Ik voel een gen Z-versie van The Common Linnets aankomenquote:Op dinsdag 9 april 2024 14:09 schreef BillDauterive het volgende:
En ze heeft een relatie met een van de bankzitters, dat is toch ook wel aardig in het nieuws geweest.
Ik denk dat het gewoon wat willekeurige bewegingen zijn eigenlijk (ook al is dat niet zo’n bevredigende verklaringquote:Op dinsdag 9 april 2024 13:16 schreef Dave het volgende:
Of neveneffect van het dalen van andere acts? Wie weet kan Bet Fred er meer over vertellen.
Ik ben ook niet echt de doelgroep maar vind hem ook wel leuk hoorquote:Op dinsdag 9 april 2024 13:53 schreef molloot200 het volgende:
Roxy Dekker is onder mensen van mijn leeftijd enorm populair. (Hier volgt een unpopular opinion). En terecht. Nummers zijn gewoon enorm catchy en dansbaar. Een slimme gimmick met het kakkertype te pakken. Gaat deze week de nummer 1 pakken, ben ik van overtuigd
Blijkbaar niet waar ik m'n nieuws lees.quote:Op dinsdag 9 april 2024 14:09 schreef BillDauterive het volgende:
En ze heeft een relatie met een van de bankzitters, dat is toch ook wel aardig in het nieuws geweest.
Kleindochter misschienquote:Op dinsdag 9 april 2024 15:53 schreef Dave het volgende:
Dochter van Daniël Dekker, dus maar goed dat die niet meer in de commissie zit.
Uiteraard niet waar, maar wie weet pikt BLVRD dit op.quote:Op dinsdag 9 april 2024 15:53 schreef Dave het volgende:
Zag gisteren nog een filmpje dat ze hand in hand liepen dus denk het toch wel.quote:Op dinsdag 9 april 2024 15:32 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Blijkbaar niet waar ik m'n nieuws lees.
Dus een relatie met een bank. Vaagquote:Op dinsdag 9 april 2024 14:09 schreef BillDauterive het volgende:
Mensen gaan die pre parties ook steeds meer zien als een generale repetitie voor het songfestival. Had het idee dat er vroeger minder op gelet werd en mensen meer zoiets hadden als "Ja zal wel zijn dag niet hebben" "Achja de techniek is hier vaak matig". Ja Mia en Dion konden het ook niet elders bij andere optredens(in originele versie). Maar genoeg artiesten die prima klinken op het ESF zelf.quote:Op dinsdag 9 april 2024 18:10 schreef Zigsky het volgende:
[ x ]
Mensen boos op Wiwiwilliam en terecht.
(Heeft niets met Joost te maken, I know)
Zij is de dochter van Daniel Dekker?quote:Op dinsdag 9 april 2024 15:53 schreef Dave het volgende:
Terecht, maar vergeet ook niet wie dit weer opgezet en geknipt en geplakt heeft/hebben.quote:Op dinsdag 9 april 2024 18:10 schreef Zigsky het volgende:
[ x ]
Mensen boos op Wiwiwilliam en terecht.
(Heeft niets met Joost te maken, I know)
Vieze Asbak en gladde paling.quote:
De reden dat ik Jan Bors, Honest Vocal Coach en Matt noemde, heeft minder te maken met het feit dat ze het nummer weinig vonden, en meer met het feit dat het stuk vanaf "aan het eind van de dag zijn we allemaal mensen" bij hen niet overkwam, waardoor ze het geheel als een oppervlakkig feestnummer beschouwden. Ik heb bij lange na niet alle reactievideos gezien, maar de reacties die ik gezien heb, die positief waren, kenden vrijwel allemaal het achtergrondverhaal, of kenden de Nederlandse gabber en house scene.quote:Op dinsdag 9 april 2024 10:28 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Je noemt nou zo ongeveer de enige drie negatieve reactievideo's, alle drie van boomers die toch niet de doelgroep zijn van dit nummer.
Belgie geef ik je, maar voor Estland en Oostenrijk vrees ik dat de overlap tussen {mensen die het nummer van Joost Klein eerder gehoord hebben} en {mensen die een eurovisie semi kijken en daarin de telefoon pakken} best wel eens klein kan zijn. In Nederland en Belgie is hij viral gegaan op een manier dat vrijwel iedereen het nummer wel gehoord heeft. Daarbuiten is het voor mijn gevoel beperkt gebleven tot fans van het genre. Dat is zeker positief meegenomen, maar daarmee ga je de televote niet domineren als de mensen die het de eerste keer horen het niet begrijpen.quote:En de OGAE polls, ook totaal niet de doelgroep. Dit is niet een nummer voor de Eurofans.
We zitten in de semi met België (12 punten bijna gegarandeerd), Estland (daar kennen ze Joost en dit nummer ook al), Oostenrijk (idem) en nog een paar landen als Noorwegen en Letland waar ze dit vast wel kunnen waarderen. Plus zijn goede positie in de running order. Dan moet je het wel heel erg verkloten wil je de finale niet halen.
Ik zie je punt, ik moet ook nog zien of we een absolute televote banger zijn of meer een 100 televote punten in de finale. Al zal Joost zijn buitenlandse fans wel heel goed oproepen om straks 20 keer te stemmen. Denk wel dat we ons geen zorgen hoeven te maken over de halve finale. Er zijn wel echt nummers bij die een stuk minder zijn en ook geen televote magneten. We gaan overal wel punten pakken, niet enkel bij onze vrienden België, Estland, Denemarken en Oostenrijk.quote:Op dinsdag 9 april 2024 19:45 schreef Sableheart het volgende:
Voor de zekerheid: mijn argumentatie hieronder gaat erover dat ik de kans dat we doorgaan eerder in de buurt van de 90 dan van de 100 procent heb liggen. Ik zie Nederland ook als grote kanshebber voor kwalificatie; lees alsjeblieft niet te veel negativiteit in mijn posts.
[..]
De reden dat ik Jan Bors, Honest Vocal Coach en Matt noemde, heeft minder te maken met het feit dat ze het nummer weinig vonden, en meer met het feit dat het stuk vanaf "aan het eind van de dag zijn we allemaal mensen" bij hen niet overkwam, waardoor ze het geheel als een oppervlakkig feestnummer beschouwden. Ik heb bij lange na niet alle reactievideos gezien, maar de reacties die ik gezien heb, die positief waren, kenden vrijwel allemaal het achtergrondverhaal, of kenden de Nederlandse gabber en house scene.
Mijn zorg zit er in dat bij iemand die in mei het nummer voor de eerste keer hoort, en die geen Nederlands spreekt, het nummer niet gaat overkomen, waardoor diegene er niet voor stemt. Dat is waar ik de reactievideos als proxy voor probeer te gebruiken. Maar om daar bruikbaar voor te zijn, moet een reactievideo aan een aantal voorwaarden voldoen:
• De reageerder moet bereid zijn een negatieve mening te geven (als diegene altijd positief reageert om kijkers te trekken, zegt de reactie weinig)
• De reageerder moet geen achtergrondkennis hebben van Joosts ouders (het is onwaarschijnlijk dat de kijkers in mei dat zullen hebben, maar dergelijke kennis beinvloed de mening enorm)
• De reageerder moet het nummer weinig tot niet eerder gehoord hebben (de eerste reactie hier was lauw, pas een paar dagen later kwam de hype op gang. Ik probeer de mening te bepalen van diegenen die het nummer voor het eerst horen)
Ik besef mij dat ik met die criteria een risico loop op de "No true scotsman" drogreden.
[..]
Belgie geef ik je, maar voor Estland en Oostenrijk vrees ik dat de overlap tussen {mensen die het nummer van Joost Klein eerder gehoord hebben} en {mensen die een eurovisie semi kijken en daarin de telefoon pakken} best wel eens klein kan zijn. In Nederland en Belgie is hij viral gegaan op een manier dat vrijwel iedereen het nummer wel gehoord heeft. Daarbuiten is het voor mijn gevoel beperkt gebleven tot fans van het genre. Dat is zeker positief meegenomen, maar daarmee ga je de televote niet domineren als de mensen die het de eerste keer horen het niet begrijpen.
Haal 12 punten uit Belgie, 6 elk uit Estland en Oostenrijk, en gemiddeld 1 voor de andere landen, en je eindigt op 40, meer dan de 37 waarmee Servie vorig jaar kwalificeerde, maar minder dan de 44 waar IJsland mee uitviel.
quote:Op dinsdag 9 april 2024 12:28 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Dat iedereen ineens winner vibes krijgt.![]()
![]()
Sorry, sorry.![]()
[ afbeelding ]Toen, met Arcade, voelde je dat tijdens EIC echt als dé bevestiging.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.K
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |