abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 april 2024 @ 21:07:31 #1
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_213114175
Zowel Isral als Iran lijkt zich voor te bereiden op een oorlog in het noorden, dat zegt BNR's buitenlandcommentator Bernard Hammelburg. Zo zegt Iran te zullen reageren op de aanval op het Iraanse consulaat in Syri waarbij verschillende hooggeplaatste Iraanse militairen omkwamen en zegt Isral dat scholen en universiteiten na Pesach gesloten zullen blijven. 'Dat betekent echt dat ze zich voorbereiden op een nieuwe en grote oorlog.’

De spanning tussen Isral aan de ene en Iran en Hezbollah aan de andere kant is sterk toegenomen nadat de Iraanse ambassade en een consulair gebouw in de Syrische hoofdstad Damascus zijn getroffen door een aanval waarbij hooggeplaatste Iraanse militairen zijn omgekomen. De aanval is niet opgeist door Isral, maar waarnemers denken dat Tel Aviv erachter zit en dat de aanval het antwoord is op een drone-aanval op de Isralische havenstad Eilat. Verontrustend, zegt Hammelburg.

Grotere oorlog

'Er is een drone-aanval geweest op Eilat vanuit Irak. Dat zijn allemaal sjiitische organisaties die dat hebben gedaan en die samenwerken met Iran. Wat je hier ziet gebeuren is dat er voorbereidingen worden getroffen voor een grotere oorlog aan de noordgrens', zegt Hammelburg.

Scholensluiting

Wat de buitenlandcommentator ook verontrust is de aankondiging van het Isralische ministerie van Onderwijs dat scholen en universiteiten na Pesach eind deze maand niet meer zullen opengaan. 'Dat betekent echt dat ze zich voorbereiden op een nieuwe en grote oorlog, maar niet zozeer met Gaza, want dat wordt zo langzamerhand loopt het op zijn eindje, maar wel met het noorden.'

Hammelburg wijst op het fundamentele verschil tussen de oorlog in Gaza en een oorlog met Iran-proxy Hezbollah in Libanon: de strijd staat los van de Palestijnse zaak. 'Hezbollah heeft niets te maken met Palestijnen, heeft ook niets te maken met het bezettingsverhaal of al die kwesties.'

Bron:https://www.bnr.nl/nieuws(...)-zich-voor-op-oorlog

Aangezien weinig mensen interesse lijken te hebben in het Israel/Palestina topic
Dan maar op deze manier :6
pi_213114269
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 april 2024 21:07 schreef damsco het volgende:

[..]
Nee
Nee is geen juiste woord. Want niemand weet precies wat Iran allemaal in huis heeft. 1 ding ze hebben wel spullen en kennis in huis om een kernmacht te worden. Sterker nog als ze willen, vragen ze gewoon van Poetin of Kim jung of ze eentje willen geven. Dat is namelijk niet moeilijk.

Het moeilijk aan daarin is dat Iran onvoorspelbaar zijn. Ze hebben genoeg mensen die graag zijn leven voor geven. Net als Hamas. Het bestaat kans dat ze toch eentje in bezit heeft. Ik hoop alleen dat ik mis heeft.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_213114709
quote:
11s.gif Op zaterdag 6 april 2024 16:16 schreef ACT-F het volgende:

[..]
Wat gaan ze dan doen met al dat wc-papier? :o
Ik heb geen flauw idee. Mischien vliegtuigjes vouwen. Maar ik vind het zielig voor de ezeltjes die de hele woestijn moeten overlopen om die Iraanse vuurpijlen daar naartoe te brengen
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_213114737
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2024 21:12 schreef Captain_Ghost het volgende:

[..]
Nee is geen juiste woord. Want niemand weet precies wat Iran allemaal in huis heeft. 1 ding ze hebben wel spullen en kennis in huis om een kernmacht te worden. Sterker nog als ze willen, vragen ze gewoon van Poetin of Kim jung of ze eentje willen geven. Dat is namelijk niet moeilijk.

Het moeilijk aan daarin is dat Iran onvoorspelbaar zijn. Ze hebben genoeg mensen die graag zijn leven voor geven. Net als Hamas. Het bestaat kans dat ze toch eentje in bezit heeft. Ik hoop alleen dat ik mis heeft.
De haat is zo groot
Dat ze ook in staat zijn om het te gebruiken.
Dus ja ik zie rustige kernramp gebeuren daar in die zandbak.
pi_213114812
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2024 20:58 schreef QAnonn het volgende:
[ x ]
Toppunt van domheid wel.
pi_213114819
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2024 21:41 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]
De haat is zo groot
Nee hoor, de halve Perzische bevolking is gewoon hardstikke beschaafd. De IRGC zijn gewoon boos, maar slaan nog geen deuk in een pakje boter. Dus niemand gaat die oorlog voor ze vechten
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_213114856
Iran is echt wel een ander verhaal hoor. Dat is niet niks.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_213114878
quote:

[..]
De haat is zo groot
Iran een zandbak?

Echt? Je laat gelijk wel zien dat je incapabel bent. _O-
pi_213114881
quote:

[..]
De haat is zo groot
Als het maar daar gebeurt is het niet een kernramp maar een kerngebeurtenis.
pi_213131649
Juist ja :') |:(

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_213131659
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_213131680
Zionistische wetenschap :N
En ja dit is de supreme leader van Iran _O-

twitter
  zondag 7 april 2024 @ 22:11:47 #13
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_213131685
quote:

[..]
De haat is zo groot
Zandbak? :')

Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zondag 7 april 2024 @ 22:13:12 #14
64288 Bensel
Ladderzat
pi_213131700
quote:
84s.gif Op zondag 7 april 2024 22:11 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Zandbak? :')

[ afbeelding ]
Als ze echt israel gaan aanvallen is het straks een glasbak
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_213131710
Hier ben ik het vreemd genoeg mee eens

twitter
pi_213131738
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2024 22:08 schreef Ali_boo het volgende:

[ x ]
´Help! we kunnen het niet alleen´.

Zo moet je dit lezen.
pi_213131775
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2024 22:15 schreef theunderdog het volgende:

[..]
´Help! we kunnen het niet alleen´.

Zo moet je dit lezen.
Wij willen dat de VS het vuile werk voor ons doet :+
pi_213131806
We hebben dus Hezbollah, Hoethi's die mee zullen vechten samen met Iran
Was dat het of is er nog meer?

twitter
pi_213131822
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2024 22:19 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Wij willen dat de VS het vuile werk voor ons doet :+
Wel echt heel benieuwd wat de VS doet in zo´n situatie.
pi_213131917
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2024 22:22 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Wel echt heel benieuwd wat de VS doet in zo´n situatie.
Die zullen achter Isral staan ook al starten ze een nucleaire oorlog
pi_213131938
quote:
9s.gif Op zondag 7 april 2024 22:29 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Die zullen achter Isral staan ook al starten ze een nucleaire oorlog
Nah. Dan begrijp je de verhoudingen niet. Amerika geeft 3,2 miljard per jaar uit aan Isral. De betaler bepaald.

Daarom ook die dubbele, bijna schizofrene houding van Israel. Ze willen af van die afhankelijkheid, maar tegelijkertijd hebben ze die hulp ook nodig.
pi_213132033
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2024 22:31 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Nah. Dan begrijp je de verhoudingen niet. Amerika geeft 3,2 miljard per jaar uit aan Isral. De betaler bepaald.

Daarom ook die dubbele, bijna schizofrene houding van Israel. Ze willen af van die afhankelijkheid, maar tegelijkertijd hebben ze die hulp ook nodig.
Maak je niet druk om de VS, de AIPAC en haar donors maken daar die dienst uit
Al zij een oorlog willen met Iran dan zullen we die ook krijgen
pi_213132044
Reuze benieuwd hoe dit zich zal ontwikkelen

twitter
pi_213132109
quote:
12s.gif Op zondag 7 april 2024 22:43 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Maak je niet druk om de VS, de AIPAC en haar donors maken daar die dienst uit
Al zij een oorlog willen met Iran dan zullen we die ook krijgen
Kom kom. Ik ben zeer kritisch tegenover de lobbycratie die de VS is. Maar geen enkele lobby bedrijft magie.

AIPAC heeft veel invloed kunnen creeeren, omdat Israel nu eenmaal om verschillende redenen het beste land is om fatsoenlijk mee te onderhandelen in het Midden-Oosten. Het is een vazalstaat. Onze (niet alleen van de VS, maar van nagenoeg heel het westen) ogen en oren aldaar.

Je hebt in Amerika ook gewoon pro-Arabische/Palestijnse lobbyclubs he. Alleen wordt daar nu eenmaal wat minder naar geluisterd
  zondag 7 april 2024 @ 22:52:30 #25
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_213132114
Rusland en China zullen het nooit accepteren dat de VS en Israel oorlogje gaan spelen in hun achtertuin
  zondag 7 april 2024 @ 22:59:32 #26
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_213132191
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2024 22:52 schreef Origami94 het volgende:
Rusland en China zullen het nooit accepteren dat de VS en Israel oorlogje gaan spelen in hun achtertuin
Zoals Rusland in onze achtertuin doet?
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_213132246
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2024 22:44 schreef Ali_boo het volgende:
Reuze benieuwd hoe dit zich zal ontwikkelen

[ x ]
Daarom gaat Iran niets serieus ondernemen voordat ze zelf een kernwapen hebben.
pi_213132431
Wanneer gaan we nou los?
pi_213132436
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2024 23:04 schreef Cilantro het volgende:

[..]
Moet te doen zijn in een week. Wordt dat wel rete onstabiel, maar als het zo ver is opeens ontzettend stabiel.
pi_213132886
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2024 22:21 schreef Ali_boo het volgende:
We hebben dus Hezbollah, Hoethi's die mee zullen vechten samen met Iran
Was dat het of is er nog meer?

[ x ]
Denk dat ze het logistiek nogal onderschatten hoe moeilijk het is 400.000 soldaten te sturen naar Israel vanuit Yemen zonder vliegtuigen, boten en vrije doorgang door Saudi Arabie en daarna ze te bevoorraden voor maanden.

ie. makkelijk praten want het gaat toch nooit gebeuren.
  maandag 8 april 2024 @ 04:15:43 #31
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_213133074
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2024 22:13 schreef Ali_boo het volgende:
Hier ben ik het vreemd genoeg mee eens

[ x ]
ja ik ook

Israel leunt zwaar op de USA voor support hiermee
quote:

[..]
De haat is zo groot
een beperkte kernoorlog is echt niet ver , gevolg een enorme shock op de beurzen in de wereld

Veel verder omhoog knallende goudprijs en BTC
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_213134247
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2024 22:08 schreef Ali_boo het volgende:

[ x ]
Is het niet zo, dan? :?

Ze zijn toch een theocratie die kwaadaardige taal uitslaat naar een bevriende natie?
Intolerant voor intolerantie
pi_213142257
Zijn ze al begonnen?
Yo tengo, t tienes, l/Ella tiene
  maandag 8 april 2024 @ 22:42:03 #34
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_213142553
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2024 21:12 schreef Captain_Ghost het volgende:

[..]

Wat een kinderretoriek :') ja Putin en Kim geven zo een kernbom weg. :')

Altijd die fobie tegen het Oosten. Terwijl het Westen de enige is die ooit een kernwapen heeft gebruikt en de meeste kernbommen heeft.
pi_213142616
quote:
7s.gif Op maandag 8 april 2024 22:20 schreef HSG het volgende:
Zijn ze al begonnen?
Ik wacht ook nog steeds.
pi_213142653
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2024 22:42 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Wat een kinderretoriek :') ja Putin en Kim geven zo een kernbom weg. :')

Altijd die fobie tegen het Oosten. Terwijl het Westen de enige is die ooit een kernwapen heeft gebruikt en de meeste kernbommen heeft.
Alleen de VS heeft deze ingezet. De rest van het westen niet dus hoe jij erbij komt dat het hele westen kernwapens heeft ingezet. :')

quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2024 22:46 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Ik wacht ook nog steeds.
Mijn bier staat koud en de popcorn is gereed.
pi_213142829
twitter
pi_213142904
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2024 23:04 schreef Cilantro het volgende:

[..]
ik vermoedt dat israel precies weet hoe ver ze zijn, en voordat het zover is gaan we een giga luchtaanval krijgen van israel op iran en dan is het weer afgelopen met hun nuke aspiraties. israle gaat dat risico echt niet accepteren, dat iran een bom op israel gooit.
pi_213143133
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2024 23:21 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]
ik vermoedt dat israel precies weet hoe ver ze zijn, en voordat het zover is gaan we een giga luchtaanval krijgen van israel op iran en dan is het weer afgelopen met hun nuke aspiraties. israle gaat dat risico echt niet accepteren, dat iran een bom op israel gooit.
Inderdaad. Daarom lijkt me deze potentile oorlog Israel wel goed uit te komen. Kunnen ze meteen het Iraanse kernwapenprogramma een paar decennia terug de tijd in sturen.
  maandag 8 april 2024 @ 23:59:01 #40
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_213143151
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2024 23:21 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]
Dat gaat Iran niet eens doen, want dan worden ze zelf helemaal weg gebombardeerd.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_213143167
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2024 23:57 schreef Cilantro het volgende:

[..]
Inderdaad. Daarom lijkt me deze potentile oorlog Israel wel goed uit te komen. Kunnen ze meteen het Iraanse kernwapenprogramma een paar decennia terug de tijd in sturen.
ja dat hebben ze ongetwijfeld een scriptje voor klaar liggen
quote:
1s.gif Op maandag 8 april 2024 23:59 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Dat gaat Iran niet eens doen, want dan worden ze zelf helemaal weg gebombardeerd.
misschien stiekum
  dinsdag 9 april 2024 @ 04:00:56 #42
117098 Hathor
Effe niet
pi_213143487
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2024 22:52 schreef Origami94 het volgende:
Oh? Grepen ze ook in toen de Amerikanen Irak binnenvielen, Of toen ze hun Servische broeders bombardeerden?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_213143853
Tehran unlikely to attack Israel directly, wants proxies to carry out attacks instead – CNN
https://www.timesofisrael(...)attacks-instead-cnn/
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  dinsdag 9 april 2024 @ 09:58:07 #44
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_213144806
quote:
7s.gif Op maandag 8 april 2024 22:50 schreef HSG het volgende:

[..]
Alleen de VS heeft deze ingezet. De rest van het westen niet dus hoe jij erbij komt dat het hele westen kernwapens heeft ingezet. :')
[..]
Mijn bier staat koud en de popcorn is gereed.
De VS is het westen. Als zij oorlogje spelen, moet de rest meedoen
pi_213144996
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2024 04:00 schreef Hathor het volgende:

[..]
Oh? Grepen ze ook in toen de Amerikanen Irak binnenvielen, Of toen ze hun Servische broeders bombardeerden?
Of in Afghanistan, nota bene een aangrenzend buurland.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  dinsdag 9 april 2024 @ 11:48:16 #46
117098 Hathor
Effe niet
pi_213145665
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2024 09:58 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Fout, Europa en Australie horen ook bij 'het westen' en zelfs sommige Aziatische landen worden ook onder die noemer geschaard. En het staat iedereen vrij om niet mee te doen als de Amerikanen oorlogje gaan spelen, zoals Frankrijk en Duitsland die niet meededen toen de Amerikanen Irak binnenvielen. Dan gaan ze wel als een verongelijkte kleuter lopen stampvoeten, maar niemand MOET meedoen met de Amerikanen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_213146165
twitter
  Overall beste user 2022 dinsdag 9 april 2024 @ 12:54:22 #48
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_213146309
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2024 08:11 schreef Aether het volgende:
Tehran unlikely to attack Israel directly, wants proxies to carry out attacks instead – CNN
https://www.timesofisrael(...)attacks-instead-cnn/
Logisch. Maar succes met Hezbollah daarvan te overtuigen. "Hey jongens, als wij Isral direct aanvallen bombarderen ze Teheran volledig te touwtyfus in. We hebben daarom een beter idee: Jullie gaan het doen!"
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Moderator dinsdag 9 april 2024 @ 12:55:20 #49
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_213146330
Zal me een pittige oorlog worden tussen twee landen die elkaar dan wel kunnen raken maar niet echt pijn kunnen doen ...
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 9 april 2024 @ 12:56:05 #50
38496 Perrin
pi_213146340
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2024 12:54 schreef Ulx het volgende:

[..]
Logisch. Maar succes met Hezbollah daarvan te overtuigen. "Hey jongens, als wij Isral direct aanvallen bombarderen ze Teheran volledig te touwtyfus in. We hebben daarom een beter idee: Jullie gaan het doen!"
Tot nu toe lukt dat Iran aardig. Genoeg bloeddorstige idioten daar in de regio.
pi_213146348
twitter
  dinsdag 9 april 2024 @ 12:58:00 #52
38496 Perrin
pi_213146368
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2024 10:24 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Of in Afghanistan, nota bene een aangrenzend buurland.
Dat is wel vaker met buurlanden, dat ze aangrenzend zijn.
  Overall beste user 2022 dinsdag 9 april 2024 @ 13:02:01 #53
3928 Ulx
pi_213146422
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2024 12:56 schreef Perrin het volgende:

[..]
Tot nu toe lukt dat Iran aardig. Genoeg bloeddorstige idioten daar in de regio.
Nee, ze lieten Hamas na 7 oktober ook gewoon barsten toen duidelijk werd dat Isral die een enorm pak slaag aan het geven was. Die speeches van die Hezbollah baas in Beiroet maakten dat wel duidelijk.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 9 april 2024 @ 13:07:46 #54
38496 Perrin
pi_213146490
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2024 13:02 schreef Ulx het volgende:

[..]
Nee, ze lieten Hamas na 7 oktober ook gewoon barsten toen duidelijk werd dat Isral die een enorm pak slaag aan het geven was. Die speeches van die Hezbollah baas in Beiroet maakten dat wel duidelijk.
Ja dat bedoel ik, die Iranese proxies in Syrië, Irak, Jemen of Gaza die hebben aan een half woord van de superieure leider genoeg om zich dood te vechten.
pi_213146527
Wellicht is er een link maar misschien ook niet. Zou niet weten waar ik het elders moet plaatsen
Tot nu toe hebben we de Houthi's, Hezbollah aan de zijde van Iran
Zou best kunnen, als dit zo doorgaat, dat we Turkije aan het lijst kunnen toevoegen
Nogmaals, pure speculatie van mijn kant
Gebaseerd op de recente ontwikkeling

twitter

twitter

twitter

twitter

twitter
pi_213146553
twitter
  Overall beste user 2022 dinsdag 9 april 2024 @ 13:13:38 #57
3928 Ulx
pi_213146558
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2024 13:07 schreef Perrin het volgende:

[..]
Ja dat bedoel ik, die Iranese proxies in Syrië, Irak, Jemen of Gaza die hebben aan een half woord van de superieure leider genoeg om zich dood te vechten.
Maar als Iran weigert zelf mee te doen betwijfel ik of die proxies nog zo enthousiast zullen gaan zijn. En of Hezbollah zin heeft om geheel Zuid-Libanon uitgetrapt te worden? De VN kan niets doen, volgens de veiligheidsraad zou die groep al lang ontwapend moeten zijn. Dan gaan piepen als de IDF ze sloopt omdat de VN weigerde het eigen besluit uit te voeren zie ik de VN niet doen. Zo ongeloofwaardig willen ze niet worden.
En Beiroet is ook niet heel blij met die militie. Daar hoeven ze ook niet aan te komen.
pi_213146802
quote:
7s.gif Op maandag 8 april 2024 22:20 schreef HSG het volgende:
Zijn ze al begonnen?
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2024 22:46 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Ik wacht ook nog steeds.
Any moment now

twitter
pi_213146879
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2024 12:58 schreef Perrin het volgende:

[..]
Dat is wel vaker met buurlanden, dat ze aangrenzend zijn.
Dat klopt.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  Overall beste user 2022 dinsdag 9 april 2024 @ 14:52:57 #60
3928 Ulx
pi_213147500
twitter
pi_213147684
Iran trying to flood the West Bank with weapons, open new front in Israel’s war – report
https://www.timesofisrael(...)-israels-war-report/
pi_213148260
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2024 09:58 schreef Origami94 het volgende:

[..]
We moeten niks.
  dinsdag 9 april 2024 @ 16:39:57 #63
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_213148561
Binnenkort een bommetje op grootayatollah khamenei?
pi_213148718
Zorgwekkende ontwikkelingen.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_213149185
Unholy Alliance

twitter
pi_213149329
quote:
8s.gif Op dinsdag 9 april 2024 17:42 schreef Ali_boo het volgende:
Unholy Alliance

[ x ]
Als het aan Thierry had gelegen had Rusland in ons kamp gezeten, maar dat mogen we niet willen.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_213149519
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2024 17:52 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Als het aan Thierry had gelegen had Rusland in ons kamp gezeten, maar dat mogen we niet willen.
Tjer heeft wel vaak debiele ideen ja.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_213149601
Israel threatens to bomb nuke sites as Iran backs down from direct attack
https://www.timesofisrael(...)irect-attack-report/
pi_213149972
quote:
12s.gif Op dinsdag 9 april 2024 13:35 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
[..]
Any moment now

[ x ]
Ze moeten ook gewoon wel. Denk dat het nog wel gaat gebeuren hoor.
pi_213150116
Blijf van mijn voetbal af, stelletje mafkezen :6

twitter
pi_213150151
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2024 17:52 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Oorlog voeren levert veel meer geld op

[ Bericht 0% gewijzigd door Ali_boo op 09-04-2024 19:08:22 ]
pi_213150198
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2024 18:33 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Ze moeten ook gewoon wel. Denk dat het nog wel gaat gebeuren hoor.
Binnen een week was de berichtgeving, en dat was afgelopen weekend

Er zijn ook geruchten dat het op de laatste dag van Ramadan zou vallen (vandaag dus). Al lijkt me dat erg onwaarschijnlijk
pi_213150397
twitter
  dinsdag 9 april 2024 @ 19:13:28 #74
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_213150588
Hmm. De vraag wordt dan, zouden de mensen in het Westen die in de bres springen voor de Palestijnen en Hamas zich nu ook achter Hezbollah en de Libanezen gaan scharen? Dan wordt het alleen wel heel erg doorzichtig dat het niets meer met territoriale disputen, vermeend kolonialisme of zogenaamde genocide te maken heeft, maar dat men gewoon tegen Isral is.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_213150661
Wordt wel een bittere pil voor Isral.
pi_213150759
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2024 18:47 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Binnen een week was de berichtgeving, en dat was afgelopen weekend

Er zijn ook geruchten dat het op de laatste dag van Ramadan zou vallen (vandaag dus). Al lijkt me dat erg onwaarschijnlijk
quote:
Israeli military officials estimate that an Iranian response to the alleged strike on a Damascus mission will not come until after the Muslim holiday of Eid al-Fitr, which ends April 12, Channel 12 news reports.

https://www.timesofisrael(...)eported-to-estimate/
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 9 april 2024 @ 21:05:36 #77
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_213152531
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 april 2024 19:26 schreef Aether het volgende:

[..]
[..]

Dit wordt uiteindelijk gewoon zo'n verhaaltje van eeuwig uitstellen, een beetje zoals het einde der tijden :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_213153319
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2024 21:05 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Dit wordt uiteindelijk gewoon zo'n verhaaltje van eeuwig uitstellen, een beetje zoals het einde der tijden :P
Inmiddels is het een stuk of 5x uitgesteld, hoop oprecht dat je gelijk krijgt in deze
pi_213153323
twitter
  dinsdag 9 april 2024 @ 21:54:05 #80
319979 Fok-it
All is well
pi_213153372
:') een Twitter account met de naam EndGameWW3

En alles maar weer voor zoete koek slikken
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_213153407
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2024 21:54 schreef Fok-it het volgende:
:') een Twitter account met de naam EndGameWW3

En alles maar weer voor zoete koek slikken
Hij linkt naar thetimeofIsrael, jij fucking dildo O+
pi_213153445
Is het al begonnen? Ik zit klaar met 3D bril op, popcorn en een gekoeld kratje bier.
pi_213153446
Ze nemen het igg serieus

twitter
pi_213159350
twitter

pi_213159716
In an apparent response to Khamenei, Israeli Foreign Minister Israel Katz said on Wednesday that Israel will respond if Iran attacks Israel from its own soil. "If Iran attacks from its own territory, Israel will respond and attack in Iran," Katz said in post on the social media platform X

https://www.israelhayom.c(...)hs-attack-from-iran/
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 10 april 2024 @ 15:37:18 #86
284411 crew  heywoodu
pi_213159726
quote:
14s.gif Op woensdag 10 april 2024 15:36 schreef Ali_boo het volgende:
In an apparent response to Khamenei, Israeli Foreign Minister Israel Katz said on Wednesday that Israel will respond if Iran attacks Israel from its own soil. "If Iran attacks from its own territory, Israel will respond and attack in Iran," Katz said in post on the social media platform X

https://www.israelhayom.c(...)hs-attack-from-iran/
Isral jaagt ergens een raket een consulaat in: "Maar als ze iets terug gaan doen, dan doen wij weer iets terug hoor!"

Pff wat blijft dit toch een neverending geneuzel altijd.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
pi_213159937
twitter
pi_213159966
quote:
9s.gif Op woensdag 10 april 2024 15:37 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Isral jaagt ergens een raket een consulaat in: "Maar als ze iets terug gaan doen, dan doen wij weer iets terug hoor!"

Pff wat blijft dit toch een neverending geneuzel altijd.
Zelfs wanneer ze de rol van agressor aannemen zijn ze eigenlijk slachtoffer
En slachtoffers hebben het recht om zichzelf te verdedigen

Dat is het boodschap denk ik c_/
  woensdag 10 april 2024 @ 19:53:15 #89
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_213162810
twitter
pi_213162855
US Sees Missile Strike on Israel By Iran, Proxies as Imminent

- Iran, proxies may strike Israeli military, government sites
- Attack would mark major widening of conflict in Middle East

https://www.bloomberg.com(...)-proxies-as-imminent
pi_213162884
Damit @Momo
pi_213162933
twitter
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 10 april 2024 @ 20:00:52 #93
284411 crew  heywoodu
pi_213162943
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2024 19:53 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Ja, leuk. Heeft de Iron Dome het even een uurtje wat drukker. Ach.
pi_213163042
Ik denk vannacht :'(
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_213163144
Nou let´s go
pi_213163201
quote:
11s.gif Op woensdag 10 april 2024 20:06 schreef StateOfMind het volgende:
Ik denk vannacht :'(
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2024 20:12 schreef Discombobulate het volgende:
Nou let´s go
Na het suikerfeest, nog een paar dagen geduld

twitter
pi_213163242
@theunderdog, lees je mee?

twitter
pi_213163626
quote:
18s.gif Op woensdag 10 april 2024 20:16 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
[..]
Na het suikerfeest, nog een paar dagen geduld

[ x ]
Als iedereen daar vanuit gaat, geeft vanacht beginnen natuurlijk een verrassingseffect.

A murky, forgotten land.
pi_213163730
Ik hoopte dat het met een sisser af zou lopen, maar nu de diverse inlichtingendiensten zeggen dat het 'imminent' is vrees ik het ergste.

Met name ook omdat dit itt Oekrane heel snel heel groot kan worden.
A murky, forgotten land.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 10 april 2024 @ 20:53:13 #100
284411 crew  heywoodu
pi_213163761
quote:
1s.gif Op woensdag 10 april 2024 20:51 schreef StateOfMind het volgende:
Ik hoopte dat het met een sisser af zou lopen, maar nu de diverse inlichtingendiensten zeggen dat het 'imminent' is vrees ik het ergste.

Met name ook omdat dit itt Oekrane heel snel heel groot kan worden.
Mwah, juist als ze met zoiets komen denk ik dat de kans groter is dat het met een sisser afloopt. Als ze allemaal zeggen 'Iran gaat nu cht bijna aanvallen hoor!', gaat Iran natuurlijk niet meer cht bijna aanvallen :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')