BB zei aan het begin 1 van jullie gaat het huis verlatenquote:Op zaterdag 6 april 2024 20:14 schreef tassie127 het volgende:
Ze vroegen aan Tyron: wie gaat vanavond die finale plaats winnen? Zouden er dan toch 2 uit gaan?
ja afgelopen donderdag geloof ikquote:Op zaterdag 6 april 2024 20:15 schreef Adat231 het volgende:
heeft jimmy deze week nou zijn vliegtuigje gekregen?
quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:15 schreef Adat231 het volgende:
heeft jimmy deze week nou zijn vliegtuigje gekregen?
En toch, zie ik liever dat iemand anders dat doet, dan wanneer iemand zichzelf erop zet.quote:
Nah echt hé?? Dit is toch bizar??quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe zetten we Tom zo slecht mogelijk weg show
Ah dat had ik niet gehoord, was net uit de kamer toen de live begonquote:Op zaterdag 6 april 2024 20:15 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
BB zei aan het begin 1 van jullie gaat het huis verlaten
sjoe wel nog?quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:15 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dat woord kan ik net als vrouwtje niet meer horen
Ja ik denk dat hij ook had kunnen winnen. Maar ik snap zijn keuze zeker.quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Blijf het een superjong vinden....Gekke is terwijl hij klaar is er steeds meer volgelingen bij krijgt.....
Ze kunnen er altijd van maken dat er 2 gelijk aantal stemmen hebben.quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:14 schreef tassie127 het volgende:
Ze vroegen aan Tyron: wie gaat vanavond die finale plaats winnen? Zouden er dan toch 2 uit gaan?
Had niet anders verwacht eerlijk gezegdquote:
Huilt niet hard genoeg in de dbkquote:
Dat klopt . Er zijn ook mensen die zichzelf daarop hebben gezetquote:Op zaterdag 6 april 2024 20:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
En toch, zie ik liever dat iemand anders dat doet, dan wanneer iemand zichzelf erop zet.
dat is al weken duidelijkquote:Op zaterdag 6 april 2024 20:17 schreef Kodiak100 het volgende:
Het is wel duidelijk dat BB Glenn of Ash als winnaar van BB naar voren wil schuiven
Dat is het enige wat ik jammer vind : BB heeft duidelijk voorkeuren en die personen krijgen alle ruimte en aandacht en worden helemaal in de watten gelegd . Dat stoort me enormquote:
Ik kijk de tv uitzendingen niet maar heb wel het idee dat hij heel apart neergezet wordt. Vreemd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |