abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Forum Admin dinsdag 24 februari 2026 @ 21:28:14 #176
35723 crew  GGMM
pi_220195641
Ik ben tegen het shamen van uiterlijk :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_220195668
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 21:28 schreef GGMM het volgende:
Ik ben tegen het shamen van uiterlijk :)
https://gameofthrones.fandom.com/wiki/Amy_Dawson
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  Forum Admin maandag 9 maart 2026 @ 22:33:11 #178
35723 crew  GGMM
pi_220303755
6,5

Als het goed is is het heel goed met name die laatste 3 afleveringen eigenlijk.
Maar oh wat erger ik me aan die humor. Ik had hem al een keer afgezet tijdens die poepgrap in de eerste aflevering, maar daarna houdt het niet op. Vooral die vent die blijft roggelen bijvoorbeeld. Dat is gewoon écht helemaal niet grappig. Zo jammer want dat heeft deze serie nou juist helemaal niet nodig. Er is best een fijn verhaal in te ontdekken als je die debiele zooi weet te negeren.
Hopelijk stappen ze daarvan af in seizoen 2 dan is er hoop :) En dan zou het helemaal fijn zijn als deze serie de boeken voorbij gaat en laat zien hoe het hele verhaal van egg en dunk eindigt want daar ben ik wel heel benieuwd naar.

Samenvatting van bovenstaande: 6,5.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_220305663
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 22:33 schreef GGMM het volgende:
6,5

Als het goed is is het heel goed met name die laatste 3 afleveringen eigenlijk.
Maar oh wat erger ik me aan die humor. Ik had hem al een keer afgezet tijdens die poepgrap in de eerste aflevering, maar daarna houdt het niet op. Vooral die vent die blijft roggelen bijvoorbeeld. Dat is gewoon écht helemaal niet grappig. Zo jammer want dat heeft deze serie nou juist helemaal niet nodig. Er is best een fijn verhaal in te ontdekken als je die debiele zooi weet te negeren.
Hopelijk stappen ze daarvan af in seizoen 2 dan is er hoop :) En dan zou het helemaal fijn zijn als deze serie de boeken voorbij gaat en laat zien hoe het hele verhaal van egg en dunk eindigt want daar ben ik wel heel benieuwd naar.

Samenvatting van bovenstaande: 6,5.
Dit ja. Het boekeinde is gewoon ronduit kut :D
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  woensdag 11 maart 2026 @ 14:11:22 #180
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220315654
twitter

Ze gaan filmen op Gran Canaria voor seizoen 2, geen Ierland meer :P
  woensdag 11 maart 2026 @ 14:24:36 #181
331899 Irmak_Spermabak
Kwak in mijn smoelwerk
pi_220315790
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 14:11 schreef Momo het volgende:
[ x ]

Ze gaan filmen op Gran Canaria voor seizoen 2, geen Ierland meer :P
Snap ik want seizoen 2 speelt zich af in Dorne. In GoT werd Dorne gefilmd in Sevilla en Almeria.
Blaf me vol
  woensdag 11 maart 2026 @ 15:02:02 #182
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220316164
Wat begon als het dieptepunt in game of thrones historie (ja ik vond de schijt-grap nog erger dan t einde van de originele serie, had t bijna meteen afgezet) eindigde in een zeer goed te pruimen serie met een fantastische band tussen de twee hoofdrolspelers. Erg genoten van het wat kleinschaliger opgezette geheel. Verfrissend, na bv House of the Dragon.

Maar echt. Please. Geen poep-grappen meer :O Zo flauw.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 12 maart 2026 @ 09:33:05 #183
331899 Irmak_Spermabak
Kwak in mijn smoelwerk
pi_220321078
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 15:02 schreef Ang3l het volgende:
Wat begon als het dieptepunt in game of thrones historie (ja ik vond de schijt-grap nog erger dan t einde van de originele serie, had t bijna meteen afgezet) eindigde in een zeer goed te pruimen serie met een fantastische band tussen de twee hoofdrolspelers. Erg genoten van het wat kleinschaliger opgezette geheel. Verfrissend, na bv House of the Dragon.

Maar echt. Please. Geen poep-grappen meer :O Zo flauw.
Ik vind de poepgrap eigenlijk wel goed geplaatst, het deed me in ieder geval nadenken over de hygiëne en geur in die tijd. Wat moet de burgerij (en hun ranzige kleding) toen enorm gestonken hebben naar pis, stront en vuil. Vond het dus wel passen in de setting waarin AKOTSK zich afspeelt.
Blaf me vol
pi_220323445
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 10:32 schreef Vlinder het volgende:

[..]
Dit ja. Het boekeinde is gewoon ronduit kut :D
Nee toch? Ik heb het derde boek net uit, helemaal leuk :Y
Boek 2 vond ik juist geen fuck aan, ben benieuwd of de verfilming leuker is.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')