Nou toen wist ik wel zeker dat we de finale niet gingen halen.quote:Op dinsdag 9 april 2024 11:00 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, bij De ToppersDie sloten hun halve finale ook af
2009 was dus de laatste keer dat Nederland de hekkensluiter was.
Nee, maar normaliter let ik heel erg op iemands stem en of er zuiver gezongen wordt, maar dat heb ik bij Joost helemaal niet.quote:Op maandag 8 april 2024 23:06 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat is niet zo gek, hij legt er live veel meer energie in. Dat doet hij bij al z'n nummers, de meeste vind ik op plaat weinig aan maar wat ik er live van heb gezien kan me wel bekoren.
Die doen een Hamiltonnetjequote:Op maandag 8 april 2024 23:10 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het feit dat die Baby Lasagna-fans zo bezig zijn met Joost geeft natuurlijk aan dat ze stiekem wel een beetje bang voor hem zijn
Ik hou zo verschrikkelijk van die hele ziel en zaligheid dit datquote:Op maandag 8 april 2024 23:24 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Joost is wel een bijzondere performer. Je hebt toch zelden dat je bek openvalt van hoe goed iemand live is, en dat had ik wel bij dat Lowlands-optreden. Het is niet mooi, het is niet fijnzinnig, maar hij legt er z'n hele ziel en zaligheid in. Maar hoe dat in zo'n strak geregisseerd tv-optreden van 3 minuten gaat zijn kan ik moeilijk inschatten.
Een of andere zelfbenoemde zanglerares en een overspannen hipster.quote:
Ja ik denk ook echt dat die laatste plek mede afgedwongen is door de staging. Ben zó benieuwd.quote:Op dinsdag 9 april 2024 11:37 schreef Mandy040986 het volgende:
En hij mag als laatste in de semi. Ik verwacht spektakel. Dat moet gewoon. Het moet.
quote:Op dinsdag 9 april 2024 11:37 schreef Mandy040986 het volgende:
En hij mag als laatste in de semi. Ik verwacht spektakel. Dat moet gewoon. Het moet.
Hou op met meeeequote:Op dinsdag 9 april 2024 11:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik denk ook echt dat die laatste plek mede afgedwongen is door de staging. Ben zó benieuwd.
Ik zou bij Boulevard solliciteren. Pas je goed tussen met deze toon.quote:Op dinsdag 9 april 2024 11:33 schreef RipCity het volgende:
[..]
Een of andere zelfbenoemde zanglerares en een overspannen hipster.
Jaaa.quote:Op dinsdag 9 april 2024 12:01 schreef GeorgeM het volgende:
Naar plekkie 4! Sorry, maar dit vond ik toch even een gifje waard![]()
[ afbeelding ]
Ik ook. Ik denk dat het heel tof gaat worden.quote:Op dinsdag 9 april 2024 11:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik denk ook echt dat die laatste plek mede afgedwongen is door de staging. Ben zó benieuwd.
Ik denk niet dat dat gaat gebeuren. Europapa hoeft het om te beginnen niet van de vocale kwaliteiten te hebben. Wat dat betreft lopen de wat meer standaard popliedjes en ballads bij dit soort preshows altijd meer risico. Je ziet wat er met Belgie gebeurt bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 9 april 2024 12:16 schreef GeorgeM het volgende:
Nog steeds groen. Snap er niks van. Van mij hoeft het niet hoger, straks donderen we na zaterdag keihard naar beneden
Maar er is nu verder geen nieuws/reuring, dus waarom zo groen?quote:Op dinsdag 9 april 2024 12:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat gaat gebeuren. Europapa hoeft het om te beginnen niet van de vocale kwaliteiten te hebben. Wat dat betreft lopen de wat meer standaard popliedjes en ballads bij dit soort preshows altijd meer risico. Je ziet wat er met Belgie gebeurt bijvoorbeeld.
Het wordt vooral interessant of er een soort van overwinningsaura gaat ontstaan die 'm die laatste push richting Zwitserland en Kroatie kan geven. Ik zie hem eerlijk gezegd niet zomaar uit die Top 5 meer donderen.
Dat iedereen ineens winner vibes krijgt.quote:Op dinsdag 9 april 2024 12:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat gaat gebeuren. Europapa hoeft het om te beginnen niet van de vocale kwaliteiten te hebben. Wat dat betreft lopen de wat meer standaard popliedjes en ballads bij dit soort preshows altijd meer risico. Je ziet wat er met Belgie gebeurt bijvoorbeeld.
Het wordt vooral interessant of er een soort van overwinningsaura gaat ontstaan die 'm die laatste push richting Zwitserland en Kroatie kan geven. Ik zie hem eerlijk gezegd niet zomaar uit die Top 5 meer donderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar ben ik ook altijd zo benieuwd naar he.quote:Op dinsdag 9 april 2024 12:24 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Maar er is nu verder geen nieuws/reuring, dus waarom zo groen?
Als de zaal leuk meedoet zie ik het nog wel stijgen.quote:Op dinsdag 9 april 2024 12:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zaterdag is ie natuurlijk enorm in z'n voordeel doordat het in Amsterdam is en hij ook daar waarschijnlijk als laatste het podium opgaat. Plus dat iedereen benieuwd is naar z'n live optreden. Dus als het goed gaat, denk ik wel dat hij gaat stijgen ja.quote:Op dinsdag 9 april 2024 13:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Als de zaal leuk meedoet zie ik het nog wel stijgen.
aanloop naar EIC misschien, soms wat inside-informatie. Of mensen vinden de odds dusdanig laag dat ze er toch weer geld mee denken te verdienenquote:Op dinsdag 9 april 2024 12:24 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Maar er is nu verder geen nieuws/reuring, dus waarom zo groen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |