Dat wordt de wedstrijd van Jasper Cillessen die 5 pingels stopt.quote:
Het grootste deel van wat er bij Ajax op het veld staat is niveau Keukenkampioen Divisie, dit heb ik overigens al meerdere keren aangegeven, maar vaak wordt het weggewuifd.quote:Op zondag 7 april 2024 15:57 schreef GotenSSJ het volgende:
Dit neigt naar matchfixing, zelfs de onderste teams van de Eredivisie staan niet stil bij balverlies
Hoffenheim is wel next level van Aadquote:Op zondag 7 april 2024 15:46 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Begin met daar wel aan te storen.
Naar Hoffenheim met die gozer. @:wotte
Al een keer gebruikt.quote:Op zondag 7 april 2024 15:58 schreef De_Kraam het volgende:
Zinkend Schip had ik wel een leuke TT gevonden maar dit terzijde.
Wordt de wedstrijd van Cherryquote:Op zondag 7 april 2024 15:57 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Dat wordt de wedstrijd van Jasper Cillessen die 5 pingels stopt.
Het balverlies dat Ajax lijdt ver op eigen helft heb ik nog geen enkele club zien doen in de eredivisie, zelfs Volendam niet.quote:Op zondag 7 april 2024 16:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En Volendam liet net donderdag zien wat je met een beetje organisatie en je kloten eruit lopen voor elkaar kon bereiken.
De reactie na balverlies vind ik zorgwekkender.quote:Op zondag 7 april 2024 16:02 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het balverlies dat Ajax lijdt ver op eigen helft heb ik nog geen enkele club zien doen in de eredivisie, zelfs Volendam niet.
Maar ook nu ging het moeizaam tot de 1-0quote:Op zondag 7 april 2024 16:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En Volendam liet net donderdag zien wat je met een beetje organisatie en je kloten eruit lopen voor elkaar kon bereiken.
Het is pas 16:00quote:Op zondag 7 april 2024 16:06 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik ga even eten bestellen, hopelijk mis ik niet vier doelpunten.
Het is 16u.quote:Op zondag 7 april 2024 16:06 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik ga even eten bestellen, hopelijk mis ik niet vier doelpunten.
16hr bestellen, 17:30hr laten komen. Kan prima.quote:
Iemand had serieus een gelijkspel voorspeldquote:
We roddelen hier niet @3rr0rquote:Op zondag 7 april 2024 16:07 schreef Shreyas het volgende:
Brobbey en Berghuis zullen wel blij zijn dat ze vandaag niet op het wedstrijdformulier stonden.
[..]
Iemand had serieus een gelijkspel voorspeld
Dat heb je goed gezienquote:Op zondag 7 april 2024 16:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
[..]
Goed om te zien dat jullie geen ervaring hebben met bestellen op zondag
Daar staat tegenover dat ik geen overgewicht hebquote:Op zondag 7 april 2024 16:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
[..]
Goed om te zien dat jullie geen ervaring hebben met bestellen op zondag
Bonuspunten voor Taylor?quote:Op zondag 7 april 2024 16:02 schreef GGMM het volgende:
Stelling: hier gaan nog rode kaarten vallen én dit wordt 10-0
"Octrooi op Ajax!"quote:Op zondag 7 april 2024 16:08 schreef Zorro het volgende:
Ik hoop wel dat Feyenoord als ze nog scoren, dat minstens twee keer doen.
Dat "ZeVeNkLaPpeR" heb ik geen zin in.
Bijzonder met zo'n groot ego.quote:Op zondag 7 april 2024 16:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar staat tegenover dat ik geen overgewicht heb
Je bent bang voor het doelsaldo he.quote:Op zondag 7 april 2024 16:13 schreef Coco het volgende:
Ik vind het sneu voor Ajax, gun ze wel een goaltje om de eer te redden.
Ik niet.quote:Op zondag 7 april 2024 16:13 schreef Coco het volgende:
Een eigen goal?quote:Op zondag 7 april 2024 16:13 schreef Coco het volgende:
Neuh, dat zou slecht zijn voor de manager.quote:Op zondag 7 april 2024 16:13 schreef Coco het volgende:
Ik ook.quote:Op zondag 7 april 2024 16:20 schreef GGMM het volgende:
Nou ja, geen 10-0. Daar was ik serieus even bang voor.
Het doelsaldo speelt in theorie nog wel, dus als zo'n scheids nu affluit op 90 minuten "want het is toch gespeeld" maakt ie zich wel onsterfelijk belachelijk,.quote:Op zondag 7 april 2024 16:21 schreef Coco het volgende:
Maar misschien krijgt Feyenoord nog +14 minuten.
Gelukkig is het nu maar 6-0 maat. Dat scheeltquote:Op zondag 7 april 2024 16:20 schreef GGMM het volgende:
Nou ja, geen 10-0. Daar was ik serieus even bang voor.
Dat snap ik wel ja. Dat had Mario Been Auassar ook moeten vertellen, maar Feyenoord bleef toen voetballen.quote:Op zondag 7 april 2024 16:23 schreef Shreyas het volgende:
Tahirovic gaat tijdrekken zodat de zevende goal niet valt.
Ja, precies toen Ajax 0-13 voorstond tegen VVV werd er geen extra tijd bijgeteld terwijl +6 realistisch zou zijn.quote:Op zondag 7 april 2024 16:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het doelsaldo speelt in theorie nog we, dus als zo'n scheids nu affluit op 90 minuten "want het is toch gespeeld" maakt ie zich wel onsterfelijk belachelijk,.
Dat is alleen gunstig voor die paar idioten die zo'n uitslag opgeven bij de toto.quote:Op zondag 7 april 2024 16:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gelukkig is het nu maar 6-0 maat. Dat scheelt
Als je drie meter met de bal kan lopen zonder hem te verliezen, ben je in deze Ajax selectie al snel een megatalent.quote:Op zondag 7 april 2024 16:24 schreef De_Kraam het volgende:
Rijkhof, die kende ik nog niet. Zal wel weer een megatalent zijn.
#HENDOEDquote:Op zondag 7 april 2024 16:26 schreef RamboDirk het volgende:
Ajax is echt in het seizoen gegroeid, dat zie je aan alles.
Kan ik jouw felicitatie ook noteren?quote:Op zondag 7 april 2024 16:26 schreef RamboDirk het volgende:
Ajax is echt in het seizoen gegroeid, dat zie je aan alles.
Tot straks in het NOS topic.quote:Op zondag 7 april 2024 16:30 schreef GGMM het volgende:
Dat wassum
We wensen @:zipportal en @:dombohetolifantje1 veel plezier bij Volendam - RKC
Vorige week was @de_boswachter er ook niet. Toen verloor PSV van NEC. Valt direct op.quote:Op zondag 7 april 2024 16:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik sport vandaag weer bijtijds (vorige week kon het wat later omdat ik maandag vrij was)
Je was wat laat vanmiddag. Ik dacht dat je weer zat te boulderen.quote:
Niet op zondag, moest bezoek wegwerken.quote:Op zondag 7 april 2024 16:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je was wat laat vanmiddag. Ik dacht dat je weer zat te boulderen.
Je kunt toch samen met je Prelala voetbal kijken.quote:
Stukje afgepoetst.quote:Op zondag 7 april 2024 16:56 schreef Zipportal het volgende:
Hans wrijft het nog er even in bij nekploatje.
Wij zitten zelf ook diep genoeg in de strontquote:Op zondag 7 april 2024 17:23 schreef De_Kraam het volgende:
Volendam drukt Vitesse nog verder de stront in.
Gohquote:Op zondag 7 april 2024 18:47 schreef SonicVolcano het volgende:
Fraser is eigenlijk ook maar een matige coach.
Waar doel je precies op?quote:Op zondag 7 april 2024 16:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Vorige week was @:de_boswachter er ook niet. Toen verloor PSV van NEC. Valt direct op.
Gewoon.
Jaaaaaaaaa stukje rimmenquote:Op zondag 7 april 2024 18:42 schreef Zipportal het volgende:
De familie van @:de_boswachter juicht op de bank. 3-2 winst voor Volendam.
Tegen FC Twente vies geluk en poepte je het forum onder plus mentions. Week later nat tegen NEC was je nergens te bekennen.quote:
aan wiequote:Op zondag 7 april 2024 20:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zo, even een tientje gedoneerd.
Ziedend omdat Feyenoord 9 punten achter staat. Ach. Je gaat het de komende jaren nog zwaar krijgen maat.quote:Op zondag 7 april 2024 21:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Tegen FC Twente vies geluk en poepte je het forum onder plus mentions. Week later nat tegen NEC was je nergens te bekennen.
Je bent een goed mens.quote:Op zondag 7 april 2024 21:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh aan Kika. Geinfluenced door de actie van Heerenveen
Ik dacht dat Brobbey mee ging doen, was vergeten dat die keeper geblesseerd was geraakt en gokte een beetje op extra inzet, tevergeefs. Shreyas vond het zeker weer knap dat het 6-0 was en geen 10-0.quote:
quote:Op vrijdag 12 april 2024 09:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
Vanavond de degradatiekraker Excelsior - Volendam.
Graag melden @:Zipportal
Doe ik ook met enige regelmaat op zaterdagmiddagquote:Op vrijdag 12 april 2024 21:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Rechtsback Volendam die 10 meter buitenspel opheft doet zn hand omhoog voor buitenspel
Het is goed met je vriend
quote:Op vrijdag 12 april 2024 21:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
Volendam kan er echt geen reet van.
Stijf uitverkochtquote:
Net feyenoord supportersquote:Op vrijdag 12 april 2024 22:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
Weer een paar van die opgewonden Marokkaantjes op het eind zeker.
Van Makkelie mag je niet:quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
Weer een paar van die opgewonden Marokkaantjes op het eind zeker.
Nou, helaasquote:Op zaterdag 13 april 2024 16:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar misschien is @:Coco er wel
Dat zou echt heel gezellig zijn
Wat gezellig, wees welkomquote:Op zaterdag 13 april 2024 16:42 schreef Zorro het volgende:
Ik kijk nu ook
Het is ook niet dat ik wat beters te doen heb of zo.
En dan zeggen mensen wel eens dat VBL geen warm bad isquote:
@Feyenoordquote:
Ik mis wel @Skedquote:Op zaterdag 13 april 2024 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En we zwaaien met z'n allen naar Vitas
Ik ben bang dat PSV te veel medelijden met Vitesse heeft om het tot meer dan een 5 of 6-0 te laten komen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:10 schreef Coco het volgende:
Wordt dit een grotere vernedering dan van Ajax?
Waar is die gebleven dan?quote:
Ow, da's minder.quote:
Volgens mij zijn ze al bezig dat in overweging te nemen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
Vitesse, stop er maar gewoon mee.
?4 wedstrijden oprij gescoordquote:Op zaterdag 13 april 2024 17:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
Johan schiet een keer niet naast of over![]()
Zure jaloerse Ajacieden/Feyenoorder serieus nemenquote:Op zaterdag 13 april 2024 17:45 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
"Geen bijzonder speler, Die Veerman"
Aldus van Hanegem.
Wat een pass weer.
Ik neem van Hanegem al 30 jaar niet meer serieus.quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:46 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zure jaloerse Ajacieden/Feyenoorder serieus nemen
quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik neem van Hanegem al 30 jaar niet meer serieus.
Ik ben gewoon nog niet overtuigd van hem. Ik zie hem gewoon te vaak het doel missenquote:
Bij Rondo laatst werd v Basten zelfs door vd Vaart even op zijn nummer gezetquote:
Ik hoop voor de boys in Arnhem dat het alleen bij sportieve degradatie blijft. Het geduld van de KNVB is onderhand wel op, heb ik de indruk.quote:
quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waarom hebben PSV'ers altijd bevestiging nodig van de buitenwacht?
Dat valt mij ook opquote:Op zaterdag 13 april 2024 17:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waarom hebben PSV'ers altijd bevestiging nodig van de buitenwacht?
Het kapitaal staat ook duidelijk niet op het veld, dus geen idee waar het dan is gebleven.quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik hoop voor de boys in Arnhem dat het alleen bij sportieve degradatie blijft. Het geduld van de KNVB is onderhand wel op, heb ik de indruk.
Die wil gewoon lekker in een pannakooi voetballen denk ik.quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Hadj Moussa heeft geen idee wat hem allemaal overkomt met Dest als tegenstander. Het is best hilarisch om te zien eigenlijk.
Maar dan wel zonder Dest.quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:03 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Die wil gewoon lekker in een pannakooi voetballen denk ik.
Pleintjesvoetballer. Leuk voor Excelsior of misschien Sparta, niet voor Feyenoord.quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Hadj Moussa heeft geen idee wat hem allemaal overkomt met Dest als tegenstander. Het is best hilarisch om te zien eigenlijk.
Ik zie het ook niet. Hij is ook al 22, maar speelt als een talentje van 16.quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Pleintjesvoetballer. Leuk voor Excelsior of misschien Sparta, niet voor Feyenoord.
Ja, maar nu scoort ie toch nogquote:Op zaterdag 13 april 2024 18:20 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Heel PSV ergert zich aan Lozano zijn matige schoten.
Net als de gemiddelde PSV'er ben ik nu opzoek naar bevestiging.quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit wordt zo'n ontzettend saaie wedstrijd.
6-0
Vooruit, hulde.quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Net als de gemiddelde PSV'er ben ik nu opzoek naar bevestiging.
Wat gooeeed!quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat heb je heel knap gedaan Domboquote:Op zaterdag 13 april 2024 18:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Like gezet.quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |