Dat wordt de wedstrijd van Jasper Cillessen die 5 pingels stopt.quote:
Het grootste deel van wat er bij Ajax op het veld staat is niveau Keukenkampioen Divisie, dit heb ik overigens al meerdere keren aangegeven, maar vaak wordt het weggewuifd.quote:Op zondag 7 april 2024 15:57 schreef GotenSSJ het volgende:
Dit neigt naar matchfixing, zelfs de onderste teams van de Eredivisie staan niet stil bij balverlies
Hoffenheim is wel next level van Aadquote:Op zondag 7 april 2024 15:46 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Begin met daar wel aan te storen.
Naar Hoffenheim met die gozer. @:wotte
Al een keer gebruikt.quote:Op zondag 7 april 2024 15:58 schreef De_Kraam het volgende:
Zinkend Schip had ik wel een leuke TT gevonden maar dit terzijde.
Wordt de wedstrijd van Cherryquote:Op zondag 7 april 2024 15:57 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Dat wordt de wedstrijd van Jasper Cillessen die 5 pingels stopt.
Het balverlies dat Ajax lijdt ver op eigen helft heb ik nog geen enkele club zien doen in de eredivisie, zelfs Volendam niet.quote:Op zondag 7 april 2024 16:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En Volendam liet net donderdag zien wat je met een beetje organisatie en je kloten eruit lopen voor elkaar kon bereiken.
De reactie na balverlies vind ik zorgwekkender.quote:Op zondag 7 april 2024 16:02 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het balverlies dat Ajax lijdt ver op eigen helft heb ik nog geen enkele club zien doen in de eredivisie, zelfs Volendam niet.
Maar ook nu ging het moeizaam tot de 1-0quote:Op zondag 7 april 2024 16:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En Volendam liet net donderdag zien wat je met een beetje organisatie en je kloten eruit lopen voor elkaar kon bereiken.
Het is pas 16:00quote:Op zondag 7 april 2024 16:06 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik ga even eten bestellen, hopelijk mis ik niet vier doelpunten.
Het is 16u.quote:Op zondag 7 april 2024 16:06 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik ga even eten bestellen, hopelijk mis ik niet vier doelpunten.
16hr bestellen, 17:30hr laten komen. Kan prima.quote:
Iemand had serieus een gelijkspel voorspeldquote:
We roddelen hier niet @3rr0rquote:Op zondag 7 april 2024 16:07 schreef Shreyas het volgende:
Brobbey en Berghuis zullen wel blij zijn dat ze vandaag niet op het wedstrijdformulier stonden.
[..]
Iemand had serieus een gelijkspel voorspeld
Dat heb je goed gezienquote:Op zondag 7 april 2024 16:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
[..]
Goed om te zien dat jullie geen ervaring hebben met bestellen op zondag
Daar staat tegenover dat ik geen overgewicht hebquote:Op zondag 7 april 2024 16:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
[..]
Goed om te zien dat jullie geen ervaring hebben met bestellen op zondag
Bonuspunten voor Taylor?quote:Op zondag 7 april 2024 16:02 schreef GGMM het volgende:
Stelling: hier gaan nog rode kaarten vallen én dit wordt 10-0
"Octrooi op Ajax!"quote:Op zondag 7 april 2024 16:08 schreef Zorro het volgende:
Ik hoop wel dat Feyenoord als ze nog scoren, dat minstens twee keer doen.
Dat "ZeVeNkLaPpeR" heb ik geen zin in.
Bijzonder met zo'n groot ego.quote:Op zondag 7 april 2024 16:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar staat tegenover dat ik geen overgewicht heb
Je bent bang voor het doelsaldo he.quote:Op zondag 7 april 2024 16:13 schreef Coco het volgende:
Ik vind het sneu voor Ajax, gun ze wel een goaltje om de eer te redden.
Ik niet.quote:Op zondag 7 april 2024 16:13 schreef Coco het volgende:
Een eigen goal?quote:Op zondag 7 april 2024 16:13 schreef Coco het volgende:
Neuh, dat zou slecht zijn voor de manager.quote:Op zondag 7 april 2024 16:13 schreef Coco het volgende:
Ik ook.quote:Op zondag 7 april 2024 16:20 schreef GGMM het volgende:
Nou ja, geen 10-0. Daar was ik serieus even bang voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |