quote:Op zondag 14 april 2024 12:57 schreef wimderon het volgende:
https://sporza.be/nl/2020(...)-2000~1587196441690/
23/23Staan er wel meer op de erelijst die nu nog licht gevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
23/23SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te strak bandje.quote:Op zondag 14 april 2024 13:02 schreef Szura het volgende:
[..]
Staan er wel meer op de erelijst die nu nog licht geven
Iedereen live behalve de NOS, het is een kunst.quote:Op zondag 14 april 2024 13:06 schreef wimderon het volgende:
Home of Cycling is live, nog 43 kilometer te gaan.
Zijn er dan geen andere wegen?quote:Op zondag 14 april 2024 12:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Weg was afgesloten wegens politieonderzoek, daarom duurde dat lang, ambu was allang weg.
Komt door de bezuinigingenquote:Op zondag 14 april 2024 13:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Iedereen live behalve de NOS, het is een kunst.
Dat heeft er niets mee te maken, me dunkt.quote:
bij de NOS houden ze meer van praten over sport dan daadwerkelijk live sport te laten zienquote:
Service hequote:Op zondag 14 april 2024 13:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Iedereen live behalve de NOS, het is een kunst.
Vollering kan niet mee met de eerste poes.quote:Op zondag 14 april 2024 13:12 schreef franklop het volgende:
Roxane is vervelend. Met haar Roxplaining
Daphne Schippers belde. Ze wil haar kaaklijn terugquote:Op zondag 14 april 2024 13:12 schreef franklop het volgende:
Roxane is vervelend. Met haar Roxplaining
Iris.quote:Op zondag 14 april 2024 13:13 schreef DiegoFuser het volgende:
Ik weet niet wie ik slechter vind Rox of Ine.
Gewoon over liggende politieman en om politiemotor en auto heen rijden. Wat maakt het uit johquote:
Eurosport is live sowieso geen optie. Met hun minuten vertraging.quote:
Altijd kiezen voor kwaliteitquote:Op zondag 14 april 2024 13:15 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Eurosport is live sowieso geen optie. Met hun minuten vertraging.
En Dafne belde waarom je haar Daphne noemtquote:Op zondag 14 april 2024 13:13 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Daphne Schippers belde. Ze wil haar kaaklijn terug
23/23SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net efkes anges
Zo groot is de vijver qua Luxemburgers nietquote:Op zondag 14 april 2024 13:20 schreef Mani89 het volgende:
22/23, het Slek jaar was ik hélemaal kwijt.
Kim Kirchenquote:Op zondag 14 april 2024 13:23 schreef franklop het volgende:
[..]
Zo groot is de vijver qua Luxemburgers niet
Zeker niet als enkel de achternaam voldoende isquote:Op zondag 14 april 2024 13:23 schreef franklop het volgende:
[..]
Die won wel ooit de Waalse Pijlquote:Op zondag 14 april 2024 13:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kim KirchenOok hartproblemen geloof ik. Ik was fan.
Met deze surplace kan het zo maar 2 minuten zijn bij de belquote:Op zondag 14 april 2024 13:26 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als SD vol voor Wiebes gaat straks, kan het ook snel weer omdraaien
Oh dat had ik niet eens gezien, dat had op zich best geholpen haha.quote:Op zondag 14 april 2024 13:23 schreef franklop het volgende:
[..]
'Meldkamer, mensen hebben iemand met een vuurwapen zie lopen in de buurt van Valkenburg..... 'quote:Op zondag 14 april 2024 12:51 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
doe dat politieonderzoek een andere keer dan. Laat eerst de koers doorgaan. Waarschijnlijk heeft de politieagent zelf niet opgelet
Bij de mannen slaat het ook nergens meer opquote:Op zondag 14 april 2024 13:34 schreef Remco het volgende:
Bij de vrouwen mag je Herbert Dijkstra 1 min per 10 km som met gemak x2 doen.
Of Wiebes?quote:Op zondag 14 april 2024 13:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vollering trekt vol kaart Koplakkie?
Dries ademt dan weer niet.quote:Op zondag 14 april 2024 13:48 schreef DiegoFuser het volgende:
De hele simpele Yara zit me een partij bekken te trekken.
Gevaarlijke gok. Van Agt ziet er heel goed uit. Bauernfeind klimt ook goed.quote:Op zondag 14 april 2024 13:49 schreef Szura het volgende:
Peloton gelooft het wel met deze koploopsters
Goed dat daar de laatste tijd in diverse sporten eindelijk eens beetje bij beetje serieuzer naar gekeken wordt in combinatie met trainen en zware inspanningen.quote:
Beetje bitumineuze voegvullingsmassa lost alles op.quote:
NOS genot beste genot.quote:
Mannen onderschatten serieus hoe kut een menstruatie kan zijnquote:Op zondag 14 april 2024 13:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Goed dat daar de laatste tijd in diverse sporten eindelijk eens beetje bij beetje serieuzer naar gekeken wordt in combinatie met trainen en zware inspanningen.
Zelf getakt: 50 tellen kloptquote:Op zondag 14 april 2024 13:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gevaarlijke gok. Van Agt ziet er heel goed uit. Bauernfeind klimt ook goed.
Maar GPS is niet echt betrouwbaar hier vind ik
In het peloton oogt het nog niet echt als volle finalequote:Op zondag 14 april 2024 13:51 schreef wimderon het volgende:
Rox begint in volle finale een hele verhandeling over hoe er omgegaan wordt met menstruatie in het vrouwenpeloton.
Marginal Painsquote:Op zondag 14 april 2024 13:51 schreef wimderon het volgende:
Rox begint in volle finale een hele verhandeling over hoe er omgegaan wordt met menstruatie in het vrouwenpeloton.
Het gevoel ken ik uiteraard niet, maar met samenwonen met een vrouwelijke topsporter krijg ik er in elk geval genoeg over mee, van dat het de ene keer prima kan zijn en je gewoon kunt trainen en dat het de andere keer onmogelijk kan zijn om überhaupt normaal je dag door te komen en alles er tussenin en omheenquote:Op zondag 14 april 2024 13:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Mannen onderschatten serieus hoe kut een menstruatie kan zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |