Waarom een boel geld uitgeven aan een intro als iedereen hem toch skiptquote:Op maandag 2 februari 2026 12:30 schreef Vlinder het volgende:
Zo zeg. Flashback American History X hiero![]()
Ik skipte altijd de intro van de GoT en de HotD, maar dat hij nu gewoon niet aanwezig is vind ik stom
Niet een hele week wachtenquote:Op maandag 2 februari 2026 19:18 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
Volgende aflevering staat zaterdag al op HBO.
Aflevering 4 van A Knight of the Seven Kingdoms verschijnt inderdaad eerder, namelijk op vrijdag 6 februari 2026 om 09:00 uur Nederlandse tijd op HBO Max. Deze vroege release valt samen met het Super Bowl-weekend, waardoor fans de aflevering al voor het eigenlijke zondagse uitzendmoment kunnen bekijkenquote:Op maandag 2 februari 2026 19:18 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
Volgende aflevering staat zaterdag al op HBO.
Nog eerder dus, beter!quote:Op woensdag 4 februari 2026 07:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Aflevering 4 van A Knight of the Seven Kingdoms verschijnt inderdaad eerder, namelijk op vrijdag 6 februari 2026 om 09:00 uur Nederlandse tijd op HBO Max. Deze vroege release valt samen met het Super Bowl-weekend, waardoor fans de aflevering al voor het eigenlijke zondagse uitzendmoment kunnen bekijken
Zit er ook over te denken alle 3 de boeken te bestellen over Dunk en Eggquote:Op vrijdag 6 februari 2026 17:14 schreef PoesInDoos het volgende:
https://www.bol.com/nl/nl(...)ms/9200000071455123/
Toch maar besteld
Dit zijn alle driequote:Op vrijdag 6 februari 2026 17:23 schreef Momo het volgende:
[..]
Zit er ook over te denken alle 3 de boeken te bestellen over Dunk en Egg
Aanraders. Zijn echt leuke boekjes!quote:Op vrijdag 6 februari 2026 17:23 schreef Momo het volgende:
[..]
Zit er ook over te denken alle 3 de boeken te bestellen over Dunk en Egg
Dit kweekt goodwill bij de kijkers.quote:Op woensdag 4 februari 2026 07:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Aflevering 4 van A Knight of the Seven Kingdoms verschijnt inderdaad eerder, namelijk op vrijdag 6 februari 2026 om 09:00 uur Nederlandse tijd op HBO Max. Deze vroege release valt samen met het Super Bowl-weekend, waardoor fans de aflevering al voor het eigenlijke zondagse uitzendmoment kunnen bekijken
Ze hebben bevestigd voor seizoen 2 en 3 wel dit formaat van 6 kortere afleveringen aan te houden met een stuk kleiner budget dan House of the Dragon. Ze komen er mee weg als ze elk jaar begin van het jaar met een nieuw seizoen komen. Veel dure special effects en grotere sets lijken mij niet nodig. Je bent echt helemaal uit de flow als je 2,5 jaar doet over een seizoen zoals bij HotD.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 20:41 schreef wolfrolf het volgende:
Nog maar 2 afleveringen resterend voor dit seizoen trouwens
quote:Op zaterdag 7 februari 2026 20:41 schreef wolfrolf het volgende:
Nog maar 2 afleveringen resterend voor dit seizoen trouwens
Je brengt ze nog op ideeën..quote:Op zondag 8 februari 2026 14:48 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
Toch had ik dit ook wel in de bios willen zien. Film van 3 uur. Lekker hoor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |