Zondag 14 april.quote:Op zaterdag 6 april 2024 10:51 schreef Lospedrosa het volgende:
Er staat veel in de OP maar niet welke dag de race is.
Thanks. Alles genoteerd, behalve datquote:Op zaterdag 6 april 2024 10:51 schreef Lospedrosa het volgende:
Er staat veel in de OP maar niet welke dag de race is.
Vooralsnog nietquote:
Ze mogen alsnog wel iets doen aan de Waalse pijl, want wat een mega saaie koers is dat zeg.quote:Op maandag 8 april 2024 11:17 schreef VoMy het volgende:
De Amstel-finale heeft weer een hertekening nodig, ondertussen heeft men wel geleerd wat wanneer komt en wat het juiste moment is om aan te gaan.
Races zouden veel vaker hun finale moeten aanpassen. Behalve natuurlijk MSR en de Waalse Pijl.
Je vergeet dat jaar ervoor dat Mathieu op een brommer mocht.quote:Op maandag 8 april 2024 10:37 schreef Bill_Hillie het volgende:
Toch de Nederlandse trots wel hè de Amstel Gold RaceWel hopen dat deze editie lekker spannend wordt en geen rare fratsen als vorig jaar met die koerswagen en daarvoor dat amateuristische gedoe met die fotofinishes. Dat deed de koers niet echt goed.
Tot 2012 zat deze lus er bijna jaarlijks in.quote:Vorig jaar zijn we met de mannenwedstrijd al wat noordelijker gegaan om niet in de knoop te komen met de vrouwenwedstrijd
Marathon is van 10 tot 12 met nabeschouwing hoogstens tot 1 uur, dus dat lijkt me het probleem niet.quote:Op woensdag 10 april 2024 08:17 schreef Sjoerd102 het volgende:
Kans is wel aanwezig. Er is ook de Marathon in Rotterdam.
en de NOS heeft traditioneel een lange voorbeschouwing.
Volgens mij valt het op zich nog wel mee. Van de top 20 van de PCS-ranking starten de meesten wel die ook daadwerkelijk een kans zouden maken.quote:Op woensdag 10 april 2024 09:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Al bij al toch een mooie koers, zeker de laatste jaren, sinds finish niet meer op de Cauberg is. Erg jammer dat de toppers het niet meer vanzelfsprekend vinden om AGR mee te pakken als ze LBL doen, was toen ik begon met wielrennen kijken wel het geval volgens mij. (Zou risico op valpartijen daarin meespelen?)
Dan gaan we dus de onvermijdelijke aanval van Tomas Kopecky en Jelle Johannink missenquote:Op woensdag 10 april 2024 06:36 schreef Ambrosius het volgende:
Net als vorig jaar maar twee uurtjes op tv?
Als je je toch zo graag als Euregio wilt presenteren, waarom dan niet Rue de Buesdael in Teuven, richting Kuttingen/Sippenaken/Homburg of je pakt Orsbach.quote:Op dinsdag 9 april 2024 09:44 schreef Sjoerd102 het volgende:
Leo heeft weer gedronken:
https://www.wielerflits.n(...)elland-te-ontlasten/
[..]
Tot 2012 zat deze lus er bijna jaarlijks in.
Denk dat het vergunningstechnisch dingetje is.quote:Op woensdag 10 april 2024 16:13 schreef Adames het volgende:
[..]
Als je je toch zo graag als Euregio wilt presenteren, waarom dan niet Rue de Buesdael in Teuven, richting Kuttingen/Sippenaken/Homburg of je pakt Orsbach.
Zou mooi zijn als bv een L1 de eerste 2/3 wedstrijduren zou uitzenden.quote:Op woensdag 10 april 2024 12:52 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Dan gaan we dus de onvermijdelijke aanval van Tomas Kopecky en Jelle Johannink missen
Sporza kondigde in ieder geval de mannen slechts opvolgend aan de vrouwen aan. De meisjes finishen naar verwachting rond 14:15, met de onvermijdelijke interviews en podium zal het wel 15:00 worden eer we naar de mannen gaan.quote:Op woensdag 10 april 2024 06:36 schreef Ambrosius het volgende:
Net als vorig jaar maar twee uurtjes op tv?
Gewoon richting het parcours van de eerste etappe van Aubel - Thimister - Stavelot rijden en daar dan maar meteen finishen.quote:Op woensdag 10 april 2024 16:13 schreef Adames het volgende:
[..]
Als je je toch zo graag als Euregio wilt presenteren, waarom dan niet Rue de Buesdael in Teuven, richting Kuttingen/Sippenaken/Homburg of je pakt Orsbach.
Ik neem aan dat het vlaggetjesvolk van de NOS voor een integrale uitzending kiest nu de WERELDKAMPIOEN die de afgelopen weken de ene na de andere voorstelling heeft gegeven aan het vertrek staat.quote:Op woensdag 10 april 2024 20:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
Sporza kondigde in ieder geval de mannen slechts opvolgend aan de vrouwen aan. De meisjes finishen naar verwachting rond 14:15, met de onvermijdelijke interviews en podium zal het wel 15:00 worden eer we naar de mannen gaan.
NOS-rommel.
15u zal dan wel de uitzending beginnen en dan 15:15-15:30 live beeld.quote:Op woensdag 10 april 2024 21:55 schreef Sjoerd102 het volgende:
Als ze vanaf 15u live zijn is dat volgens tijdschema vanaf moment dat mannen de 1e keer de finishlijn passeren (Verleden de 2e keer). Is bijna ieder jaar dat ze dan live gaan.
Nee nee, we gaan vooral praten over de wereldkampioen. Niet kijken naar. Het volk wil de mening van de analist!quote:Op woensdag 10 april 2024 20:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het vlaggetjesvolk van de NOS voor een integrale uitzending kiest nu de WERELDKAMPIOEN die de afgelopen weken de ene na de andere voorstelling heeft gegeven aan het vertrek staat.
Blijft de NOS eigenlijk de regie verzorgen als Flanders Classics de wedstrijd overneemt volgend jaar? Zo niet, dan kunnen ze misschien wat eerder beginnen aangezien het budget omhoog gaat neem ik aan?quote:Op woensdag 10 april 2024 20:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
Sporza kondigde in ieder geval de mannen slechts opvolgend aan de vrouwen aan. De meisjes finishen naar verwachting rond 14:15, met de onvermijdelijke interviews en podium zal het wel 15:00 worden eer we naar de mannen gaan.
NOS-rommel.
Toen was vorig jaar de beslissende slag al geslagen. Kans is wel dat dat nu niet zo is, want Matje heeft op zo'n parcours geen belang bij een zware wedstrijd.quote:Op woensdag 10 april 2024 21:55 schreef Sjoerd102 het volgende:
Als ze vanaf 15u live zijn is dat volgens tijdschema vanaf moment dat mannen de 1e keer de finishlijn passeren (Verleden de 2e keer). Is bijna ieder jaar dat ze dan live gaan.
Ook Belgische koersen begonnen dit jaar vrij laat met uitzenden andersquote:Op donderdag 11 april 2024 12:26 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Blijft de NOS eigenlijk de regie verzorgen als Flanders Classics de wedstrijd overneemt volgend jaar? Zo niet, dan kunnen ze misschien wat eerder beginnen aangezien het budget omhoog gaat neem ik aan?
Van Gils!quote:Op donderdag 11 april 2024 18:44 schreef geitenbrei het volgende:
[..]
Toen was vorig jaar de beslissende slag al geslagen. Kans is wel dat dat nu niet zo is, want Matje heeft op zo'n parcours geen belang bij een zware wedstrijd.
Pidcock, Healy, Teuns of Van der Poel lijkt me zondag?
Ja, en wat @Szura zegt en: Benwa.quote:Op donderdag 11 april 2024 18:44 schreef geitenbrei het volgende:
*****Mathieu van der Poelquote:Op donderdag 11 april 2024 18:44 schreef geitenbrei het volgende:
[..]
Toen was vorig jaar de beslissende slag al geslagen. Kans is wel dat dat nu niet zo is, want Matje heeft op zo'n parcours geen belang bij een zware wedstrijd.
Dat is morgen natuurlijk ook een stuk lastiger met al die toerfietsers.quote:Op vrijdag 12 april 2024 11:03 schreef Sjoerd102 het volgende:
Al de nodige teams zijn trainen in zuid Limburg
Arme Bauke. Als je zelfs genegeerd wordt door de Deentjes kun je er beter gewoon mee stoppen.quote:Op vrijdag 12 april 2024 11:16 schreef Aguero het volgende:
[..]
*****Mathieu van der Poel
****Juan Ayuso, Tom Pidcock
***Mattias Skjelmose, Joao Almeida, Brandon McNulty, Maxim Van Gils, Oscar Onley
**Dylan Teuns, Ben Healy, Romain Gregoire, Andrea Bagioli, Valentin Madouas, Maximilian Schachmann, Benoit Consefroy, Matteo Jorgenson, Michael Matthews, Kevin Vauquelin, Pello Bilbao, Richard Carapaz, Tiesj Benoot, Simone Velasco, Andreas Kron, Stephen Williams, Finn Fisher-Black, Alexander Kamp, Toms Skujins, Marijn van den Berg, Paul Lapeira
* Vincenzo Albanese, Stefan Küng, Christian Scaroni, Matteo Sobrero, Alex Aranburu, Dorian Godon, Corbin Strong, Samuele Battistella, Jan Christen, Jasper Philipsen, Axel Laurance, Søren Kragh, Warren Barguil, Sergio Higuita, Ion Izagirre, Georg Zimmermann, Davide Formolo, Lorenzo Rota, Michal Kwiatkowski, Quinten Hermans, Kevin Vermaerke, Tobias Johannessen, William Junior Lecerf, Mauri Vansevenant, Simon Clarke, Quinn Simmons, Mikkel Honoré, Marc Hirschi, Andreas Leknessund, Jenno Berckmoes, Krists Neilands, Jack Haig, Omar Fraile, Francesco Busatto, Pascal Eenkhoorn, Louis Vervaeke, Giovanni Aleotti, Gianluca Brambilla, Kamil Malecki, Dylan van Baarle, James Shaw
Gefeliciteerd met je verjaardag vandaag, Sjoerd.quote:Op donderdag 11 april 2024 12:20 schreef Sjoerd102 het volgende:
Morgen mijn verjaardag, bezoek verzet naar zaterdag, zodat ik morgen weer wat foto's kan maken van de parcoursverkenning van de teams. Fotoverslag volgt dus morgen of zaterdagochtend.
Almeida die nooit eendagswedstrijden rijdt en ook zelden wat wint krijgt hier 3 sterren. Bijzonder.quote:Op vrijdag 12 april 2024 11:16 schreef Aguero het volgende:
***Mattias Skjelmose, Joao Almeida, Brandon McNulty, Maxim Van Gils, Oscar Onley
Vorig jaar was het niet veel beter, denk ik.. normaal gesproken was Wout hier dit jaar wel gestart, maar die reed afgelopen jaren ook enkel toen PR werd verplaatst. En Vingegaard (en Roglic) geven ook de voorkeur aan de rittenkoersen.quote:Op vrijdag 12 april 2024 11:29 schreef Chiappucci het volgende:
Visma rijdt met Jorgenson, Benoot, Van der Sande, Vader, Vermote, Hagenes en Staune-Mittet.
Dat is wel eens sterker geweest in de Amstel.
Diversen teams gaan dan trainen in de Voerstreekquote:Op vrijdag 12 april 2024 11:17 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Dat is morgen natuurlijk ook een stuk lastiger met al die toerfietsers.
Inderdaad. Wist ook niet dat Ayuso zo goed was in eendagswedstrijden. Is dit niet te licht voor hem?quote:Op vrijdag 12 april 2024 11:36 schreef VoMy het volgende:
[..]
Almeida die nooit eendagswedstrijden rijdt en ook zelden wat wint krijgt hier 3 sterren. Bijzonder.
Ja, daar verbaasde ik me ook al over; die heeft in het begin van het seizoen wel wat korte uitslagen gereden in de Fauns en Laigueglia, dus daar zit nog wel een idee achter zo lijkt het. Zou ik hem nog steeds geen 4 sterren geven, maar goed.quote:Op vrijdag 12 april 2024 11:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Inderdaad. Wist ook niet dat Ayuso zo goed was in eendagswedstrijden. Is dit niet te licht voor hem?
De lezers zijn Emil massaal aan het trollen, of mokerdom. Of allebei.quote:Op vrijdag 12 april 2024 12:02 schreef Felagund het volgende:
LÆSERNES VINDERBUD
***** Mathieu Van Der Poel
**** Jan Christen
Is ook wel bijzonder.
Gefeliciteerd Sjoerd102quote:Op donderdag 11 april 2024 12:20 schreef Sjoerd102 het volgende:
Morgen mijn verjaardag, bezoek verzet naar zaterdag, zodat ik morgen weer wat foto's kan maken van de parcoursverkenning van de teams. Fotoverslag volgt dus morgen of zaterdagochtend.
Hoho, Tietema fietst nietquote:Op vrijdag 12 april 2024 14:17 schreef VoMy het volgende:
https://sporza.be/nl/2024(...)-tour~1712902728207/
Zondag duikt voor het eerst de kleurrijke outfit van TDT-Unibet op in het WorldTour-peloton. De ploeg van Bas Tietema debuteert in de Nederlandse klassieker op het hoogste niveau. "Dit is een mijlpaal voor iedereen die ons verhaal volgt", vertelt de bezieler van het project. Maar Tietema droomt nog groter: "We willen in 2026 de Tour rijden".
[ afbeelding ]
Er komt een moment waarop optimistische bravoure overgaat in zelfoverschatting en een hinderlijke ontkenning van je eigenlijke niveau. In het geval van DNF-Unibet is dat moment al wel gepasseerd.
Van alle ProConti-ploegen ben je het zowat het slechtste en je kon als ploeg nog niet eens een podiumplek bijeen fietsen in vijf etappes van de Olympia's Tour (2.2 in je eigen land) maar in 2026 WilLeN wE De tOUr RiJdEn.
Tief op Tietema. Fietsende act.
https://www.wielerflits.n(...)dan-wie-ook-die-dag/quote:Op vrijdag 12 april 2024 14:45 schreef franklop het volgende:
1 van de mooiste dingen van 2019 was nog wel Simon Clarke, die zelf 2e werd en met een big smile Mathieu een aantal schouderkloppen gaf direct na de finish. Die snapte het.
Later heeft hij ook nog een mooi inkijkje gegeven in die dag met een uitgebreide getuigenis.quote:Op vrijdag 12 april 2024 14:45 schreef franklop het volgende:
1 van de mooiste dingen van 2019 was nog wel Simon Clarke, die zelf 2e werd en met een big smile Mathieu een aantal schouderkloppen gaf direct na de finish. Die snapte het.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 11 april 2024 12:20 schreef Sjoerd102 het volgende:
De vraag stellen is hem beantwoorden.quote:Op vrijdag 12 april 2024 17:00 schreef maxi-mus het volgende:
Zou Leo hopen op een stil afscheid of zou hij stiekem zelf ook wel een klein beetje de aandacht op gaan zoeken?
Leo als winnaar op het podium.quote:Op vrijdag 12 april 2024 17:00 schreef maxi-mus het volgende:
Zou Leo hopen op een stil afscheid of zou hij stiekem zelf ook wel een klein beetje de aandacht op gaan zoeken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net efkes anges
Leo met een atje?quote:Op vrijdag 12 april 2024 18:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Leo als winnaar op het podium.
Dat Philipsen lange tijd op de startlijst stond, vond ik juist verrassender.quote:Op vrijdag 12 april 2024 12:50 schreef Fretwork het volgende:
Flipsen niet is toch wel een verrassing.
Denk dat Mathieu zich zondag een beetje gedeisd houdt, om niet teveel zichzelf uit te putten. Dan kan hij nog wat optrainen en proberen Luik zo goed mogelijk te rijden.
Waarschijnlijk wel Alpecin met een eerste forcing om het gedrang wat uit te dunnen.
Vanavond dit topic nog eens teruggelezen, ook wel genotquote:Op vrijdag 12 april 2024 14:38 schreef franklop het volgende:
Nog maar even terugkijken
De lange versie zonder muziek;
Blijft een mooi project juist vind ik met dat hele YouTube-gebeuren erbij en ik heb het idee dat het veel jong publiek aanspreekt. Ze harken niet gelijk de ene na de andere overwinning binnen, maar ze zijn nog maar een paar maanden ProTeam natuurlijk. Ik vind het sowieso wel knap dat ze toch in relatief korte tijd het al zo ver geschopt hebben.quote:Op vrijdag 12 april 2024 14:17 schreef VoMy het volgende:
https://sporza.be/nl/2024(...)-tour~1712902728207/
Zondag duikt voor het eerst de kleurrijke outfit van TDT-Unibet op in het WorldTour-peloton. De ploeg van Bas Tietema debuteert in de Nederlandse klassieker op het hoogste niveau. "Dit is een mijlpaal voor iedereen die ons verhaal volgt", vertelt de bezieler van het project. Maar Tietema droomt nog groter: "We willen in 2026 de Tour rijden".
[ afbeelding ]
Er komt een moment waarop optimistische bravoure overgaat in zelfoverschatting en een hinderlijke ontkenning van je eigenlijke niveau. In het geval van DNF-Unibet is dat moment al wel gepasseerd.
Van alle ProConti-ploegen ben je het zowat het slechtste en je kon als ploeg nog niet eens een podiumplek bijeen fietsen in vijf etappes van de Olympia's Tour (2.2 in je eigen land) maar in 2026 WilLeN wE De tOUr RiJdEn.
Tief op Tietema. Fietsende act.
Fuglsang had ook wel een brommer ingeslikt die weekquote:Op vrijdag 12 april 2024 22:29 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Vanavond dit topic nog eens teruggelezen, ook wel genot
Björg Lambrecht…quote:Op vrijdag 12 april 2024 14:38 schreef franklop het volgende:
Tonijn in een bloemetjes jurkquote:Op vrijdag 12 april 2024 22:29 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Toen Julian nog wel wat konquote:Op vrijdag 12 april 2024 22:29 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Content loopt wel erg terug. Ook qua aantal viewsquote:Op vrijdag 12 april 2024 22:30 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Blijft een mooi project juist vind ik met dat hele YouTube-gebeuren erbij en ik heb het idee dat het veel jong publiek aanspreekt. Ze harken niet gelijk de ene na de andere overwinning binnen, maar ze zijn nog maar een paar maanden ProTeam natuurlijk. Ik vind het sowieso wel knap dat ze toch in relatief korte tijd het al zo ver geschopt hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alaphilippe blijft toch wel de koning van het weggeven van (mogelijke) zeges. Ook de sprint in LBL en de nerveuze val tegen de motor in de Ronde van Vlaanderen.quote:Op vrijdag 12 april 2024 14:38 schreef franklop het volgende:
Ook eigenlijk heel bijzonder dat hij slechts 1 monument heeft gewonnen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 12:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Alaphilippe blijft toch wel de koning van het weggeven van (mogelijke) zeges. Ook de sprint in LBL en de nerveuze val tegen de motor in de Ronde van Vlaanderen.
Dat wordt een klein peloton danquote:Op zaterdag 13 april 2024 12:50 schreef Sjoerd102 het volgende:
Ik Tel 18 deelnemers op de voorlopige startlijst.
Waarvan slechts 1 bij Visma
Gezien de extreem korte periode dat hij goed was is hij eerder een gevalletje Asgreen dan een godstalent, wordt wel steeds meer duidelijk in mijn ogen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:01 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ook eigenlijk heel bijzonder dat hij slechts 1 monument heeft gewonnen.
Zes seizoenen boven de 1000 punten, dat is wel echt wat anders dan Asgreen die dat een keer net aan lukte.quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:31 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Gezien de extreem korte periode dat hij goed was is hij eerder een gevalletje Asgreen dan een godstalent, wordt wel steeds meer duidelijk in mijn ogen.
Vooral die tweede wereldtitel in Leuven blijft een bizarre fluke, Taus bedankt!
[ afbeelding ]
AGR leek echter wel voor hem gemaakt, die finale van 2019 blijft ongekend.
2016-2021 ongeveer, dat is toch met geen mogelijkheid extreem kort te noemen?quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:31 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Gezien de extreem korte periode dat hij goed was is hij eerder een gevalletje Asgreen dan een godstalent, wordt wel steeds meer duidelijk in mijn ogen.
Vooral die tweede wereldtitel in Leuven blijft een bizarre fluke, Taus bedankt!
[ afbeelding ]
AGR leek echter wel voor hem gemaakt, die finale van 2019 blijft ongekend.
Staat ook gewoon in de top 100 allertijden in de PCS-ranking.quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
2016-2021 ongeveer, dat is toch met geen mogelijkheid extreem kort te noemen?
Tiesj en Tosh.quote:Op vrijdag 12 april 2024 11:29 schreef Chiappucci het volgende:
Visma rijdt met Jorgenson, Benoot, Van der Sande, Vader, Vermote, Hagenes en Staune-Mittet.
Dat is wel eens sterker geweest in de Amstel.
Hij heeft Luik en de Amstel Gold Race weggegeven min of meer. Laatste geen monument, maar toch.quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:01 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ook eigenlijk heel bijzonder dat hij slechts 1 monument heeft gewonnen.
Mja, ook zonder de DSQ had hij LBL toen niet gewonnen.. En anders had Hirschi misschien wel gewonnen, het was in ieder geval niet z'n beste sprint.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:24 schreef geitenbrei het volgende:
[..]
Hij heeft Luik en de Amstel Gold Race weggegeven min of meer. Laatste geen monument, maar toch.
Ik was de DSQ vergeten. LBL 2020 trouwens, mochten mensen '?' denken.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:47 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Mja, ook zonder de DSQ had hij LBL toen niet gewonnen.. En anders had Hirschi misschien wel gewonnen, het was in ieder geval niet z'n beste sprint.
En z'n enige zege in een monument was dan weer een zege in een sprint die je minder verwachtte
quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
2016-2021 ongeveer, dat is toch met geen mogelijkheid extreem kort te noemen?
In mijn ogen zijn die 2 jaren echt bizarre uitschieters, die hem overrated maken. Het is een sterke renner, maar in mijn ogen absoluut niet eentje van het groepje Boonen, Cancellara, Sagan, Van Aert, Van der Poel, Pogi. Daarnaast een ernstig vermoeden van gezien zijn rijden sinds Taus weg is.quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:24 schreef Felagund het volgende:
[..]
Staat ook gewoon in de top 100 allertijden in de PCS-ranking.
Dat deden ze afgelopen twee zondagen ook.quote:Op zondag 14 april 2024 03:32 schreef DeeBee het volgende:
[..]
[..]
In mijn ogen zijn die 2 jaren echt bizarre uitschieters, die hem overrated maken. Het is een sterke renner, maar in mijn ogen absoluut niet eentje van het groepje Boonen, Cancellara, Sagan, Van Aert, Van der Poel, Pogi. Daarnaast een ernstig vermoeden van gezien zijn rijden sinds Taus weg is.
Dat hij zelfs rittenkoersen pakte in het begin van zijn carriere blijft ook wel bizar.
Fijne Gold Race dag, allen. Denk dat Matje vandaag hem niet pakt, omdat iedereen naar hem gaat kijken.
NOSgodenquote:Twee Nederlandse feestjes vandaag?
Die is na de Ronde van Vlaanderen weer een week ziek geweest dus daar zou ik niet zo veel van verwachten.quote:
Supercompensatiequote:Op zondag 14 april 2024 09:04 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Die is na de Ronde van Vlaanderen weer een week ziek geweest dus daar zou ik niet zo veel van verwachten.
Hier toch moeilijker iedereen losrijden voor hem, hij wordt op sommige heuvels hier zelfs gelost, maar misschien is hij vandaag beter in vorm. Sprint van een groepje zit je nog wel met Matthews natuurlijk.quote:Op zondag 14 april 2024 07:57 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat deden ze afgelopen twee zondagen ook.
Daarvoor is Tjeu toch kilo of 10 te zwaar?quote:Op zondag 14 april 2024 10:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
Als ie wel weer dominant wint vandaag, dan zou ik eigenlijk ook wel in de Waalse Pijl willen zien.
In principe wel, maar Mathieu in supervorm was ook de sterkste op de Muur de Bretagne. Huy is wel wat zwaarder, maar de concurrentie is minder.quote:Op zondag 14 april 2024 10:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Daarvoor is Tjeu toch kilo of 10 te zwaar?
Het is niet meest geweldige line-up inderdaad. Die twee inderdaad. Zou me niet verbazen als Tadej toch Waalse Pijl eraan plakt.quote:Op zondag 14 april 2024 10:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
In principe wel, maar Mathieu in supervorm was ook de sterkste op de Muur de Bretagne. Huy is wel wat zwaarder, maar de concurrentie is minder.
Wie is nu favoriet? Skjelmose of Teuns? Geen tegenstand uit het AAA-segment om het maar zo te noemen.
Ze hebben de omloop in Huy hertekend en deze is nu een stuk makkelijker (Cherave is eruit gehaald), de concurrentie is relatief gezien erg matig. Dan blijft er een inspanning van < 3 minuten over. Als Wout het op Great Orme kan winnen van Alaphilippe die een week later zeer dominant wereldkampioen zou worden, denk ik dat Van der Poel hier ook wel prijs moet kunnen rijden.quote:Op zondag 14 april 2024 10:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Daarvoor is Tjeu toch kilo of 10 te zwaar?
Gewoon PCS.quote:Op zondag 14 april 2024 10:40 schreef Sjoerd102 het volgende:
Is er ergens een live ticker? Los van de nos app die ligt altijd kilometers achter
Denk je? Als het het laatste uur nog bijeen zit dan kan niemand VdP afstoppen zo leek het afgelopen weken, dus die subtopper moet dan al eerder zijn weggesprongen.quote:Op zondag 14 april 2024 09:14 schreef Steven184 het volgende:
Dit lijkt me wel een dag dat een een of andere gare subtopper wint omdat iedereen naar Mathieu kijkt, terwijl die helemaal niet zo erg topfavoriet zou moeten zijn.
Fem is dus ziek geweest na Vlaanderenquote:Op zondag 14 april 2024 11:03 schreef DiegoFuser het volgende:
Liever een flopwinnaar en een leuke koers dan die snoozefesten van de afgelopen twee zondagen.
Tevens de hoogste tijd dat wattage monster Fem eens gaat leveren vandaag.
Ach Sjoerd.quote:Op zondag 14 april 2024 09:53 schreef Sjoerd102 het volgende:
Ik heb vanaf 2012 1 aankomst gemist ter plaatse. En dat was 2019
Lekker straks de vrouwen en mannen door elkaar.quote:Op zondag 14 april 2024 11:18 schreef franklop het volgende:
The race has been neutralised after an incident involving a police officer.
Dat dus
Mannenkoers krijgen we op deze manier pas te zien vanaf de Eyserboswegquote:Op zondag 14 april 2024 11:18 schreef franklop het volgende:
The race has been neutralised after an incident involving a police officer.
Dat dus
quote:De vrouwenkoers van de Amstel Gold Race is zondagochtend geneutraliseerd na een incident waarbij een politieagent betrokken was.
Een motoragent die bij de koers betrokken was kwam in botsing met een auto. De politieagent is overgebracht naar het ziekenhuis, zo bevestigt een woordvoerder van de politie.
Voerendaal
Het ging even na 11:00 uur mis op de Bergseweg in Voerendaal. Hoe het ongeluk kon gebeuren, is vooralsnog onduidelijk. Meerdere hulpdiensten zijn opgeroepen.
Alternatieve route
De Bergseweg is afgesloten voor politieonderzoek. Om ruimte te maken voor die hulpdiensten, wordt de mannenkoers via een alternatieve route gereden. De mannen vervolgen hun route via de Korenweg. Wanneer de vrouwen weer gaan rijden, is nog onduidelijk.
Ze willen denk ik eerst de dameskoers uitzenden. Daar moeten ze volgens Steef nog 110km rijden; dat is dus zeker nog 3 uur koers.quote:Op zondag 14 april 2024 12:08 schreef VoMy het volgende:
[..]
Moet toch 2 uur live van te zien zijn? Wie pakt de Mediawet erbij?
Of ze halen er een rondje uit op het lokale circuitquote:Op zondag 14 april 2024 12:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze willen denk ik eerst de dameskoers uitzenden. Daar moeten ze volgens Steef nog 110km rijden; dat is dus zeker nog 3 uur koers.
quote:Latest update from the race: The peloton will be neutralised until they reach Valkenburg (at the start of the local circuit). Once there, they will continue racing and finish the race with a couple of laps.
Vier rondjes gaan ze afleggen.quote:Op zondag 14 april 2024 12:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
'couple' suggereert dat ze inderdaad naar het aantal rondjes aan het kijken zijn.
quote:Op zondag 14 april 2024 12:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
Mensen die in het TDT cafe zitten
Als ze heel langzaam fietsen dan wel.quote:
Meer een ongelukkig punt in de de wedstrijd. Was dit een 10/15km verderop gebeurd, hadden de mannen geen last gehadquote:Op zondag 14 april 2024 12:18 schreef Remco het volgende:
Dit is echt het slechtste parcours waar zoiets als dit kan gebeuren, met een mannenrace erachter aan.
Puppy-yoga op/met de fiets?quote:Op zondag 14 april 2024 12:35 schreef StephanL het volgende:
Haha honden knuffelen bij de vrouwen, zojuist bij de NOS, van toen ze stil stonden.
Als de concurrentie Pogacar, Evenepoel, Van Aert is misschien. Als hij nog steeds benen heeft hoeft hij op deze heuvels in ieder geval in dit veld niemand te vrezen.quote:Op zondag 14 april 2024 09:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hier toch moeilijker iedereen losrijden voor hem, hij wordt op sommige heuvels hier zelfs gelost, maar misschien is hij vandaag beter in vorm. Sprint van een groepje zit je nog wel met Matthews natuurlijk.
Vind het verrassend dat hij zo extreem favoriet is.
Met voorbeschouwing. Geen live beeld nogquote:Op zondag 14 april 2024 12:43 schreef StephanL het volgende:
[..]
Geen puppies, waren zo te zien volwassen honden.
De NOS is live
Gewoon pure pech op dit punt.quote:Op zondag 14 april 2024 12:46 schreef Abrikozentaart het volgende:
Waarom kan men in NL niet normaal een wielerkoers organiseren
Dit heeft daar toch niks mee te maken? Zo'n ongeval is gewoon pech.quote:Op zondag 14 april 2024 12:46 schreef Abrikozentaart het volgende:
Waarom kan men in NL niet normaal een wielerkoers organiseren
Kan best wezen maar waarom moet het een uur duren voordat zo man met de ambulance van het parkoers is gehaaldquote:Op zondag 14 april 2024 12:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gewoon pure pech op dit punt.
Weg was afgesloten wegens politieonderzoek, daarom duurde dat lang, ambu was allang weg.quote:Op zondag 14 april 2024 12:49 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
Kan best wezen maar waarom moet het een uur duren voordat zo man met de ambulance van het parkoers is gehaald
doe dat politieonderzoek een andere keer dan. Laat eerst de koers doorgaan. Waarschijnlijk heeft de politieagent zelf niet opgeletquote:Op zondag 14 april 2024 12:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Weg was afgesloten wegens politieonderzoek, daarom duurde dat lang, ambu was allang weg.
Ja, ho maar.quote:Op zondag 14 april 2024 12:51 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
doe dat politieonderzoek een andere keer dan. Laat eerst de koers doorgaan. Waarschijnlijk heeft de politieagent zelf niet opgelet
quote:Op zondag 14 april 2024 12:51 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
doe dat politieonderzoek een andere keer dan. Laat eerst de koers doorgaan. Waarschijnlijk heeft de politieagent zelf niet opgelet
Leuke act.quote:Op zondag 14 april 2024 12:51 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
PIETJEPUKKEDquote:Op zondag 14 april 2024 12:51 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 april 2024 12:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gewoon pure pech op dit punt.
quote:Op zondag 14 april 2024 12:57 schreef wimderon het volgende:
https://sporza.be/nl/2020(...)-2000~1587196441690/
23/23Ik kwam dus niet op de naam van een tweevoudig Italiaanse winnaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Het vrouwenparcours is sowieso al niet je-van-het.quote:Op zondag 14 april 2024 12:53 schreef Remco het volgende:
Valpartij technisch is zo'n enorm ingekorte vrouwenkoers geen goed nieuws denk ik.
23/23Staan er wel meer op de erelijst die nu nog licht gevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
23/23SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te strak bandje.quote:Op zondag 14 april 2024 13:02 schreef Szura het volgende:
[..]
Staan er wel meer op de erelijst die nu nog licht geven
Iedereen live behalve de NOS, het is een kunst.quote:Op zondag 14 april 2024 13:06 schreef wimderon het volgende:
Home of Cycling is live, nog 43 kilometer te gaan.
Zijn er dan geen andere wegen?quote:Op zondag 14 april 2024 12:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Weg was afgesloten wegens politieonderzoek, daarom duurde dat lang, ambu was allang weg.
Komt door de bezuinigingenquote:Op zondag 14 april 2024 13:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Iedereen live behalve de NOS, het is een kunst.
Dat heeft er niets mee te maken, me dunkt.quote:
bij de NOS houden ze meer van praten over sport dan daadwerkelijk live sport te laten zienquote:
Service hequote:Op zondag 14 april 2024 13:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Iedereen live behalve de NOS, het is een kunst.
Vollering kan niet mee met de eerste poes.quote:Op zondag 14 april 2024 13:12 schreef franklop het volgende:
Roxane is vervelend. Met haar Roxplaining
Daphne Schippers belde. Ze wil haar kaaklijn terugquote:Op zondag 14 april 2024 13:12 schreef franklop het volgende:
Roxane is vervelend. Met haar Roxplaining
Iris.quote:Op zondag 14 april 2024 13:13 schreef DiegoFuser het volgende:
Ik weet niet wie ik slechter vind Rox of Ine.
Gewoon over liggende politieman en om politiemotor en auto heen rijden. Wat maakt het uit johquote:
Eurosport is live sowieso geen optie. Met hun minuten vertraging.quote:
Altijd kiezen voor kwaliteitquote:Op zondag 14 april 2024 13:15 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Eurosport is live sowieso geen optie. Met hun minuten vertraging.
En Dafne belde waarom je haar Daphne noemtquote:Op zondag 14 april 2024 13:13 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Daphne Schippers belde. Ze wil haar kaaklijn terug
23/23SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net efkes anges
Zo groot is de vijver qua Luxemburgers nietquote:Op zondag 14 april 2024 13:20 schreef Mani89 het volgende:
22/23, het Slek jaar was ik hélemaal kwijt.
Kim Kirchenquote:Op zondag 14 april 2024 13:23 schreef franklop het volgende:
[..]
Zo groot is de vijver qua Luxemburgers niet
Zeker niet als enkel de achternaam voldoende isquote:Op zondag 14 april 2024 13:23 schreef franklop het volgende:
[..]
Die won wel ooit de Waalse Pijlquote:Op zondag 14 april 2024 13:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kim KirchenOok hartproblemen geloof ik. Ik was fan.
Met deze surplace kan het zo maar 2 minuten zijn bij de belquote:Op zondag 14 april 2024 13:26 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als SD vol voor Wiebes gaat straks, kan het ook snel weer omdraaien
Oh dat had ik niet eens gezien, dat had op zich best geholpen haha.quote:Op zondag 14 april 2024 13:23 schreef franklop het volgende:
[..]
'Meldkamer, mensen hebben iemand met een vuurwapen zie lopen in de buurt van Valkenburg..... 'quote:Op zondag 14 april 2024 12:51 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
Bij de mannen slaat het ook nergens meer opquote:Op zondag 14 april 2024 13:34 schreef Remco het volgende:
Bij de vrouwen mag je Herbert Dijkstra 1 min per 10 km som met gemak x2 doen.
Of Wiebes?quote:Op zondag 14 april 2024 13:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vollering trekt vol kaart Koplakkie?
Dries ademt dan weer niet.quote:Op zondag 14 april 2024 13:48 schreef DiegoFuser het volgende:
De hele simpele Yara zit me een partij bekken te trekken.
Gevaarlijke gok. Van Agt ziet er heel goed uit. Bauernfeind klimt ook goed.quote:Op zondag 14 april 2024 13:49 schreef Szura het volgende:
Peloton gelooft het wel met deze koploopsters
Goed dat daar de laatste tijd in diverse sporten eindelijk eens beetje bij beetje serieuzer naar gekeken wordt in combinatie met trainen en zware inspanningen.quote:
Beetje bitumineuze voegvullingsmassa lost alles op.quote:
NOS genot beste genot.quote:
Mannen onderschatten serieus hoe kut een menstruatie kan zijnquote:Op zondag 14 april 2024 13:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Goed dat daar de laatste tijd in diverse sporten eindelijk eens beetje bij beetje serieuzer naar gekeken wordt in combinatie met trainen en zware inspanningen.
Zelf getakt: 50 tellen kloptquote:Op zondag 14 april 2024 13:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gevaarlijke gok. Van Agt ziet er heel goed uit. Bauernfeind klimt ook goed.
Maar GPS is niet echt betrouwbaar hier vind ik
In het peloton oogt het nog niet echt als volle finalequote:Op zondag 14 april 2024 13:51 schreef wimderon het volgende:
Rox begint in volle finale een hele verhandeling over hoe er omgegaan wordt met menstruatie in het vrouwenpeloton.
Marginal Painsquote:Op zondag 14 april 2024 13:51 schreef wimderon het volgende:
Rox begint in volle finale een hele verhandeling over hoe er omgegaan wordt met menstruatie in het vrouwenpeloton.
Het gevoel ken ik uiteraard niet, maar met samenwonen met een vrouwelijke topsporter krijg ik er in elk geval genoeg over mee, van dat het de ene keer prima kan zijn en je gewoon kunt trainen en dat het de andere keer onmogelijk kan zijn om überhaupt normaal je dag door te komen en alles er tussenin en omheenquote:Op zondag 14 april 2024 13:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Mannen onderschatten serieus hoe kut een menstruatie kan zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |