quote:De "Game of Thrones" prequel "Knight of the Seven Kingdoms: The Hedge Knight" heeft zijn hoofdrolspelers gevonden: Peter Claffey als Dunk en Dexter Sol Ansell als Egg. De serie draait om Ser Duncan the Tall en zijn schildknaap Egg, gebaseerd op de "Tales of Dunk and Egg" boeken van George R.R. Martin. Het verhaal speelt zich af een eeuw voor de gebeurtenissen van "Game of Thrones" in een tijd waarin de Targaryen dynastie nog regeert. De serie is in ontwikkeling sinds 2021, met schrijvers en uitvoerende producenten waaronder George R. R. Martin zelf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bron: https://www.hollywoodrepo(...)n-harris-1235871210/quote:In de spin-off van 'Game of Thrones', genaamd 'Knight of the Seven Kingdoms', heeft regisseur Owen Harris van 'Black Mirror' zich bij het team gevoegd.
Harris zal als uitvoerend producent optreden en de eerste drie afleveringen van het eerste seizoen regisseren. Het eerste seizoen zal uit zes afleveringen bestaan.
De serie wordt nu simpelweg 'A Knight of the Seven Kingdoms' genoemd, niet langer 'A Knight of the Seven Kingdoms: The Hedge Knight'.
Uit een persbericht dat net binnenkwam.quote:Verhaal: A KNIGHT OF THE SEVEN KINGDOMS speelt zich af in een tijdperk ruim honderd jaar voor de gebeurtenissen van "Game of Thrones" waarin de Targaryens nog steeds de IJzeren Troon in handen hebben en de herinnering aan de laatste draak nog niet uit het geheugen zijn verdwenen. We ontmoeten twee onwaarschijnlijke helden die samen door Westeros trekken... ser Duncan the Tall, een jonge, maar moedige ridder en zijn schildknaap, Egg. Deze onwaarschijnlijke vrienden wacht een pad vol machtige vijanden en gevaarlijke heldendaden.
Nieuw aangekondigde cast: Finn Bennett als Aerion Targaryen, Bertie Carvel als Baelor Targaryen, Tanzyn Crawford als Tanselle, Daniel Ings als Ser Lyonel Barotheon en Sam Spruell als Maekar Targaryen voegen zich bij de cast van A KNIGHT OF THE SEVEN KINGDOMS, van George R. R. Martin en Ira Parker, naast eerder aangekondigde castleden Peter Claffey en Dexter Sol Ansell.
klinkt interessantquote:Op woensdag 19 juni 2024 14:30 schreef Breuls het volgende:
[..]
Uit een persbericht dat net binnenkwam.
Tenzij ze de wereld groter maken, bijvoorbeeld door ver in Essos of Sothyros wat dingen. Denk niet dat dit een toevoeging wordt op GoT en HotD.quote:Op woensdag 8 mei 2024 10:15 schreef Jor_Dii het volgende:
Het wordt een beetje teveel allemaal. Wel zin in House of the Dragons S2, maar weet niet of dit nou per se nodig is..
Hopelijk wat vernieuwender dan HotD want dat was uiteindelijk maar matig. GoT blijft peak.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van mij mag elke poep en scheet uit Westeros verfilmd wordenquote:Op woensdag 3 december 2025 18:36 schreef Discombobulate het volgende:
Hoop niet dat het uitmelken wordt.
Je kan het vanaf 18 januari een kans geven.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:46 schreef GGMM het volgende:
Ik heb besloten dat dit me niks lijkt.
Een slapstick-comedy in Westeros, nee.
Het boek was wel tofquote:Op zaterdag 6 december 2025 20:46 schreef GGMM het volgende:
Dat is al zeker? Of lijkt dat zo in de trailer?quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:46 schreef GGMM het volgende:
Het zal waarschijnlijk niet slechter zijn dan de LotR serie, man man man, dat was echt een aanfluiting 1e klassequote:Op vrijdag 9 januari 2026 17:51 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dat is al zeker? Of lijkt dat zo in de trailer?
Ik vond HotD ook matig. GoT was peak, maar dat gaan we niet meer bereiken. Het voelt uitmelkerig.
De serie is nog niet uit dus dat valt moeilijk te zeggen, het boek ervan kan je iig wel gewoon lezen zonder GoT ooit te hebben gelezen.quote:Op donderdag 15 januari 2026 16:35 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Kan je A Knight of the Seven Kingdoms gewoon kijken/begrijpen zonder ooit èèn aflevering te hebben gezien van GoT/HottD?
Dan al?quote:
Ik denk het niet, gewoon wekelijks een ep.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 11:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dan al?
Ik heb wel zin! Komt alles er in één keer op? Dat vind ik doorgaans jammer, maar zou ik nu waarderen omdat ik anders tot maart ofzo moet wachten om verder te kijken
Maar morgen wel kijken hèquote:Op zaterdag 6 december 2025 20:46 schreef GGMM het volgende:
Even in mijn glazen bol kijken...quote:Op donderdag 15 januari 2026 16:35 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Kan je A Knight of the Seven Kingdoms gewoon kijken/begrijpen zonder ooit èèn aflevering te hebben gezien van GoT/HottD?
Het is iets heel anders dus?quote:Op maandag 19 januari 2026 13:24 schreef PoesInDoos het volgende:
Ik nope al out![]()
GGMM zei dat het er slapstickerig uit zag, en daar had hij gelijk in.
Minuut 6; out.
Graag een review.quote:Op zondag 18 januari 2026 22:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uiteraard, het is niet dat ik iets beters te doen heb
quote:Op woensdag 3 december 2025 21:58 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Van mij mag elke poep en scheet uit Westeros verfilmd worden
Holy shit, dat heb ik echt gezegdquote:
Kinderachtige troep.quote:
Zo, koekoek.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 12:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kinderachtige troep.
Heeft niks van de originele serie weg. Dit voelt alsof het in de MCU plaatsvindt. Puur gemaakt voor doorsnee popcornpubliek met 0 diepgang en poep en pieshumor.
2/10.
De grap zie ik vooral als een knipoog om te stoppen met die eeuwige Game of Thrones-vergelijkingen. "Stop met die shit".quote:Op dinsdag 20 januari 2026 13:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zo, koekoek.
Ik vond het overigens best vermakelijk, al is die 'humor' totaal niks voor mij. En dat begon meteen al met poep en pies humor. 6/10.
Nu ik dit heb geaccepteerd kijkt het best leuk wegquote:Op vrijdag 23 januari 2026 19:43 schreef UitStraling het volgende:
Beetje GOT voor mensen die in een Fiat Multipla rijden.
My mistakequote:Op maandag 26 januari 2026 13:06 schreef drakin het volgende:
Hou gewoon geen seizoen 1 GOT verwachtingen aan.
quote:
Egg is echt fantastischquote:Op maandag 26 januari 2026 13:36 schreef Vlinder het volgende:
Die verhaallijn aan de picknicktafel waar Dunk weer Dunks doet en zn verhaal niet afmaakt en Egg zo'n hopeloos gebaar maakt. Echt briljant
Aangepast!quote:
Joffrey heeft alles al gespoiledquote:Op maandag 26 januari 2026 17:58 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
[..]
Tof (i'm aware maar anderen wellicht nog niet)
Das ook weer waar natuurlijkquote:Op maandag 26 januari 2026 18:18 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Joffrey heeft alles al gespoiled
quote:Op maandag 26 januari 2026 19:03 schreef Rnie het volgende:
Toen ik Ser Arlan zag pissen, dacht ik: ah, kijk eens aan, eindelijk iemand uit mijn gewichtsklasse.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan willen ze het verhaal dus waarschijnlijk eindigen op *dikke spoiler*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht alleen wowquote:Op maandag 26 januari 2026 19:03 schreef Rnie het volgende:
Toen ik Ser Arlan zag pissen, dacht ik: ah, kijk eens aan, eindelijk iemand uit mijn gewichtsklasse.
![]()
quote:Op vrijdag 30 januari 2026 00:13 schreef Momo het volgende:
Klinkt alsof ze veel seizoenen van dit verhaal willen maken. Ik doe het even in de spoiler als je echt niks van het verhaal wil weten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan willen ze het verhaal dus waarschijnlijk eindigen op *dikke spoiler*Kom maar op, de wereld van Westeros heeft genoeg te bieden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga er maar gerust van uit dat 90% prosthetics zijn, het is een HBO trend waar The White Lotus en Euphoria ook vrolijk aan mee doen.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 07:54 schreef linebear het volgende:
[..]
Ik dacht alleen wowmoet googlen of dit echt is hahaha
[ Bericht 10% gewijzigd door Kleffe_Dop op 30-01-2026 10:59:58 ]
Tuunuunununuunuunununuhhnuuquote:Op maandag 2 februari 2026 12:30 schreef Vlinder het volgende:
Zo zeg. Flashback American History X hiero![]()
Ik skipte altijd de intro van de GoT en de HotD, maar dat hij nu gewoon niet aanwezig is vind ik stom
Waarom een boel geld uitgeven aan een intro als iedereen hem toch skiptquote:Op maandag 2 februari 2026 12:30 schreef Vlinder het volgende:
Zo zeg. Flashback American History X hiero![]()
Ik skipte altijd de intro van de GoT en de HotD, maar dat hij nu gewoon niet aanwezig is vind ik stom
Niet een hele week wachtenquote:Op maandag 2 februari 2026 19:18 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
Volgende aflevering staat zaterdag al op HBO.
Aflevering 4 van A Knight of the Seven Kingdoms verschijnt inderdaad eerder, namelijk op vrijdag 6 februari 2026 om 09:00 uur Nederlandse tijd op HBO Max. Deze vroege release valt samen met het Super Bowl-weekend, waardoor fans de aflevering al voor het eigenlijke zondagse uitzendmoment kunnen bekijkenquote:Op maandag 2 februari 2026 19:18 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
Volgende aflevering staat zaterdag al op HBO.
Nog eerder dus, beter!quote:Op woensdag 4 februari 2026 07:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Aflevering 4 van A Knight of the Seven Kingdoms verschijnt inderdaad eerder, namelijk op vrijdag 6 februari 2026 om 09:00 uur Nederlandse tijd op HBO Max. Deze vroege release valt samen met het Super Bowl-weekend, waardoor fans de aflevering al voor het eigenlijke zondagse uitzendmoment kunnen bekijken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |