Die wil gewoon lekker in een pannakooi voetballen denk ik.quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Hadj Moussa heeft geen idee wat hem allemaal overkomt met Dest als tegenstander. Het is best hilarisch om te zien eigenlijk.
Maar dan wel zonder Dest.quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:03 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Die wil gewoon lekker in een pannakooi voetballen denk ik.
Pleintjesvoetballer. Leuk voor Excelsior of misschien Sparta, niet voor Feyenoord.quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Hadj Moussa heeft geen idee wat hem allemaal overkomt met Dest als tegenstander. Het is best hilarisch om te zien eigenlijk.
Ik zie het ook niet. Hij is ook al 22, maar speelt als een talentje van 16.quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Pleintjesvoetballer. Leuk voor Excelsior of misschien Sparta, niet voor Feyenoord.
Ja, maar nu scoort ie toch nogquote:Op zaterdag 13 april 2024 18:20 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Heel PSV ergert zich aan Lozano zijn matige schoten.
Net als de gemiddelde PSV'er ben ik nu opzoek naar bevestiging.quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit wordt zo'n ontzettend saaie wedstrijd.
6-0
Vooruit, hulde.quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Net als de gemiddelde PSV'er ben ik nu opzoek naar bevestiging.
Wat gooeeed!quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat heb je heel knap gedaan Domboquote:Op zaterdag 13 april 2024 18:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Like gezet.quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |