Die heeft al gezegd dat hij niet gaat. Lijkt me bovendien ook niks toevoegen, het is niet alsof de gemiddelde Spanjaard of Pool weet wie DJ Paul Elstak is.quote:Op dinsdag 9 april 2024 13:18 schreef BetterCallSally het volgende:
Die troef he...kan dat Elstak zijn? Dat hij ineens toch op het podium staat achter een draaitafel?
Dat lijkt me eerder droef.quote:Op dinsdag 9 april 2024 13:18 schreef BetterCallSally het volgende:
Die troef he...kan dat Elstak zijn? Dat hij ineens toch op het podium staat achter een draaitafel?
Soms weet ik echt niet meer wat tegenwoordig populair isquote:Op dinsdag 9 april 2024 13:20 schreef blackswangreen het volgende:
Het is deze week een interessante strijd tussen Eurodaddy en Sugardaddy om de eerste plek in de top-40.
Inmiddels wij weer op 4quote:Op dinsdag 9 april 2024 12:52 schreef Dave het volgende:
Oekraïne weer op 4 hoor, dus de stijging is weggejinxed.
Volgens mij had ze het nummer al een tijdje geteased op sociale media. En die Roxy Dekker is ook wel een hype, geloof ik. Kakmeisje die de draak steekt met kakmeisjes.quote:Op dinsdag 9 april 2024 13:24 schreef Em31 het volgende:
[..]
Soms weet ik echt niet meer wat tegenwoordig populair isdit realiseerde ik me namelijk toen ik van de week zag dat Sugardaddy in 1 dag meer dan 850.000 streams had.
Die laatste is van Roxy Dekker?quote:Op dinsdag 9 april 2024 13:20 schreef blackswangreen het volgende:
Het is deze week een interessante strijd tussen Eurodaddy en Sugardaddy om de eerste plek in de top-40.
Troost het als ik helemaal niet weet wie dat is?quote:Op dinsdag 9 april 2024 13:24 schreef Em31 het volgende:
[..]
Soms weet ik echt niet meer wat tegenwoordig populair isdit realiseerde ik me namelijk toen ik van de week zag dat Sugardaddy in 1 dag meer dan 850.000 streams had.
Ik vind haar maar een goedkoop zangeresjequote:Op dinsdag 9 april 2024 13:53 schreef molloot200 het volgende:
Roxy Dekker is onder mensen van mijn leeftijd enorm populair. (Hier volgt een unpopular opinion). En terecht. Nummers zijn gewoon enorm catchy en dansbaar. Een slimme gimmick met het kakkertype te pakken. Gaat deze week de nummer 1 pakken, ben ik van overtuigd
Ik ken er maar 2.quote:Op dinsdag 9 april 2024 14:02 schreef Arizona het volgende:
Ik voel me nu heel erg van deze tijd want ik ken Roxy wel en ook haar drie hits
Ja, precies! Toen Joost Klein aangekondigd werd, vroegen veel mensen zich af wie dat nou weer was.quote:
Ja dat wist ik dus ook niet.quote:Op dinsdag 9 april 2024 13:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Troost het als ik helemaal niet weet wie dat is?![]()
Annefleur vakantie, Satisfyer en nu Sugardaddy.quote:
Ja, het type kakker uit 't Gooi, dat is natuurlijk universeel. Heel Europa snapt het als je zingt over Annefleur en Roderick.quote:Op dinsdag 9 april 2024 14:02 schreef engine het volgende:
Volgend jaar Roxy naar Eurovisiesongfestival
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |