quote:Op dinsdag 9 april 2024 18:47 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Binnen een week was de berichtgeving, en dat was afgelopen weekend
Er zijn ook geruchten dat het op de laatste dag van Ramadan zou vallen (vandaag dus). Al lijkt me dat erg onwaarschijnlijk
quote:Israeli military officials estimate that an Iranian response to the alleged strike on a Damascus mission will not come until after the Muslim holiday of Eid al-Fitr, which ends April 12, Channel 12 news reports.
https://www.timesofisrael(...)eported-to-estimate/
Dit wordt uiteindelijk gewoon zo'n verhaaltje van eeuwig uitstellen, een beetje zoals het einde der tijdenquote:
Inmiddels is het een stuk of 5x uitgesteld, hoop oprecht dat je gelijk krijgt in dezequote:Op dinsdag 9 april 2024 21:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit wordt uiteindelijk gewoon zo'n verhaaltje van eeuwig uitstellen, een beetje zoals het einde der tijden
Hij linkt naar thetimeofIsrael, jij fucking dildoquote:Op dinsdag 9 april 2024 21:54 schreef Fok-it het volgende:
een Twitter account met de naam EndGameWW3
En alles maar weer voor zoete koek slikken
Israël jaagt ergens een raket een consulaat in: "Maar als ze iets terug gaan doen, dan doen wij weer iets terug hoor!"quote:Op woensdag 10 april 2024 15:36 schreef Ali_boo het volgende:
In an apparent response to Khamenei, Israeli Foreign Minister Israel Katz said on Wednesday that Israel will respond if Iran attacks Israel from its own soil. "If Iran attacks from its own territory, Israel will respond and attack in Iran," Katz said in post on the social media platform X
https://www.israelhayom.c(...)hs-attack-from-iran/
Zelfs wanneer ze de rol van agressor aannemen zijn ze eigenlijk slachtofferquote:Op woensdag 10 april 2024 15:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Israël jaagt ergens een raket een consulaat in: "Maar als ze iets terug gaan doen, dan doen wij weer iets terug hoor!"
Pff wat blijft dit toch een neverending geneuzel altijd.
quote:
Na het suikerfeest, nog een paar dagen geduldquote:
Als iedereen daar vanuit gaat, geeft vanacht beginnen natuurlijk een verrassingseffect.quote:Op woensdag 10 april 2024 20:16 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
[..]
Na het suikerfeest, nog een paar dagen geduld
[ x ]
Mwah, juist als ze met zoiets komen denk ik dat de kans groter is dat het met een sisser afloopt. Als ze allemaal zeggen 'Iran gaat nu écht bijna aanvallen hoor!', gaat Iran natuurlijk niet meer écht bijna aanvallenquote:Op woensdag 10 april 2024 20:51 schreef StateOfMind het volgende:
Ik hoopte dat het met een sisser af zou lopen, maar nu de diverse inlichtingendiensten zeggen dat het 'imminent' is vrees ik het ergste.
Met name ook omdat dit itt Oekraïne heel snel heel groot kan worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |