11 dagen hequote:Op maandag 8 april 2024 11:37 schreef Kissingbird het volgende:
mooi nog 4 dagen? langer erin gezeten voor 20 K
Ja hoor...quote:Op maandag 8 april 2024 11:37 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hoezo? Waar dan?
Je kan nog helemaal niet stemmen
Idd, buiten haar kleding vind ik haar ook een mooie, naturelle vrouw...quote:Op maandag 8 april 2024 11:36 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik wil de kleren van Geraldine wel hebben...precies mijn smaak alleen niet mijn budget helaas.
OKee..net gedaan.quote:
Ze koopt veel tweedehands.quote:Op maandag 8 april 2024 11:36 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik wil de kleren van Geraldine wel hebben...precies mijn smaak alleen niet mijn budget helaas.
Ik ook voor een vrouw bij de laatste 3. Wie er uiteindelijk wint zaterdag maakt me dan niet uitquote:
waar bij Ash?quote:
Tot woensdag ochtend 9 uur zijn alle bewoners genomineerd.quote:Op maandag 8 april 2024 11:37 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hoezo? Waar dan?
Je kan nog helemaal niet stemmen
was al eerder gezegdquote:Op maandag 8 april 2024 11:27 schreef KinKiJan het volgende:
Waarom zei niemand dat de rest gewoon op stream 2 te zien is
Wacht nog even.....Glenn als meeloper weet het niet....Alice mag van mij ....Jimmy ook niet ....en Randy twijfel ik nog even over.quote:
ja ik snap je redenatiequote:Op maandag 8 april 2024 11:39 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
vorige week en deze zaterdag was ze vrijgesteld
Vind ik dus ook ja!quote:Op maandag 8 april 2024 11:39 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Idd, buiten haar kleding vind ik haar ook een mooie, naturelle vrouw...
dat is toch altijd met een vertrek , doet u alsof dit de eerste keer is zoquote:Op maandag 8 april 2024 11:28 schreef Rhosyn het volgende:
[..]![]()
De overgeblevn bewonesr zijn vol over het vertrek van Ashley.
Ze realiseren zich niet dat het voor Randy enorm moet zijn dit..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij tot afgelopen zaterdag wel , betwijfel of in iedergeval dat van zaterdag vinted isquote:
quote:Op maandag 8 april 2024 11:44 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ah, denk gemist dan tussen al die smile-comments
Helaas wel 11 weken te laat. Maar: fijn dat nu duidelijk is dat dit walgelijke mens niet gaat winnen. Want haar nógmaals terug het spel in sturen terwijl ze werd weggestemd, dat kan zelfs BB niet maken... toch?quote:Op maandag 8 april 2024 11:34 schreef Kruimeltje77 het volgende:
He he eindelijk geen Ashley meer op stream! Whoehoe🥳
Zijn huis... zijn regelsquote:Op maandag 8 april 2024 11:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Helaas wel 11 weken te laat. Maar: fijn dat nu duidelijk is dat dit walgelijke mens niet gaat winnen. Want haar nógmaals terug het spel in sturen terwijl ze werd weggestemd, dat kan zelfs BB niet maken... toch?![]()
Ja in Schagenquote:Op maandag 8 april 2024 11:49 schreef Li0nHeart het volgende:
En ik meen gelezen te hebben gisteravond in de CoS dat Ashley nu in een secret room gestopt wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |