Inderdaad. Wist ook niet dat Ayuso zo goed was in eendagswedstrijden. Is dit niet te licht voor hem?quote:Op vrijdag 12 april 2024 11:36 schreef VoMy het volgende:
[..]
Almeida die nooit eendagswedstrijden rijdt en ook zelden wat wint krijgt hier 3 sterren. Bijzonder.
Ja, daar verbaasde ik me ook al over; die heeft in het begin van het seizoen wel wat korte uitslagen gereden in de Fauns en Laigueglia, dus daar zit nog wel een idee achter zo lijkt het. Zou ik hem nog steeds geen 4 sterren geven, maar goed.quote:Op vrijdag 12 april 2024 11:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Inderdaad. Wist ook niet dat Ayuso zo goed was in eendagswedstrijden. Is dit niet te licht voor hem?
De lezers zijn Emil massaal aan het trollen, of mokerdom. Of allebei.quote:Op vrijdag 12 april 2024 12:02 schreef Felagund het volgende:
LĘSERNES VINDERBUD
***** Mathieu Van Der Poel
**** Jan Christen
Is ook wel bijzonder.
Gefeliciteerd Sjoerd102quote:Op donderdag 11 april 2024 12:20 schreef Sjoerd102 het volgende:
Morgen mijn verjaardag, bezoek verzet naar zaterdag, zodat ik morgen weer wat foto's kan maken van de parcoursverkenning van de teams. Fotoverslag volgt dus morgen of zaterdagochtend.
Hoho, Tietema fietst nietquote:Op vrijdag 12 april 2024 14:17 schreef VoMy het volgende:
https://sporza.be/nl/2024(...)-tour~1712902728207/
Zondag duikt voor het eerst de kleurrijke outfit van TDT-Unibet op in het WorldTour-peloton. De ploeg van Bas Tietema debuteert in de Nederlandse klassieker op het hoogste niveau. "Dit is een mijlpaal voor iedereen die ons verhaal volgt", vertelt de bezieler van het project. Maar Tietema droomt nog groter: "We willen in 2026 de Tour rijden".
[ afbeelding ]
Er komt een moment waarop optimistische bravoure overgaat in zelfoverschatting en een hinderlijke ontkenning van je eigenlijke niveau. In het geval van DNF-Unibet is dat moment al wel gepasseerd.
Van alle ProConti-ploegen ben je het zowat het slechtste en je kon als ploeg nog niet eens een podiumplek bijeen fietsen in vijf etappes van de Olympia's Tour (2.2 in je eigen land) maar in 2026 WilLeN wE De tOUr RiJdEn.
Tief op Tietema. Fietsende act.
Niet meer neequote:
https://www.wielerflits.n(...)dan-wie-ook-die-dag/quote:Op vrijdag 12 april 2024 14:45 schreef franklop het volgende:
1 van de mooiste dingen van 2019 was nog wel Simon Clarke, die zelf 2e werd en met een big smile Mathieu een aantal schouderkloppen gaf direct na de finish. Die snapte het.
Later heeft hij ook nog een mooi inkijkje gegeven in die dag met een uitgebreide getuigenis.quote:Op vrijdag 12 april 2024 14:45 schreef franklop het volgende:
1 van de mooiste dingen van 2019 was nog wel Simon Clarke, die zelf 2e werd en met een big smile Mathieu een aantal schouderkloppen gaf direct na de finish. Die snapte het.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 11 april 2024 12:20 schreef Sjoerd102 het volgende:
Morgen mijn verjaardag, bezoek verzet naar zaterdag, zodat ik morgen weer wat foto's kan maken van de parcoursverkenning van de teams. Fotoverslag volgt dus morgen of zaterdagochtend.
De vraag stellen is hem beantwoorden.quote:Op vrijdag 12 april 2024 17:00 schreef maxi-mus het volgende:
Zou Leo hopen op een stil afscheid of zou hij stiekem zelf ook wel een klein beetje de aandacht op gaan zoeken?
Leo als winnaar op het podium.quote:Op vrijdag 12 april 2024 17:00 schreef maxi-mus het volgende:
Zou Leo hopen op een stil afscheid of zou hij stiekem zelf ook wel een klein beetje de aandacht op gaan zoeken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net efkes anges
Leo met een atje?quote:Op vrijdag 12 april 2024 18:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Leo als winnaar op het podium.
Dat Philipsen lange tijd op de startlijst stond, vond ik juist verrassender.quote:Op vrijdag 12 april 2024 12:50 schreef Fretwork het volgende:
Flipsen niet is toch wel een verrassing.
Denk dat Mathieu zich zondag een beetje gedeisd houdt, om niet teveel zichzelf uit te putten. Dan kan hij nog wat optrainen en proberen Luik zo goed mogelijk te rijden.
Waarschijnlijk wel Alpecin met een eerste forcing om het gedrang wat uit te dunnen.
Vanavond dit topic nog eens teruggelezen, ook wel genotquote:Op vrijdag 12 april 2024 14:38 schreef franklop het volgende:
Nog maar even terugkijken
De lange versie zonder muziek;
Blijft een mooi project juist vind ik met dat hele YouTube-gebeuren erbij en ik heb het idee dat het veel jong publiek aanspreekt. Ze harken niet gelijk de ene na de andere overwinning binnen, maar ze zijn nog maar een paar maanden ProTeam natuurlijk. Ik vind het sowieso wel knap dat ze toch in relatief korte tijd het al zo ver geschopt hebben.quote:Op vrijdag 12 april 2024 14:17 schreef VoMy het volgende:
https://sporza.be/nl/2024(...)-tour~1712902728207/
Zondag duikt voor het eerst de kleurrijke outfit van TDT-Unibet op in het WorldTour-peloton. De ploeg van Bas Tietema debuteert in de Nederlandse klassieker op het hoogste niveau. "Dit is een mijlpaal voor iedereen die ons verhaal volgt", vertelt de bezieler van het project. Maar Tietema droomt nog groter: "We willen in 2026 de Tour rijden".
[ afbeelding ]
Er komt een moment waarop optimistische bravoure overgaat in zelfoverschatting en een hinderlijke ontkenning van je eigenlijke niveau. In het geval van DNF-Unibet is dat moment al wel gepasseerd.
Van alle ProConti-ploegen ben je het zowat het slechtste en je kon als ploeg nog niet eens een podiumplek bijeen fietsen in vijf etappes van de Olympia's Tour (2.2 in je eigen land) maar in 2026 WilLeN wE De tOUr RiJdEn.
Tief op Tietema. Fietsende act.
Fuglsang had ook wel een brommer ingeslikt die weekquote:Op vrijdag 12 april 2024 22:29 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Vanavond dit topic nog eens teruggelezen, ook wel genot
Björg Lambrecht…quote:Op vrijdag 12 april 2024 14:38 schreef franklop het volgende:
Tonijn in een bloemetjes jurkquote:Op vrijdag 12 april 2024 22:29 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Toen Julian nog wel wat konquote:Op vrijdag 12 april 2024 22:29 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Content loopt wel erg terug. Ook qua aantal viewsquote:Op vrijdag 12 april 2024 22:30 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Blijft een mooi project juist vind ik met dat hele YouTube-gebeuren erbij en ik heb het idee dat het veel jong publiek aanspreekt. Ze harken niet gelijk de ene na de andere overwinning binnen, maar ze zijn nog maar een paar maanden ProTeam natuurlijk. Ik vind het sowieso wel knap dat ze toch in relatief korte tijd het al zo ver geschopt hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alaphilippe blijft toch wel de koning van het weggeven van (mogelijke) zeges. Ook de sprint in LBL en de nerveuze val tegen de motor in de Ronde van Vlaanderen.quote:Op vrijdag 12 april 2024 14:38 schreef franklop het volgende:
Ook eigenlijk heel bijzonder dat hij slechts 1 monument heeft gewonnen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 12:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Alaphilippe blijft toch wel de koning van het weggeven van (mogelijke) zeges. Ook de sprint in LBL en de nerveuze val tegen de motor in de Ronde van Vlaanderen.
Dat wordt een klein peloton danquote:Op zaterdag 13 april 2024 12:50 schreef Sjoerd102 het volgende:
Ik Tel 18 deelnemers op de voorlopige startlijst.
Waarvan slechts 1 bij Visma
Gezien de extreem korte periode dat hij goed was is hij eerder een gevalletje Asgreen dan een godstalent, wordt wel steeds meer duidelijk in mijn ogen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:01 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ook eigenlijk heel bijzonder dat hij slechts 1 monument heeft gewonnen.
Zes seizoenen boven de 1000 punten, dat is wel echt wat anders dan Asgreen die dat een keer net aan lukte.quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:31 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Gezien de extreem korte periode dat hij goed was is hij eerder een gevalletje Asgreen dan een godstalent, wordt wel steeds meer duidelijk in mijn ogen.
Vooral die tweede wereldtitel in Leuven blijft een bizarre fluke, Taus bedankt!
[ afbeelding ]
AGR leek echter wel voor hem gemaakt, die finale van 2019 blijft ongekend.
2016-2021 ongeveer, dat is toch met geen mogelijkheid extreem kort te noemen?quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:31 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Gezien de extreem korte periode dat hij goed was is hij eerder een gevalletje Asgreen dan een godstalent, wordt wel steeds meer duidelijk in mijn ogen.
Vooral die tweede wereldtitel in Leuven blijft een bizarre fluke, Taus bedankt!
[ afbeelding ]
AGR leek echter wel voor hem gemaakt, die finale van 2019 blijft ongekend.
Staat ook gewoon in de top 100 allertijden in de PCS-ranking.quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
2016-2021 ongeveer, dat is toch met geen mogelijkheid extreem kort te noemen?
Tiesj en Tosh.quote:Op vrijdag 12 april 2024 11:29 schreef Chiappucci het volgende:
Visma rijdt met Jorgenson, Benoot, Van der Sande, Vader, Vermote, Hagenes en Staune-Mittet.
Dat is wel eens sterker geweest in de Amstel.
Hij heeft Luik en de Amstel Gold Race weggegeven min of meer. Laatste geen monument, maar toch.quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:01 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ook eigenlijk heel bijzonder dat hij slechts 1 monument heeft gewonnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |