Fem is dus ziek geweest na Vlaanderenquote:Op zondag 14 april 2024 11:03 schreef DiegoFuser het volgende:
Liever een flopwinnaar en een leuke koers dan die snoozefesten van de afgelopen twee zondagen.
Tevens de hoogste tijd dat wattage monster Fem eens gaat leveren vandaag.
Ach Sjoerd.quote:Op zondag 14 april 2024 09:53 schreef Sjoerd102 het volgende:
Ik heb vanaf 2012 1 aankomst gemist ter plaatse. En dat was 2019
Lekker straks de vrouwen en mannen door elkaar.quote:Op zondag 14 april 2024 11:18 schreef franklop het volgende:
The race has been neutralised after an incident involving a police officer.
Dat dus
Mannenkoers krijgen we op deze manier pas te zien vanaf de Eyserboswegquote:Op zondag 14 april 2024 11:18 schreef franklop het volgende:
The race has been neutralised after an incident involving a police officer.
Dat dus
quote:De vrouwenkoers van de Amstel Gold Race is zondagochtend geneutraliseerd na een incident waarbij een politieagent betrokken was.
Een motoragent die bij de koers betrokken was kwam in botsing met een auto. De politieagent is overgebracht naar het ziekenhuis, zo bevestigt een woordvoerder van de politie.
Voerendaal
Het ging even na 11:00 uur mis op de Bergseweg in Voerendaal. Hoe het ongeluk kon gebeuren, is vooralsnog onduidelijk. Meerdere hulpdiensten zijn opgeroepen.
Alternatieve route
De Bergseweg is afgesloten voor politieonderzoek. Om ruimte te maken voor die hulpdiensten, wordt de mannenkoers via een alternatieve route gereden. De mannen vervolgen hun route via de Korenweg. Wanneer de vrouwen weer gaan rijden, is nog onduidelijk.
Ze willen denk ik eerst de dameskoers uitzenden. Daar moeten ze volgens Steef nog 110km rijden; dat is dus zeker nog 3 uur koers.quote:Op zondag 14 april 2024 12:08 schreef VoMy het volgende:
[..]
Moet toch 2 uur live van te zien zijn? Wie pakt de Mediawet erbij?
Of ze halen er een rondje uit op het lokale circuitquote:Op zondag 14 april 2024 12:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze willen denk ik eerst de dameskoers uitzenden. Daar moeten ze volgens Steef nog 110km rijden; dat is dus zeker nog 3 uur koers.
quote:Latest update from the race: The peloton will be neutralised until they reach Valkenburg (at the start of the local circuit). Once there, they will continue racing and finish the race with a couple of laps.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |