Mja, ook zonder de DSQ had hij LBL toen niet gewonnen.. En anders had Hirschi misschien wel gewonnen, het was in ieder geval niet z'n beste sprint.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:24 schreef geitenbrei het volgende:
[..]
Hij heeft Luik en de Amstel Gold Race weggegeven min of meer. Laatste geen monument, maar toch.
Ik was de DSQ vergeten. LBL 2020 trouwens, mochten mensen '?' denken.quote:Op zaterdag 13 april 2024 22:47 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Mja, ook zonder de DSQ had hij LBL toen niet gewonnen.. En anders had Hirschi misschien wel gewonnen, het was in ieder geval niet z'n beste sprint.
En z'n enige zege in een monument was dan weer een zege in een sprint die je minder verwachtte
quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
2016-2021 ongeveer, dat is toch met geen mogelijkheid extreem kort te noemen?
In mijn ogen zijn die 2 jaren echt bizarre uitschieters, die hem overrated maken. Het is een sterke renner, maar in mijn ogen absoluut niet eentje van het groepje Boonen, Cancellara, Sagan, Van Aert, Van der Poel, Pogi. Daarnaast een ernstig vermoeden van gezien zijn rijden sinds Taus weg is.quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:24 schreef Felagund het volgende:
[..]
Staat ook gewoon in de top 100 allertijden in de PCS-ranking.
Dat deden ze afgelopen twee zondagen ook.quote:Op zondag 14 april 2024 03:32 schreef DeeBee het volgende:
[..]
[..]
In mijn ogen zijn die 2 jaren echt bizarre uitschieters, die hem overrated maken. Het is een sterke renner, maar in mijn ogen absoluut niet eentje van het groepje Boonen, Cancellara, Sagan, Van Aert, Van der Poel, Pogi. Daarnaast een ernstig vermoeden van gezien zijn rijden sinds Taus weg is.
Dat hij zelfs rittenkoersen pakte in het begin van zijn carriere blijft ook wel bizar.
Fijne Gold Race dag, allen. Denk dat Matje vandaag hem niet pakt, omdat iedereen naar hem gaat kijken.
NOSgodenquote:Twee Nederlandse feestjes vandaag?
Die is na de Ronde van Vlaanderen weer een week ziek geweest dus daar zou ik niet zo veel van verwachten.quote:
Supercompensatiequote:Op zondag 14 april 2024 09:04 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Die is na de Ronde van Vlaanderen weer een week ziek geweest dus daar zou ik niet zo veel van verwachten.
Hier toch moeilijker iedereen losrijden voor hem, hij wordt op sommige heuvels hier zelfs gelost, maar misschien is hij vandaag beter in vorm. Sprint van een groepje zit je nog wel met Matthews natuurlijk.quote:Op zondag 14 april 2024 07:57 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat deden ze afgelopen twee zondagen ook.
Daarvoor is Tjeu toch kilo of 10 te zwaar?quote:Op zondag 14 april 2024 10:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
Als ie wel weer dominant wint vandaag, dan zou ik eigenlijk ook wel in de Waalse Pijl willen zien.
In principe wel, maar Mathieu in supervorm was ook de sterkste op de Muur de Bretagne. Huy is wel wat zwaarder, maar de concurrentie is minder.quote:Op zondag 14 april 2024 10:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Daarvoor is Tjeu toch kilo of 10 te zwaar?
Het is niet meest geweldige line-up inderdaad. Die twee inderdaad. Zou me niet verbazen als Tadej toch Waalse Pijl eraan plakt.quote:Op zondag 14 april 2024 10:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
In principe wel, maar Mathieu in supervorm was ook de sterkste op de Muur de Bretagne. Huy is wel wat zwaarder, maar de concurrentie is minder.
Wie is nu favoriet? Skjelmose of Teuns? Geen tegenstand uit het AAA-segment om het maar zo te noemen.
Ze hebben de omloop in Huy hertekend en deze is nu een stuk makkelijker (Cherave is eruit gehaald), de concurrentie is relatief gezien erg matig. Dan blijft er een inspanning van < 3 minuten over. Als Wout het op Great Orme kan winnen van Alaphilippe die een week later zeer dominant wereldkampioen zou worden, denk ik dat Van der Poel hier ook wel prijs moet kunnen rijden.quote:Op zondag 14 april 2024 10:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Daarvoor is Tjeu toch kilo of 10 te zwaar?
Gewoon PCS.quote:Op zondag 14 april 2024 10:40 schreef Sjoerd102 het volgende:
Is er ergens een live ticker? Los van de nos app die ligt altijd kilometers achter
Denk je? Als het het laatste uur nog bijeen zit dan kan niemand VdP afstoppen zo leek het afgelopen weken, dus die subtopper moet dan al eerder zijn weggesprongen.quote:Op zondag 14 april 2024 09:14 schreef Steven184 het volgende:
Dit lijkt me wel een dag dat een een of andere gare subtopper wint omdat iedereen naar Mathieu kijkt, terwijl die helemaal niet zo erg topfavoriet zou moeten zijn.
Fem is dus ziek geweest na Vlaanderenquote:Op zondag 14 april 2024 11:03 schreef DiegoFuser het volgende:
Liever een flopwinnaar en een leuke koers dan die snoozefesten van de afgelopen twee zondagen.
Tevens de hoogste tijd dat wattage monster Fem eens gaat leveren vandaag.
Ach Sjoerd.quote:Op zondag 14 april 2024 09:53 schreef Sjoerd102 het volgende:
Ik heb vanaf 2012 1 aankomst gemist ter plaatse. En dat was 2019
Lekker straks de vrouwen en mannen door elkaar.quote:Op zondag 14 april 2024 11:18 schreef franklop het volgende:
The race has been neutralised after an incident involving a police officer.
Dat dus
Mannenkoers krijgen we op deze manier pas te zien vanaf de Eyserboswegquote:Op zondag 14 april 2024 11:18 schreef franklop het volgende:
The race has been neutralised after an incident involving a police officer.
Dat dus
quote:De vrouwenkoers van de Amstel Gold Race is zondagochtend geneutraliseerd na een incident waarbij een politieagent betrokken was.
Een motoragent die bij de koers betrokken was kwam in botsing met een auto. De politieagent is overgebracht naar het ziekenhuis, zo bevestigt een woordvoerder van de politie.
Voerendaal
Het ging even na 11:00 uur mis op de Bergseweg in Voerendaal. Hoe het ongeluk kon gebeuren, is vooralsnog onduidelijk. Meerdere hulpdiensten zijn opgeroepen.
Alternatieve route
De Bergseweg is afgesloten voor politieonderzoek. Om ruimte te maken voor die hulpdiensten, wordt de mannenkoers via een alternatieve route gereden. De mannen vervolgen hun route via de Korenweg. Wanneer de vrouwen weer gaan rijden, is nog onduidelijk.
Ze willen denk ik eerst de dameskoers uitzenden. Daar moeten ze volgens Steef nog 110km rijden; dat is dus zeker nog 3 uur koers.quote:Op zondag 14 april 2024 12:08 schreef VoMy het volgende:
[..]
Moet toch 2 uur live van te zien zijn? Wie pakt de Mediawet erbij?
Of ze halen er een rondje uit op het lokale circuitquote:Op zondag 14 april 2024 12:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze willen denk ik eerst de dameskoers uitzenden. Daar moeten ze volgens Steef nog 110km rijden; dat is dus zeker nog 3 uur koers.
quote:Latest update from the race: The peloton will be neutralised until they reach Valkenburg (at the start of the local circuit). Once there, they will continue racing and finish the race with a couple of laps.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |