Doet 'ie nog niet echtquote:Op zondag 7 april 2024 15:50 schreef Ambrosius het volgende:
Terug naar 90% Matje, dat is ruim voldoende.
Wout is de morele winnaarquote:Op zondag 7 april 2024 15:53 schreef Devolder het volgende:
Er was ooit een discussie of Wout niet de betere renner was
Tegelijk finishen met de beloftenquote:Op zondag 7 april 2024 15:53 schreef TommyL0204 het volgende:
Matje gaat de eerste renners zo dubbelen
Morele winnaar van dit voorjaar sowieso.quote:
5.21 moet hij nog wel even voor door rijdenquote:Op zondag 7 april 2024 15:53 schreef Szura het volgende:
Moeten we al naar de grootste voorsprong gaan kijken? Hij zit al bijna aan de marge van Van Baarle.
Ja, zo’n petjequote:Op zondag 7 april 2024 15:57 schreef heywoodu het volgende:
Gooide iemand nou iets richting zijn banden?
Volgens de Wet van Herbert kan het nogquote:Op zondag 7 april 2024 15:58 schreef Marcoss het volgende:
[..]
5.21 moet hij nog wel even voor door rijden
Een petje dus.quote:Op zondag 7 april 2024 15:57 schreef heywoodu het volgende:
Gooide iemand nou iets richting zijn banden?
Ze hebben de Strade ook zwaarder gemaakt dit jaar, dat hielp niet echtquote:Op zondag 7 april 2024 16:00 schreef VoMy het volgende:
Organisatoren kunnen de race maar beter weer wat topzwaarder maken, buiten SanRemo eindigt elk monument tegenwoordig in solo's van 50km.
Ja joh? Niet gezien. Dat is nog echt gevaarlijk ook.quote:
Dat zijn de achtervolgers.quote:
Formule 1quote:Op zondag 7 april 2024 16:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat vinden jullie spannender, dit of het voetbal?
Het voetbal, dat is best spannend of het 10-0 gaat worden of niet.quote:Op zondag 7 april 2024 16:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zie nu pas TT818quote:Op zondag 7 april 2024 16:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het voetbal, want géén idee hoe dat er voor staat. Maar dit natuurlijk mooier.quote:Op zondag 7 april 2024 16:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Topzwaarder is wat anders dan zwaarder.quote:Op zondag 7 april 2024 16:01 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ze hebben de Strade ook zwaarder gemaakt dit jaar, dat hielp niet echt
Als je hier lost in Roubaix, kun je geen grote ronde voor het klassement gaan inderdaadquote:Op zondag 7 april 2024 16:05 schreef Godshand het volgende:
Pidcock met zijn grote Ronde ambities... Dat ie er in gelooft in de droom van zijn ploeg is best merkwaardig...
Wel goede coureur verder...
Won wel al 2xquote:Op zondag 7 april 2024 16:05 schreef -XOR- het volgende:
Smurfje Pidders heeft hier ook niets te zoeken.
Ik zou er niet van opkijken als Pogacar dit ook gewoon kan.quote:Op zondag 7 april 2024 16:07 schreef Godshand het volgende:
Hoe zou Pogacar het op dit parkoers doen? Te weinig klimmen voor hem denk ik?
Die kan dit prima.quote:Op zondag 7 april 2024 16:07 schreef Godshand het volgende:
Zie de Tour jaquote:Op zondag 7 april 2024 16:08 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Ik zou er niet van opkijken als Pogacar dit ook gewoon kan.
Moeiteloos top 10.quote:Op zondag 7 april 2024 16:07 schreef Godshand het volgende:
Dit denk ik ook ja.quote:Op zondag 7 april 2024 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pogacar die hier echt voor gaat zou hier gewoon tweede worden achter Matje.
Oceans race.quote:Op zondag 7 april 2024 16:13 schreef Marcoss het volgende:
Pithie rijdt een enorm sterk voorjaar, maar geen enkele fatsoenlijke uitslag, geloof ik
Maar zijn waarde lijkt me in elk geval enorm gestegen de afgelopen maanden.quote:Op zondag 7 april 2024 16:13 schreef Marcoss het volgende:
Pithie rijdt een enorm sterk voorjaar, maar geen enkele fatsoenlijke uitslag, geloof ik
Elke keer óf een valpartij óf er toch nog doorzakken in de finale óf net teruggepakt worden door een achtervolgende groep/peloton.quote:Op zondag 7 april 2024 16:13 schreef Marcoss het volgende:
Politt zou in de positie van Philipsen vol op kop boren.quote:Op zondag 7 april 2024 16:15 schreef DIJK het volgende:
Lol pollit die vindt dat Philipsen mee moet rijden
Niet in FCPL begrippenquote:Op zondag 7 april 2024 16:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar zijn waarde lijkt me in elk geval enorm gestegen de afgelopen maanden.
FPCL is het spel van de hoop. Juist dit soort uitslagen betekenen een ongekende bid war.quote:Op zondag 7 april 2024 16:15 schreef TheArt het volgende:
[..]
Elke keer óf een valpartij óf er toch nog doorzakken in de finale óf net teruggepakt worden door een achtervolgende groep/peloton.
‘Officieel’quote:Op zondag 7 april 2024 16:17 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Officieel beter dan zijn vader in de PCS ranking als die wint.
Adri was natuurlijk ook geen misselijk renner.quote:
Pogie, vd Poel, van Aert, Pedersen zou een mooie Parijs - Roubaix kunnen zijn ..quote:
Waarom zou hij dat doen?quote:Op zondag 7 april 2024 16:19 schreef Zwansen het volgende:
Ik denk dat Mathieu even lekker de AGR overslaat.
Geen Pogacar, geen Evenepoel, ik zou die vooral niet overslaan.quote:Op zondag 7 april 2024 16:19 schreef Zwansen het volgende:
Ik denk dat Mathieu even lekker de AGR overslaat.
Zodat hij niet in de buurt van Leo en zijn walgelijke circusact hoeft te komen. Dat lijkt me al reden genoeg.quote:
Volgens mijn standaard moet Mathieu dan eerst LBL winnen.quote:Op zondag 7 april 2024 16:17 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Officieel beter dan zijn vader in de PCS ranking als die wint.
Dit klinkt niet wokequote:Op zondag 7 april 2024 16:22 schreef Szura het volgende:
Opi & Omi was ook een vrouw
Vrouwen verbieden in de koers te komen!!!
Motor opgeblazenquote:Op zondag 7 april 2024 16:23 schreef Chiappucci het volgende:
Waar is Mick van Dijke eigenlijk gebleven?
Die val zal er toch wel ingehakt hebben.quote:Op zondag 7 april 2024 16:23 schreef Chiappucci het volgende:
Waar is Mick van Dijke eigenlijk gebleven?
Werd daarna ook nog pech gemeldquote:Op zondag 7 april 2024 16:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Die val zal er toch wel ingehakt hebben.
iemand die sprint, berg en tijdrit etappes in de tour kon winnen is best goedquote:Op zondag 7 april 2024 15:53 schreef Devolder het volgende:
Denk nog steeds dat Wout een betere allround renner is.quote:Op zondag 7 april 2024 15:53 schreef Devolder het volgende:
het was geen manquote:Op zondag 7 april 2024 16:25 schreef Lospedrosa het volgende:
Dat petje was onschuldig man, waarschijnlijk ook gewoon per ongeluk losgelaten of afgewaaid.
Gelijk dat agressieve
Misschien, maar het gaat uiteindelijk om (grote) overwinningen.quote:Op zondag 7 april 2024 16:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Denk nog steeds dat Wout een betere allround renner is.
Dat klopt, Mathieu is koning van het pieken op de juiste momenten.quote:Op zondag 7 april 2024 16:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Misschien, maar het gaat uiteindelijk om (grote) overwinningen.
quote:Op zondag 7 april 2024 16:31 schreef Mansjester het volgende:
VDP moet gewoon stoppen bij de biergooier en daarna weer doorrijden. Tijd zat
Hoe zwaarder in t begin, hoe eerder beslist. Tis wel extreem zo.quote:Op zondag 7 april 2024 16:01 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ze hebben de Strade ook zwaarder gemaakt dit jaar, dat hielp niet echt
Net zoals Ronaldo de beste speler was, maar Messi by far de beste voetballer.quote:Op zondag 7 april 2024 16:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Denk nog steeds dat Wout een betere allround renner is.
De Braziliaanse ja.quote:Op zondag 7 april 2024 16:35 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Net zoals Ronaldo de beste speler was, maar Messi by far de beste voetballer.
Mooi stukje diistantieerwerkquote:
Ronaldinho beste voetballer.quote:Op zondag 7 april 2024 16:35 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Net zoals Ronaldo de beste speler was, maar Messi by far de beste voetballer.
Nou nou nouquote:Op zondag 7 april 2024 16:39 schreef Szura het volgende:
JP van Poppel zou Van der Poel nu laten wachten op Philipsen
Langeveld die moest wachten op Flecha. Dat was ook een mooie.quote:Op zondag 7 april 2024 16:39 schreef Szura het volgende:
Het was vooral het commentaar erbij dat het zo leuk maakte.quote:Op zondag 7 april 2024 16:40 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Nou nou nou
Die keuze was compleet logisch, uitvoering extreem knullig
quote:Op zondag 7 april 2024 16:39 schreef Szura het volgende:
Zekerquote:Op zondag 7 april 2024 16:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Het was vooral het commentaar erbij dat het zo leuk maakte.
quote:Op zondag 7 april 2024 16:39 schreef Szura het volgende:
Renaat, José en Andre Meganck.quote:Op zondag 7 april 2024 16:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]Die woedende Belg was fantastisch toen.
UAE is gewoon happy met de puntenquote:Op zondag 7 april 2024 16:42 schreef Dale__Cooper het volgende:
Circus Politt gaat blind naar plek 4 rijden.
Serge Pauwels toch?quote:Op zondag 7 april 2024 16:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]Die woedende Belg was fantastisch toen.
Als ie vanaf nu geen trap meer doet wordt ie ook 4e.quote:Op zondag 7 april 2024 16:42 schreef Dale__Cooper het volgende:
Circus Politt gaat blind naar plek 4 rijden.
Ja..en die Belgische nieuwsberichten ook achteraf:Dquote:
De hoofdrol van Andre Meganckquote:Op zondag 7 april 2024 16:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Het was vooral het commentaar erbij dat het zo leuk maakte.
Dit ziet er 100%meer uit als uitrijdenquote:Op zondag 7 april 2024 16:48 schreef Toby56 het volgende:
Hij stort weer volledig in elkaar, net als vorige week.
14 seconden verloren in de laatste 3 of 4 kilometer.
Nee, hij zit steen- en steenkapot.quote:Op zondag 7 april 2024 16:48 schreef franklop het volgende:
[..]
Dit ziet er 100%meer uit als uitrijden
Canyon is zijn goudmijn hequote:Op zondag 7 april 2024 16:51 schreef franklop het volgende:
Hopelijk gewoon finish met handen omhoog en niet de fiets
Heeft vorige week al een glansrol gekregenquote:
Hij heeft geluisterdquote:Op zondag 7 april 2024 16:51 schreef franklop het volgende:
En de E3 natuurlijk!quote:
Hij staat nu iig in het rijtje Jan, Joop, Adrie en Henniequote:Op zondag 7 april 2024 16:51 schreef ijs_beer het volgende:
Hard op weg om 's lands grootste coureur ooit te worden.
Zoals de vader van Voeckler?quote:Op zondag 7 april 2024 16:53 schreef WAvanBuren het volgende:
Alsof hij even een pakje sigaretten is gaan halen op de hoek.
Hoop dat hij die overslaat en alles op L-B-L zet.quote:
Hij heeft geluisterd...quote:Op zondag 7 april 2024 16:51 schreef franklop het volgende:
Alpe d’Huez is een spuuglelijke klim met enkel proleten langs de kant.quote:Op zondag 7 april 2024 16:55 schreef TLC het volgende:
![]()
![]()
![]()
PR is de Alpe d'Huez van de voorjaarsklassiekers
Carrefour negerendequote:Op zondag 7 april 2024 16:57 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Alpe d’Huez is een spuuglelijke klim met enkel proleten langs de kant.
Roubaix is pure schoonheid.
Wat een enorm treurige sprint was datquote:Op zondag 7 april 2024 16:56 schreef Geschiedkundige het volgende:
Gianni met een uiterste krachtsinspanning. Wat een figuur.
Mensen die dit niet “leuk” vinden omdat er geen “strijd” was zijn geen sportliefhebbers.quote:Op zondag 7 april 2024 16:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nou Mathieu, hier had je wel iets meer je tijd kunnen nemen.
We gaan staan. En we blijven staan.
Staf dusquote:Op zondag 7 april 2024 16:58 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Mensen die dit niet “leuk” vinden omdat er geen “strijd” was zijn geen sportliefhebbers.
De dopersquote:Op zondag 7 april 2024 17:00 schreef Van_Poppel het volgende:
Van der Poel is inmiddels in het rijtje Boonen, Cancellara.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |