Alice door de FEBO in de finale worden gezet.quote:Op maandag 8 april 2024 12:01 schreef Kissingbird het volgende:
Zou het wel kunnen.. 3 mannen in de finale of is Alice daarom al door eigenlijk.
Dat zou idd een heel goed programma voor haar zijn..quote:Op maandag 8 april 2024 11:34 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Op naar De Bondgenoten...denk dat ze het daar ook goed zal doen.
Kan ik wel mee leven hoor. Maar Glenn is vanaf het begin al mijn favorietquote:Op maandag 8 april 2024 12:02 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Over Alice worden we het nooit eens, Glenn heeft mij dan te weinig laten zien dus Jimmy winnaar dan?
zou zomaar kunnen.quote:Op maandag 8 april 2024 12:02 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik gok zo maar dat Glenn en Alice door de FEBO in de finale worden gezet.
zou een heel mooi einde zijn van dit seizoenquote:Op maandag 8 april 2024 11:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat weet ik, ik vind Glenn een goede kerel hoor, beetje te goed misschien, erg zachtaardig persoon die makkelijk te beïnvloeden is door een dominantere persoonlijkheidquote:Op maandag 8 april 2024 12:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Kan ik wel mee leven hoor. Maar Glenn is vanaf het begin al mijn favoriet
Randy nietquote:Op maandag 8 april 2024 12:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Als mensen tegen elkaar opzetten het criterium is, dan moet Randy of Glenn winnen. Die heb ik daar nooit op kunnen betrappen.
Dat is ook heel raar. Daar hadden ze beter iemand anders voor kunnen kiezen. Zag er ook echt overdressed uit.. leek wel een trouwpak wat hij aan hadquote:Op maandag 8 april 2024 11:35 schreef Harry het volgende:
[..]
Er zat een man bij die Ashley nog niet eerder had gezien.
Dat vond ze op die locatie dan ook heel raar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |