quote:Op vrijdag 5 april 2024 16:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
WEEEEEEEEKEEEEEEEEENNNNNNNNNDDDDDDD
Waar?quote:Op vrijdag 5 april 2024 17:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vanavond geven die een concert
Een andere keer beterquote:
Ik zie op de Telegraaf site dat ze Kroes willen terughalenquote:Op vrijdag 5 april 2024 16:52 schreef Redefine het volgende:
Michael van Praag die zijn mond vol had over die nieuwe Ajax directeur die zijn aandelen niet had opgegeven. Is nu zelf op zijn vingers getikt voor het niet tijdig opgeven van zijn Ajax aandelen.!
morgen weerquote:Op vrijdag 5 april 2024 17:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik zie op de Telegraaf site dat ze Kroes willen terughalen![]()
Ik kijk uit naar de aflevering van Even tot Hier over de toestand bij Ajax
Wat een kluchtquote:Op vrijdag 5 april 2024 16:52 schreef Redefine het volgende:
Michael van Praag die zijn mond vol had over die nieuwe Ajax directeur die zijn aandelen niet had opgegeven. Is nu zelf op zijn vingers getikt voor het niet tijdig opgeven van zijn Ajax aandelen.!
Ze kunnen het niet meer gaan hebben over de formatie. Dat heeft Arjen Lubach al overnomen met z'n Hoe gaat ie met de formatie?quote:Op vrijdag 5 april 2024 17:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik zie op de Telegraaf site dat ze Kroes willen terughalen![]()
Ik kijk uit naar de aflevering van Even tot Hier over de toestand bij Ajax
Staat genoteerd.quote:Op vrijdag 5 april 2024 17:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
Vanavond krijg ik een pakketje![]()
Morgen ontvang ik mijn Ikea bestelling
Ajax was de zoon van de Argonaut Telamon en een grote held uit de Ilias van Homeros. Bekend om zijn moed en zijn grote postuur, een van de aanbidders van Helena van Troje. Vocht in de strijd om Troje tegen Hektor. Verder niet te verwarren met Ajax, de zoon van Oileus, ook een held uit de Ilias van Homeros die vocht in de Trojaanse oorlog.quote:Op vrijdag 5 april 2024 19:23 schreef NailQueen het volgende:
Maar ik begrijp helemaal niets van Ajax dus het zou wel fijn als iemand mij dit kan uitleggen in 1 minuut. Het liefst met een klein pianootje erbij
Daarnaast was ie zeer netjes en opgeruimd en lid van de vrijwillige brandweerquote:Op vrijdag 5 april 2024 20:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ajax was de zoon van de Argonaut Telamon en een grote held uit de Ilias van Homeros. Bekend om zijn moed en zijn grote postuur, een van de aanbidders van Helena van Troje. Vocht in de strijd om Troje tegen Hektor. Verder niet te verwarren met Ajax, de zoon van Oileus, ook een held uit de Ilias van Homeros die vocht in de Trojaanse oorlog.
[ afbeelding ]
Wordt nog een pittige kluif voor de dames.quote:
Die details kan ik me even niet herinneren, heeft Homeros dat ook zo beschreven?quote:Op vrijdag 5 april 2024 20:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Daarnaast was ie zeer netjes en opgeruimd en lid van de vrijwillige brandweer
Nou ja, er zijn toch maar mooi een allesreinigermerk en een brandblusserfabrikant naar hem vernoemd!quote:Op vrijdag 5 april 2024 20:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die details kan ik me even niet herinneren, heeft Homeros dat ook zo beschreven?
Hm ja, dat is waar. Dat zal idd wel niet voor niks zijn.quote:Op vrijdag 5 april 2024 20:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Nou ja, er zijn toch maar mooi een allesreinigermerk en een brandblusserfabrikant naar hem vernoemd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |