Dat is wel vaker met buurlanden, dat ze aangrenzend zijn.quote:Op dinsdag 9 april 2024 10:24 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Of in Afghanistan, nota bene een aangrenzend buurland.
Nee, ze lieten Hamas na 7 oktober ook gewoon barsten toen duidelijk werd dat Israël die een enorm pak slaag aan het geven was. Die speeches van die Hezbollah baas in Beiroet maakten dat wel duidelijk.quote:Op dinsdag 9 april 2024 12:56 schreef Perrin het volgende:
[..]
Tot nu toe lukt dat Iran aardig. Genoeg bloeddorstige idioten daar in de regio.
Ja dat bedoel ik, die Iranese proxies in Syrië, Irak, Jemen of Gaza die hebben aan een half woord van de superieure leider genoeg om zich dood te vechten.quote:Op dinsdag 9 april 2024 13:02 schreef Ulx het volgende:
[..]
Nee, ze lieten Hamas na 7 oktober ook gewoon barsten toen duidelijk werd dat Israël die een enorm pak slaag aan het geven was. Die speeches van die Hezbollah baas in Beiroet maakten dat wel duidelijk.
Maar als Iran weigert zelf mee te doen betwijfel ik of die proxies nog zo enthousiast zullen gaan zijn. En of Hezbollah zin heeft om geheel Zuid-Libanon uitgetrapt te worden? De VN kan niets doen, volgens de veiligheidsraad zou die groep al lang ontwapend moeten zijn. Dan gaan piepen als de IDF ze sloopt omdat de VN weigerde het eigen besluit uit te voeren zie ik de VN niet doen. Zo ongeloofwaardig willen ze niet worden.quote:Op dinsdag 9 april 2024 13:07 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik, die Iranese proxies in Syrië, Irak, Jemen of Gaza die hebben aan een half woord van de superieure leider genoeg om zich dood te vechten.
quote:
Any moment nowquote:
Dat klopt.quote:Op dinsdag 9 april 2024 12:58 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat is wel vaker met buurlanden, dat ze aangrenzend zijn.
We moeten niks.quote:Op dinsdag 9 april 2024 09:58 schreef Origami94 het volgende:
[..]
De VS is het westen. Als zij oorlogje spelen, moet de rest meedoen
Als het aan Thierry had gelegen had Rusland in ons kamp gezeten, maar dat mogen we niet willen.quote:
Tjer heeft wel vaak debiele ideeën ja.quote:Op dinsdag 9 april 2024 17:52 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Als het aan Thierry had gelegen had Rusland in ons kamp gezeten, maar dat mogen we niet willen.
Ze moeten ook gewoon wel. Denk dat het nog wel gaat gebeuren hoor.quote:
Oorlog voeren levert veel meer geld opquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:52 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Als het aan Thierry had gelegen had Rusland in ons kamp gezeten, maar dat mogen we niet willen.
Binnen een week was de berichtgeving, en dat was afgelopen weekendquote:Op dinsdag 9 april 2024 18:33 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ze moeten ook gewoon wel. Denk dat het nog wel gaat gebeuren hoor.
quote:Op dinsdag 9 april 2024 18:47 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Binnen een week was de berichtgeving, en dat was afgelopen weekend
Er zijn ook geruchten dat het op de laatste dag van Ramadan zou vallen (vandaag dus). Al lijkt me dat erg onwaarschijnlijk
quote:Israeli military officials estimate that an Iranian response to the alleged strike on a Damascus mission will not come until after the Muslim holiday of Eid al-Fitr, which ends April 12, Channel 12 news reports.
https://www.timesofisrael(...)eported-to-estimate/
Dit wordt uiteindelijk gewoon zo'n verhaaltje van eeuwig uitstellen, een beetje zoals het einde der tijdenquote:
Inmiddels is het een stuk of 5x uitgesteld, hoop oprecht dat je gelijk krijgt in dezequote:Op dinsdag 9 april 2024 21:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit wordt uiteindelijk gewoon zo'n verhaaltje van eeuwig uitstellen, een beetje zoals het einde der tijden
Hij linkt naar thetimeofIsrael, jij fucking dildoquote:Op dinsdag 9 april 2024 21:54 schreef Fok-it het volgende:
een Twitter account met de naam EndGameWW3
En alles maar weer voor zoete koek slikken
Israël jaagt ergens een raket een consulaat in: "Maar als ze iets terug gaan doen, dan doen wij weer iets terug hoor!"quote:Op woensdag 10 april 2024 15:36 schreef Ali_boo het volgende:
In an apparent response to Khamenei, Israeli Foreign Minister Israel Katz said on Wednesday that Israel will respond if Iran attacks Israel from its own soil. "If Iran attacks from its own territory, Israel will respond and attack in Iran," Katz said in post on the social media platform X
https://www.israelhayom.c(...)hs-attack-from-iran/
Zelfs wanneer ze de rol van agressor aannemen zijn ze eigenlijk slachtofferquote:Op woensdag 10 april 2024 15:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Israël jaagt ergens een raket een consulaat in: "Maar als ze iets terug gaan doen, dan doen wij weer iets terug hoor!"
Pff wat blijft dit toch een neverending geneuzel altijd.
Ja, leuk. Heeft de Iron Dome het even een uurtje wat drukker. Ach.quote:
quote:
Na het suikerfeest, nog een paar dagen geduldquote:
Als iedereen daar vanuit gaat, geeft vanacht beginnen natuurlijk een verrassingseffect.quote:Op woensdag 10 april 2024 20:16 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
[..]
Na het suikerfeest, nog een paar dagen geduld
[ x ]
Mwah, juist als ze met zoiets komen denk ik dat de kans groter is dat het met een sisser afloopt. Als ze allemaal zeggen 'Iran gaat nu écht bijna aanvallen hoor!', gaat Iran natuurlijk niet meer écht bijna aanvallenquote:Op woensdag 10 april 2024 20:51 schreef StateOfMind het volgende:
Ik hoopte dat het met een sisser af zou lopen, maar nu de diverse inlichtingendiensten zeggen dat het 'imminent' is vrees ik het ergste.
Met name ook omdat dit itt Oekraïne heel snel heel groot kan worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |