11 dagen hequote:Op maandag 8 april 2024 11:37 schreef Kissingbird het volgende:
mooi nog 4 dagen? langer erin gezeten voor 20 K
Ja hoor...quote:Op maandag 8 april 2024 11:37 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hoezo? Waar dan?
Je kan nog helemaal niet stemmen
Idd, buiten haar kleding vind ik haar ook een mooie, naturelle vrouw...quote:Op maandag 8 april 2024 11:36 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik wil de kleren van Geraldine wel hebben...precies mijn smaak alleen niet mijn budget helaas.
OKee..net gedaan.quote:
Ze koopt veel tweedehands.quote:Op maandag 8 april 2024 11:36 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik wil de kleren van Geraldine wel hebben...precies mijn smaak alleen niet mijn budget helaas.
Ik ook voor een vrouw bij de laatste 3. Wie er uiteindelijk wint zaterdag maakt me dan niet uitquote:
waar bij Ash?quote:
Tot woensdag ochtend 9 uur zijn alle bewoners genomineerd.quote:Op maandag 8 april 2024 11:37 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hoezo? Waar dan?
Je kan nog helemaal niet stemmen
was al eerder gezegdquote:Op maandag 8 april 2024 11:27 schreef KinKiJan het volgende:
Waarom zei niemand dat de rest gewoon op stream 2 te zien is
Wacht nog even.....Glenn als meeloper weet het niet....Alice mag van mij ....Jimmy ook niet ....en Randy twijfel ik nog even over.quote:
ja ik snap je redenatiequote:Op maandag 8 april 2024 11:39 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
vorige week en deze zaterdag was ze vrijgesteld
Vind ik dus ook ja!quote:Op maandag 8 april 2024 11:39 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Idd, buiten haar kleding vind ik haar ook een mooie, naturelle vrouw...
dat is toch altijd met een vertrek , doet u alsof dit de eerste keer is zoquote:Op maandag 8 april 2024 11:28 schreef Rhosyn het volgende:
[..]![]()
De overgeblevn bewonesr zijn vol over het vertrek van Ashley.
Ze realiseren zich niet dat het voor Randy enorm moet zijn dit..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |