Door met de 10 minuten lange Q&A met Ashley zeker?quote:
Alle aandacht voor Assjlieeequote:Op zaterdag 6 april 2024 20:20 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Door met de 10 minuten lange Q&A met Ashley zeker?
ja kwartje viel nu niet ook bij me, dan gaat hij weg denk ikquote:
quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:18 schreef maryo55 het volgende:
Het is toch zo dat ik Ash niet slecht over Tom hoor praten. Verwonderd dat hij zo reageert.
De Tom fans roepen steeds dat Ash Tom steeds zwart maakt.
Tom en Randy zijn dan weg.quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:14 schreef tassie127 het volgende:
Ze vroegen aan Tyron: wie gaat vanavond die finale plaats winnen? Zouden er dan toch 2 uit gaan?
Dat is in ieder geval hoe BB het wil framen. Op de livestream is het toch echt wel iets genuanceerder, en zie je ook wat Jimmy doet, wat nu achterwege wordt gelaten.quote:
En dat lijkt voor de bewoners zo frustrerend en bijna niet te doen.....quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is het enige wat ik jammer vind : BB heeft duidelijk voorkeuren en die personen krijgen alle ruimte en aandacht en worden helemaal in de watten gelegd . Dat stoort me enorm
En zo niet heeft ze weer een week lang wat te konkelen in die groene kamer..quote:
Tot volgend jaar !quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:22 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Tom en Randy zijn dan weg.
Dan stop ik er per direkt mee..
Veel is er toch niet meer aan.
? voor JImmy in de live zo te kakken gezet te worden jahquote:
nope uur vol lullenquote:Op zaterdag 6 april 2024 20:24 schreef MacDeMarco het volgende:
pfff, kunnen we niet gewoon naar de uitslag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |